Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ.Әдебиеттегі әйел теңсіздігі 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ тақырыбы: «Әдебиеттегі әйел теңсіздігі» |
Мектеп: Восход ЖОББМ |
|||||||||
Күні: 23.01.20 ж. |
Мұғалімнің есімі: С.А.Кумаева |
|||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: 5 |
Қатыспағандар: 0 |
||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
8.3.1.1.Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
|||||||||
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар: |
|||||||||
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||
Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||
Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
||||||||||
Бағалау критерийі |
Тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Тақырыпты дәлелдеп айтып бере алады. |
|||||||||
Тілдік құзіреттілік |
көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтері |
|||||||||
Ресурстар |
Оқулық, тапсырмалар, кері байланыс, слайд, плакаттар. |
|||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, «Кір жаю» әдісі, «321» әдісі, «Бесбармақ». |
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
тарих |
|||||||||
Алдыңғы тақырып |
Қайталау. |
|||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||
Басталуы |
Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу Назарларын сабаққа аудару Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Ақ тілек. Әдемі күлкі». - Көңіл – күйлеріңіз қалай? - керемет! (қолдарын көтереді) - Сабаққа дайындықтарың қалай? - Тамаша! (алақандарын шапалақтайды) - Ынталарыңыз қалай? - Ғажап! (қолдарын көтереді) - Ендеше сабағымызды бастайық. - О – о – о! (бас бармағын көтереді) Үй тапсырмасын тексеру. «Кір жаю» әдісі. Әріптердің артына тақырып бойынша сұрақтар беріледі. Жауаптары айтылған әріптерді «Кір жаю» әдісі арқылы тақтаға іле береді. Берілген әріптерден жаңа сабақтың тақырыбы шығады. Сол тақырып арқылы жаңа сабаққа өтемін. 1. Романдағы ең басты кейіпкер кім? (Жамал) 2. Жамал жиын- тойда қандай жігітті кездестіреді? (Ғали) 3.Романдағы Ғали бейнесі? (Оқыған, мәдениетті) 4. Сәрсенбай қызын Байжанның баласына не үшін ұзатады? (байлығы) 5. Байжанның ұлының есімі және жас нешеде? (Жұман, 17 жаста) 6. Ғали Жамалды алып қашып кімнің үйіне паналайды? (Фатихолла) 7. Қиын қыстау кезінде қызы үшін шырылдап, отқа түсетін жан? (анасы Шолпан) 8. М.Дулатовтың шығармаларын ата? (Оян, қазақ! Қазақ жерлері! т.б.) 9. Роман қай жылы жарық көрді? (1910 ж) 10. Роман қай қалада басылып шықты? (Қазан қаласы) 11. Жамал қай мезгілде үйінен қашып шығады? (қыс мезгілі) 12. Байжан қандай мінезді адам? (қатыгез) 13. М.Дулатовтың халықты білім- ғылымға шақыратын шығармасы? (Оян, қазақ!) 14. М.Дулатов кім? (ұстаз, ақын, жазушы, аудармашы, баспагер). Бағалау кретерийі (Слайд) * өте тамаша! * жақсы * жарайсың! * әлі де қайталау керек! Жаңа сабаққа шықтым. Ә й е л т е ң с і з д і г і |
Тренинг Қойылған сұрақтарға жауап береді |
||||||||
Ортасы |
Білу және түсіну. «Әдебиеттегі әйел теңсіздігі» (Слайд) «Ой қозғау» - Шығармадағы басты мәселе Жамалдың бақытсыздығы ма, әлде басқа да мәселелер көтерілген бе? (Оқушылар пікірлерін дәлелдей айту керек).
С.Торайғыров «Қамар сұлу» С.Мұқанов «Сұлушаш»
М.Дулатов «Бақытсыз Жамал»
«Біржан мен Сара» айтысы Б.Майлин «Шұғаның белгісі» -Мына мақалдан халық екі ұстанымның қайсысын жақтады, қайсысына қарсы болды? (Оқушылар пікірлерін дәлелдей айту керек). 1 . Әйел құны- бес байтал. 2. Теңін тап та, тегін бер. 1. Тапсырмамен жұмыс. «321» әдісі арқылы талдау. (Плакатқа жазу) 1) шығарма бойынша үш факт. 1. ________________ 2. _______________ 3._________________ 2) авторға туындаған екі сұрақ. 1. ________________ 2. _______________ 3) қызығушылық танытқан бір нәрсе. 1. ________________ Дескриптор (Слайд) * шығарма бойынша үш факт келтіреді * авторға сұрақ жазады *қызығушылық танытқанбір мысал келтіреді Бағалау: екі топ бірін- бірі бағалау. (шапалақтау арқылы)
2. Кестемен жұмыс. Автор көрсеткен қазақ әйеліне тән құндылықтарды жазыңыз.
Дискриптор (Слайд) * қазақ әйеліне тән құндылықтарды табу *шығармадан нақты мысалдар келтіру Бағалау: дәптерлеріне мөр басу арқылы. |
Слайдпен жұмыс.
Оқушылар пікірлерін дәлелдей айту керек.
Оқушылар мақалдың мәнін ашып, шығармамен байланыстырып сөйлейді.
Сызба бойынша жазба жұмысын орындайды.
Құндылықтарды анықтап, шығармадан мысал келтіреді
Дәптермен жұмыс |
||||||||
Қорытынды
|
1. Сол кездегі қазақ жазушыларының әйел теңсіздігі тақырыбына қалам тербеуіне не себеп болды? 2. Бүгінгі күнде әйел құқығы қаншалықты қорғалған? |
Оқушылар өз ойларын білдіреді. |
||||||||
Үйге тапсырма |
«Азаттықты аңсаған Жамал» тақырыбына эссе жазу.
|
Үйге тапсырма алады. |
||||||||
Кері байланыс |
«Бес саусақ» әдісі. Сабақта алған білімдерін көрсе ілген ретпен белгілеуді тапсырады. Шығарма туралы алған білімдерін нысанаға түсіреді.
Бас бармақ – өзімді қалай сезіндім? Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді ме? Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай болды? Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады ма? Кішкентай бөбек – бүгін не үйрендім? |
Оқушылар шығарма туралы алған білімдерін нысанаға түсіреді. |
||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |