Материалдар / Ашық сабақ "Қасқыр мен тиін", 5 сынып

Ашық сабақ "Қасқыр мен тиін", 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Қасқыр мен тиін", 5 сынып. Орыс тілінде оқытылатын мектептердің мұғалімдерге арналған көмекші құрал ретінде,сабақтың жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қазан 2022
553
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ:

Күні: 20.10.2022

Сынып: 5

Мұғалімнің аты-жөні: Сакауова А.С

Сабақтың тақырыбы:

Қасқыр мен тиін

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары :


5.03. Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау.

5.А5. Берілген сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу



Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

жаңа сөздердің мағынасын түсінеді;

көркем әдеби шығарманың мазмұнын түсінеді;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

көркем әдеби шығармалардың тақырыбын анықтайды ;

заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді таба алады;

Кейбір оқушылар орындай алады:

көркем әдеби шығармаларды талдайды, өз пікірін білдіре алады ,өмірмен байланыстыра алады;

заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдердің түрлерін ажырата біледі;

Бағалау критерийлері

Мәтіннің мазмұнын түсінеді;

Сұрақтарға дұрыс жауап береді;

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу;

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:тиін, өмір сүреді, бұтақтан бұтаққа,құлайды,ашуланады,залым

Талқылауға арналған сұрақтар:Қасқыр туралы қандай ертегілерді білесіңдер?

Тиын туралы қандай ертегілерді білесіңдер?

Құндылықтарды дарыту:

Жамандықтан алшақ болу,жақсылыққа жақын болу, өмір бойы білім алу.

Пәнаралық байланыс

Орыс тілі,ағылшын тілі, әдебиет

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Қызғалдақты сақтайық!

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдер

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Бағалау

Сабақтың басы

3 минут

Психологиялық ахуал туғызу


Күннен , жерден нәр алған

Біз - өмірдің гүліміз.

Бүгінгі күннің сәтінде

Сәтті болсын күніміз


Қасқыр мен тиіннің суреті салынған қиылған қағаздарды таңдап екі топқа бөлінеді.





Арнайы қиылған суреттер

1 слайд


5 минут

Өткенді қайталау.""Жедел" тест" әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

1.Кең байтақ Қазақ даласы неге бай?

2.Қызғалдақтың қанша түрі кездеседі?

3.Қазақстанды не себептен «Қызғалдақтың отаны» деп атайды?

4.Қызғалдақтардың биіктігі қанша?

5.Біздің жерімізде өсетін қызғалдақтың 18 түрі қайда тіркелген?


Дұрыс жауаптарды тексеру:

1.Табиғи байлықтарға,түрлі өсімдіктерге;

2.32 түрі кездеседі;

3.12 түрі – эндемикалық яғни Қазақ жерінде өсетін;

4.30-35 см;

5.«Қызыл кітапқа



2 слайд










3 слайд





2 минут

Қызығушылықты ояту.

«Араб грамотасы»

...оян, қас...ыр, ...ю, өм...р, б...рыс, т...лкі



5 слайд


5 минут

Сабақтың тақырыбын анықтау:

«Бұл қай аң?»

Бірінші топқа қойылатын жұмбақ:

Ол орманда жүреді. Залым хайуан. Қоян қашады, қорқады. Ол қай аң?


Екінші топқа қойылатын жұмбақ:

Өзі кішкентай, әдемі, сүйкімді, жұмсақ, жаңғақ жинайды ....

Сабақтың мақсатымен таныстыру.


6 Слайд






7 слайд



8 слайд


Сабақтың ортасы

Сонымен бүгінгі өтетін тақырыбымыз: «Қасқыр мен тиін» ертегісі.


Жаңа сөздерді суреттер арқылы анықтап, аудармасын тауып, жазады.


Сөздікпен жұмыс:

тиін- белка - squirrel

өмір сүреді- живет - live

бұтақтан- бұтаққа- с ветки на ветку – from branch to branch

құлайды – падает - falling

залым- коварный - insidious

Қасқыр – волк - wolf


Дескриптор:

-Жаңа сөздердің аудармасын анықтай алады;

-Жаңа сөздердің мағынасын түсіне алады;

-Жаңа сөздермен сөйлем немесе сөз тіркес құра алады;






1-тапсырма. Тындалым.Топтар мәтінді тындайды.


2-тапсырма. Айтылым.Кестегі ақпараттың мәтінге сәйкестігін анықтау.



Дескриптор:

- Мәтіннің мазмұнын түсіне алады;

- Сөйлемдердің дұрыс не бұрыстығын анықтай алады;

Дұрыс жауаптарды тексеру:

1.Дұрыс

2.Дұрыс емес

3.Дұрыс емес

4.Дұрыс

5.Дұрыс

6.Дұрыс

7.Дұрыс

8.Дұрыс емес

9.Дұрыс

10.Дұрыс



3-тапсырма. Жазылым. Тындалған мәтін бойынша сын есімдерді тауып , сөйлем немесе сөз тіркес құрастыру. «Графикалық органайзер» әдісі.

Сын есім заттың сындық, сапалық қасиеттерін білдіретін, сындық ұғым атауы болатын сөздер. Сұрағы – қандай? қай?

Дескриптор:

-Мәтіннен сын есімдерді табады;

-Сын есімдермен сөйлем немесе сөз тіркес құра алады;



Дұрыс жауаптарды тексеру:

Көңілді – Тиіннен үлгі ал, көңілді бол!

Залым –Қасқыр залым аң

Мейірімді – Мейірімді болу керек

Адал – Дос болсаң, адал дос бол!

Сергіту сәті

Алдын ала қатысушылар отыратын столдар астына «», «», деген парақшалар жапсырылады. Аты айтып тұрғандай әр топ өз тақырыптары бойынша тақпақ айту керек. Бұл жаттығуда тыңдаушылар біраз сергіп қалады.

9 Слайд





10 Слайд






11 слайд







12 слайд







13 Слайд

Арнайы карточкалар

оқулық



















14 Слайд











15 слайд



Постер








16 слайд









Постер

17 слайд





























Бағалау парағы





























770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