Сабақтың
басы:
10
мин
|
Оқушыларды сапқа тұрғызып
сәлемдесу, түгелдеу. Спорттық киімдеріне назар
аудару. Оқушылар өздерін қалай сезініп
тұрғандарына аса мән беру. Қауіпсіздік ережесін
таныстыру, қайталау.
Бүгінгі сабақтың тақырыбы және
мақсатымен таныстыру. Алдағы жұмыстармен
таныстыру.
Оқушыларға бүгінгі
сабақ мақсатына байланысты сұрақтар қою
(миға
шабуыл)!!!
-
Командалық ойындарда не үшін
тактикалық амалдарды
қолданамыз?
-
Тактика амалдар қаншалықты
маңызды?
-
Командаларда
тактиканы кім ұсынады?
-
Үлкен және кіші
футболда қандай тактикалық комбинацияларды
білесіңдер?
Активити (Пазлдар).
Спорт залдағы жарты алаңында
белгілі үш үлкен футбол командаларынан құралған пазлдарды белгілі
уақыт аралығында жылдам дұрыс жинау. Оқушылар жылдам және
қаншалықты футбол ойыншылары мен командаларды дұрыс білетінін
көрсетеді. Аяғынша, сол суреттегі тактикалық комбинацияларға кері
байланыс береді.
Денені қыздыру
жаттығулары:
Спорт зал бойынша айнала
арнайы жүгіру жаттығуларын орындау. Шеңбер жасап тұру: мойын бұлшық
еттерінен бастап жаттығу жасау. Иық, қол, аяқ буындарына жаттығу
жасау.
|
Бос
кеңістік,
Бос кеңістік, ысқырық,
Пазлдар
|
Сабақтың ортасы 25
мин
|
(Т,Б,Ж) Оқушылар футбол добын конустар
арасынан алып жүреді. Әр оқушыда бір доптан. Бұл жаттығуда оқушылар
допты жақсы сезінуімен қатар аяқ буынын қыздырады. Конустар
арасынан асықпай бір қалыпты дұрыс допты алып
жүреді. Допты алып жүргенде аяқтың
сыртқы немесе ішкі жағымен өз қалауларынша
қолданады
Оқушылар бір-біріне допты еден
арқылы пас алмасады. Жаттығуды орындауда доптың дұрыс қарсы тұрған
оқушыға бағыттауын қадағалайды. Допты табан арқылы тоқтатып, аяқтың
сыртқы жағымен апереді.
Оқушылар алаңның ортасында 3-2
не болмаса, 4-1 болып квадрат ойнайды. Бұл жаттығуда оқушылар
жылдам допты бір-біріне әперу болып табылады. Оқушылардың жеке
шеберліктері жақсы көрінеді.
Оқушыларға
мұғалімнің допты беру арқылы қақпаға допты тебу
жаттығуы
|
|
Екі жақты футбол
ойынын көрсету (ойында қайта
қарау)
|
Үлкен, бос кеңістік
ысқырық, кіші футбол қақпасы, футбол доптары, уақыт
есептегіш
Допты алып
жүру
Үлкен, бос кеңістік
ысқырық, кіші футбол қақпасы, футбол доптары, уақыт
есептегіш
Ойын алаңы, футбол
доптары, мұғалім ысқырығы,
конустар
Оқушылардың допты
жылдам бір-біріне пас беруі
Тактикалық
амалдар.
|
Сабақтың
соңы:
5
мин
|
Оқушыларға
қозғалыста демалыс жаттығу
жасатып,
сапқа
тұрғызу.
Соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
-нені білдім, нені
үйрендім.
–нені толық
түсінбедім.
Үй тапсырмасы – кіші
футбол комбинацияларына көңіл бөлу, шабуылдағы тактикалық
комбинацияларды үйрену
|
Оқушылардың ағзасын
бастапқы қалыпқа келуін
қадағалау.
|