Материалдар / ашық сабақ "Аралас сандарды азайту"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ "Аралас сандарды азайту"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Аралас сандарды азайту" тақырыбына арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары. Жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасы бойынша жұмыс жасайтын математика пәнінің мұғалімдеріне көмегі тиеді.Сабақ жоспарында түрлі белсенді әдіс -тәсілдер қолданылған.Осы әдістер арқылы сабақта оқушылардың белсенділігі арта түседі.Оқушылар өз беттерімен сабақты түсініп, есептер шешу арқылы тақырыпты қорытады.Топтық,жұптық және жеке жұмыс жасау тәсілдерін қолдандым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
620
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2.А.

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Мектеп: А.С.Макаренко атындағы

шағын орталықты орта мектеп


Күні:

Сынып: 5

Мұғалімнің аты-жөні: Раканова Г.К.

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Аралас сандарды азайту.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.19.

Натурал санннан жай бөлшекті азайтуды орындау:

Сабақ мақсаты


Натурал санннан жай бөлшекті азайтуды орындау

Бағалау критерийі


Оқушылар натурал санннан жай бөлшекті азайтуды орындай алады;

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

- жай бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану алгоритмін түсіндіре алады;

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • жай бөлшектерді қосу және азайту;

  • арифметикалық амалдар алгоритмі;

бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

-Натурал саннан жай бөлшекті азайту үшін............

-Аралас саннан натурал санды азайту үшін...................



Құндылықтарға

баулу


Қарым-қатынас жасай білуге;жауапкершілікке тәрбиелеу;

Пәнаралық бай байланыстар


геометрия

Алдыңғы білім



Аралас сандарды азайту;

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар



Сабақтың басы


5мин





I.Ұйымдастыру кезеңі.

Ширату жаттығуы

«Гүлмен тілек» әдісі

Оқушылыр бір-біріне тілек айтып қолдарындағы гүлді береді.Гүл артындағы сөздер арқылы топқа бөлемін

«Сүзгі» органайзері арқылы үй тапсырмасын сұраймын

Өткен тақырыпты еске түсіре отырап,оқушылардың қажеттілігін анықтаймын.ынталандыру арқылы бағалаймын

Слайд




Сабақтың ортасы


8 мин







2 мин



10 мин





5 мин



5 мин

«Жұмыс үлгісі» әдісі бойынша әр топқа

тапсырмалар беремін.


Оқушылар кестені топпен талқылай отырып,жаңа сабақтың тақырыбын табады.сабақтың мақсатын қояды.

Сұрақ-жауап арқылы оқушылардың қажеттілігін анықталады,бір-бірімен қарым-қатынас жасай білу дағдылары қалыптасады.

«бас бармақ» әдісі арқылы кері байланыс


Сергіту сәті: «Математика биі»


«Серіктестердің жауабы» әдісі бойынша берілген мысал есепті талдай отырып тапсырмаларды орындайды

Оқушылар топ ішінде жұптасып, түрлі тапсырмаларды орындай отырып ,натурал саннан аралас сандарды азайтуды орындайды

Қалыптастырушы бағалау

Берілген дескриптер арқылы өзін-өзі бағалайды


«Интеллект –карта» әдісі арқылы бүгінгі сабақта шығарылған есептердің алгоритмін құрамыз

Оқушылар топпен бірлескен жұмыс жасап,бүгінгі алған білімдерін жүйелейді.

«екі жұлдыз,бір тілек» әдісімен өздеріне баға береді


Үлестірме қағаз









видеоролик


Үлестірме қағаз






Үлестірме қағаз



Ватман,маркер, стикерлер



Сабақтың соңы

5 мин





Сабақ соңында оқушылар рефлексия жасайды:

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Оқушылар өзінің жұмыстарын белгілі критерийлер бойынша бағалай алады.

Алынған кері байланысты келесі сабағымды жақсартамын


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


  1. Дереккөздер тәсілі: «Жұмыс үлгісі» әдісі

  2. Тапсырма тәсілі: «Серіктестердің жауабы» әдісі

  3. Қорытынды тәсілі: «Интеллект –карта» әдісі



Оқушылар қажеттілігіне қарай мұғалімнен консультация алады немесе басқа оқушылардан көмек алады.


  1. ынталандыру арқылы бағалаймын

  2. Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс

  3. дескриптер арқылы өзін-өзі бағалайды

  4. «екі жұлдыз,бір тілек» әдісі

  5. Аяқталмаған сөйлем

Сергіту сәті

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!