Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін ________________

    директор орынбасары_____________

    «_______»_______20___ж.



    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    3-бөлім

    Гимнастиканың негізгі элементтері

    Мұғалімнің аты-жөні

    Қарлыбаев Қуаныш Кенжебайұлы

    Күні:22.11.2021

    Класс: 4 в

    Сабақтың тақырыбы

    Акробатиканың жеңіл элементтері

    Оқу мақсаттары

    4.1.2.2 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсінеді және көрсетеді

    Сабақ мақсаттары

    Акробатикалық жаттығулардың элементтерінің жинағын жекелеп, кешенді жинақтай, реттілік сақтап орындап көрсету.

    Акробатикалық элементтерідің дұрыс орындау техникасын жетілдіру.

    Бағалау критерийлері

    Дене қасиетін арттыратын түрлі жаттығулар мен қозғалыстарды орындайды және орындалу сапасын арттырады.

    Акробатикалық жаттығуларды дұрыс орындайды:

    Қарлығаш бейнесін жасайды

    Алға домалайды

    Жауырынға тұрады

    Көпір жасап үйренеді.

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері/ уақыты

    Педагог әрекеті


    Оқушы әркеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    15 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:амандасу,зейін,тәртіпті,

    байсалдылықты қамтамасыз ету.

    Психологиялық ахуал:

    Оқушылардың көңіл күйін бір қалыпқа келтіріп, белсенді атмосфера қалыптастырып алу.

    • «Комплименттер» атты оқытудың белсенді әдісі қолданылады. Оқушыларды ортаға шығарып,бір-біріне жақсы тілектерін білдірткізу.

    Өтілген материалды пысықтау және жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    Оқушылардың бүгінгі өтілетін сабақ туралы не білетіндігін сұрап алу.Топқа жалпы сұрақтар қойылады.. 

    «Миға шабуыл» жасау.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Гимнастика дегеніміз не?

    - Акробатикалық жаттығуларды орындар алдында қандай дене бұлшық еттерін көп қыздырамыз?

    - Дене қыздыру жаттығуларын орындау кезінде олардың ағзаға тигізетін әсері?  


    Дене қыздыру жаттығуларын орындатқызу.

    Денені қыздыру жаттығулары.

    Бұлшықет топтарын дайындау.

    Саптық жаттығулар

    - сапқа тұру, бұрылулар,саптық адымдар.

    - бір қатардан екі қатарға тұру.

    Жүру. - Аяқтын ұшымен қол жоғарыда.

    - Қол желкеде, өкшемен жүру. - қол белде табанның сыртымен жүру. - қол белде табанның ішімен жүру.

    Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте- бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу.

    Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары. Арнайы гимнастикалық элементтерге арналған бұлшық еттерді қыздыру жаттығуларын ұқыптылықпен қайталату.Жаттығуларды секіртпені пайдалану арқылы жасатқызу.


    Сапқа тұру. Сәлемдеседі.





    Оқушылар бір-біріне жақсы сөздерін айтады.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.




    Сұрақтарға жауап береді.










    Оқушылар денені қыздыру жаттығуларын орындайды:



    • Жүгіріс жаттығуларын:

    • ЖДЖ

    Дескрипторлар:

    Оқушы:

    -Саптық жаттығуларды мұқият орындайды.

    -Жүру және жүгіру жаттығуларын саппен арақашықтық сақтай жасайды.

    - секіртпе арқылы жалпы дамыту жаттығулар кешенінің реттілігін сақтап құрастырады;

    -жаттығуларды дұрыс орындайды.

    .






















    ҚБ: бір – бірін бағалау, байқау.

    Сонымен қатар «Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Кең спорт алаңы

    Секундомер

    Ысқырық

    Конустар

    Секіртпе

    Сабақтың ортасы

    25мин.



    Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын-алу шараларын оқушыларға таныстыру.



    Оқушыларға акробатикалық элементтердің техникасын видеоролик арқылы көрсетіп алу.

    1-тапсырма. Оқушылар дайындық жаттығуларын орындайды.

    Түрлі отырған қалыптан, арқада жатқан қалыптан топтасу.

    Отыру қалпынан арқада жатып аяғын басына дейін тізесін бүге соза қолдарын беліне таянады.

    Оқушыларға тақтада тұрған акробатикалық элементтің суреттерін орындарын алмастыру арқылы көрсетіп рет-ретімен орындарына қойғызу.



    2-тапсырма: Қарлығаш бейнесін жасайды

    Қолды тік соза оң аяқты жерге қойып, тізені бүкпей сол аяқты артқа барынша созу, басты тік көтеру (аяқты алмастыра орындау). Белді, аяқты көтере түзу тік ұстап орындау

    3 –тапсырма: Алға домалау: Орындау техникасын көрсетіп,жасатқызу.

    Гимнастикалық төсенішке жақындау; тізені бүгіп, денені алға еңгейту, алақанды төсеніштің шетіне қою. Саусақтар алға бағытталуы тиіс; иек кеудеге жанасып тұрады. Одан кейін шынтақты бүгіп, аяқпен аздап серпіліп, баспен аунайды – төсенішке желкені, мойынды, жауырынды, белді ретімен қою. Егер дене бүгіліп тұрса, жұмсақ аунап түседі.


    4- тапсырма: Жауырынға тұру: Орындау техникасын көрсету. Жауырынмен тұру топтамада артқа аунап орындалады. Иыққа дейін аударылып, шынтақты денеге жақындатып, төсенішке қойыңыз, сол мезетте денені тік қалпында ұстап тұрыңыз, содан кейін қолдың буынын арқаға жауырынға жақындатып қойыңыз, сирақты тік ұстаңыз.





    5- тапсырма: Көпірге тұру (мостик): Көпір жасап тұру үшін екі аяқты алшақ қойып, жамбасты ілгері жіберіп шалқайғанда, бас пен екі қолды артқа қарай қатар иіп, қолды жерге тіреу керек.Егер тұрған қалыпта орындай алмаса,жатқан қалыптан жасатқызу.






    Оқушыларды үш-үштен әр топқа бөліп жаттығуларды тізбек арқылы жасатқызу және оқушыларға өздері қалаған бір элементті бесінші элемент қылып қосқызу.



    Қауіпсіздік шараларын мұқият тыңдайды. Қауіпсіздік ережелерін міндетті түрде қатаң сақтанады.


    Көрсетілген техниканы бейнеролик арқылы қарап алады.

    Арнайы дайындық жаттығуларын жасау арқылы өздерін негізгі тапсырмаларды орынадуға дайындайды.






    Тақтада орындары алмастырылған акробатикалық элементті рет-ретімен тауып орындарына қояды,



    Дескриптор:

    -Тепе-теңдік сақтап тұрады

    -Қолды тік екі жаққа созады

    -Бір аяғын жоғары көтеріп барынша созып тұрады және аяғының ұшын шығарады

    -Басты тік көтереді.






    Дескриптор:

    -Тізені бүгіп,денені алға еңкейткен қалыпта отырады

    -Алақанды орташа қалыпта маттың шетіне қояды,саусақтары алдыға қарайды

    -Басын барынша төмен бұғады,иегі кеуде тұсына дейін жанасады

    -Шынтақты бүге,аяқпен сәл итеріле алға домалайды

    -матқа желкені, мойынды, жауырынды, белді ретімен қояды

    -Аунап түсудің соңғы сәтінде аяқты қолмен ұстап қалады.

    Дескриптор:

    гимнастикалық төсенішке жақындайды

    төсенішке арқамен тұрады

    тізені бүгіп, денені алға еңгейте топтанады

    артқа тербетілуден бастайды

    топтамада артқа аунап орындалады;

    иыққа дейін аударылады

    шынтақты денеге жақындатып, төсенішке қояды

    денені тік қалпында ұстап тұрады

    қолдың буынын арқаға жауырынға жақындатып қояды

    сирақты түзу, тік ұстайды.



    Дескриптор:

    гимнастикалық төсенішке жақындайды

    төсеніштің үстіне тұрады

    екі аяқты алшақ қояды

    жамбасты ілгері жіберіп шалқаюды орындайды

    бас пен екі қолды артқа қарай қатар иеді

    қолды төсенішке тірейді.

    Тұрған қалыпта жасай алмаса жатқан қалыпта орындайды.




    «Үштік» әдісі: Жұптық жұмыс

    Өз қателіктерін түзеу үшін «Үштік» әдіс арқылы үш оқушыны бір жұп қылып біріктіру. Үйретілген оқу бағдарламасын үшеуі бірігіп ,білгендерін ортаға салып, жаттығуларды қайталап , қателіктерін түзеулері керек,және бір акробатикалық элементті өздері қосады.

    Дескриптор:

    -Акробатикалық элементтерді рет-ретімен орындайды

    -Қауіпсіздік ережесін қатаң сақтайды

    -Жаттығу жасау барысында бір-біріне көмектеседі

    Жаттығуларды жоғары дәрежеде толық орындайды.










    ҚБ: өз-өздерін бағалау, байқау.

    Оқушылар жалпы топта бір-бірлеріне кеткен қателіктерін ұсыныс ретінде айтады.

    Сонымен қатар «Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Жаттығу орындау барысында қиналатын оқушыларға «Қолыңнан келеді,әлі де талпын» деген сөзбен жігер беру.

    Үлкен бос кеңістік. Гимнастикалық төсеніштер.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Карлыбаев Куаныш Кенжебаевич
    17 Мамыр 2022
    967
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Акробатиканың жеңіл элементтері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Акробатиканың жеңіл элементтері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары Акробатиканың жеңіл элементтері 4-сынып оқушыларына жас ерекшелігіне сай жеңіл элементтер беріледі
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін ________________

    директор орынбасары_____________

    «_______»_______20___ж.



    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    3-бөлім

    Гимнастиканың негізгі элементтері

    Мұғалімнің аты-жөні

    Қарлыбаев Қуаныш Кенжебайұлы

    Күні:22.11.2021

    Класс: 4 в

    Сабақтың тақырыбы

    Акробатиканың жеңіл элементтері

    Оқу мақсаттары

    4.1.2.2 Дене дамуына ықпал ететін түрлі жүйелі жаттығулар мен қозғалыстарды орындау сапасын арттыруды түсінеді және көрсетеді

    Сабақ мақсаттары

    Акробатикалық жаттығулардың элементтерінің жинағын жекелеп, кешенді жинақтай, реттілік сақтап орындап көрсету.

    Акробатикалық элементтерідің дұрыс орындау техникасын жетілдіру.

    Бағалау критерийлері

    Дене қасиетін арттыратын түрлі жаттығулар мен қозғалыстарды орындайды және орындалу сапасын арттырады.

    Акробатикалық жаттығуларды дұрыс орындайды:

    Қарлығаш бейнесін жасайды

    Алға домалайды

    Жауырынға тұрады

    Көпір жасап үйренеді.

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңдері/ уақыты

    Педагог әрекеті


    Оқушы әркеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    15 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:амандасу,зейін,тәртіпті,

    байсалдылықты қамтамасыз ету.

    Психологиялық ахуал:

    Оқушылардың көңіл күйін бір қалыпқа келтіріп, белсенді атмосфера қалыптастырып алу.

    • «Комплименттер» атты оқытудың белсенді әдісі қолданылады. Оқушыларды ортаға шығарып,бір-біріне жақсы тілектерін білдірткізу.

    Өтілген материалды пысықтау және жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    Оқушылардың бүгінгі өтілетін сабақ туралы не білетіндігін сұрап алу.Топқа жалпы сұрақтар қойылады.. 

    «Миға шабуыл» жасау.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Гимнастика дегеніміз не?

    - Акробатикалық жаттығуларды орындар алдында қандай дене бұлшық еттерін көп қыздырамыз?

    - Дене қыздыру жаттығуларын орындау кезінде олардың ағзаға тигізетін әсері?  


    Дене қыздыру жаттығуларын орындатқызу.

    Денені қыздыру жаттығулары.

    Бұлшықет топтарын дайындау.

    Саптық жаттығулар

    - сапқа тұру, бұрылулар,саптық адымдар.

    - бір қатардан екі қатарға тұру.

    Жүру. - Аяқтын ұшымен қол жоғарыда.

    - Қол желкеде, өкшемен жүру. - қол белде табанның сыртымен жүру. - қол белде табанның ішімен жүру.

    Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте- бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу.

    Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары. Арнайы гимнастикалық элементтерге арналған бұлшық еттерді қыздыру жаттығуларын ұқыптылықпен қайталату.Жаттығуларды секіртпені пайдалану арқылы жасатқызу.


    Сапқа тұру. Сәлемдеседі.





    Оқушылар бір-біріне жақсы сөздерін айтады.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.




    Сұрақтарға жауап береді.










    Оқушылар денені қыздыру жаттығуларын орындайды:



    • Жүгіріс жаттығуларын:

    • ЖДЖ

    Дескрипторлар:

    Оқушы:

    -Саптық жаттығуларды мұқият орындайды.

    -Жүру және жүгіру жаттығуларын саппен арақашықтық сақтай жасайды.

    - секіртпе арқылы жалпы дамыту жаттығулар кешенінің реттілігін сақтап құрастырады;

    -жаттығуларды дұрыс орындайды.

    .






















    ҚБ: бір – бірін бағалау, байқау.

    Сонымен қатар «Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Кең спорт алаңы

    Секундомер

    Ысқырық

    Конустар

    Секіртпе

    Сабақтың ортасы

    25мин.



    Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын-алу шараларын оқушыларға таныстыру.



    Оқушыларға акробатикалық элементтердің техникасын видеоролик арқылы көрсетіп алу.

    1-тапсырма. Оқушылар дайындық жаттығуларын орындайды.

    Түрлі отырған қалыптан, арқада жатқан қалыптан топтасу.

    Отыру қалпынан арқада жатып аяғын басына дейін тізесін бүге соза қолдарын беліне таянады.

    Оқушыларға тақтада тұрған акробатикалық элементтің суреттерін орындарын алмастыру арқылы көрсетіп рет-ретімен орындарына қойғызу.



    2-тапсырма: Қарлығаш бейнесін жасайды

    Қолды тік соза оң аяқты жерге қойып, тізені бүкпей сол аяқты артқа барынша созу, басты тік көтеру (аяқты алмастыра орындау). Белді, аяқты көтере түзу тік ұстап орындау

    3 –тапсырма: Алға домалау: Орындау техникасын көрсетіп,жасатқызу.

    Гимнастикалық төсенішке жақындау; тізені бүгіп, денені алға еңгейту, алақанды төсеніштің шетіне қою. Саусақтар алға бағытталуы тиіс; иек кеудеге жанасып тұрады. Одан кейін шынтақты бүгіп, аяқпен аздап серпіліп, баспен аунайды – төсенішке желкені, мойынды, жауырынды, белді ретімен қою. Егер дене бүгіліп тұрса, жұмсақ аунап түседі.


    4- тапсырма: Жауырынға тұру: Орындау техникасын көрсету. Жауырынмен тұру топтамада артқа аунап орындалады. Иыққа дейін аударылып, шынтақты денеге жақындатып, төсенішке қойыңыз, сол мезетте денені тік қалпында ұстап тұрыңыз, содан кейін қолдың буынын арқаға жауырынға жақындатып қойыңыз, сирақты тік ұстаңыз.





    5- тапсырма: Көпірге тұру (мостик): Көпір жасап тұру үшін екі аяқты алшақ қойып, жамбасты ілгері жіберіп шалқайғанда, бас пен екі қолды артқа қарай қатар иіп, қолды жерге тіреу керек.Егер тұрған қалыпта орындай алмаса,жатқан қалыптан жасатқызу.






    Оқушыларды үш-үштен әр топқа бөліп жаттығуларды тізбек арқылы жасатқызу және оқушыларға өздері қалаған бір элементті бесінші элемент қылып қосқызу.



    Қауіпсіздік шараларын мұқият тыңдайды. Қауіпсіздік ережелерін міндетті түрде қатаң сақтанады.


    Көрсетілген техниканы бейнеролик арқылы қарап алады.

    Арнайы дайындық жаттығуларын жасау арқылы өздерін негізгі тапсырмаларды орынадуға дайындайды.






    Тақтада орындары алмастырылған акробатикалық элементті рет-ретімен тауып орындарына қояды,



    Дескриптор:

    -Тепе-теңдік сақтап тұрады

    -Қолды тік екі жаққа созады

    -Бір аяғын жоғары көтеріп барынша созып тұрады және аяғының ұшын шығарады

    -Басты тік көтереді.






    Дескриптор:

    -Тізені бүгіп,денені алға еңкейткен қалыпта отырады

    -Алақанды орташа қалыпта маттың шетіне қояды,саусақтары алдыға қарайды

    -Басын барынша төмен бұғады,иегі кеуде тұсына дейін жанасады

    -Шынтақты бүге,аяқпен сәл итеріле алға домалайды

    -матқа желкені, мойынды, жауырынды, белді ретімен қояды

    -Аунап түсудің соңғы сәтінде аяқты қолмен ұстап қалады.

    Дескриптор:

    гимнастикалық төсенішке жақындайды

    төсенішке арқамен тұрады

    тізені бүгіп, денені алға еңгейте топтанады

    артқа тербетілуден бастайды

    топтамада артқа аунап орындалады;

    иыққа дейін аударылады

    шынтақты денеге жақындатып, төсенішке қояды

    денені тік қалпында ұстап тұрады

    қолдың буынын арқаға жауырынға жақындатып қояды

    сирақты түзу, тік ұстайды.



    Дескриптор:

    гимнастикалық төсенішке жақындайды

    төсеніштің үстіне тұрады

    екі аяқты алшақ қояды

    жамбасты ілгері жіберіп шалқаюды орындайды

    бас пен екі қолды артқа қарай қатар иеді

    қолды төсенішке тірейді.

    Тұрған қалыпта жасай алмаса жатқан қалыпта орындайды.




    «Үштік» әдісі: Жұптық жұмыс

    Өз қателіктерін түзеу үшін «Үштік» әдіс арқылы үш оқушыны бір жұп қылып біріктіру. Үйретілген оқу бағдарламасын үшеуі бірігіп ,білгендерін ортаға салып, жаттығуларды қайталап , қателіктерін түзеулері керек,және бір акробатикалық элементті өздері қосады.

    Дескриптор:

    -Акробатикалық элементтерді рет-ретімен орындайды

    -Қауіпсіздік ережесін қатаң сақтайды

    -Жаттығу жасау барысында бір-біріне көмектеседі

    Жаттығуларды жоғары дәрежеде толық орындайды.










    ҚБ: өз-өздерін бағалау, байқау.

    Оқушылар жалпы топта бір-бірлеріне кеткен қателіктерін ұсыныс ретінде айтады.

    Сонымен қатар «Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Жаттығу орындау барысында қиналатын оқушыларға «Қолыңнан келеді,әлі де талпын» деген сөзбен жігер беру.

    Үлкен бос кеңістік. Гимнастикалық төсеніштер.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Сабақ жоспары 4 сынып
    17.05.2022
    967
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Карлыбаев Куаныш Кенжебаевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации