Материалдар / Ашық сабақ .Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ .Марат Қабанбай "Бауыр" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (Б/С2) Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (А/И4)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
11246
23 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Марат Қабанбай «Бауыр» әңгімесі. Шынайы өмір

Мұғалімнің аты-жөні:Омирханова Д.Т.

Күні:

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (Б/С2)

Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу (А/И4)

Сабақ нәтижеі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: әңгіме мазмұнын баяндайды,

шығармадан алған әсерін хат немесе өлең жазу арқылы бөліседі.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Әңгімедегі кейіпкерлердің қазіргі күндегі өміріне өз ойынан болжам жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Кейіпкерлердің мінезі мен іс-әрекетін салыстыра отырып, дәлелдеп шынайы өмірмен салыстырады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік



авторға хат,аға, іні,бауыр,төте бауыр

Құндылық

тарға баулу

Сабақта «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» атты тармағындағы идеялар ішінара жүзеге асырылады.(Отбасылық құндылықтарды нығайту,еліміздің барлық азаматтарын бірлікке шақыру.)

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Марат Қабанбаев «Бауыр» әңгімесі. Арман

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

3 минут























2 минут













5 минут




























Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.


Шаттық шеңбері. Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жақсы тілектер айтып, көңіл-күйлерін көтеруге әрекет етеді.

Топқа бөлу. Оқушылар топқа бөлініп, тақырыпқа қатысты мақал-мәтелдер арқылы бүгінгі сабақты ашады .

1-топ. Аға

Айтысқан ауыл болмас,

Болыспаған бауыр болмас.

2-топ. Бауыр

Інісі бардың тынысы бар,

Ағасы бардың жағасы бар.

3-топ.Іні

Ағайынды жігіттің отарында малы бар,

Жалғыз-жарым жігіттің шығыр-шықпас жаны бар.

4-топ.Төте бауыр

Бауыр шырын, бас тәтті,

Ағайынмен ішкен ас тәтті.


Сабақтың тақырыбын болжату. Ой қозғау.

- Бауыр деген кім?

Жауап: Бір әкеден туған және жақын туысқан адамдар бауыр деп аталады. Бір әкеден туған ағайын адамдарды туған бауыр, ал әкелері ағалы-інілі болса төте бауыр дейді.

-Бауыр мен достың айырмашылығы қандай?
Жауап: Ағайын-бауырларда бірге тумақ — бар да, бірге жүрмек жоқ. Достарда бірге тумақ жоқ та, бірге жүрмек — бар. Сондықтан, кейде жақын достарың бауырдың орнын басады.

- «Ағасы бардың жағасы бар,

Інісі бардың тынысы бар» деген мақалды қалай түсінесіңдер?


Балаларды сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру.


Әңгімені толық оқыған не оқымағанын тексеру мақсатында «Дұрыс-бұрыс» ойыны ойнатылады. Оқушылар қағаздың екі жағына дұрыс/бұрыс деп жазады. Мұғалім сұрақтарды рет-ретімен оқиды, қай сұрақтың жауабы дұрыс болса, оқушылар парақтың дұрыс деген жазуын, ал жауап қате болса, бұрыс деген жазуын көтереді.

1. Қалидың ағасы – Манап. - дұрыс

2. Директордың аты-жөні - Эльжбета Сергеевна. - бұрыс

3. Қалидың фамилиясы – Төрекелдиев. – дұрыс

4. Қали ән айтып, би билегенді ұнатады. – бұрыс.

5. «Ойнайтын да, қайнайтын да спорт залымыз осы. Балалар қазір жаттығып жатыр. Орындыққа тізе бүгіп, тоса тұрыңыз. Мен Қалиды ертіп шығайын». Виктория Ивановнаның сөзі. – бұрыс.

6. «Тығыз қара шашы ұсақ-ұсақ бұйра, қол-аяғы таралып қалған, кең иықты болмаса да ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала». Манаптың портреті. – бұрыс.

7. «Түу, Эльжбета Сергеевна, терді жаңа ғана үгіп, тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді. Басқа қолайлы уақыт табылмады ма?». Қалидың сөзі. – дұрыс.

8. Қали жетінші сыныпта оқиды. – бұрыс.

9. Балалар үйі Өскеменде орналасқан. – дұрыс.

10. Әңгімеде «Жетім көрсең, жебей жүр» мақалы кездеседі. – бұрыс.


















































Сұрақтар жазылған парақша























Жаңа білім

5 минут





















Жаңа сабақ. Оқушыларға «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту сұрақтары» қойылады.

1-тапсырма.

1. Манап балалар үйіне не үшін келді?

2.Балалар үйі туралы естулерің бар ма?
3. Қалиды көргенде Манаптың бойын қандай сезім биледі?

4. Балалар үйінің директоры Манапты қалай қарсы алды?

5. Балалар үйіндегі тәрбие жұмысы қалай ұйымдастырылған?

6. Қалидың тәлім-тәрбиесі қандай, ол немен әуестенеді?

7. Көптен көріспеген ағалы-інілі екеуінің кездесуі сендерге қалай әсер етті? Кездесулерінің салқындығының сыры неде?

8. Манап ел жайында, әкесінің қазасы туралы айтқанда Қали неге жайбарақат қабылдады?

9.Қалидың мінез-құлқы, іс-әрекеттері, арман-қиялдары қандай? 10. Ағалы-інілі екеуінің түбінде түсінісетініне сенесіңдер ме?

Бағалау критерийлері:

- Сұрақтарға толық әрі нақты жауап береді;

- Шығарма желісімен байланыстыра алады.

БАҒАЛАУ: Смайликтер арқылы








Оқулық,

мәтіндер.






Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


Сергіту сәті

3 минут

Сергіту сәті. «Туысқандар-ай» бейнебаянын тамашалап билеп сергіп алады.


видеожазба


Ортасы

15 минут




















































































































































































































Аяқталуы

Сабақты бекіту

7 минут

1-Топ Аға

Оқу мақсаты

5 Б/С2.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен мен салыстырып бағалау


Бағалау критерийі






Ойлау дағдыларының

Деңгейі

Білім алушы

  • Кейіпкерлердің бейнесіне қатысты үзінділерді анықтайды

  • Үзіндіде берілген қасиеттерді қазіргі өмірмен салыстыра отырып, көзқарасын білдіреді


Жоғары деңгей дағдылары



Тапсырма

Мәтіннен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын үзіндін анықтаңыз. Үзіндідегі негізгі сөзге өз сөзімен анықтама береді. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңіз.


Мәтіннен үзінді

Өз сөзіңізбен сипаттаңыз: ОЛ КІМ?

Қазіргі өмірде:

Тығыз қара шашты ұсақ-ұсақ бұйра, қол аяғы тарып қалған, кең иықты болмасада ешкімнен қарызға жауырын сұрай қоймайтын кішірек көзді ақ сұр бала.


Мұндай адамдар тарихта ұмытылмайды, артында еңбегі, ашқан жаңалығы қалады...мысалыға...

Орындық қасында тұрған оның тұла бойы дір етті.Көзін мұнар алды. Алға қарай емпеңдеп жөней бергені есінде. «Қалқам-ай, қалқам-ай!»-деген сыбыр құлағында көшіп жүр.Есік сарт жабылғанда барып есін жиды.Биік баспалдақ бос екен.



Мәтіндегі деректерге сүйенсек ...




Бірақ қазір біздің елімізде



Дескриптор

Білім алушы


  • Мәтіннен кейіпкерлер бейнесіне қатысты 2 үзіндіні тауып жазады;

  • үзінддегі кейіпкер бейнесін ашатын кілт сөзді анықтайды;

  • кілт сөзге өз сөзімен сипаттама береді;

  • анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде кездесуіне мысал келтіру арқылы өз көзқарасын 2 сөйлеммен жеткізеді.


2-Топқа:

Оқу мақсаты

5.Б/С2. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау

Бағалау критерийі





Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білім алушы

  • Шығармадағы кейіпкердің әрекетіне талдау жасайды.

  • тағдырын шынайы өмірмен салыстыра болжам жасайды.


Жоғары деңгей дағдылары


Кейіпкердің қазіргі күндегі шынайы өміріне әр топ болжам жасайды.

Үлгі:

Бала Қали

Іс-әрекеті

Ықтимал жауабы

Терді жаңа ғана үгітіп,тырыс-бырысты жаза бастағанымыз сол еді!

Алаңсыз,еңбекқор

Кроссовканың тұмсығы мен тротарды оңды-солды сызбалаған Қали басын немкетті изеді

қобалжу

О-о табиғатты жақсы көремін! Біздегі тірі табиғат мүйісі менің қарауымда.

қамқор

Болашақта ұшқыш, әскери ұшқыш боламын

Ойы тұрақты. Арманы ұшқыр

-Отырып қалыппын.Уақыттан ұтылсам,жарыстан ұтылғаным

Жауапкершілігі мол





Есейген Қали

Мұғалім жобасы

Оқушының ықтимал жауабы

Есейгенде кім болғысы келеді болғысы келеді?


Неге?




Қалидың бақытты бейнесін қалай елестетесің?



Дескриптор

Білім алушы


  • Бала Қалиға ықтимал жауап жазады

  • әрекетіне талдау жасап, кестеге

орналастырады;

  • таңдалған әрекеттердің

қазіргі өмірдегі көрінісіне

болжам жасайды.

Бағалау: 2 Жұлдыз 1 тілек (топтар)




3-топқа


Оқу мақсаты


5.А/И4. Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу


Бағалау критерийі




Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білім алушы

  • Шығармадан алған әсері туралы сипаттайтын пікірін жазбаша жеткізеді


Жоғары деңгей дағдылары



Тапсырма

«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» стратегиясы бойынша бірінші бағанға аңыз сюжетіндегі өзіңізге әсер еткен үзіндіні жазыңыз. Екінші бағанға үзіндіден алған әсеріңізбен бөлісіп, Марат Қабанбайға хат немесе бір шумақ өлең жазыңыз.


Аңыздан өздеріңізге әсер еткен үзіндіні жазыңыз

Авторға арнап осы үзінділерден алған әсеріңізді сипаттайтын өлең немесе хат жазыңыз







Дескриптор

Білім алушы















4-Топқа:

  • Әңгіме мазмұнынан ерекше әсер еткен үзіндіні анықтайды;

  • таңдалған үзіндіден алған әсерімен бөлісіп,авторға шағын хат немесе бір шумақ өлең жазады.



Бағалау критерийі





Ойлау дағдыларының

Деңгейі

Білім алушы

  • Шығармадан өзі таңдаған бір кейіпкерден алған әсері туралы кейіпкерге хат, өлең жазады

  • Хат құрылымын сақтайды


Жоғары деңгей дағдылары





Тапсырма


Өзіңіз таңдау жасаған бір кейіпкерге хат жазыңыз. Хатта кейіпкерден алған әсеріңізді жүйелі жеткізу үшін төмендегі кестені негізге алыңыз .



Дескриптор

Білім алушы



  • шығармадағы бір кейіпкерге таңдау жасайды;

  • кіріспе бөлімде кейіпкермен амандасып, оның бойынан көре алған қасиеттері туралы жазады;

  • негізгі бөлімде кесте негізінде шығармадан дәлелдер келтіре отырып, кейіпкер бойынан көрген жақсылық немесе кемшіліктерін айтады;

  • қорытынды бөлімде кейіпкерімен қоштасады.

Бағалау: Екі жұлдыз бір тілек

Сабақты бекіту. «Бауыр», «Жетімдер үйі», «Бейбіт заман» сөздеріне ассоциация, Манап пен Қалиға венн диаграммасы (ПОСТЕР ҚОРҒАУ)




Үйге тапсырма: ағалы-інілі «Талап пен Жанат» ертегісі көрсетіліп «Бауыр қымбат бәрінен...» Эссе жазып келу.























































































































































































































А3 форматы

Маркер






Видео жазба
















Кері байланыс

3 минут



Кері байланыс




















Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!