Материалдар / Ана тілім-дана тілім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ана тілім-дана тілім

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға,мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2020
722
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Аты –жөні: Бекзатова Альбина Манатовна

Жұмыс істейтін орны: Жамбыл облысы, Тараз қаласы № 51 орта мектебі КММ

Лауазымы: Бастауыш мұғалімі


Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: Т.Жанұзақов


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Асан А


Сынып: 4-сынып

Қатысқандар саны:24

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Ана тілім-дана тілім


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінезқұлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар жасай алады:

Оқушылар тақырыпқа сәйкес шығарма түрлерімен танысады. Шығарма мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу мүмкіндігін қарастырады. Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет) анықтауды жалғастырады Материалды өңдеу және тұжырым жасау мен себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсете алу әрекеттері жүйеленеді.Шығарманың құрылымын, әр түрлі стильде жазылғанжұмыстарды жетілдіреді, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қатені табу және түзетудің жолдары қарастырылады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Оқушыларды түрлі жанрдағы . шығармалармен таныстыру арқылы Ұлы дала тарихы, Отаны туралы шежіре сырлары, Туған жердің табиғаты туралы ойларын ортаға салады. Бөлімде Отанға деген құрмет, сүйіспеншілік, қазақстандық патриотизм құндылықтарын қалыптастыру мақсаты қарастырылады.


Жетістік критерийлері

  • Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен мəтіндегі негізгі ойды анықтай алады.

  • Берілген тақырып бойынша өз көзқарасын білдіріп, ой қорыту жасай

  • алады.

  • Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


Пәнаралық байланыстар

Сабақ барысында жаттығуларды орындау, сын есімді анықтауға арналған әдебиеттік оқу пәннен алған білімдерін пайдаланады.


АКТ қолдану дағдылары



Бастапқы білім

Қазыналы қарттың тәлімі.


Сабақтың барысы


Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс -әрекеті


Сабақтың басы

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

«Ойлан» айдары

(Ө) Оқып, сөйлемдердегі ойды аяқтайды.

Менің ана тілім – ... .

Біздің мемлекеттік тіліміз – ...

Әркім өз ана тілінде ... .

Мен ойымды, қуанышымды, ренішімді ана ... ... ... .

Мен ана тілімде ән ... .

Әр ұлттың өз ана тілі ... .

(Ұ) Мұғалім: Осы пікірлермен келісесіңдер ме? (Сыныпта талқылау жүргізу)

Сабақтың мақсатын айқындау.

Өлеңнің негізгі ойын анықтай алады. Екі ақынның өлеңдеріндегі ортақ мәселені тауып, одан шығу жолын ұсына алады. Шығармашылық тапсырманы орындап, өз бетінше заң

немесе ереже құрастырып, ұсыныс жасай алады.


«Психологиялық ахуал"қалыптастыру









«Аяқталмаған сөйлем әдісі'бойынша ары қарай ойды жалғастыру сұралады.Сол сұрақтарға жауап береді.








Өз есіидеріг айтады.

Сабақтың ортасы

Мағынаны тану

«Түсініп оқы» айдары бойынша өлеңдерді түсініп оқиды,

авторлардың өмірбаянымен танысып, өлеңнің негізгі ойын

анықтайды. Екі өлеңнің мазмұнын салыстыра отырып, негізгі

идея – туған тілді құрметтеу екенін айтады.

Дескриптор:

Өлеңдерді түсініп оқиды.

Екі ақын өлеңіндегі негізгі ойды салыстыра отыра, ортақ ойды айтады.

Автор туралы бейне табады.

ҚБ: бірін-бірі бағалау.

Сөздік жұмысы. Өлеңдегі мағынасы түсініксіз сөздердің мағынасын ашу.

Тағзым – ізет, құрмет, қошамет

Сөз кені – бұл жерде байлық, қазына мағынасында

Тізелесу – барлығы бірігу

«SWOT» әдісі арқылы төмендегі сұрақтарды топшылайды.

Теңеу Бағалау

Салыстыру Қадірлеу

«Ойлан» айдары

- Ақын ана тілін немен теңестіреді?

Өлеңдегі «ана тілін бағалау, аялау» деген сөзді қалай

түсінесің?

«Тыңда» айдары ("Аудиодискімен жұмыс"): Ақын Несіпбек

Айтұлының «Ана тілі» өлеңі тыңдалады. Өлеңнің негізгі ойы

анықталып, ақынның тілге деген сүйіспеншілігі анықталады.

Дескриптор: Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

ҚБ: дұрыс жауап иесін мадақтау.

Мұғалім оқушылар жауабын толықтырады.

Саралау. Смартфонды пайдалана отырып, «ана тілі» сөзінің

латынша жазылуын тауып, достарымен бөлісу.

Сөздікпен жұмыс:

Тағзым- -ізет,құрмет,қошемет

Сөз кені-бұл жерде «сөз байлығы» деген мағынада

Тізелесу-барлығы бірігу

«Орында» айдары

Ұстаз мерекесіне арналған құттықтау хат дайындайды.

Дескриптор: Құттықтау хат дайындайды.

ҚБ: эстетикалық талғамға сай жасалған топтың жұмысын

мадақтау.


Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


Белсенді оқу тапсырмала

ры.







SWOT-әдісін пайдалану.













Сабақтың соңы

Венн диаграммасымен қорытындылау.

Қазақ тілі

ОShape3 Shape2 ртақ қасиеті

АShape4 на тілі










Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Рефлексия «Пікіріңді айт» айдары

Тіл жанашыры ретінде ана тіліңді дамыту үшін қандай ұсыныс

айтар едіңдер? Өз ойларын Заң, Ереже, ұсыныс түрінде құрастырады. Жұбымен талқылайды

Үйге тапсырма: Отбасы мүшелерінің ана тілінде таза сөйлеу

деңгейін диаграммаға (жақсы, орташа, төмен деңгейде) түсіру

арқылы анықтап келеді.

Кері байланыс. СМС әдісі.














Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




Түрлі түсті

суреттері бар

журналдар,

флипчарт, желім





Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс

«СМС» әдісі тапсырмала

ры арқылы білдіре алады.








Қосымша ақпарат


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!