5 сынып Шаңғы дайындығы сабағынын күнделік жоспары
Сабақтың тақырыбы: Алма – кезек екі адымды жүріс
Сабақ мақсаты: 1. Бір мезгілдегі бір адымды және алма – кезек екі адымды жүріс әдісін жетілдіру. Аласа тұрыста түсу және «соқамен» тоқтау әдісін жетілдіру..
2. Жалпы төзімділікті дамыту.
3. Сабаққа адал көңіл бөлуін тәрбиелеу.
Өткізілетін орны : шаңғы жолы.
Спорт құрал-жабдықтар: секундомер, 10 шаңғы.
|
№ |
Сабақ мазмұны |
Мөлшер |
Әдістемелік нұскаулар |
|
I |
Кіріспе бөлімі |
10’ |
|
|
|
1. Сапқа түру, рапорт, сәлем беру. |
1’ |
Көмекші сабаққа қонырау берілгенше сыныпты сапқа конькимен тұрғызады. |
|
2. Сабақ мақсаты. |
1’ |
Мұғалім |
|
|
3. Шаңғымен Ж. Д. Ж. |
8’ |
Сапқа екі қатарға түру; 3 м - дистанция, 2 м - алшақтық , 1. Аяқ буынын қимылы. Б. т. – ш а ң ғ ы м е н, о р т а о т ы р ы с т а я қ а я қ т ы н ж а н ы н д а. Есеп: 1 – сол тіземен алға қозғалу; 2 – сол тізені – б. т., оңды – алға ; 3 – оң тізені - б. т., солда - алға; 4 – сол тізені – б. т. «Бір - екі» есеппен тез екпінмен орындау. (16 рет қайталау.) 2. Омыртқаны ширату. Б. т: н. т. – шаңғымен, аяқ иік енімен таяқты бірге арқанын артына, шымтақтын астына. Есеп: 1 – тұла бойынын солға бүру; 2 – тұла бойынын оңға бүру. (8 рет қайталау.) |
|
|
II |
Негізгі бөлім |
30’ |
|
|
|
1.Шаңғы жүріс қолдауынын таңдау |
20’ |
Әр түрлі жерде, әр түрлі шаңғы жүрісінін әдісін пайдалану.
Оқу трассада әр бір оқушыға, әр бір жағдайда назар аудару |
|
2. Аласа тұрыста түсу әдісін жетілдіру.
|
5’ |
Б. т. – орындағы түсетін аласа тұрыс, шаңғы 10 – 15 см аралығында қойылады. Бір аяқты жарты табанға алға шығару. Аяқ тізе буыннан бүгіледі, дене алға беріледі, қол алыстырақ алға қарай созылады, бас алға – астына түсірілген, алға қарау. Б. т. – тексеру, тік түру, 2 – 3 қадам жасап және аласа тұрыста түсу. Аласа тұрыс жайында бұлшық еттерін босаңсыту. Дененін ауырлығы екі шаңғыда біркелкі. Жаттығу түсу әдісін құрастырады, тепе – тендікті дамытады. |
|
|
3. «Соқамен» тоқтау әдісін жетілдіру. |
5’ |
Шаңғынын үшін бірге қосылуына назар аудару. Шаңғынын үшін қоспағанда, шаңғы жанжаққа жүріп – тұрады және құлау мұнкін. |
|
|
III |
Қорытынды бөлімі |
5’ |
|
|
|
1.Шаңғы тапсыру |
2’ |
Шешу, сүрту, стеллажға қою. |
|
2.Сапқа түру |
1’ |
Көмекші. |
|
|
3.Сабақты қорыту |
1’ |
Мұғалім. |
|
|
4.Үй тапсырмасы |
1’ |
Секіретін жіппен жаттығу, қолды бүгу, жазу. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Алма-кезек жүріс" 5-сынып
"Алма-кезек жүріс" 5-сынып
5 сынып Шаңғы дайындығы сабағынын күнделік жоспары
Сабақтың тақырыбы: Алма – кезек екі адымды жүріс
Сабақ мақсаты: 1. Бір мезгілдегі бір адымды және алма – кезек екі адымды жүріс әдісін жетілдіру. Аласа тұрыста түсу және «соқамен» тоқтау әдісін жетілдіру..
2. Жалпы төзімділікті дамыту.
3. Сабаққа адал көңіл бөлуін тәрбиелеу.
Өткізілетін орны : шаңғы жолы.
Спорт құрал-жабдықтар: секундомер, 10 шаңғы.
|
№ |
Сабақ мазмұны |
Мөлшер |
Әдістемелік нұскаулар |
|
I |
Кіріспе бөлімі |
10’ |
|
|
|
1. Сапқа түру, рапорт, сәлем беру. |
1’ |
Көмекші сабаққа қонырау берілгенше сыныпты сапқа конькимен тұрғызады. |
|
2. Сабақ мақсаты. |
1’ |
Мұғалім |
|
|
3. Шаңғымен Ж. Д. Ж. |
8’ |
Сапқа екі қатарға түру; 3 м - дистанция, 2 м - алшақтық , 1. Аяқ буынын қимылы. Б. т. – ш а ң ғ ы м е н, о р т а о т ы р ы с т а я қ а я қ т ы н ж а н ы н д а. Есеп: 1 – сол тіземен алға қозғалу; 2 – сол тізені – б. т., оңды – алға ; 3 – оң тізені - б. т., солда - алға; 4 – сол тізені – б. т. «Бір - екі» есеппен тез екпінмен орындау. (16 рет қайталау.) 2. Омыртқаны ширату. Б. т: н. т. – шаңғымен, аяқ иік енімен таяқты бірге арқанын артына, шымтақтын астына. Есеп: 1 – тұла бойынын солға бүру; 2 – тұла бойынын оңға бүру. (8 рет қайталау.) |
|
|
II |
Негізгі бөлім |
30’ |
|
|
|
1.Шаңғы жүріс қолдауынын таңдау |
20’ |
Әр түрлі жерде, әр түрлі шаңғы жүрісінін әдісін пайдалану.
Оқу трассада әр бір оқушыға, әр бір жағдайда назар аудару |
|
2. Аласа тұрыста түсу әдісін жетілдіру.
|
5’ |
Б. т. – орындағы түсетін аласа тұрыс, шаңғы 10 – 15 см аралығында қойылады. Бір аяқты жарты табанға алға шығару. Аяқ тізе буыннан бүгіледі, дене алға беріледі, қол алыстырақ алға қарай созылады, бас алға – астына түсірілген, алға қарау. Б. т. – тексеру, тік түру, 2 – 3 қадам жасап және аласа тұрыста түсу. Аласа тұрыс жайында бұлшық еттерін босаңсыту. Дененін ауырлығы екі шаңғыда біркелкі. Жаттығу түсу әдісін құрастырады, тепе – тендікті дамытады. |
|
|
3. «Соқамен» тоқтау әдісін жетілдіру. |
5’ |
Шаңғынын үшін бірге қосылуына назар аудару. Шаңғынын үшін қоспағанда, шаңғы жанжаққа жүріп – тұрады және құлау мұнкін. |
|
|
III |
Қорытынды бөлімі |
5’ |
|
|
|
1.Шаңғы тапсыру |
2’ |
Шешу, сүрту, стеллажға қою. |
|
2.Сапқа түру |
1’ |
Көмекші. |
|
|
3.Сабақты қорыту |
1’ |
Мұғалім. |
|
|
4.Үй тапсырмасы |
1’ |
Секіретін жіппен жаттығу, қолды бүгу, жазу. |
шағым қалдыра аласыз













