Басы
10-15мин
Ортасы
20-25
мин
|
"Тілек
шоғы" шаттық
шеңбері.

Оқушылар шеңбер болып қол
ұстасып тұрады. Әр-бір оқушы жанындағыға жылы лебізін білдіріп,
бүгінгі сабақта сәттілік тілейді.
-
Сапқа
тұрғызу.Сыныпты
түгендеу.Оқушылардың сабаққа
әзірліктерін, спорт киімдерін тексеру.
Сабақтың тақырыбын табу
мақсатында «Конверттегі сұрақ»
әдісі.Оқушыларға жұмбақ жасырылады,
оқушылар жауабын тауып ақ параққа барып
жазады.
Допты алып жүру кезінде қандай
қыйындықтар болады? Допты себетке салғанда қанша ұпай
беріледі?
Не үшін ойыншылар допты
бір-біріне беру керек?
ҚБ «Бас
бармақ»
Бой сергіту
жаттығулары:
1.Сапқа тұрғызу, түгендеу,
баянат, саптық жаттығулар (түзел, тік тұр, оңға, солға
айнал)
2.Жүру және жүгіру
жаттығулары. (аяқтың ұшымен, өкшемен, аяқтың ішкі жағымен, сыртқы
жағымен жүру, тізені көтеріп жүгіру, аяқты артқа лақтырып
жүгіру,аяқты алға лақтырып жүгіру, оң жағымен жүгіру, сол жағымен
жүгіру,бағытты өзгертіп жүгіру, ескерту: балаларды қатты езіліп
шаршаудан сақтандыру).
3.Жалпы дене дамыту
жаттығулары.

4.Оқушылардың тыныс алуына
қалпына келтіру жаттығулары.
Үй тапсырмасын
сұрау; «Ішкі және сыртқы
шеңбер» әдісі.Оқушылар ішкі және
сыртқы екі шеңбер құрады.Балалар бір-біріне қарама қарсы тұрып,
өтілген тақырып бойынша бір-бірлеріне сұрақтар қояды. Сыртқы
шеңберде тұрған оқушылар ауысып өздеріне жаңа жұптар құрады. Сөйтіп
сұрақтар қою істері әрі қарай өткенді еске түсіріп мұғалім
тарапынан жана сабақ мақсатын анықтау үшін тақырыпқа сай сұрақтар
қойылады.
ҚБ шапалақ
арқылы
Оқушыларды спорттық құралдар
арқылы 3 топқа бөлем.

Тәж «Білгенді көрсету
әдісі» арқылы қабілетті оқушылар
тәсілдерді көрсетеді және деңгейлі тапсырма
орындайды.
ДТ. Қабілетті оқушыларға тапсырма
ретінде барлық жаттығуларды жылдамдыққа және орындау техникасын
жоғары болуын талап ету.
Топ ережесін
құру
-
Барлық жаттығуларды адал
орындау
-
Жұмыс барысында тыныштық
сақтау
-
Достық
«Аялдама
» әдісі арқылы арнайы
жақындататын жаттығулар жасайды
1
топ .
а) Допты кедергілер арасымен
алып жүру

б) Допты кедергілер арасымен,
қолды алмастыра алып жүру.
2
топ
А) Допты екі қадам жасап
себетке салу.
Б) Допты алып жүре келіп
себетке тастау.

3
топ
А) Допты кеудеден
беру
Б) Допты еденге соғып
беру.

Үйренгенді қайталау
мақссатында
«Эстафета ойын» әдісі
түрінде өткізу. Бөлінген үш топт арасында баскетбол
элементтерін қолдана жарысы өткізу.
А- денгейлі оқушы эстафета
басында, аяағында орналасады.С- денгейлі оқушы эстафета ортасында
орналасады.
-
«Таяқша
беру»

-
Допты кедергілер арасымен алып
жүру

-
Допты кедергілер арасымен
,қолды алмастыра алып жүру.

4. Допты оң қолмен, сол қолмен
және оң-сол қолмен кезектеп алып жүре келе допты торға
тастау.
5. Допты жылан тәсілімен
жүргізіп келе шеңберге тастау.
|
Спорт зал. Ысқырық,баскетбол
доптары,
көрнекілік
суреттер

А4

Баскетбол
добы


А4 парағындағы «Т» кестесі,
қалам
Баскетбол алаңы, баскетбол
доптары, ысқырық
Спорт зал. Ысқырық,баскетбол
доптары,
көрнекілік
суреттер
|