Сабақтың
басы
10
минут
|
Оқушылардың қатарда түзу
тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың
сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу
жаттығуларын ережеге сай орындалуын
қадағалау.
|
Дайындық бөлімі:
Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Оқушылардың спорттық
киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру. Бағалау критерийлерін
анықтау. Техника қауіпсіздігін
ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау.
Тыныс жолдарын қалпына келтіру.
Саптық
жаттығулар:
1. Оңға бұрыл!
2. Солға бұрыл!
3. Кері айнал!
4. Оңға!
Бағыттаушының соңынан оң иық
алда, жай жүріспен бас!
Жүру
жаттығулары:
а) қол жоғары, аяқтың ұшымен
жүріп бас!
ә) қол желкеде, өкшемен жүріп бас!
б) қол белде, табанның сыртымен және ішкі жағымен бас!
в) қол алда, жартылай отырып бас!
г) қол еркін, толық отырып бас!
ғ) Ысқырық бойынша жоғарыға секіріп, қолды
соғу.
Тапсырмасыз! Жай жүгіріске
көш
. Жүгіру
жаттығулары:
1. Оң қапталмен қолды алдыға
айналдырып бас.
2. Сол қапталмен қолды артқа айналдырып бас.
3. Оң (сол) қапталға қайшылап бас!
4. Алға (артқа) қайшылап бас!
5. Аяқты ашып, алға секіріп бас!
6. Екі адым жасап, жоғары секіріп бас!
7. Тізені кеудеге тартып,секіріспен
бас!
-Сынып! Қадаммен
жүр.
Жүріс кезінде
орындалатын Ж.Д.Ж
1. Қол жанда, 4-сан білектен,
4-сан шынтақтан, 4-сан толық қолды йықтан алға айналдыру
(артқа)
2. Оң қол жоғары, қолымызды жоғары төмен сермиміз
3. Қол басы құлыпта, 1-4сан білезікті оңға (солға) айналдыру.
4. Қол йықта, йықты алға 4 артқа 4 айналдыру
5. Қол кеудеде, шынтақтан бүгулі, қолды жазып, жазбай сермеу.
6. Қол кеуде алдында, кеудені оңға солға
бұру
-Сынып! Тыныс алуды қалыпқа
келтіреміз.
|
|
Әрбір
қызмет
түрі үшін
үлкен
бос
кеңістік,
ысқырғыш
мұғалімге
уақыт
өлшегіш,
фишкалар.
Ғаламтор
ресурсына
сілтеме:
Ысқырық,
секундомер,
өлшегіш,
теннис
доптары,
құрсаулар,
конустар,
б
елгілеуші
таңбалар,
бор
http://sportwiki.to/%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BC%D1%8F%D1%87%D0%B0
http://sportwiki.to/%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BC%D1%8F%D1%87%D0%B0
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Допты алақанға жабыстырмай,
лақтыратын қолдың саусақ ұштарымен ұстау қажет. Сұқ, ортаңғы пен
атаусыз саусақтар рычаг тәрізді доптың артында орталасқан, ал бас
бармақ пен шынашақ оны жанынан ұстап тұрады. Екпін алмас бұрын
лақтырушы снарядты бүгулі қолмен иығының үстінен
ұстайды.
Лақтыру кезінде лақтыратын
қолға қарама-қарсы аяқ алға шығуы керектігін оқушылардың есіне
салыңыз. Басынан асыра лақтыруды орындаған кезде қол төмен және
артқа кетеді (дайындық кезеңі), ал жамбас пен иық алға
тартылады.
Екпін алудың бірінші (алдын
ала) сатысы бастапқы күйден жеке таңдалатын бақылау белгісіне дейін
басталады. Бірлескен жұмыс барысында оқушыларды бақылаңыз және
олардың назарларын бірлескен жұмыс/жарыс дағдыларына, сондай-ақ
лақтыру кезіндегі жеке қабілеттерге
аударыңыз.
Сұрақ қойыңыз: Жаттығуды
қауіпсіз әрі әділ өту үшін сендерге қандай ережелер қажет?
Жаттығуды қалай барынша қызықты немесе өнертабысты етуге
болады?
|
Әр түрлі снарядтарды нысанаға
және алысқа серпу мен лақтыру
техникасы
(С, Т, К) Оқушылар жұптарда
теннис добымен жұмыс
істейді.
Жұптарда теннис добын
лақтыру
1. Білезікпен лақтыру, қол 45
градусқа бүгілген, шынтақ кеуде тұсында, тек білезікпен
лақтыру.
2. Орнында тұрып басынан асыра
лақтыру. 3 м
арақашықтықта.
3. Басынан асыра еденге
лақтыру.
4. 5 м арақашықтықта екі
қадамнан лақтыру.
5. Қиық қадамды
пысықтау.
6. Қиық қадамнан 7 метр
арақашықтықта
лақтыру.
7. Екпін алып
лақтыру.
ЖЖ, К, Ф) Әріптестер бірге
жұмыс істейді және құрсауларды конустармен/белгілеуші таңбалармен
белгіленген лақтыру сызығынан берілген учаскеге лақтырады. Әрбір
оқушы үш рет лақтырады және әріптесі ұзындықты өлшеп, бормен
белгілейді.
|
Оқушылар бірін-бірі
бағалау.
Өзін-өзі
бағалау
|
Әрбір
қызмет
түрі
үшін
үлкен
бос
кеңістік,
ысқырғыш
мұғалімге
уақыт
өлшегіш
|
Сабақтың
Соңы/
рефлексия
5
минут
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды»
тәсілі
көрінеді.
|
Оқушының әрекеті:
Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ
қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен
бөліседі.
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға
болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды
ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.

|

|