Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Балабақша әдіскерінің жұмысындағы инновациялық қызметті ұйымдастыру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Балабақша әдіскерінің жұмысындағы инновациялық
қызметті ұйымдастыру.
Біздің қоғам дамуының қазіргі жағдайында мектепке дейінгі білім беру мекемесіне өте жауапты әлеуметтік міндеттер жүктелген – еңбек пен талант, бастамасы мен шығармашылығы жаңа ғасырдағы қазақ қоғамының әлеуметтік-экономикалық, ғылыми-техникалық және моральдық прогресін анықтайтын адамдардың ұрпағын оқыту, тәрбиелеу және өмірге дайындау. Осыған байланысты балабақшаның білім беру жұмысындағы, білім беруді басқарудағы және педагогика ғылымының өзінде кемшіліктер мен қателіктер барған сайын қолайсыз болып келеді. Балабақшаның дамуына кедергі келтіретін стереотиптерді бұзу үшін формализм, көптеген мұғалімдер мен оқушылардың пассивтілігі сияқты жағымсыз құбылыстарды жеңуге болатын тетіктерді табу керек. Бұл тетіктердің негізгілері-ағартудағы адами факторды жандандыру, жалпы мұғалімдер мен оқытушылар құрамының шығармашылық әлеуетін дамыту.
Кәсіби шеберлікті ғана емес, сонымен қатар әр мұғалімнің жеке өсуін, оның шығармашылық мүмкіндіктерін ашуға ықпал ететін Модель бойынша балабақшада келесі инновациялық топтарды қамтып жұмыс жасауды ұсынамын:
1) педагогтардың шығармашылық тобы;
2) ғылыми-әдістемелік кеңес;
3) педагог-тәлімгерлер тобы;
4) ақпараттық қолдау тобы;
5) мен басшы болған "Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту" әдістемелік бірлестігі.
Мұндай модельді пайдалану келесі нәтижелерді алуға мүмкіндік береді:
мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңарту және сапасын арттыру;
* әдістемелік жұмысты ұйымдастыру нысандарын жетілдіру;
* білім беру сапасын басқаруды жаңғырту;
* педагогтердің кәсіби және әдістемелік құзыреттілігінің өсуі, олардың инновациялық қызметке дайындық деңгейін арттыру;
* инновациялық әдістемелік өнімді дайындау (инновациялық бағыттар бойынша перспективалық жоспарлау, әдістемелік әзірлемелер, жобалар мен авторлық бағдарламаларды құру).
Мұндай бөлімшелердің қызметін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы мыналарды қамтиды:
* Топ құру туралы бұйрық.
* Инновациялық топ туралы ереже.
* Топтың ағымдағы жылға арналған жұмыс жоспары.
* Отырыс хаттамалары.
*Шығармашылық топ құру бұйрық.
Инновациялық топтардың қатысушылары жасаған инновациялық әдістемелік өнімге сараптамалық қорытынды (жобалар, әдістемелік ұсынымдар, авторлық технологиялар және т.б.).
Инновациялық топтар қызметінің алгоритмі
Шығармашылық топ.
Оның құрамына балабақша мұғалімдері кіреді
Бұл топ жағдай жасауға, жаңа бағдарламалар мен технологияларды табысты енгізуге және пайдалануға жауап береді. Оқу жылының басында топ ағымдағы жылға арналған жұмыс жоспарын әзірлейді және бекітеді. Жыл бойы топтың жұмысы қажет болған жағдайда түзетіледі, жыл соңында қорытынды шығарылады және келесі оқу жылына арналған міндеттер тұжырымдалады.
Жұмыс нәтижелері. Семинар-практикумдар, "дөңгелек үстелдер", консультациялар, тікелей білім беру қызметіне өзара қатысу, мастер-кластар, іскерлік ойындар, тренингтер, "ми шабуылы", диспуттар, пікірталастар өткізіледі. Т.А. Сидорчук "мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру бағдарламасы", ТРИЗ технологиясы бойынша сабақтардың қысқаша мазмұны, оқу құралдары мен ойындар, сондай-ақ осы технология бойынша балалардың ауызша шығармашылығы туралы материалдар жинақталған. Осы бағдарламаны пайдалану бойынша жұмыс тәжірибесі іс-шараларда ұсынылу. Әдістемелік кабинетінде әртүрлі жас топтарындағы оқушылармен Жобалық іс-әрекеттің" қоржынын " жасау. Педагогикалық процеске қосымша білім беру бойынша авторлық бағдарламаларды және балабақша педагог-психологының "мейірімділіктің бағыттаушы шамдары" бағдарламасын құру және енгізу.
2. Ғылыми-әдістемелік кеңес
Оған 10 жыл және одан да көп педагогикалық жұмыс өтілі бар балабақша мұғалімдері кіреді. ҒӘК мектепке дейінгі мекемеде қалыптасқан жағдайды зерттеуге және талдауға, ағымдағы жылға қойылған міндеттерді табысты шешу үшін жағдай жасауға, іргелі жобалық құжаттарды әзірлеуге (даму бағдарламасы, негізгі жалпы білім беру бағдарламасы, зерттеу жобалары, жұмыс істеу және даму режимінде балабақша жұмысының жоспары бойынша іс-шараларды ұйымдастыру) жауап береді, педагогтар құрған инновациялық әдістемелік өнімге сараптама жүргізеді. Оқу жылының басында топ ағымдағы жылға арналған жұмыс жоспарын әзірлейді және бекітеді. Жыл бойы топтың жұмысы қажет болған жағдайда түзетіледі, соңында қорытынды шығарылады және келесі оқу жылына арналған міндеттер тұжырымдалады. Жұмыс нәтижелері. 2010-2013 оқу жылына арналған даму бағдарламасы, мектепке дейінгі білім берудің негізгі жалпы білім беру бағдарламасы, МТТ ескере отырып, жоспарлайды.
3. Педагог-тәлімгерлер тобы.
Топ жас мамандардың кәсіби қызметі мен педагогикалық ұстанымының деңгейін қалыптастыруға жауап береді. Жаңа бастаған педагогтерге келесі аспектілерде психологиялық-педагогикалық қолдау және көмек көрсетеді::
* тәрбие-білім беру процесін жобалау мен модельдеуде;
* әр баланың жеке басының және жалпы балалар ұжымының дамуын жобалауда;
* білім беру жұмысының құралдарын, әдістері мен ұйымдастырушылық формаларын теориялық тұрғыдан таңдау дағдыларын қалыптастыруда;
* нақты педагогикалық міндеттерді анықтау және дәл тұжырымдау, оларды шешу үшін жағдай жасау және модельдеу білігін қалыптастыруда;
* кәсіби қызмет деңгейін және педагогикалық ұстанымды қалыптастыруда.
Оқу жылының басында тәлімгерлер тобы ағымдағы жылға жас мамандармен жұмыстың жалпы жоспарын әзірлейді және бекітеді. Бұдан басқа, әрбір педагог-тәлімгер жеке жұмыс жоспарын әзірлейді
4. Ақпараттық қолдау тобы.
Білім беру процесін ақпараттандыру ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі құралдарының негізінде жүзеге асырылады, олардың арасында жетекші орынды компьютер алады.
Ақпараттық топтың құрамына компьютерлік технологияларды меңгерудің жеткілікті жоғары деңгейі бар педагогтар кіреді. Ақпараттық қолдау тобы әдістемелік жұмысты ұйымдастыруға көмек көрсетеді. Ол балабақша әкімшілігімен ғана емес, сонымен қатар жоғарыда аталған барлық инновациялық топтардың жетекшілерімен де тығыз жұмыс істейді. Педагогтардың бұл тобы өз қызметін екінші жыл жүзеге асырып келеді.
Ақпараттық қолдау тобы жұмысының бағыттары:
* электрондық құжат айналымын ұйымдастыру;
* деректер базасын қалыптастыру және жүргізу;
* дидактикалық материалдарды дайындау;
* аттестаттауға шығатын педагогтердің портфолиосын ресімдеуге көмек көрсету;
* интернет-ресурстарды кеңінен пайдалану;
* үнемі бейнежазбалармен толықтырылып отыратын бейне кітапхана құру
БҚҚ іс-шараларын компьютерлік сүйемелдеу (педкеңестер, семинарлар, ата-аналар жиналыстары), презентациялар жасау, үлестірме материалдарын рәсімдеу.
Жұмыс нәтижелері.
Компьютерлік бағдарламалар көмегімен жасалған барлық материалдар: презентациялар, бейнероликтер, Оқу құралдары, әзірлемелер, ата-аналарға арналған буклеттер, жадынамалар түріндегі ақпараттық материалдар, БАҚ-тағы жарияланымдар балабақшаның әдістемелік қоржынын толықтырады, жүйеленеді және жұмыста пайдаланылады.
5. Әдістемелік бірлестіктер.
Ұжымдық әдістемелік жұмыстың ең көп таралған түрлерінің бірі - әдістемелік бірлестіктер. Әдістемелік бірлестіктердің отырыстары айына бір рет жалпы жоспарға сәйкес және циклограммаларды ескере отырып өткізілді, бірақ олардың қызметі тек осы кездесулерге дейін азайтылмады, ол күнделікті сипатта болды және бұл жұмыстың осы түрінің үлкен артықшылығы болады.
* қалалық әдістемелік бірлестіктерге, қоғамдастықтарға және іс-шараларға бару;
* аудандық және аудандық әдістемелік қызметтермен өткізілетін семинарларда, тақырыптық курстарда, ғылыми-әдістемелік конференцияларда оқыту;
* педагогтердің жеке әдістемелік тақырып бойынша өздігінен білім алуы;
* педагогикалық ЖОО-да, педагогикалық колледждерде оқу;
* педагогтарды аттестаттау;
* инновациялық топтардың жұмысына қатысу және балабақшаның білім беру процесіне ТРИЗ-технологияны енгізу.
Осылайша, инновациялық топтарының жұмыс істеуі, демек, бүкіл педагогикалық ұжымның жұмысы (барлығы барлық педагогтар бөлімшелер бойынша біркелкі бөлінген), балалардың білім сапасын, педагогтардың құзыреттілігін, олардың кәсіби шеберлігін арттыруға ықпал етеді. Оқу жылы ішінде әр мұғалім көптеген іс-шараларға қатысады, тек тыңдаушы немесе қатысушы ретінде ғана емес, сонымен қатар ұйымдастырушы немесе баяндамашы ретінде де қатысады. Әрбір педагогтың пайдалану арқасында мұндай модельді ұйымдастыру әдістемелік жұмыс балабақшада, пайда өз имиджін, ынта болу көрген дүниесіне мотив, кәсіби, шығармашылық және тұлғалық өсуі қалыптасады.