сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
|
Сынып: 10 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу басты міндет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға құқықбұзушылықтың қоғамға және жеке адамға зиянды екенін түсіндіру. Заң мен тәртіпті сақтау мәдениетін қалыптастыру. Құқықтық сауаттылықты арттыру, жауапкершілік пен заңға құрмет сезімін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
ҚАЗАҚСТАНДА КӘМЕЛЕТКЕ ТОЛМАҒАНДАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫН ҚОРҒАУ» |
|
|
Мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)Оқушылармен амандасу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін "Бүгінгі таңдауым – дұрыс шешім" атты шағын мотивациялық ойын өткізу. 2. Құқықтық сауаттылық: негізгі түсініктер (10 минут)
Мұғалімнің
сөзі: ҚР заңнамасындағы жасөспірімдерге қатысты ережелер мен жауапкершіліктер. |
Оқушылардан сұрау: "Сіздер құқықбұзушылықтың қандай мысалдарын білесіздер?" Сұрақ-жауап ойыныОқушыларды екі топқа бөліп, құқық туралы сұрақтар қойыңыз. Мысалы:
|
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Дискуссия және топтық жұмыс (15 минут)
4. Құқықтық сұрақ-жауап (10 минут)
|
Оқиға талдауы (кейстік тапсырма) Құқықбұзушылыққа байланысты қысқа оқиғаларды ұсынып, оқушылардан: Не дұрыс жасалмағанын анықтауды. Оқиғаның салдарын талдауды. Оқиғаны болдырмау үшін қандай әрекет жасау керектігін ұсынуды сұраңыз. |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Постер жасауОқушыларға құқық саласындағы маңызды тақырыпты таңдауды ұсыныңыз:
Мұғалімнің
сөзі: Әр оқушыдан сабақтан не түйгенін айтуын сұрау. 6. Рефлексия (5 минут)Оқушыларға қағаз таратып, сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазуын сұрау. |
Топтық жоба: "Құқықбұзушылықсыз қоғам" Топтар құрып, оқушыларға құқықбұзушылықтың алдын алу туралы жоба жасау тапсырыңыз. Олар: Мектеп ішіндегі құқықтық ережелерді жақсарту бойынша ұсыныстар. Құқықбұзушылықтың зияны туралы ақпараттық плакаттар мен видеороликтер. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: оқушылардың өз құқықтары мен міндеттері туралы түсініктерін тереңдету. Негізгі міндеттері:
Жедел қызметтер мен қолдау орталықтарының нөмірлері бар үлестірме материал. Сабақтың барысы
Бала құқықтары туралы конвенция – адамзат баласының туған кезінен 18 жасқа толғанға дейінгі құқықтары мен бостандықтарын бекітетін халықаралық құқықтық акт. Бала құқығы туралы Конвенцияда балалардың кім екендігі түсіндіріледі, сондай-ақ олардың барлық құқықтары мен үкіметтің міндеттемелері тізіліп көрсетіледі. Барлық құқықтар өзара байланысты, олардың бәрі бірдей маңызды және оларды балалардан бөлек қарастыру мүмкін емес. Бала құқығын қорғау Конвенциясы – 1989 жылы 20 қарашада қабылданды. Конвенцияның 54 бабында өктемдік көрсетуден қорғау, отбасы өмірінің тыныштығын сақтау, пікірін еркін білдіру көрсетілген. Қазақстан осы заңнамаға сәйкес 2002 жылы 8 тамызда «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» заңы қабылдады.
Қазақстан осы заңнамаға сәйкес 2002 жылғы 8 тамызда «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңды қабылдады. Балалардың құқықтарын қорғау туралы ереже:
Әңгіме Баланың құқығын бұзу деп нені айтуға болады? Кәмелетке толмағандардың құқықтары бұзылған жағдайда қайда жүгінуге болады? «Құқық» ойыны Оқушылар тақырып бойынша ситуациялық оқиғаны қағазға түсіріп, бір-біріне лақтырады. Келесі оқушы жазбаша хатты оқып, жағдайдан шығудың жолын ұсынады. Мысалы: «Мен спортпен шұғылданғым келеді, бірақ ата-анам университетке түсуге дайындалу керек деп мүмкіндік бермейді. Мен не істеуім керек?»
