Тексерілді: оқу ісінің
орынбасары.
Күні: Қысқа мерзімді
жоспар
Сыныбы: 9
пәні: Адам.Қоғам.
Құқық.
Сабақтың тақырыбы Азаматтық
құқық
Білімділік:
Азаматтық құқық жайлы мағұлмат
беру.
Дамытушылық:
Оқушылардың оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу
дағдыларын ,тарихи ұғымдарды талдап,салыстырып,қорытынды жасау
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік :
Оқушыларды адамгершілікке,елін туған жерін
құрметтей білуге тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Азаматтық құқық жайлы түсініктерін
кеңейтеді.Топпен жұмыста тақырыпты талқылайды.
Сабақтың ресурстары: Нотбук, «Жигсо» әдісі, Ыстық
орындық әдісі «Екі жұлдыз бір тілек», А-3 парағы,қайшы, желім,
түрлі-түсті қағаздар, постер.
Сабақтың кезеңі
Уақыты
Мұғалімінің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ой қозғау
3 минут
2 минут
10 минут
3 минут
1.Оқушылармен амандасу, сабаққа сәттілік тілеу,
жұмыс істеуге жағымды ахуал тудыру,тақырыпқа
тоқталу.
2 бейне клип Ұлы дала әуені
3 Ыстық орындық әдісі арқылы өткен сабақты сүрап
өтемін.
4 сергіту жаттығуы жасатамын «Арқаға сурет салу»
ойынын ойнатамын.
1.Сабаққа ынталанады.
Жағымды ахуал туады.
2. Бейне клип көреді. Ұлы дала
әуені
3.Ортаға орындық қойылады, орындыққа отырған
оқушыға сұрақ қоялады, оқушы сүраққа жауап
береді.
4.Сергіту жаттығуын орындайды сергіту жаттығуы
жасатамын «Арқаға сурет салу» ойынын ойнатамын. .
Мағынаны тану
«Жигсо»әдісі
1.Мәтінді бөліп беремін.
2.Әр топ өзіне бөлініп берілген мәтін бөлігін
талдауға уақыт беремін.
3.Әр топтың бір өкілі басқа топқа барып
түсіндіреді.
4.Топты бастапқы қалпына келтіріп, өзмәтіндері
бойынша постер қорғауға мүмкіндік беремін.
1.Мәтіннің бөлінген тұсын
оқиды.
2.Әр топ өзіне бөлініп берілген мәтін бөлігін
талдайды.
3.Әр топтың бір өкілі басқа топқа барып
түсіндіреді.
4.Топ бастапқы қалпына келіп, өз мәтіндері
бойынша постер қорғайды.
Ой
толғаныс
1.Жеті сұрақ әдісі
2..Мұғалім оқушыларға формативті баға
бергізеді
3. Мұғалім оқушыларға кері байланыс
жастады.
4 Осы тақырыпты оқып мазмұнын айтып қосымша
материал жинақтап келу.
1.Жеті сұраққа жауап береді.Оқушылар сұраққа
жауап беріп отырады.
2.Оқушылар формативті баға береді,бірін-бірі
қолдап үйренеді.
3.Оқушылар бірін бірі қолдауды және сын айта
білуге дағдыланады
4 Қосымша материал жинақтап ізденіп
келу.