Сабақ: №2 | Мектеп: Т.Г.Шевченко атындағы № 13 орта мектебі |
Күні:2.02.18. | Мұғалім: Л.С.Курмантаева |
Сынып: 11«Б» | Қатысқан оқушылар саны:12 | Қатыспағандар: |
Бөлім: | 1960-90 жылдардағы әдебиет |
Сабақтың тақырыбы | Ә.Нұрпейісов. «Қан мен тер» трилогиясы |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 11.1.2.Әбдіжәміл Нұрпейісов өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтерін толықтыру, қосымша жаңа мәліметтер беру; есте сақтау,ойлау қабілеттерін дамытып,тыңдай білу және оймен бөлісу әрекеттерін ұштастыру,мәтін арқылы сөз қорын байытып,ауызекі сөйлеу қабілеттерін дамыту,өз бетінші ізденуге баулу; |
Сабақтың мақсаты |
|
Бағалау критерийлері | 1) шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін салыстырып,образын ашады2)шығармадағы құндылықтарды өзіндік көзқарасымен салыстыра отырып,өзіндік пікір білдіреді; |
Құндылықтарды игерту | Туған жерінің тарихын тану арқылы оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншілігін, қызығушылығын арттыру. |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі,тарих |
Тілдік мақсаттар | Диалог құруға, жазуға арналған пайдалы тіркестер:Менің ойымша, .....Маған қиын болды.........Мен орындай алдым ....... |
Алдыңғы білім | Ә.Нұрпейісов «Балықшылар» әңгімесі |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт | Сабақ барысы | Дереккөздер |
Сабақтың басы3 минут 2 минут | І.Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылар Ә.Нұрпейісовтің өмірі мен шығармашылығы туралы ойларын,зерттеулерін ортаға салады. ІІ.Топ өз атауларын таныстырып, мақсатымен түсіндіреді. | Слайд №1
|
Сабақтың ортасы 25 минут
| І тапсырма: Сынып алдын ала берілген тапсырмаларын жария етеді. Ә.Нұрпейісов және «Қан мен тер» трилогиясы туралы түсінік береді. ІІ тапсырма: Тыңдалым:І топтың тапсырмасы: «Дұрыс-Дұрыс емес» ойыны.Ойынға І,ІІ топ қатысушылары екі топқа бөлінеді, қарама-қарсы отырады.Ортаға бос екі орындық қойылады.Бір орындық «дұрыс» дегенді білдірсе,екінші орындық «дұрыс емес» дегенді білдіреді. І топ жетекшісі қағазға жазылған ой-тұжырымын оқиды.Бұл тұжырымды «дұрыс», «дұрыс емес» деп санаса,орындыққа тез барып отыруы керек.Қайсысы бірінші барып отырса және жауабын тапса, сол жеңімпаз болады. ІІ топ тапсырмасы: «Еске түсіру» әдісі.І,ІІІ топ оқушылары бір-біріне теріс қарап отырады да,шығарма кейіпкерлерін сипаттап айтады.Романдағы кейіпкерлерді табу керек. ІІІ топ тапсырмасы: «Қырықабат» әдісі.Қатталып оралған сұрақтарды ашу арқылы сұрақтарға жауап береді.Соңғы қабатын алған оқушы берілген тапсырмаларды орындайды.Бұған І,ІІ топ оқушылары қатысады. ІІІ тапсырма: Барлық топ оқушылары шығып, үлкен шеңбер етіп тұрады.Ортада сабақ барысында белсенділік танытқан оқушы ортаға шығып,әр оқушыға жеке тапсырма не сұрақ береді.Жауап берген оқушылар қалып,жауап бере алмаған оқушылар шеңберден шығып отырады. Соңында қалған оқушы лидермен білім сынасады.Білімнен сүрінбеген оқушы жеңімпаз атанады. |
Слайд №2
Слайд №3
Слайд №4
Слайд №5Слайд №6
Слайд №7
|
Сабақтың соңы5 минут | Кері байланыс:«Де Бононың алты қалпағы» әдісі. Оқушылар бағаланады.Әр оқушыға бір парақ арналып,сабақ барысындағы іс-әрекеттері мен жетістіктері жазылып отырады.Соңында жұмыс нәтижелерімен таныстырылады.Үйге тапсырма: Балықшы ата-әжелері туралы ізденіп,типтік образ жасап келеді.
| Слайд №8 |
Қосымша ақпарат |
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. | Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. | Сабақ жоспар құру үшін сізге өзге пән мұғалімнің көмегі керек пе?Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? |
ОйлануСабақ мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушы нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
Жалпы баға:Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.2.Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |