Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру «Шаттық шеңбері» «Өзіңізге тілегенді- басқаларға
тілеңіз». – Балалар, шаттық шеңберіне жиналайық! Барлығымыз жақсы
көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап
күлкімізді сыйлайық! Сыныпты 4
топқа «7 қазына» әдісі арқылы
бөлу.
|
Тиімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
білім
|
Қызығушылықты
ояту кезеңі
Сынып
|
Прописка сөзінің
мағынасы қандай?
Балалар, әңгіме
эпиграфында автор: «Желтоқсанда із-түссіз
кеткендердің рухына
бағыштаймын»,- дейді. Қалай
ойлайсыңдар, желтоқсан мен
прописка сөзінің арасында қандай
байланыс болуы мүмкін?
|
Дескриптор:
Балалар шығарма
мазмұнын болжайды
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Таным
минуты
«Сөйлемді
жалғастыр» әдісі. Жеке
жұмыс
Әңгіме мазмұнымен
танысу
«Шынжыр»
әдісі
Әңгіме фабуласын
құру. Топтық жұмыс
Сабақты
бекіту
«Конверт сұрақ»
Жұптық жұмыс
|
Прописка дегеніміз әрбір
азаматтың тұрғылықты мекен-жайы бойынша тіркеуге
тұруы.

Фабула
дегеніміз- шығармада баяндалатын тұтас
оқиғалардың мазмұнын
баяндау.
Сюжет
дегеніміз- шығармада баяндалатын
оқиғалардың тізбегі, оқиға
желісі.
-
Әңгіменің тақырыбы бойынша мен
мынадай ой түйдім...
-
Мен «прописка» сөзін былай
түсіндім...
-
Желтоқсан көтерілсі жайлы
мынадай мәліметтер
білемін...
Әңгіме 4 топқа бөлініп
беріледі. «Сканерлеп оқу» әдісі арқылы жүзеге
асады.
«Шынжыр» әдісі арқылы негізгі
оқиғалар тізбегі айтылып
шығады.
Әңгіме фабуласын берілген
үзінділерді ретімен қоя отырып
құрастырыңдар.
Оқушылар оқиғалар тізбегін
құрады.
-
Архаттың жолға
шығуы
-
1979 жылы Алматыға көшкенін
еске алуы
-
Желтоқсан оқиғасының есіне
түсуі;
-
Автобустың
бұзылуы
-
Архаттың әскердегі кезі есіне
түсуі
-
Үш жолаушы автобустан шығып,
боранда жаяу жолға шығуы;
-
Жетсісу ауылының ауылсоветі
Қақатаевпен сөйлесуі есіне
түсуі
-
Подполковниктің Архатта
пропискасының жоқтығына шүйлігуі, есіне
түсуі;
-
Шофер бой бермей автобустан
шығып кеткен үш жігіт жайлы тиісті органдарға
хабарлауы;
-
Жолаушылар мінген автобус
Самарға кері қайтуы
-
Бұландай жігіттердің
оралмауы
-
Әңгіме кейіпкері
кім?
-
Ол не үшін жолға шыққан
еді?
-
Оқиға қай мезгілде, қай жерде
өтеді?
-
Архат қандай тарихи оқиғаларды
еске алда?
-
Жолаушылардың автобустан
жаппай далаға шығуының мақсаты
не?
-
Автор аязды күнді қалай
суреттейді?
-
Неліктен үш жолаушы автобустан
түсіп кетіп қалды деп
ойлайсыңдар?
-
«Сұрап алған аурудың емі жоқ»
дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Әңгімедегі кейіпкердің
көңіл-күйі қандай?
-
Архатты ауылға пропискаға неге
«отырғызбады?»
|
Дескриптор
:
-әдеби шығарманың жанрын,
фабуласын, сюжетін анықтайды
|
Дидактикалық материал, қима
қағаздар, конверт
|
Рефлексия
|
Рефлексия. «Плюс- Минус-Қызығамын»
кестесі
|
«Плюс»
(+)
|
Сабақта қызық болған, пайдалы болар деп
ұйғарылған мәселелер жазылады.
|
«Минус»
(–)
|
Сабақта сәтсіз шыққан, пайдасы жоқ не
шамалы болды деп ұйғарылған мәселелер
жазылады.
|
«Қызығамын»
(?)
|
«Не білгім келеді?» немесе «Бұл мен
үшін қызық бола ма?» деген сұрақтарға жауаптар
келтіріледі.
|
|
|
|