Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқу мақсатымен
таныстырады.
2.Сабақ мақсаты
оқушылармен бірлесе отырып
талқыланады.
3.Оқушыларға жаңа сабақты
өткен сабақпен байланыстыру мақсатында тапсырма
береді.
|
Оқушылар сабаққа
зейін қояды.
Оқушылар алдыңғы
сабақта алған білімдеріне сүйене отырып «Бесеудің хаты» шығармасы
бойынша «Оқиға кестесін»
орындайды.
А тауы
|
Кейіпкер
|
А хуал,
жағдай
|
Шешім
|
Проблема
|
О қиға
|
ЕБҚ: оқушы сәйкестендіру
тапсырмасын орындайды.
Қадамдар
|
|
Оқиғалар
|
Атауы
|
|
Хат
ұсталады
|
Кейіпкер
|
Қазақ даласындағы
ашаршылық
|
Ахуал,
жағдай
|
Қазақ зиялылары
Сталинге хат жазады
|
Оқиға
|
«Бесеуді
хаты»
|
Проблема
|
Хат жазғандар ату
жазасына кесіледі.
|
Шешім
|
Голощекин, Ғ.Мүсірепов,
Т.Рысқұлов
|
|
Қалыптастырушы
бағалау: оқушыларды «Жарайсың!», «Керемет!»
деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Дұрыс мағынада жауап
беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал
кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК экраны, сабақ
презентациясы,
«Оқиға
кестесі»
Сәйкестендіру
кестесі
|
Сабақтың
ортасы
|
Әдеби шығарманың жанрлық
табиғатын тану мақсатына жетуге бағытталған
тапсырма ұсынады.
|
1-тапсырма -
«Кластерлік топтастыру». Оқушылар дарамалық шығарманың
жанрлық ерекшелігі туралы берілген мәліметпен танысып, ақпаратты
іріктеп, кластерге жинақтап
жазады.
ЕҚБ: оқушы берілген тірек
сөздерді
қолданады.
Тірек
сөздер: сахнаға арналған, баяндау
болмайды, кейіпкерлер сөзі диалог, монолог түрінде болады, бірнеше
акт, бөлімдерден тұрады.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
-ақпаратпен
танысады;
-драмалық шығарманың
жанрлық ерекшеліктерін анықтап,
жазады.
|
Драмалық шығарманың
жанрлық ерекшелігі туралы мәлімет жазылған
слайд.
Драма — көркем шынықты
кейіпкерлер сөзі мен іс-қимылы арқылы көрсететін сөз өнерінің
күрделі тегі. Драмалық шығармаларда баяндау болмайды. Оқиға
репликалар (кейіпкер сөзі) арқылы дамиды. Автор кейіпкерлердің
қимыл-қозғалысын білдіретін түсініктемелерді жақша ішіне бөлек
жазып отырады. Оларды авторлық ремарка немесе ремарка деп атайды.
Кейіпкерлер сөзі көбінесе диалог, кейде монолог түрінде болады.
Драмалық шығармалардың құрылымы көріністерге, актілерге, бөлімдерге
бөлінеді. Ал композициялық тұрғыдан драмада оқиғаның (тартыстың)
басталуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімін табуы
болады.
|
|
Мұғалім шығарманың тарихи және
көркемдік құндылығын анықтап, бағалауға бағыттайтын тапсырма
береді. Оқушылардың назарына бейнебаян және көркемдегіш құралдар
жазылған кесте ұсынады.
|
2-тапсырма – «Үш
жақты күнделік».
Оқушылар Қазақстанда
болған ашаршылық туралы бейнебаяндағы және «Жазушы тілінің
сөздігіндегі» ақпараттарға сүйене отырып, шығарманың тарихи және
көркемдік құндылығын анықтап, баға
береді.
Тарихи
құндылығы
|
Көркемдік
құндылығы
|
Менің
пікірім
|
|
|
|
|
|
|
ЕҚБ: оқушы семантикалық картаны
толтырады.
Семантикалық
карта
|
Тарихи
құндылығы
|
Көркемдік
құндылығы
|
Ұжымдастыру саясаты
жүргізілді.
|
|
|
Автор көзқарасын жеткізуде
мақал-мәтелдер қолданылған
|
|
|
1930-1931 жылдар аралығында 1
млн. 70 мың адам Қытай, Иран, Ауған жеріне т.б.
көшті.
|
|
|
Кейіпкерлер бейнесін ашуда
көркемдегіш құралдарды (метафора, теңеу, құбылту, ирония)
қолданылған
|
|
|
1930-1933 жылдары 2,1 млн.
адам аштықтан
қырылды.
|
|
|
|
Қалыптастырушы
бағалау:
«Дескриптор бойынша
бағалау»
Дескриптор:
-тарихи деректер
келтіреді;
-көркемдегіш
құралдарды анықтайды;
-тарихи құндылығына
баға береді;
-көркемдік
құндылығына баға береді;
-кестені
толтырады.
|
https://www.youtube.com/watch?v=CzGtiRrEmYs
(бейнебаян
сілтемесі)
Жазушы тілінің
сөздігі
|
Ирония
|
жазушысымақ
|
Теңеу
|
өрт сөндіретіндей, тұяғы
күйген тауықтай
|
Құбылту
|
Басбұзар ұлтшылдар, қорқаулар, екіжүзділер
|
Дисфемизм
|
оңбағандар, өтірікші, жалақор, бәлеқор
|
Метафора
|
қайрат-қыран, қайғы-жылан
|
Мақал-мәтелдер
|
«Бұқпадан шыққан жау жаман,
бүйірден шыққан дау жаман», «Мал аласы сыртында, адам аласы
ішінде», «Төременен тіреспе, күштіменен күреспе», «Үрерге иті,
сығарға биті жоқ», «Ат арыса-тулақ, адам арыса-аруақ», «Ораза-намаз
тоқтықта»
|
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс
«ЗЕРДЕ»
|
Оқушылар шығарманы
оқу барысында алған ақпараттарын тұжырымдап, өз жетістігіне баға
береді.
Білім – тақырып бойынша алған
ақпаратым
Эмоция – сабақтағы
көңіл-күйім
Баға – жетістігіме
баға
Сын – өз бойымда
нені дамытам?
Идея – маған келген жаңа
ой
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Бағалау
парағы
|