Материалдар / АВТОМАТТЫ ҚҰРЫЛҒЫЛАРДЫҢ ЖҰМЫС ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ БАРЫСЫНДА КӨЛІК ЛОГИСТИКА САЛАСЫН БАСҚАРУ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

АВТОМАТТЫ ҚҰРЫЛҒЫЛАРДЫҢ ЖҰМЫС ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ БАРЫСЫНДА КӨЛІК ЛОГИСТИКА САЛАСЫН БАСҚАРУ

Материал туралы қысқаша түсінік
АВТОМАТТЫ ҚҰРЫЛҒЫЛАРДЫҢ ЖҰМЫС ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ БАРЫСЫНДА КӨЛІК ЛОГИСТИКА САЛАСЫН БАСҚАРУ реферат мақала логистика көлік логистикасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2022
240
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

УДК 656.2.4


АВТОМАТТЫ ҚҰРЫЛҒЫЛАРДЫҢ ЖҰМЫС ДЕҢГЕЙІН АРТТЫРУ БАРЫСЫНДА КӨЛІК ЛОГИСТИКА САЛАСЫН БАСҚАРУ


Омарбекова Гулжанат Акимбековна, М.Тынышбаев атындағы Қаз ҚКА Шымкент көлік колледжінің аға оқытушысы, Шымкент, Қазақстан; milashka-0303@mail.ru;

Аннотация: Мақалада көліктік логистика және логистикалық қызмет көрсету саласындағы даму тенденциялары қарастырылады. Зерттеу объектісі «логистикалық қызмет» түсінігі және оны орындау сапасы болып табылады. Логистикалық қызметтердің классификациясы қарастырылады, логистикалық қызметтердің негізгі сипаттамалары көрсетіледі. Логистикалық қызметтердің сапасын анықтау әдістері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері көрсетілген. Ішкі нарықтағы логистикалық қызметтердің сапасын анықтау құрылымы туралы қорытындылар жасалады.

Түйінді сөздер: логистика, логистикалық қызмет, сапаны бақылау жүйесі, стандарт, сапа, логистикалық қызмет.


Біз жоғары жылдамдық әлемінде өмір сүріп жатырмыз, сондықтан көрсетілетін қызметтердің уақтылы және сапалы орындалуы маңызды. Бұл талаптар көліктік-логистикалық сервиске де қатысты.

Логистика бұл ғылым, оның негізгі мақсаты тиімді өндірістік процесті ұйымдастыру және өнімді одан әрі бөлу және жылжыту, өндірістік қорларды басқару, қазіргі заманғы байланыс жүйелерін және тауарлар айналымын дамыту болып табылады.

Ұсынылатын логистикалық қызметтердің сапасын басқару тетіктерінің қалыптасуына жыл сайын өсіп келе жатқан бәсекелестік үлкен әсер етті. Бәсекелестік Көлік және логистика саласындағы сапаны басқару тұжырымдамасына әкелген ең ықпалды факторлардың бірі деп айтуға болады.

Қазіргі уақытта компаниялардың логистикалық қызметтердің сапасына, көлеміне және қол жетімділігіне жоғары сұранысы бар. Бұл әлеуетті клиенттерге әсер ететін және ұзақ мерзімді ынтымақтастық туралы шешім қабылдау үшін критерий болып табылатын логистикалық қызметтердің сапасы, қол жетімділігі және көлемі. Осылайша, бейімделген және сапалы логистикалық қызметтер жиынтығына негізделген логистикалық стратегия өндірушілер, сатып алушылар және логистикалық делдалдар арасында интеграцияланған байланыстарды құрудың тиімді құралы болып табылады.

Көбісі логистикалық қызметтерді тек көлік және / немесе қойма қызметтерінің жиынтығы ретінде қабылдайды. Бұл түсінік дұрыс емес және өте шектеулі. Логистикалық қызметтердің заманауи нарығы қызметтердің кең спектрін ұсынады. Ішкі нарықта логистикалық қызметтер ұсынысының кеңеюі негізінен ішкі нарыққа халықаралық компаниялардың келуімен байланысты. Логистикалық қызметтер материалдық ағындарды тиімді ұйымдастыруға ықпал ететін қызметтердің толық жиынтығы ретінде қабылдануы керек.

Логистикалық қызметтер нарығының мамандары мен қатысушылары нарықта неғұрлым сұранысқа ие екенін және тасымалдау, тауар ағындарын қоймаішілік өңдеу, экспедиторлық және кедендік-брокерлік қызметтер сияқты логистикалық қызметтерге тұрақты сұраныстың бар екенін айқындайды. Сондай-ақ, нарықта қорларды басқару, Тапсырыс циклін басқару сияқты қызметтерге тұрақты сұраныс бар. Тұрақсыз сұраныс жағдайында ең аз сұранысқа ие логистикалық қызметтер ақпараттық қолдау қызметтері болып табылады.

Логистикалық қызметтердің келесі ерекшеліктері бар:

  1. Жүктерді тасымалдауды жүзеге асыру тасымалдау қашықтығына, маршрутына және жүктің ерекшеліктеріне байланысты көліктің бір немесе бірнеше түрімен жүргізілуі мүмкін.

  2. Жүру және тасымалдау маршрутын әзірлеу шығындарды азайту мақсатында жүзеге асырылады, бірақ қауіпсіздікке зиян келтірмейді.

  3. Жүкті жеткізу мүмкіндігінше қысқа мерзімде жүргізіледі.

  4. Жүкті тасымалдауға қатысты клиенттің барлық қажеттіліктері қанағаттандырылуы керек, қажет болған жағдайда клентті қызықтыратын барлық мәселелер бойынша кеңестер берілуі керек.

Осы жылдар ішінде сапа менеджменті жүйесін құрудың бірнеше әдістері қалыптасты. Олардың бірі ISO стандарттарына негізделген сапаны бақылау жүйесін (СБЖ) құруды қажет етеді. Анықтамаға сәйкес, ECC ac бұл белгіленген әдістерге сәйкес сапа менеджменті функцияларын жүзеге асыратын өзара әрекеттесетін басқарушы персоналды қамтитын Ұйымдық құрылым. [1]

СБЖ қызмет көрсету сапасын басқарудың керемет қуатты құралы болып табылады, өйткені оған уақыт пен тәжірибе тексерілген ережелер кіреді. Бірақ оның басты кемшілігі-стандартта сипатталған ережелер мен шектеулердің барлық жиынтығы сақталған жағдайда ғана қажетті нәтиже беретін бизнестің белгілі бір және айтарлықтай ресурстарын бастапқы кезеңдерде енгізу. Компания ЕҮК-ті ISO стандартына сәйкес әзірлеп, енгізген, содан кейін біраз уақыттан кейін шамадан тыс қосымша әкімшілік жүктемеге байланысты оны пайдаланудан бас тартқан жағдайлар болды.

Ұсынылатын логистикалық қызметтердің сапасын басқарудың келесі әдісі белгілі бір ISO стандарттарына немесе басқаларға байланысты емес. Ол логистика деген не және оның негізгі мақсаттары қандай екеніне назар аударады.

Көлік-логистикалық қызметтердің сапасын басқарудың түпкі мақсаты қандай? Бұл клиенттің тапсырыстарын барлық келісілген шарттарды қатаң сақтай отырып және белгіленген мерзімде орындау. Егер ерекшелік туралы айтатын болсақ, бұл көлікті тиеу, тасымалдау және тапсырыстарды соңғы пункттерге жеткізудің уақытша терезелерін сақтауды, сондай-ақ жүктің/тауардың қауіпсіздігі бөлігінде жеткізу шарттарын сақтауды білдіреді.

Әрі қарай, біз логистикалық жүйелердегі сапаны басқаруға қолданылатын негізгі принциптерді ұсынамыз:

  1. барлық қозғалатын және өзгеретін объектілер мен өндірістік процестер компания жүйесінде сәйкестендіріледі.

  2. содан кейін олар жүйелік тәсіл қолданылатын жеке басқарылатын ішкі жүйеге бөлінеді (мысалы, ағын қалыптасады).

  3. Өндірістің түпкілікті нәтижесі анықталады (компанияның экономикалық, технологиялық мақсаттарына сәйкес).

  4. Бақылау ағынды басқарудың барлық кезеңдерінде күшейтіледі (жоспарлау, реттеу, талдау сияқты кезеңдерде).

  5. ағын объектілерінің қозғалысын кейіннен түзетулермен және өзгерістермен үздіксіз қадағалауға арналған жабдық орнатылды.

  6. ағындарды және үзілістерді болдырмау үшін орнату.

  7. ағындар мен тиісті инфрақұрылымды қолдау, олардың қолжетімділігі бойынша түрлі іс-шараларды жүзеге асыру.

  8. қазіргі заманғы техникалық жабдықты, бақылау, Бақылау (басқару) және ағын параметрлерін реттеу құралдарын монтаждау.

  9. белгілі бір лекті жүргізуге қатысатын қатысушылар үшін Үйлестіру іс-шаралары.

  10. тікелей ағынды бақылау (ресурстарды жоғалтуды азайту үшін барлық жүйелерді баптай алатын білікті менеджмент).

  11. компанияның барлық экологиялық нормалар мен талаптарды сақтауы.

Сапалы логистикалық қызмет-бұл сатып алушының күткеніне сәйкес келетін жан-жақты сапа. Сатып алушылардың қажеттіліктерін негіздеу үшін логистикалық қызметтер сапасының қажетті параметрлерін анықтай білу және жеткізу тізбегіндегі логистикалық процестерді ұйымдастыруда және оларды басқаруда олардың сәтті нәтижесін болжау маңызды. Жеткізу тізбегіндегі логистикалық қызметтердің сапа деңгейі туралы пікір сатып алушы қандай қызметті күтетініне байланысты. [2]

Шетелдік компаниялардың тәжірибесі сапалы логистикалық басқарудың үш бағытын анықтады:

1. Ресурстарды тиімді пайдалану. Ұйымның бұл түрі тұтынушылар үшін жүктерді тасымалдау және сақтау шығындарын азайтады.

2. Менеджменттің тиімділігі. Клиенттің барлық сұраныстары қанағаттандырылатын ұйымның түрі: сапалы өнім, оның дұрыс жерде болуы, тапсырысты тез орындау.

3. Саралау. Бұл нарық үлесінің кеңеюінде және сатып алушылар санының нәтижесінде көрінеді.

Логистикалық қызметтерді бағалау көрсеткіштерінің жүйесін таңдағанда, осы қызметтерді өндіретін компанияда қабылданған міндеттерді, мақсаттар мен басымдықтарды басшылыққа алу керек.

Клиенттерге сапалы қызмет көрсету үшін логистерден логистикалық қызметтердің көрсеткіштерін үнемі бақылау қажет. Қызмет немесе тауар сапасын бағалаудағы маңызды критерийлер-қол жетімділік, икемділік, икемділік және сатып алу жоспарланған нәрсені сезіну сияқты аспектілер.

Сапаны жақсарту үшін адам факторымен байланысты қателіктерді болдырмау үшін кейбір процестерді автоматтандыру қажет. Ол үшін арнайы TMS (Transport Management System) көлікті басқару жүйелері қолданылады. Олар бүкіл процесті оңтайландыруға ғана емес, сонымен қатар жүк түріне байланысты маршрут пен көлікті автоматты түрде таңдауға, барлық тасымалдауды бақылауға және маршрутты белгіленген тасымалдау жағдайларына бейімдеуге мүмкіндік береді. [3]

Жоғарыда айтылғандардың бәріне сүйене отырып, келесі тармақтарды анықтауға болады:

  • Жеткізу пункттерін, жүктің қасиеттерін талдау және алдын-ала маршрутты құру;

  • Қолайлы көлік түрін таңдау;

  • Тасымалдаушы мен логистикалық серіктестерді таңдау;

  • Барлық негізгі нүктелермен маршрут құру;

  • Тасымалдау кезінде жүкті бақылау;

  • Тасымалдау көрсеткіштерін оңтайландыру.

Көлік логистикасы-қала ішінде немесе басқа континентте жеткізу болсын, кез келген бизнесте өте маңызды элемент. Ал оны оңтайландыру және автоматтандыру пайданы ұлғайту үшін басымдық болып табылады.



ӘДЕБИЕТТЕР:

[1] Постнов, В. В. Управление качеством в логистических системах / В. В. Постнов, Д. Е. Митрофанов, А. С. Селиверстов, Д. Ю. Уткин. — Текст : непосредственный // Проблемы и перспективы экономики и управления : материалы VI Междунар. науч. конф. (г. Санкт-Петербург, декабрь 2017 г.). — Санкт-Петербург : Свое издательство, 2017. — С. 157-160. — URL: https://moluch.ru/conf/econ/archive/263/13201/ (дата обращения: 19.11.2021).

[2] Осипов М. // Как управлять качеством в транспортно-логистическом бизнесе — URL: https://www.e-xecutive.ru/management/practices/1984259-kak-upravlyat-kachestvom-v-transportno-logisticheskom-biznese/ (дата обращения: 19.11.2021)

[3] Система управления качеством логистического сервиса — URL: https://studme.org/344564/logistika/sistema_upravleniya_kachestvom_logisticheskogo_servisa/ (дата обращения: 19.11.2021)


LITERATURE:

[1] Postnov, V. V. Upravlenie kachestvom v logisticheskih sistemah / V. V. Postnov, D. E. Mitrofanov, A. S. Seliverstov, D. Ju. Utkin. — Tekst : neposredstvennyj // Problemy i perspektivy jekonomiki i upravlenija : materialy VI Mezhdunar. nauch. konf. (g. Sankt-Peterburg, dekabr' 2017 g.). — Sankt-Peterburg : Svoe izdatel'stvo, 2017. — S. 157-160

[2] Osipov M. // Kak upravljat' kachestvom v transportno-logisticheskom biznese — URL: https://www.e-xecutive.ru/management/practices/1984259-kak-upravlyat-kachestvom-v-transportno-logisticheskom-biznese/

[3] Sistema upravlenija kachestvom logisticheskogo servisa — URL: https://studme.org/344564/logistika/sistema_upravleniya_kachestvom_logisticheskogo_servisa/




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!