Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Аты –жөні: Бекзатова Альбина Манатовна

    Жұмыс істейтін орны: Жамбыл облысы, Тараз қаласы № 51 орта мектебі КММ

    Лауазымы: Бастауыш мұғалімі


    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп: Т.Жанұзақов


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Асан А


    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:24

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Ана тілім-дана тілім


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінезқұлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар жасай алады:

    • Оқушылар тақырыпқа сәйкес шығарма түрлерімен танысады. Шығарма мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу мүмкіндігін қарастырады. Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Оқушылардың көбі жасай алады:

    • Әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет) анықтауды жалғастырады Материалды өңдеу және тұжырым жасау мен себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсете алу әрекеттері жүйеленеді.Шығарманың құрылымын, әр түрлі стильде жазылғанжұмыстарды жетілдіреді, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қатені табу және түзетудің жолдары қарастырылады.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады:

    • Оқушыларды түрлі жанрдағы . шығармалармен таныстыру арқылы Ұлы дала тарихы, Отаны туралы шежіре сырлары, Туған жердің табиғаты туралы ойларын ортаға салады. Бөлімде Отанға деген құрмет, сүйіспеншілік, қазақстандық патриотизм құндылықтарын қалыптастыру мақсаты қарастырылады.


    Жетістік критерийлері

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

    • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай

    • алады.

    • Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Пәнаралық байланыстар

    Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады.


    АКТ қолдану дағдылары



    Бастапқы білім

    Қазыналы қарттың тәлімі.


    Сабақтың барысы


    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс -әрекеті


    Сабақтың басы

    Жаңа топ құру

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

    Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

    «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

    «Ойлан» айдары

    (Ө) Оқып, сөйлемдердегі ойды аяқтайды.

    Менің ана тілім – ... .

    Біздің мемлекеттік тіліміз – ...

    Әркім өз ана тілінде ... .

    Мен ойымды, қуанышымды, ренішімді ана ... ... ... .

    Мен ана тілімде ән ... .

    Әр ұлттың өз ана тілі ... .

    (Ұ) Мұғалім: Осы пікірлермен келісесіңдер ме? (Сыныпта талқылау жүргізу)

    Сабақтың мақсатын айқындау.

    Өлеңнің негізгі ойын анықтай алады. Екі ақынның өлеңдеріндегі ортақ мәселені тауып, одан шығу жолын ұсына алады. Шығармашылық тапсырманы орындап, өз бетінше заң

    немесе ереже құрастырып, ұсыныс жасай алады.


    «Психологиялық ахуал"қалыптастыру









    «Аяқталмаған сөйлем әдісі'бойынша ары қарай ойды жалғастыру сұралады.Сол сұрақтарға жауап береді.








    Өз есіидеріг айтады.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны тану

    «Түсініп оқы» айдары бойынша өлеңдерді түсініп оқиды,

    авторлардың өмірбаянымен танысып, өлеңнің негізгі ойын

    анықтайды. Екі өлеңнің мазмұнын салыстыра отырып, негізгі

    идея – туған тілді құрметтеу екенін айтады.

    Дескриптор:

    Өлеңдерді түсініп оқиды.

    Екі ақын өлеңіндегі негізгі ойды салыстыра отыра, ортақ ойды айтады.

    Автор туралы бейне табады.

    ҚБ: бірін-бірі бағалау.

    Сөздік жұмысы. Өлеңдегі мағынасы түсініксіз сөздердің мағынасын ашу.

    Тағзым – ізет, құрмет, қошамет

    Сөз кені – бұл жерде байлық, қазына мағынасында

    Тізелесу – барлығы бірігу

    «SWOT» әдісі арқылы төмендегі сұрақтарды топшылайды.

    Теңеу Бағалау

    Салыстыру Қадірлеу

    «Ойлан» айдары

    - Ақын ана тілін немен теңестіреді?

    – Өлеңдегі «ана тілін бағалау, аялау» деген сөзді қалай

    түсінесің?

    «Тыңда» айдары ("Аудиодискімен жұмыс"): Ақын Несіпбек

    Айтұлының «Ана тілі» өлеңі тыңдалады. Өлеңнің негізгі ойы

    анықталып, ақынның тілге деген сүйіспеншілігі анықталады.

