Азаматтық құқық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Азаматтық құқық

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын ,тарихи ұғымдарды талдап,салыстырып,қорытынды жасау қабілеттерін дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: оқу ісінің орынбасары.

Күні: Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы: 9

пәні: Адам.Қоғам. Құқық.

Сабақтың тақырыбы Азаматтық құқық

Білімділік:

Азаматтық құқық жайлы мағұлмат беру.

Дамытушылық:

Оқушылардың оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын ,тарихи ұғымдарды талдап,салыстырып,қорытынды жасау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік :

Оқушыларды адамгершілікке,елін туған жерін құрметтей білуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

Азаматтық құқық жайлы түсініктерін кеңейтеді.Топпен жұмыста тақырыпты талқылайды.

Сабақтың ресурстары: Нотбук, «Жигсо» әдісі, Ыстық орындық әдісі «Екі жұлдыз бір тілек», А-3 парағы,қайшы, желім, түрлі-түсті қағаздар, постер.

Сабақтың кезеңі

Уақыты

Мұғалімінің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ой қозғау





3 минут



2 минут

10 минут

3 минут

1.Оқушылармен амандасу, сабаққа сәттілік тілеу, жұмыс істеуге жағымды ахуал тудыру,тақырыпқа тоқталу.

2 бейне клип Ұлы дала әуені

3 Ыстық орындық әдісі арқылы өткен сабақты сүрап өтемін.

4 сергіту жаттығуы жасатамын «Арқаға сурет салу» ойынын ойнатамын.

1.Сабаққа ынталанады.

Жағымды ахуал туады.

2. Бейне клип көреді. Ұлы дала әуені

3.Ортаға орындық қойылады, орындыққа отырған оқушыға сұрақ қоялады, оқушы сүраққа жауап береді.

4.Сергіту жаттығуын орындайды сергіту жаттығуы жасатамын «Арқаға сурет салу» ойынын ойнатамын. .

Мағынаны тану

«Жигсо»әдісі

1.Мәтінді бөліп беремін.

2.Әр топ өзіне бөлініп берілген мәтін бөлігін талдауға уақыт беремін.

3.Әр топтың бір өкілі басқа топқа барып түсіндіреді.

4.Топты бастапқы қалпына келтіріп, өзмәтіндері бойынша постер қорғауға мүмкіндік беремін.

1.Мәтіннің бөлінген тұсын оқиды.

2.Әр топ өзіне бөлініп берілген мәтін бөлігін талдайды.

3.Әр топтың бір өкілі басқа топқа барып түсіндіреді.

4.Топ бастапқы қалпына келіп, өз мәтіндері бойынша постер қорғайды.

Ой толғаныс

1.Жеті сұрақ әдісі

2..Мұғалім оқушыларға формативті баға бергізеді

3. Мұғалім оқушыларға кері байланыс жастады.

4 Осы тақырыпты оқып мазмұнын айтып қосымша материал жинақтап келу.

1.Жеті сұраққа жауап береді.Оқушылар сұраққа жауап беріп отырады.

2.Оқушылар формативті баға береді,бірін-бірі қолдап үйренеді.

3.Оқушылар бірін бірі қолдауды және сын айта білуге дағдыланады



4 Қосымша материал жинақтап ізденіп келу.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.06.2018
644
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі