Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене шынықтыру пән мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2021
462
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Мұғалім аты жөні:.


СЫНЫП: 8

Сабақ 2

Қатысқандар

Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі.  Төменгі сөре және сөрелік екпін


Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары


8.3.4.1 — денсаулыққа кері әсерін тигізуі мүмкін қауіп-қатерді төмендету, техника қауіпсіздігі бойынша техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсіне білу



Сабақ  мақсаты

Денсаулықты нығайту бағытындағы орындалатын физикалық жаттығулар барысында техникалық қауіпсіздік сұрақтарымен хабардар болу.



: Сабақтың негізгі мақсаты

Қауіпсісіздіктің әсер ету үшін бірқатар әлеуметтік қабілеттерді түсіну мен білімін қолдану.

Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.

Оқушыларды қысқа қашықтыққа жүгіруге үйрету. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін жетілдіру.


Бағалау критериі

Сөреден дұрыс старт алу техникасын орындаса

Қол-аяқтың дұрыс қимыл жасай алса

Мәреге жету техникасы комбинациясын дұрыс орындаса

Қысқаша қашықтыққа жүгіру техникасының ерекшелігін ажырата алса


Сабақтың тілдік мақсаты










Негізгі сөздер мен фразалар:


Бұның ішінде :

·      Старт,  қадамдау жүгіру, тоқтау

·      секіру,жерге тусу

·      лақтыру,астынан ,үстінен

·      сызықты баспау

·      жалауша




 Құндылықтар

Жеңіл атлетика сабағы  барысында бір-біріне деген құрмет көрсетуі және ынтымақтастық артады.


Пәнаралық байланыс

Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш — қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты.


Алдыңғы білім

7 сынып – Жеңіл атлетика.


                                                                       Жоспар


Жоспарланған уақыт


Дереккөздер


0-5минут











6-13 минут








Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу.Сергіту.  “Шаттық шеңбері” оқушыларға  жылы сөздер жазылған смайликтер  таратып беру.  (Оқушылар шеңберге тұрып,  смайликтердегі сөздерді оқып, бір біріне жақсы көңіл сыйлайды).

Жалпы жетілдіру жаттығулары:

1. Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.

2.Жүру: Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру. Жартылай отырып, толық отырып  жүру.

3.Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп жүгіру, аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау.

Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.

Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасы:

Оқушыларды екіге бөліп спорт алаңын айналдыра жүгірту;

«Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;

Кеудені дұрыс ұстап, қолдың дұрыс сілтеу және дұрыс тыныс алу жаттығуларын жасау;

Қол мен аяқты айқастыра кең адымдап және қысқа адымдап жүгірту;

Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп   бір жарым табан санап алып, қолды сөре сызығынының үстіне қойып, итеілетін аяқты алдыға  қойып, екінші аяқтың тізесі  итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, салмақ  қолға түсіп тұрады

Смайликтер.







Ысқырық, секундамер




Ортасы

14-35


























 Төменгі сөрелік қалыптағы көпіршені мынадай ретте орналастырған тиімді болады: зығына жүгіруші өзінің күшті деп есептеген аяғын сөре сызығына 35-45 см кейін тұрған алдыңғы көпіршеге, ал екінші аяғын сөре сызығынан 70-85 см кейін тұрған екінші кқпіршеге қоюы керек.

Сөреге деген команда бойынша жүгіруші аяқтарын көпіршелерге тіреп, кейінгі аяқтарын тізесін бүгіп жерге тигізеді. Екі қалының жазылған саусақтын сөре сызығының бойына иық кеңдігіндей етіп тірейді.

Дескриптор Білім алушы



жаттығуды талапқа сай орындайды;

жаттығу барысында туындауы мүмкін қателіктерді (қолды қате қою, аяқты дұрыс қоймау, сөреден дұрыс шықпау) атайды;

жүгіру барысындағы жақсы және қате тұстарды (сөреден дұрыс шығу, мәрені қиып өту, кеңістіктегі ауаға қарсы тұру, жылдам жүгіру) анықтайды.



Оқушыларды сапқа тұрғызып сабақты теория жүзінде түсіндіріп, практика жүзінде көрсету.

1.Төменгі сөреден шығу техникасын үйрету. «Сөреге» деген бұйрық берілгенде сөре сызығына келіп бір, бір жарым қадам санап алып қолды сөре сызығынының үстіне қойып итеретін аяқты алдығы ұшфна қойып итермейтін аяқтың тізесі итеретін аяқтың табанының орта тұсында тұрады, бас пен иық бір деңгейде, салмақ қолға түсіп тұрады.

«Дайындал» деген бұйрықта сәл көтеріліп алға қарап тұрады. «Жүгір» деген бұйрықта бар екпіні мен аяқты жылдам қолды алға артқа сермеп 20 метрге максимальді қарқын алғанша жиі-жиі басып жүгіреді.

«Сөреге» деген бұйрықта сөреге тұру. «Дайындал» деген бұйрықта көтерілу. «Жүгір» деген бұйрықта аяқ қолды тез тез қимылдатып 20 метрге дейін аяқты жиі жиі басып максимальді қарқын алғанша сөйтіп жүгіріп, қалғанын барынша қарқынмен жүгіріп келіп мәре сызығын кесіп өту қажет. 100 метрг






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!