Материалдар / Ашық сабақ; Домбыра аспабында сандық тәсіл арқылы күй талдап үйрету
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ; Домбыра аспабында сандық тәсіл арқылы күй талдап үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Домбыра. ҚМЖ. Ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2023
497
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:

Дата:

Қосымша білім беру педагогі:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сандық тәсіл

Мақсаты:

Домбыра аспабында сандық тәсіл арқылы күй талдап үйрету

Дифференциациялау

Барлығы: домбыра аспабында ойнай алмайды

Көпшілігі: өз бетінше шығармаларды талдай алады

Кейбірі: нота сауаттылығы бар


Құндылықтарды

дарыту:

Бойындағы ұлттық болмысын сақтап, оны дамытады

Пәнаралық байланыс:

Тарих, қазақ тілі, әдебиет

Бағалау критерийі:

  • Сандық тәсіл арқылы күй талдап үйренеді

  • Домбырашының аспапта ойнау қабілеті шыңдалады

АҚТ-ды пайдалану дағдылары:

Презентация көрсету. Шығарма авторларының өмірбаяны көрсетіледі.

Сабақтың барысы

Жоспарланған кезеңдер

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Ұйымдастырушылық кезең.

Сәлемдесу. Кабинеттін ортасында орындықтардан шеңбер құру. Домбыра аспапбында ойнап үйренудің тәсілдері жайлы сұрау арқылы балалардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін байқаймын. (Нота, құйма құлақ, сандық тәсіл) Балалардың жауаптары арқылы сабақтың тақырыбымен таныстырамын.


«Сандық тәсіл» авторы жайлы мағлумат беремін. Сандық тәсіл арқылы күй талдауды үйрену туралы айтамын. Домбыраның құрылысын талдаудан бастаймын. (Домбырада неше перне бар? Оқушылардың жауаптары, Жауабы:19 перне). Сандық тәсілде көрсетілген ойнау техникасы туралы түсіндіріп айту.


Сандық тәсілінде 18 перне болады. Көбінесе күйлер екінші пернеден басталғандықтан сандық тәсілде оны 1-ші перне деп белгілеген. Ары қарай 2-ші,3-ші перне деп жалғаса береді, соңғы перне 18-ші перне болады. Бұл тәсілде бір сызықтын асты үстінде сандар белгіленген. Үстіңгі сандар олар астынғы ішекте тартылады ал астыңғы сандар үстіңгі ішекте тартылады.

Аталмыш тәсіл оқушылардың қызығушылығын арттырып, аспапқа деген ынтасын күшейтті.


Презентация.

Сабақ тақырыбы

1-слайд



Ж.Нәжімеденов туралы презентация

2-слайд



Домбыра суреті

3-слайд





Қағыс пен сандар суреті,

4-слайд

Сабақтың ортасы

20 минут




















































Сабақтың соңы

10 минут

Шығарманы талдамас бұрын Бисенғали Ғизатов туралы ақпарат беремін.

Бисенғали Ғизатов 10.5.1925 жылы туған, қазіргі Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек (Батыс Қазақстан облысы)) - музыкатанушы, өнертану кандидаты, Қазақстанның еңбек сіңірген мәдениет қызметкері. Алматы консерваториясын А.Жұбанов пен Л.Хамидиден дәріс алған.


Оқушылармен Б.Ғизатовтың «Біз – өмірдің гүліміз» атты әнін талдап көремін. Шығарманың атауын тадау арқылы, мазмұнын ашу.

Үстіңгі ішекте 0 (ноль)саны көрсетілген, яки бұл дегеніміз ашық ішек. Ал астыңғы ішекте алты саны көрсетілген, бұл дегеніміз 6-шы пернені төртінші саусақпен басып қағысты төмен қағуымыз керек деген.

Ары қарай мұғалім оқушыларға әр тактідегі сандарды талдап көрсетеді.


Жұптарға бөлу.

Қағыс және астыңғы ішек пен үстіңгі ішек сурет арқылы оқушыларды төрт топқа бөлу.


Тапсырма.

Оқушыларға «Тепен көк» халық күйінің партитурасы таратылып беріледі. Әр топ партитураны талдап, презентация жасайды. Тапсырманы орындауға 5 минут беріледі.



Презентация.

Санамақ арқылы қай топ бірінші орындайтының анықтап күйді қарастырамыз. Тапсырманы орындамас бұрын, балаларға дексрипторлар жазылған парақша таратып беремін. Дескрипторларға сүйеніп келесі жұптың жұмысын бағалайды.


Дескрипторлар

1 топ

2 топ

3 топ

4 топ

Шығарманы толықтай ойнады





Шығарманы таза дыбыспен ойнады





Топтық жұмыс көрінді









Әр топ өзінің жұмыстарымен таныстырады.


Келесі кезек ансамбльде ойнау. Барлығымыз бірге ойнаймыз.

Оқушылар мұғаліммен бірге ансамбль құрып ойнайды.

Б.Ғизатов туралы презентация

5-слайд





Презентация

Б.Ғизатовтың «Біз – өмірдің гүліміз» атты әннін сандық суреті

6-слайд









«Тепен көк» халық күйінің партитурасы, Таймер. 5 минут


















Дескриптор парақшалары.












Рефлексия.

- нені білдім, нені үйрендім?

- нені түсінбедім?

- немен жұмысты жалғастыру қажет?


Дескрипторлар


1 топ

2 топ

3 топ

4 топ

Шығарманы толықтай ойнады





Шығарманы таза дыбыспен ойнады





Топтық жұмыс көрінді









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!