    Дескриптор: Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    ҚБ: дұрыс жауап иесін мадақтау.

    Мұғалім оқушылар жауабын толықтырады.

    Саралау. Смартфонды пайдалана отырып, «ана тілі» сөзінің

    латынша жазылуын тауып, достарымен бөлісу.

    Сөздікпен жұмыс:

    Тағзым- -ізет,құрмет,қошемет

    Сөз кені-бұл жерде «сөз байлығы» деген мағынада

    Тізелесу-барлығы бірігу

    «Орында» айдары

    Ұстаз мерекесіне арналған құттықтау хат дайындайды.

    Дескриптор: Құттықтау хат дайындайды.

    ҚБ: эстетикалық талғамға сай жасалған топтың жұмысын

    мадақтау.


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Белсенді оқу тапсырмала

    ры.







    SWOT-әдісін пайдалану.













    Сабақтың соңы

    Венн диаграммасымен қорытындылау.

    Қазақ тілі

    ОShape3 Shape2 ртақ қасиеті

    АShape4 на тілі










    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Рефлексия «Пікіріңді айт» айдары

    Тіл жанашыры ретінде ана тіліңді дамыту үшін қандай ұсыныс

    айтар едіңдер? Өз ойларын Заң, Ереже, ұсыныс түрінде құрастырады. Жұбымен талқылайды

    Үйге тапсырма: Отбасы мүшелерінің ана тілінде таза сөйлеу

    деңгейін диаграммаға (жақсы, орташа, төмен деңгейде) түсіру

    арқылы анықтап келеді.

    Кері байланыс. СМС әдісі.














    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




    Түрлі түсті

    суреттері бар

    журналдар,

    флипчарт, желім





    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс

    «СМС» әдісі тапсырмала

    ры арқылы білдіре алады.








    Қосымша ақпарат


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асан Әнел Бекзатқызы
    04 Қазан 2020
    808
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ана тілім-дана тілім

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ана тілім-дана тілім

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жас ұстаздарға,мамандарға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Аты –жөні: Бекзатова Альбина Манатовна

    Жұмыс істейтін орны: Жамбыл облысы, Тараз қаласы № 51 орта мектебі КММ

    Лауазымы: Бастауыш мұғалімі


    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп: Т.Жанұзақов


    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Асан А


    Сынып: 4-сынып

    Қатысқандар саны:24

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Ана тілім-дана тілім


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінезқұлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау


    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар жасай алады:

    • Оқушылар тақырыпқа сәйкес шығарма түрлерімен танысады. Шығарма мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу мүмкіндігін қарастырады. Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Оқушылардың көбі жасай алады:

    • Әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет) анықтауды жалғастырады Материалды өңдеу және тұжырым жасау мен себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсете алу әрекеттері жүйеленеді.Шығарманың құрылымын, әр түрлі стильде жазылғанжұмыстарды жетілдіреді, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қатені табу және түзетудің жолдары қарастырылады.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады:

    • Оқушыларды түрлі жанрдағы . шығармалармен таныстыру арқылы Ұлы дала тарихы, Отаны туралы шежіре сырлары, Туған жердің табиғаты туралы ойларын ортаға салады. Бөлімде Отанға деген құрмет, сүйіспеншілік, қазақстандық патриотизм құндылықтарын қалыптастыру мақсаты қарастырылады.


    Жетістік критерийлері

    • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

    • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай

    • алады.

    • Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Пәнаралық байланыстар

    Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады.


    АКТ қолдану дағдылары



    Бастапқы білім

    Қазыналы қарттың тәлімі.


    Сабақтың барысы


    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс -әрекеті


    Сабақтың басы

    Жаңа топ құру

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

    Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

    «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

    «Ойлан» айдары

    (Ө) Оқып, сөйлемдердегі ойды аяқтайды.

    Менің ана тілім – ... .

    Біздің мемлекеттік тіліміз – ...

    Әркім өз ана тілінде ... .

    Мен ойымды, қуанышымды, ренішімді ана ... ... ... .

    Мен ана тілімде ән ... .

