Ашық сабақ. "Футбол.Допқа ие болу әдістері".

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. "Футбол.Допқа ие болу әдістері".

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға футбол ойынының әдіс тәсілдерін үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі

Спорттық командалық ойындар арқылы бірлесе әрекет ету

Педагогтің аты-жөні

Космухамбетов Болат Шаукатович

Күні:

19.04.2021 ж

Сынып: 6 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Футбол ойыны. «Допқа ие болу әдіс – тәсілдері»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.3.1 – арнайы спорттық техниканы орындау кезіндегі қозғалыс кезектілігі мен дағдыларды жалпылау және жетілдіру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Допты тебе біледі

ЖДЖ орындайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Допты бір орында тұрып тебе алады

Қақпаға тебе алады

Оқушылардың кейбірі орындай алады

Допты әр түрлі тәсілмен әріптесіне бере алады

Әр түрлі қашықтықта допты қақпаға тебе алады

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезеңі


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

15 мин

  1. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу,рапорт беру. Сабақтың мақсатын түсіндіру .

Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу.

  1. Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып жүру.

  2. Жүгіру: Еркін жүгіру, түзу аяқты көтеріп жүгіру, аяқты артқа түзу жүгіру, екі жаққа аяқты көтеріп жүгіру.. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау.

Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын

орындау.

Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/


Смайлик арқылы бір-бірін бағалау.


Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/




Ысқырғыш


Ортасы

20 мин

Жаңа сабақты түсіндіру

Допты әріптесіне беру әдістері – «аяқтың ішкі жағымен», «допты аяқтың сыртқы жағымен» беру.


Оқушыларды доп арқылы 4 топқа бөлу:

І топ ІІ топ ІІІ топ IV топ


Оқушылар жұптасып бір – біріне доп беру жаттығуларды орындау.

  1. Бірінші оқушы допты оң аяқпен беріп,екінші оқушы сол аяқпен қайтарып береді.

  2. Бірінші оқушы допты аяқтың ішкі жағымен беріп,екінші оқушы сыртқы жағымен қайтарып береді.

  3. Бір – біріне допты қосғалыста тұрған қалыпта аяқтың ішкі жағымен береді.

  4. Бір – біріне допты қосғалыста тұрған қалыпта аяқтың сыртқы жағымен береді.

  5. Ара қашықтықты алшақтата отырып,қозғалыс жылдамдығын күшейте отырып ос тапсырмаларды орындайды.

  6. Бір – біріне допты бері арқылы қозғалыста отырып қақпаға соққы жасау.

  7. Командаға бөлініп шағын қысқартылған ережемен футбол ойнау 5х5


Допты аяқтың ішкі жағымен Допты аяқтың сыртқы

беру жағымен беру

Жұптасып бір – біріне доп беру әдістері


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалар

Форматив

ті бағалау.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Оқылым, жазылым тапсырмалары.
























Соңы 5 мин

Оқушыларды 2 топқа бөлу, ойын түрлерімен танысу.

1. «Күн мен түн» ойының ойнау.

1 - ші топ - күн, 2 - ші топ түн болады.

Мүғалім жүргізуші болады, Мұғалімнің айтуымен оқушылар жаттығу орындайды, күн деген кезде күндер қашып түндер қуады, түн деген кезде түндер қашып күндер қуады, қай топ көп оқушы ұстайды сол жеңіске жетеді.

2. «Допты тез бер» ойыны

Оқушылар шеңбермен тұрып музыкамен бір біріне допты береді, мұғалім музыканы тоқтатқан кезде доп қай ойыншыда болады сол ойыннан шығады



Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







Дерек көзі: https://erketai.kz/bala-densauligi/balalarga-arnalgan-dene-jattigulari/

Кері байланыс


«Бағдаршам» кері байланыс.


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.


Кері байланыс тақтайшасы





























Ақтөбе облыстық мамандандырылған физика – математикалық

мектеп интернаты Бекітемін:

__________________оқу ісі жөніндегі орынбасары

Құлымов Қ



Shape1

Ашық сабақ:

«Футбол»













Shape2

Ақтөбе 2021 жыл





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.05.2021
1350
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі