Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3-бөлім: Махаббат пен абырой |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бердіғұлова Маржан Жұмабайқызы |
|
Күні: |
13.02.2025 ж |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
"Әпке" драмасы Тақырыбы мен идеясы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
"Әпке" драмасының идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу. Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
|
Оқушылар бір -біріне жақсы сөздер айтады
|
ҚБ «Жарайсың!» «Өте жақсы!» «Қандай тамаша!» |
ДК |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 2 минут |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау цитатасы және сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Туыстық атауларға байланысты сұрақтарға жауап береді: Бауыр? Жиен? Бөле? Жиеншар? Балдыз? Нағашы? Қайынбике? Кіші әке? Сарысүйек құда? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны тану. мин. Оқылым 10 минут |
№1-тапсырма. Шығарманың идеясын ашуға байланысты тапсырма беремін. |
Рөлге бөліп, оқып шығып, ондағы басты кейіпкерлердің әрекетіне тоқталу, мазмұн бойынша жоспар құру |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, |
|
Жазылым 7 минут |
Баяндаймын: Пафос (гр. pathos — сезім, құмарлық), құлшыныс, құштарлық, асқақтық, қуатты сезім мен терең шабыт мағынасында қолданылған. Ежелгі грек әдебиетінде Пафосты қаламгердің шығармашылық ойының сын-сипатын айқындауда, туындыларында заман бейнесінің бейнеленуі дәрежесін бағалауда негізгі көрсеткіш ретінде таныды. |
Драманың пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша отырып, эссее жазады 50-60 сөз |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, |
|
Сабақтың соңы Рефлексия 3 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Әпке" драмасы Тақырыбы мен идеясы
"Әпке" драмасы Тақырыбы мен идеясы
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3-бөлім: Махаббат пен абырой |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бердіғұлова Маржан Жұмабайқызы |
|
Күні: |
13.02.2025 ж |
|
Сыныбы: 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
"Әпке" драмасы Тақырыбы мен идеясы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
"Әпке" драмасының идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу. Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
|
Оқушылар бір -біріне жақсы сөздер айтады
|
ҚБ «Жарайсың!» «Өте жақсы!» «Қандай тамаша!» |
ДК |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 2 минут |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау цитатасы және сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Туыстық атауларға байланысты сұрақтарға жауап береді: Бауыр? Жиен? Бөле? Жиеншар? Балдыз? Нағашы? Қайынбике? Кіші әке? Сарысүйек құда? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны тану. мин. Оқылым 10 минут |
№1-тапсырма. Шығарманың идеясын ашуға байланысты тапсырма беремін. |
Рөлге бөліп, оқып шығып, ондағы басты кейіпкерлердің әрекетіне тоқталу, мазмұн бойынша жоспар құру |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, |
|
Жазылым 7 минут |
Баяндаймын: Пафос (гр. pathos — сезім, құмарлық), құлшыныс, құштарлық, асқақтық, қуатты сезім мен терең шабыт мағынасында қолданылған. Ежелгі грек әдебиетінде Пафосты қаламгердің шығармашылық ойының сын-сипатын айқындауда, туындыларында заман бейнесінің бейнеленуі дәрежесін бағалауда негізгі көрсеткіш ретінде таныды. |
Драманың пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша отырып, эссее жазады 50-60 сөз |
Дескриптор: Жалпы – 5 балл.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, |
|
Сабақтың соңы Рефлексия 3 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз















