Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Амандасу,
түгендеу.
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек
айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Оқушылар бір -біріне
жақсы сөздер айтады
|
ҚБ
«Жарайсың!»
«Өте
жақсы!»
«Қандай
тамаша!»
|
ДК
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
2
минут
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау цитатасы
және сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Талқылау жасағаннан
кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Туыстық атауларға байланысты сұрақтарға жауап
береді:
Бауыр?
Жиен?
Бөле?
Жиеншар?
Балдыз?
Нағашы?
Қайынбике?
Кіші әке?
Сарысүйек құда?
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
тану.
мин.
Оқылым
10
минут
|
№1-тапсырма.
Шығарманың идеясын
ашуға байланысты тапсырма беремін.
|
Рөлге бөліп, оқып
шығып, ондағы басты кейіпкерлердің әрекетіне тоқталу, мазмұн
бойынша жоспар құру
|
Дескриптор: Жалпы – 5 балл.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері,
|
Жазылым
7
минут
|
Баяндаймын:
Пафос (гр. pathos
— сезім, құмарлық), құлшыныс, құштарлық, асқақтық, қуатты сезім мен
терең шабыт мағынасында қолданылған. Ежелгі грек әдебиетінде
Пафосты қаламгердің шығармашылық ойының сын-сипатын айқындауда,
туындыларында заман бейнесінің бейнеленуі дәрежесін бағалауда
негізгі көрсеткіш ретінде таныды.
|
Драманың пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша отырып, эссее
жазады
50-60 сөз
|
Дескриптор: Жалпы – 5 балл.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері,
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
3
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|


|