Ашық сабақ.Баскетбол.Командалық шабуылдағы ойын.7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ.Баскетбол.Командалық шабуылдағы ойын.7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маман ұзтаздарға.
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 69

Мектеп

Қайназар 1 ом

Мұғалімнің аты-жөні

Жайлаубеков Е.Н

Сынып

7«А»

7 «Ә»

7 «Б»



Күні

24.02.21ж





Қатысушылар саны:






Қатыспағандар саны:






Бөлім

7-БӨЛІМ. Шытырман және команда құруға арналған ойындар

Сабақтың тақырыбы

Баскетбол.Командалық шабуылдағы ойын

Оқу мақсаттары

7.2.5.1 Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін қолдана бәлу,сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Білім алушылар өзгінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін қолдана білу керектігін түсінеді.

Көбі: Білім алушылар өзгінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін қолдана білу керектігін түсінеді және айталады.

Кейбірі: Білім алушылар өзгінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін қолдана білу және оны шешудің керектігін түсінеді,айталады,көрсетеді.

Саралап оқыту тапсырмалары



Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

(1-4 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы


САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

Сабақтың кезеңдері

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Бағалау

Оқу ресурстары

Сабақтың

басы

10-12 минут

Қауіпсіздік ереже:

Мұғалімнің рұқсатысыз ештене істеуге болмайды

Сабақта тәртіп пен реттілікті сақтаңдар. Спорттық ойынына сәйкес спорттық киім кию, (кроссовка).

1) Жарақат алған жерге салқын төсеу 2) Жарақат алған жерге жылы төсеу 3)Дөнгелек салу 4) Жарақаттанған жерді йодпен емдеу

  • Дайындық бөлімі:

  • Бір қалыпты жеңіл жүгіру.

  • Тіркеме адыммен оң және сол бүйірімен жүгіру.

  • Арқаны алға қарата оң иықпен қарап жүгіру.

  • Алға қарай созылған қол алақанына екі тізені тигізу жүгіру.

  • Қол алақанына аяқтың ішкі, сыртқы қырын тигізе жүгіру.

  • Өкшені артқа көтеріп, екі алақанға тигізе жүгіру.

  • Отырып секіре жүру.

  • Дем алу, дем шығару.Оң және сол бүйірімен жүгіруін ескерту. Алақанға аяқтың ішкі сыртқы қырының, өкшенің тиюін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау.


Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Сәлемдесу. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару.Саптық жаттығулар Онға,солға кері бұрыл.Секіріп кері бұрыл.Бір қатардаң екі катаға тұр,екі қатардан бір қатарға тұр.Қауіпсіздік ережені айту. 1,Қатты нәрсеге соғылып,денені қандайда болмасын жарақат алған жағдайда қандай алғашқы көмек көрсету жасалуы керек/

Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.









Баскетболшы тұрысымен тұрып өз бетінше алға және артқа қарай бұрылыстар жасау.









Спортзал,ысқырық.Баскетбол добы

Сабақтың

ортасы

20-25 минут

  1. а.Мәнерлеп сырғанау ә.Қайықпен жүзу б.Баскетбол в.Ауыр атлетика

  2. а Ұлыбритание 1891ж ә АҚШ 1891ж б Ресей 1901ж

  3. а Футбол ә Волейбол б Баскетбол

  4. а 26-14 ә 20-10 б30-20

  5. а Төменде ә Белге б Жоғарыда

  6. а 1 ұпай ә 2 ұпай б 3 ұпай

  7. а 5 кезең ә 4 кезең б 3 кезең

  8. а Жұптық шабуыл ә Тосұауыл б Дриблинг







Допты жоғарылата беру.

Иықпен жұмыс істеу.

Жылдам орын ауыстыру.

Саусақтарын қайырып алмау.

Допты қарсыласына бермей өту.



2 топқа бөлініп баскетбол ойнау.



Өткен сабақ тұралы.Тест сұрақтарына жауап беру

1.Ептілікті өте қажет ететін спорт түрі

2.Баскетбол ойыны қашан,қай жерде пайда болды

3.Қай ойын түрінде екі командада 5 ойыншыдан болады

4.Баскетбол аланының көлемі

5.Баскетболшының негізгі тұрысында қолды қалай ұстау керек

6.Айып алаңы сызығынан салынган доп қанша ұпайға есептеледі

7.Баскетбол ойыны неше кезеннен тұрады

8.Баскебол ойынында қарсы ойыншыны алдап айналып өту















Сабақ тақырыбы

Баскетбол.Командалық шабуылдағы ойын

7.2.5.1 Өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін қолдана бәлу,сондай-ақ оны шешудің балама жолдарын ұсыну

Қауіпсіздік ереже

Допты кеуде тұсынан екі қолмен, қозғалыста орын ауыстыра беру, қағып алу.


Допты кеуде тұсынан 
қозғалыста орын ауыстыра 
еденге ұрып беру, қағып алу.


Екі ойыншы шабуылдай жасап,қарсыласын өтіп себетке салу


4) Қарапайым ережемен 











Тыныс алу жаттығулар















Бағалау. Осы тапсырмаларды орындаған кезде оқушылар бір-бірін топ ішінде жест арқылы бағалайды
















Сабақты қорытындылау:

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Үй тапсырма беру.

Мұғалім бағалауы


Сабақтың

соңы

3-5 минут





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.03.2021
1357
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі