Материалдар / Ашық сабақ .Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесі

Ашық сабақ .Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (Б/С2) Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (А/И4)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
11182
23 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Марат Қабанбай «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір

Мұғалімнің аты-жөні:Омирханова Д.Т.

Күні:

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (Б/С2)

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (А/И4)

Сабақ нәтижеі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: әңгіме мазмұнын баяндайды,

шығармадан алған әсерін хат немесе өлең жазу арқылы бөліседі.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Әңгімедегі кейіпкерлердің қазіргі күндегі өміріне өз ойынан болжам жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Кейіпкерлердің мінезі мен іс-әрекетін салыстыра отырып, дәлелдеп шынайы өмірмен салыстырады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік





авторға хат,аға, іні,бауыр,төте бауыр

Құндылық

тарға баулу

Сабақта «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» атты тармағындағы идеялар ішінара жүзеге асырылады.(Отбасылық құндылықтарды нығайту,еліміздің барлық азаматтарын бірлікке шақыру.)

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Арман

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

3 минут













































2 минут

























5 минут






















































Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.



Шаттық шеңбері. Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтып, көңіл-күйлерін көтеруге әрекет етеді.

Топқа бөлу. Оқушылар топқа бөлініп, тақырыпқа қатысты мақал-мәтелдер арқылы бүгінгі сабақты ашады .

1-топ. Аға

Айтысқан ауыл болмас,

Болыспаған бауыр болмас.

2-топ. Бауыр

Інісі бардың тынысы бар,

Ағасы бардың жағасы бар.

3-топ.Іні

Ағайынды жігіттің отарында малы бар,

Жалғыз-жарым жігіттің шығыр-шықпас жаны бар.

4-топ.Төте бауыр

Бауыр шырын, бас тәтті,

Ағайынмен ішкен ас тәтті.



Сабақтың тақырыбын болжату. Ой қозғау.

- Бауыр деген кім?

Жауап: Бір әкеден туған және жақын туысқан адамдар бауыр деп аталады. Бір әкеден туған ағайын адамдарды туған бауыр, ал әкелері ағалы-інілі болса төте бауыр дейді.

-Бауыр мен достың айырмашылығы қандай?
Жауап: Ағайын-бауырларда бірге тумақ — бар да, бірге жүрмек жоқ. Достарда бірге тумақ жоқ та, бірге жүрмек — бар. Сондықтан, кейде жақын достарың бауырдың орнын басады.

- «Ағасы бардың жағасы бар,

Інісі бардың тынысы бар» деген мақалды қалай түсінесіңдер?



Балаларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру.



Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады. Оқушылар қағаздың екі жағына дұрыс/бұрыс деп жазады. Мұғалім сұрақтарды рет-ретімен оқиды, қай сұрақтың жауабы дұрыс болса, оқушылар парақтың дұрыс деген жазуын, ал жауап қате болса, бұрыс деген жазуын көтереді.

1. Қалидың ағасы – Манап. - дұрыс

2. Директордың аты-жөні - Эльжбета Сергеевна. - бұрыс

3. Қалидың фамилиясы – Төрекелдиев. – дұрыс

4. Қали ән айтып, би билегенді ұнатады. – бұрыс.

5. «Ойнайтын да, қайнайтын да спорт залымыз осы. Балалар қазір жаттығып жатыр. Орындыққа тізе бүгіп, тоса тұрыңыз. Мен Қалиды ертіп шығайын». Виктория Ивановнаның сөзі. – бұрыс.

6. «Тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала». Манаптың портреті. – бұрыс.

7. «Түу, Эльжбета Сергеевна, терді жаңа ғана үгіп, тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді. Басқа қолайлы уақыт табылмады ма?». Қалидың сөзі. – дұрыс.

8. Қали жетінші сыныпта оқиды. – бұрыс.

9. Балалар үйі Өскеменде орналасқан. – дұрыс.

10. Әңгімеде «Жетім көрсең, жебей жүр» мақалы кездеседі. – бұрыс.


































































































Сұрақтар жазылған парақша












































Жаңа білім

5 минут








































Жаңа сабақ. Оқушыларға «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сұрақтары» қойылады.

1-тапсырма.

1. Манап балалар үйіне не үшін келді?

2.Балалар үйі туралы естулерің бар ма?
3. Қалиды көргенде Манаптың бойын қандай сезім биледі?

4. Балалар үйінің директоры Манапты қалай қарсы алды?

5. Балалар үйіндегі тәрбие жұмысы қалай ұйымдастырылған?

6. Қалидың тәлім-тәрбиесі қандай, ол немен әуестенеді?

7. Көптен көріспеген ағалы-інілі екеуінің кездесуі сендерге қалай әсер етті? Кездесулерінің салқындығының сыры неде?

8. Манап ел жайында, әкесінің қазасы туралы айтқанда Қали неге жайбарақат қабылдады?

9.Қалидың мінез-құлқы, іс-әрекеттері, арман-қиялдары қандай? 10. Ағалы-інілі екеуінің түбінде түсінісетініне сенесіңдер ме?

Бағалау критерийлері:

- Сұрақтарға толық әрі нақты жауап береді;

- Шығарма желісімен байланыстыра алады.

БАҒАЛАУ: Смайликтер арқылы














Оқулық,

мәтіндер.











Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


Сергіту сәті

3 минут

Сергіту сәті. «Туысқандар-ай» бейнебаянын тамашалап билеп сергіп алады.


видеожазба



Ортасы

15 минут









































































































































































































































































































































770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