Материалдар / Ашық сабақ "Орамал тастау"

Ашық сабақ "Орамал тастау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақтың мақсаты оқушылардың пәніме деген қызығушылықтарын арттырып, ұлттық ойындар арқылы өз ұлтының әдет–ғұрпын, салт–дәстүрін құрметтеу, төл ойындар арқылы білім деңгейін көтеру. Сабақты бастамас бұрын сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Атом және молекула» тренингін ұйымдастырдым.«Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар қойып, жауаптарын талдадық. Ары қарай оқушылармен тапсырмалармен жұмыс жасадым. «Орамал тастау» ойынының тарихымен таныстырдым. Оқушыларды жалаушалар арқылы екі топқа біріктірдім.Топбасшыны сайлау үшін 30 метр қашықтыққа жүгіруді тапсырдым. Кім ең аз уақыт аралығында межеге жеткен болса топбасшы атанатынын айттым. Тапсырманы орындаған екі оқушы топбасшы болып сайланды. Бұл ойынды ХХІ ғасырға лайықтап ойнау керектігін айттым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3647
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тексерілді»Оқу ісі жөніндегі орынбасарыны: ______________________________

Сабақ 18Мектеп: Ш. Уәлиханов
Күні: 12.10.2017жМұғалімнің есімі: Сәрсенов Жасұлан
Сынып: 4Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Орамал тастау
Оқу мақсаты:Ұлттық ойындар арқылы оқушының өз ұлтының әдет-ғұрпына, салт-дәстүріне деген қызығушылығын оятып, төл ойындар арқылы ынтасын арттыру.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар:


Ұлттық ойындар арқылы оқушының өз ұлтының әдет-ғұрпына, салт-дәстүріне деген қызығушылығы артады


Көпшілігі:


Төл ойындар арқылы ынтасы артады.


Кейбірі:


Бағдарламадан тыс сұрақтарға жауап бере алады, шапшаң ойланады
Алдыңғы оқуТоғыз құмалақ, Қанаушы сияқты ұлттық ойындарды біледі
Жоспар
Жоспарланған уақыт



Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар




Мұғалімнің іс-әрекеті



Басталуы 3мин.







4 мин.
1-тапсырма: Миға шабуыл
  • «Орамал тастау» ойыны спорттың қай түріне жатады деп ойлайсыңдар?
  • «Орамал тастау» ойыны оқушылардың қандай спорттық дағдыларын дамытады деп ойлайсыңдар?
  • Бүгін бізге А есімді оқушы «Орамал тастау» ойынының тарихымен таныстырады. Оны мұқият тыңдап, сұрақтарың болса қойыңдар.
    Ысқырық
    Ортасы 4мин.











    3 мин.







    20мин.
    1.Оқушыларды екі топқа бөлу. Белгіленген алаңда екі арақашықтығын 20 метрден белгілеп, оқушыларды екі жалаушалар арқылы топқа бөлеміз. 1-СҰҢҚАР ТОБЫ 2-ЖҮЙРІК ТОБЫ2.Топбасшыны сайлау үшін менің сендерге тапсырмам бар:
  • 30 метр қашықтыққа жүгіру;
  • Кім ең аз уақыт аралығында межеге жеткен болса (2-оқушы) топбасшы атанады.
  • 3.Ережелерді түсіндіріп, ойынды бастаймыз.2-тапсырма:Бұл ойынды ХХІ ғасырға лайықтап ойнаймыз, яғни 15 метр қашықтықта себетте сұрақтар бар. Әр топтан бір мүше сол себетке жүгіріп барып, сұрақты алып тобына келеді. Тобымен ақылдаса жауап береді. Егер жауап дұрыс болса, бір ұпай алады. Барлығы жеті сұрақ бар. 1)Жеңіл атлетика қандай спорт түріне жатады?2)Ұлттық ойын түрлерін атап көрсетіңіз?3)П.Т-те спорттың қанша түрі бар?4)Бірнеше спорт саңлақтарын атап көрсетіңіз?5)Спорт туралы 3 мақал-мәтел айтыңыз?6)30метр қашықтыққа қанша уақытта келу керек?7) 1000метрге қанша уақытта келу керек?

    Бағалау: мұғалім оқулардың ұпайлар санын санап, командаларды анықтап, марапаттап өтеді.
    ЫсқырықСағат Бор Екі түсті жалаушалар
    Аяқталуы 6мин







    3-тапсырма:
  • Сонымен, балалар қалай ойлайсыңдар біздің ұлттық ойынымыз қызықты ма екен?
  • «Орамал тастау» ойыны сендерге ұнады ма?
  • Келесі жолы жеңіліске ұшыраған топ қалай жеңіске жетуге болады деп ойлайсыңдар?
  • Ендігі кезекте спорттан және басқа да жаңалықтардан хабардар болып жүріңіздер.
    Жалауша









    Қосымша ақпарат
    Саралау-сіз қосымша көмектерді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулығына байланысты сабаққа қатыспайтын оқушыға сұрақ-жауапты бір-біріне қоя отырып, А4 парағына сызба түрінде орындау тапсырылады



    Бағалау-оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?

    Марапаттау Кері байланыс

    Пәнаралық байланыс.





    Қазақ әдебиеті
    Рефлексия:Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер еңгіздім және неліктен?

    Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз? Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?




    Қорытынды бағамдау:Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1:2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім?1.2.







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