Сабақтың
басы
10
минут
|
Ұйымдастырушылық
кезең.
Сәлемдесу. Кабинеттін
ортасында орындықтардан шеңбер құру. Домбыра аспапбында ойнап
үйренудің тәсілдері жайлы сұрау арқылы балалардың сын тұрғысынан
ойлау қабілеттерін байқаймын. (Нота, құйма құлақ, сандық
тәсіл) Балалардың жауаптары арқылы
сабақтың тақырыбымен таныстырамын.
«Сандық тәсіл» авторы жайлы
мағлумат беремін. Сандық тәсіл арқылы күй талдауды үйрену туралы
айтамын. Домбыраның құрылысын талдаудан бастаймын.
(Домбырада неше перне бар?
Оқушылардың жауаптары, Жауабы:19
перне). Сандық тәсілде көрсетілген
ойнау техникасы туралы түсіндіріп айту.
Сандық тәсілінде 18 перне
болады. Көбінесе күйлер екінші пернеден басталғандықтан сандық
тәсілде оны 1-ші перне деп белгілеген. Ары қарай 2-ші,3-ші перне
деп жалғаса береді, соңғы перне 18-ші перне болады. Бұл тәсілде бір
сызықтын асты үстінде сандар белгіленген. Үстіңгі сандар олар
астынғы ішекте тартылады ал астыңғы сандар үстіңгі ішекте
тартылады.
Аталмыш тәсіл оқушылардың
қызығушылығын арттырып, аспапқа деген ынтасын
күшейтті.
|
Презентация.
Сабақ
тақырыбы
1-слайд
Ж.Нәжімеденов туралы
презентация
2-слайд
Домбыра
суреті
3-слайд
Қағыс пен сандар
суреті,
4-слайд
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сабақтың
соңы
10 минут
|
Шығарманы талдамас бұрын
Бисенғали Ғизатов туралы ақпарат беремін.
Бисенғали Ғизатов 10.5.1925
жылы туған, қазіргі Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек
(Батыс Қазақстан облысы)) - музыкатанушы, өнертану кандидаты,
Қазақстанның еңбек сіңірген мәдениет қызметкері. Алматы
консерваториясын А.Жұбанов пен Л.Хамидиден дәріс
алған.
Оқушылармен Б.Ғизатовтың «Біз
– өмірдің гүліміз» атты әнін талдап көремін. Шығарманың атауын
тадау арқылы, мазмұнын ашу.
Үстіңгі ішекте 0 (ноль)саны
көрсетілген, яки бұл дегеніміз ашық ішек. Ал астыңғы ішекте алты
саны көрсетілген, бұл дегеніміз 6-шы пернені төртінші саусақпен
басып қағысты төмен қағуымыз керек деген.
Ары қарай мұғалім оқушыларға
әр тактідегі сандарды талдап көрсетеді.
Жұптарға
бөлу.
Қағыс және астыңғы ішек пен
үстіңгі ішек сурет арқылы оқушыларды төрт топқа
бөлу.
Тапсырма.
Оқушыларға «Тепен көк» халық
күйінің партитурасы таратылып беріледі. Әр топ партитураны талдап,
презентация жасайды. Тапсырманы орындауға 5 минут
беріледі.
Презентация.
Санамақ арқылы қай топ бірінші
орындайтының анықтап күйді қарастырамыз. Тапсырманы орындамас
бұрын, балаларға дексрипторлар жазылған парақша таратып беремін.
Дескрипторларға сүйеніп келесі жұптың жұмысын
бағалайды.
Дескрипторлар
|
1
топ
|
2
топ
|
3
топ
|
4
топ
|
Шығарманы толықтай
ойнады
|
|
|
|
|
Шығарманы таза дыбыспен
ойнады
|
|
|
|
|
Топтық жұмыс
көрінді
|
|
|
|
|
Әр топ өзінің жұмыстарымен
таныстырады.
Келесі кезек ансамбльде ойнау.
Барлығымыз бірге ойнаймыз.
Оқушылар мұғаліммен бірге
ансамбль құрып ойнайды.
|
Б.Ғизатов туралы
презентация
5-слайд
Презентация
Б.Ғизатовтың «Біз – өмірдің
гүліміз» атты әннін сандық суреті
6-слайд
«Тепен көк» халық күйінің
партитурасы, Таймер. 5
минут
Дескриптор
парақшалары.
|