    Әр ұлттың өз ана тілі ... .

    (Ұ) Мұғалім: Осы пікірлермен келісесіңдер ме? (Сыныпта талқылау жүргізу)

    Сабақтың мақсатын айқындау.

    Өлеңнің негізгі ойын анықтай алады. Екі ақынның өлеңдеріндегі ортақ мәселені тауып, одан шығу жолын ұсына алады. Шығармашылық тапсырманы орындап, өз бетінше заң

    немесе ереже құрастырып, ұсыныс жасай алады.


    «Психологиялық ахуал"қалыптастыру









    «Аяқталмаған сөйлем әдісі'бойынша ары қарай ойды жалғастыру сұралады.Сол сұрақтарға жауап береді.








    Өз есіидеріг айтады.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны тану

    «Түсініп оқы» айдары бойынша өлеңдерді түсініп оқиды,

    авторлардың өмірбаянымен танысып, өлеңнің негізгі ойын

    анықтайды. Екі өлеңнің мазмұнын салыстыра отырып, негізгі

    идея – туған тілді құрметтеу екенін айтады.

    Дескриптор:

    Өлеңдерді түсініп оқиды.

    Екі ақын өлеңіндегі негізгі ойды салыстыра отыра, ортақ ойды айтады.

    Автор туралы бейне табады.

    ҚБ: бірін-бірі бағалау.

    Сөздік жұмысы. Өлеңдегі мағынасы түсініксіз сөздердің мағынасын ашу.

    Тағзым – ізет, құрмет, қошамет

    Сөз кені – бұл жерде байлық, қазына мағынасында

    Тізелесу – барлығы бірігу

    «SWOT» әдісі арқылы төмендегі сұрақтарды топшылайды.

    Теңеу Бағалау

    Салыстыру Қадірлеу

    «Ойлан» айдары

    - Ақын ана тілін немен теңестіреді?

    – Өлеңдегі «ана тілін бағалау, аялау» деген сөзді қалай

    түсінесің?

    «Тыңда» айдары ("Аудиодискімен жұмыс"): Ақын Несіпбек

    Айтұлының «Ана тілі» өлеңі тыңдалады. Өлеңнің негізгі ойы

    анықталып, ақынның тілге деген сүйіспеншілігі анықталады.

    Дескриптор: Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    ҚБ: дұрыс жауап иесін мадақтау.

    Мұғалім оқушылар жауабын толықтырады.

    Саралау. Смартфонды пайдалана отырып, «ана тілі» сөзінің

    латынша жазылуын тауып, достарымен бөлісу.

    Сөздікпен жұмыс:

    Тағзым- -ізет,құрмет,қошемет

    Сөз кені-бұл жерде «сөз байлығы» деген мағынада

    Тізелесу-барлығы бірігу

    «Орында» айдары

    Ұстаз мерекесіне арналған құттықтау хат дайындайды.

    Дескриптор: Құттықтау хат дайындайды.

    ҚБ: эстетикалық талғамға сай жасалған топтың жұмысын

    мадақтау.


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Белсенді оқу тапсырмала

    ры.







    SWOT-әдісін пайдалану.













    Сабақтың соңы

    Венн диаграммасымен қорытындылау.

    Қазақ тілі

    ОShape3 Shape2 ртақ қасиеті

    АShape4 на тілі










    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Рефлексия «Пікіріңді айт» айдары

    Тіл жанашыры ретінде ана тіліңді дамыту үшін қандай ұсыныс

    айтар едіңдер? Өз ойларын Заң, Ереже, ұсыныс түрінде құрастырады. Жұбымен талқылайды

    Үйге тапсырма: Отбасы мүшелерінің ана тілінде таза сөйлеу

    деңгейін диаграммаға (жақсы, орташа, төмен деңгейде) түсіру

    арқылы анықтап келеді.

    Кері байланыс. СМС әдісі.














    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




    Түрлі түсті

    суреттері бар

    журналдар,

    флипчарт, желім





    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс

    «СМС» әдісі тапсырмала

    ры арқылы білдіре алады.








    Қосымша ақпарат


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 4 сынып
    04.10.2020
    808
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асан Әнел Бекзатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации