Ұзақмерзімді жоспардың
тарауы: Қызым-жағадағы
құндызым,
Ұлым- аспандағы
жұлдызым.
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып: 8-сынып
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Халық ауыз
әдебиеті
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
8.1.6.1 тыңдалым
материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып,
дәлелді жауап беру
8.1.5. Демеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша
және жазбажұмыстарда орынды
қолдану.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
Жетекші сұрақтар, мәтін
тақырыбы арқылы негізгі ойды
анықтайды.
Мәтіннен
қажетті мәліметтерді жинақтай отырып,
тақырып бойынша кестені сәйкестендіріп
жазады.
Сөз
тіркестерінен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып
жай сөйлем құрастырады.
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
Тақырыпты негізге ала отырып диалог
құрастырады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Шағын әңгіме құрап
айтады.
|
Бағалау
критерийі
|
-Тірек сөздер, жетекші
сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды
анықтайды.
-
Мәліметтерді жинақтай отырып,тақырып бойынша
кестені сәйкестендіріпжазады.
- Сөз
тіркестерінен сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтай отырып жай сөйлем
құрастырады.
-Тақырыпты негізге ала отырып
диалог құрастырады.
-Шағын әңгіме құрап
айтады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар орындай
алады:
Тірек сөздер, жетекші
сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды,
мәліметтерді жинақтай отырып
тақырып бойынша кестені сәйкестендіріпжазады, сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады, тақырыпты негізге
ала отырып диалог құрастырады, шағын әңгіме құрап
айтады.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:сыныппен амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа
дайындығын тексеру.
Жағымды психологиялық ахуал
туғызу.
«Шаттық шеңбері»
әдісі.Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек
айтады. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-
күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
Топқа бөлу. Жұмбақтарды жасыру арқылы топқа
бөлу.
1-топ «Халық»
тобы.
2-топ «Ауыз»
тоба.
3-топ «Әдебиет»
тобы.
Ой шақыру
Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында
интербелсенді тақтадан келесі суреттер
көрсетіледі.
-Сурет бойынша не айта
аласыңдар?
- Суретте
жылдың қай мезгілі
бейнеленген?
-Оны неден
аңғардыңдар? Сонымен балалар бүгінгі сабақтың тақырып қандай
деп ойлайсыңдар?
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма. ЖЖ«Жұбыңды тап!» әдісі
арқылы берілген сөздер арқылы өз жұбын тауып, құралған
сөз тіркестерінен сөйлем
құрастырады.
Дескриптор
ҚБ. «Алма
ағаштары»арқылы топ бір-бірін
бағалайды. (қызыл алма – өте жақсы , жасыл –жақсы , сары
алма-қанағаттанарлық).
2-тапсырма. ТЖ« Хикая картасы» әдісі. Берілген сурет
бойынша.
1-топ ертегі
құрастырады.
2-топ әңгіме
құрастырады.
3-топ өлең
құрастырады,әрі ойын-әрі
оқу
Дескриптор
ҚБ.«Жапондық бағалауы»
арқылы жұп бір-бірін
бағалайды.
3-тапсырма.
Ж. Мәтіннен негізгі бола алатын сөздерді теріп
жазып, орысша баламасын тауып жаз. Олар арқылы сөйлем
құрастыр.
Мысалы: табиғат құбылысы, ауа райы,
таңғажайып көрініс, жаңбыр(кейбіреуі).
Дескриптор
ҚБ«Еңбекші
ара»арасында бір-бірін
бағалайды..
|
|
Сабақтың
соңы
|
«Таза тақта»
ойыныарқылы білімдерін
түйіндейді.«Жаз» өлеңі бойынша тақтаны толтыра сұрақтар
жазылады.Мұғалім оқушылар жауап бергенәр сұрақты өшіріп отырады.
Соңында барлық сұрақтарға жауап бергенде тақта таза болып
шығады.
Рефлексия.
Ж. «Бес
саусақ»әдісіарқылы сұрақтарға жауап береді
.
1.«Бас
бармақ»- басты
мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды
мәселе не болды?
2. «Балан
үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадың,
кімге көмек бердің.
3. «Ортан
терек»- ойлану.
Бүгін алған біліміңді
тәжірибеңде қалай
қолданасың?
4. «Шылдыр
шүмек»-шынайылық.
Сабақ маған ұнадыма?
Неліктен?
5 «Кішкентай
бөбек»-көңіл-күй
ахуалы.
Мен сабақта өзімді қалайша
сезіндім?
Үйге
тапсырма:
|
|