«Анонимді жазу» жаттығуы. Оқушылар өздерінің немесе айналасындағылардың құқықтары бұзылды деп санайтын оқиға туралы хат жазады. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=mnyX6siV55UTkvvt |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу басты міндет 10 сынып сынып сағаты
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу басты міндет 10 сынып сынып сағаты
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
25.11.2024 |
|
|
Сынып: 10 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы құқықбұзушылықтың алдын алу басты міндет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға құқықбұзушылықтың қоғамға және жеке адамға зиянды екенін түсіндіру. Заң мен тәртіпті сақтау мәдениетін қалыптастыру. Құқықтық сауаттылықты арттыру, жауапкершілік пен заңға құрмет сезімін дамыту. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
ҚАЗАҚСТАНДА КӘМЕЛЕТКЕ ТОЛМАҒАНДАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫН ҚОРҒАУ» |
|
|
Мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)Оқушылармен амандасу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін "Бүгінгі таңдауым – дұрыс шешім" атты шағын мотивациялық ойын өткізу. 2. Құқықтық сауаттылық: негізгі түсініктер (10 минут)
Мұғалімнің
сөзі: ҚР заңнамасындағы жасөспірімдерге қатысты ережелер мен жауапкершіліктер. |
Оқушылардан сұрау: "Сіздер құқықбұзушылықтың қандай мысалдарын білесіздер?" Сұрақ-жауап ойыныОқушыларды екі топқа бөліп, құқық туралы сұрақтар қойыңыз. Мысалы:
|
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Дискуссия және топтық жұмыс (15 минут)
4. Құқықтық сұрақ-жауап (10 минут)
|
Оқиға талдауы (кейстік тапсырма) Құқықбұзушылыққа байланысты қысқа оқиғаларды ұсынып, оқушылардан: Не дұрыс жасалмағанын анықтауды. Оқиғаның салдарын талдауды. Оқиғаны болдырмау үшін қандай әрекет жасау керектігін ұсынуды сұраңыз. |
|
|
|
Сабақтың соңы |
Постер жасауОқушыларға құқық саласындағы маңызды тақырыпты таңдауды ұсыныңыз:
Мұғалімнің
сөзі: Әр оқушыдан сабақтан не түйгенін айтуын сұрау. 6. Рефлексия (5 минут)Оқушыларға қағаз таратып, сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазуын сұрау. |
Топтық жоба: "Құқықбұзушылықсыз қоғам" Топтар құрып, оқушыларға құқықбұзушылықтың алдын алу туралы жоба жасау тапсырыңыз. Олар: Мектеп ішіндегі құқықтық ережелерді жақсарту бойынша ұсыныстар. Құқықбұзушылықтың зияны туралы ақпараттық плакаттар мен видеороликтер. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: оқушылардың өз құқықтары мен міндеттері туралы түсініктерін тереңдету. Негізгі міндеттері:
Жедел қызметтер мен қолдау орталықтарының нөмірлері бар үлестірме материал. Сабақтың барысы
Бала құқықтары туралы конвенция – адамзат баласының туған кезінен 18 жасқа толғанға дейінгі құқықтары мен бостандықтарын бекітетін халықаралық құқықтық акт. Бала құқығы туралы Конвенцияда балалардың кім екендігі түсіндіріледі, сондай-ақ олардың барлық құқықтары мен үкіметтің міндеттемелері тізіліп көрсетіледі. Барлық құқықтар өзара байланысты, олардың бәрі бірдей маңызды және оларды балалардан бөлек қарастыру мүмкін емес. Бала құқығын қорғау Конвенциясы – 1989 жылы 20 қарашада қабылданды. Конвенцияның 54 бабында өктемдік көрсетуден қорғау, отбасы өмірінің тыныштығын сақтау, пікірін еркін білдіру көрсетілген. Қазақстан осы заңнамаға сәйкес 2002 жылы 8 тамызда «Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» заңы қабылдады.
Қазақстан осы заңнамаға сәйкес 2002 жылғы 8 тамызда «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңды қабылдады. Балалардың құқықтарын қорғау туралы ереже:
Әңгіме Баланың құқығын бұзу деп нені айтуға болады? Кәмелетке толмағандардың құқықтары бұзылған жағдайда қайда жүгінуге болады? «Құқық» ойыны Оқушылар тақырып бойынша ситуациялық оқиғаны қағазға түсіріп, бір-біріне лақтырады. Келесі оқушы жазбаша хатты оқып, жағдайдан шығудың жолын ұсынады. Мысалы: «Мен спортпен шұғылданғым келеді, бірақ ата-анам университетке түсуге дайындалу керек деп мүмкіндік бермейді. Мен не істеуім керек?»
«Анонимді жазу» жаттығуы. Оқушылар өздерінің немесе айналасындағылардың құқықтары бұзылды деп санайтын оқиға туралы хат жазады. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=mnyX6siV55UTkvvt |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













