Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурс
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
-
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Оқушылармен
сәлемдесу
-
Оқушыларды
түгендеу
Сабақтың мақсатын
түсіндіру.
Саптағы жаттығулар: оңға, солға, және кері бұрылу.
Жүру жаттығулары: өкшемен, аяқ ұшымен, сыртымен, ішімен.Залды
айналып жүгіру жаттығуларын орындау.
Гимнастикалық жаттығулар: мойынға, иыққа, қол буындарына, белге,
жамбасқа, аяқ буындарына, созылу, демді қалпына
келтіру.
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі
|
«Жарайсың» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
4 мин
|
Допты нақты әрі тура беру команданың жақсы
ойнауына көп әсер етеді. Допты беру оның бастапқы қалпына
байланысты бөлінеді; кеудеден беру, төменнен беру,себетке салу
әдістері.
Бастапқы қалыптың әр қайсысы екі қолмен және бір
қолмен беру арқылы орындалады. Допты жер арқылы беру тәсілі
көбінесе екі үш ойыншылардың арасында қалып қалған жағдайларда жер
арқылы беріледі.
|
Оқушылар мұғалімді мұқият
тыңдап,түсініп алады
|
«Жарайсың» деген
мадақтау
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.
|
Осылай берудегі жетілдіру
мынадай жаттығулар арқылы жүзеге асады: екі қатарда тұрып, допты
бір біріне бір адым жасау арқылы беру; қарама-қарсы тұрған ойыншыға
доп беріледі, осылай ойынға қатысушылардың барлығы бір бірден допты
беріп шығады және себетке пас беру әдісімен
лақтырады.
|
Оқушылар мұғалімнің көрсеткен
іс әрекетін қайталай-ды
|
|
|
10
мин
|
Жұптық
жұмыс
Допты кеудеден беру тәсілі;
допты кеуде тұсында ұстайды, шынтақ төменде, қолды алға жылжытуға
байланысты доп алға қарай ұшады, осылай беру қолдың толық
түзелуімен аяқталады. Осылай берудегі жетілдіру мынадай жаттығулар
арқылы жүзеге асады: екі қатарда тұрып, допты бір біріне пас беру;
осылай ойынға қатысушылардың барлығы бір бірден допты беріп шығады.
Оқушылар қарама қарсы тұрып допты астынан және үстінен бір біріне
пас беруді бірнеше рет қайталайды.
Себетке салу
тәсілдері:Оқушылар қарама-қарсы тұрып,бір-бірден себетке лақтырады
және жұптасып пас беру арқылы себетке
салады.
|
Оқушылар мұғалімнің
тапсырмасын мұқият түсініп, орындайды
|
«Тама-ша,керемет» деген
мадақ-тау сөзімен ынталандыру
|
Доп,
Ысқырық
|
10
мин
|
Баскетбол ойынын
ойнау.
Оқушылар екі командаға
бөлініп,баскетбол ойынын ойнайды
|
Оқушылар баскетбол
ойнайды
|
Мадақтау
|
Доп,
ысқырық
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
4
мин.
|
«Сұрақ-жауап»
әдісі
1)Баскетбол ойыны қай жылы,
қай елде пайда болды?(АҚШ,1891ж)
2)Қазақстан Республикасында
«Баскетбол құрамасы» қай жылы
құрылды?(1992ж)
3)Себеттің жерден биіктігі? (3
метр)
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
қадағалайды
|
Оқушылар
Сұрақтарға жауап
береді
|
Оқушылар өзін- өзі басбармақ
әдісі арқылы бағалайды
|
|