Сабақтың
басы
6
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылары 3
топқа
Түрлі түсті ленталары арқылы
бөлу.
1-топ
2-
топ
3-
топ
Үй тапсырмасын
тексеру
Қызығушылық
ояту
Оқушылар мұғалімнің ұстап
тұрған ленталарының бір шетін ұстайды. Мұғалім жетекші сұрақ қоя
отырып сабақтың мақсатын
анықтайды.
Балалар, мынау лентаның шетін
барлығыңыз жоғары көтергенде,мұғалімнің жетекші сұрақтары арқылы
сабақтың мақсаты мен тақырыбы
анықталады.
Лентаның шетін
барлығыңыз жоғары көтергенде, неге
ұқсады?
Шаңырақтың қазақ
халқы үшін қандай маңызы
бар?
«Ұшқан ұя» шығармасында қандай
құндылықтар бар?
|
Оқушылар түрлі түсті ленталар
арқылы 3 топқа бөлінеді.
Үй
тапсырмасы
Б.Момышұлының нақыл
сөздерін жатқа айту.
Оқушылар мұғалімнің ұстап
тұрған ленталарының бір шетін ұстайды,мұғалім қойған сұрағына жауап
береді.
|
Ынталандыру мақсатында
мұғалімнің мадақтауы;
ҚБ

|
Түсті
жіп
Таныстырылым
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
10мин
10
мин
|
Оқылым
мәтінін 1-тапсырма
ЖЖ. «Жұптас-ойлан-бөліс»
әдісі.
Шығарма үзінділеріндегі
көріністерді
талдаңыз.
Заманауи тұрғыда салыстыру
жасаңыз.
-
Шығарма
үзіндісі
|
Салыстырмалы
талдау
|
Біздің апаларымыз алма, алқоры
алғаннан гөрі, сол құрғыр айна, тарақ, ине-жіп алғанды пайда
көреді. Тек әкем Момыш қана бала құмарлығын түсінетін еді.
Әке-шешесі ақша бермей, бұртиып тұрған балалардың бәрін қаз- қатар
тізіп қояды да бақалшыға: - Әй, сарт, өрігіңнен бір қадақ,
мейізіңнен бір қадақ, мәмпәсиіңнен бір қадақ тарт, -
дейді. Соның бәрін тепе-тең бәрімізге бөліп
береді.
|
|
Әкем маған жастайымнан қазақша
жыл қайыруды, күн мен ай аттарын, жыл аттарын жаттатты. Бірде әкеме
жаттағандарымды айтып бердім. Ол мені мақтап арқамнан
қақты
|
|
Әкем маған ата-тегіміздің
аты-жөнін үйретуші еді. - Кімнің баласысың? – деп сұрайтын ол. -
Мен Момыштың ұлымын. - Момыш кімнің баласы? - Момыш – Имаштың
баласы. Осылай жеті атаға дейін жетелеп отырып санататын. Сонан соң
менің жеті атаға дейінгі білімімді тексеретін. Ел танудың басы ең
алдымен осылай басталатынын ол кезде кім
білген.
|
|
ТЖ. «Айынамалы бекеттер»
әдісі
1-топ Кейіпкелерге
мінездеме жазу
2- топ Шығармадан
рухани құндылықтарды табу
3- топ Шығармадан
материалдық құндылықтарды
табу.
3-
тапсырма Функционалдық сауаттылыққа арналған
тапсырма:
Ж.
тапсырма
Шығарманың бүгінгі заманның
өзекті бір мәселесін қозғағанын түсіндіңіздер. Сондықтан «Бала
тәрбиесіндегі ата мен әженің рөлі» деген тақырыпта әдеби эссе
жазадар.
|
Оқушы әрекетін
жаз
1-топ шығарма үзінділеріндегі
кейікперлеріне мінездеме
береді.
2-топ
материалдық,
құндылықтарды
жазады.
3-топ рухани құндылықтарды
жазады.
Оқушылар алған білімдерін
өмірмен байланыстырып, тұжырым
жасайды.
|
ҚБ. Асық арқылы
бағалау.
Өзара бағалау
+
мұғалімнің
бағалауы
Дескриптор
- шығарма үзінділеріндегі
көріністерді
талдайды;2бал
- заманауи тұрғыда
салыстыру
жасайды;
1бал
- материалдық, рухани
құндылықтарға баға береді:1 бал
ҚБ. «Өз ара
бағалау» топтар бір бірін
бағалайды
Жұмысына баға
береді.
ҚБ. Асық арқылы
бағалау.
Дескриптор:
-
заманауи құндылық тұрғысынан
талдайды;1б
- кіріспе бөлімде бала
тәрбиесі туралы өзіндік пікір білдіреді. (10-15 сөз)
;1б
- негізгі бөлімде мәселеге
қатысты өмірден немесе шығармадан дәлел келтіреді (25сөз)
;2б
- қорытынды бөлімде шығармадан
немесе өмірден өзіне үлгі алатын адамның қасиеттерін айтып, ойын
тұжырымдайды (10-15
сөз);1б
|
Дәптермен
жұмыс
Қазақ
әдебиеті,
6-сынып
«ПОПС формуласы»
әдісі
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
Бағалау
5
мин
|
«WhatsApp» әдісі арқылы кері
байланыс жүргізу
Топты
бағалау
Белсенді оқушыны
бағалау
|
«WhatsApp» әдісі арқылы кері
байланыс
Белсенді оқушыны
бағалау
|
|
«WhatsApp» әдісі
арқылы кері байланыс
|