Материалдар / Баскетбол
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баскетбол

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ 4-бөлім.Баскетбол Мектеп: №43 Жалпы орта білім беретін мектебі Сыныбы: 7 сынып Мұғалімнің аты-жөні: Махбуов Арон Арманович Қатысқан оқушы саны : Қатыспағаны: Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Допты кеудеден беру және қабылдау жайлы түсінік айту. Сабақтан күтілетін нәтиже: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Допты кеудеден беру және қабылдауды біледі,құрал-жабдықтардың атқаратын функцияларын біледі,жаттығуды түсінеді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Құрал-жабдықтарды қолданып,допты кеудеден беру және қабылдау қолданады,мәтінді жазады. Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:Допты кеудеден беру және қабылдау кедергіден өту жаттығуларды қолдана алады. Ресурстар: Ысқырық,секундомер,доптар т.б
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2018
406
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ 4-бөлім.Баскетбол


Мектеп: №43 Жалпы орта білім беретін мектебі

Сыныбы: 7 сынып

Мұғалімнің аты-жөні: Махбуов Арон Арманович

Қатысқан оқушы саны :

Қатыспағаны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

Допты кеудеден беру және қабылдау жайлы түсінік айту.


Сабақтан күтілетін нәтиже:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Допты кеудеден беру және қабылдауды біледі,құрал-жабдықтардың атқаратын функцияларын біледі,жаттығуды түсінеді.


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Құрал-жабдықтарды қолданып,допты кеудеден беру және қабылдау қолданады,мәтінді жазады.


Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:Допты кеудеден беру және қабылдау кедергіден өту жаттығуларды қолдана алады.

Ресурстар:

Ысқырық,секундомер,доптар т.б

Жетістік критерийлері:

Білім алушы

  • Ойын ережелерін сақтайды

  • Берілген ойынның элементтерін көрсетеді


Пәнаралық байланыс:

Математика, жаратылыстану, ағылшын тілі

Дескрипторлар:

Білім алушы

-баскетбол жаттығуларын орындағанда техника қауіпсіздігін сақтайды.

-баскетбол жаттығуының орындалу реттілігін орындайды.

-баскетболға арналған жаттығуын толық орындайды.

-жаттығудың тактикасын,стратегиясын және құрылымдық идеясын жұпта талқылайды.











Сабақ барысы

Сабақ кезендері:

Уақыт

Сабақтағы іс-әрекеттер:

Құрал жабдықтар (ресурстар)

Сабақтың басы:



5-минут







5 минут

Сапқа тұрғызу. Сәлемдесу, Оқушыларды түгендеу, Спорттық киіміне көңіл бөлу. Сабақтың,тақырыбымен,мақсатымен критерийлермен таныстыру.

1,2,3 санау тәсілі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу.

Миға шабуыл:

Өткен тақырып бойынша топтарға сұрақтар қойылады.Оқушылар бір-біріне сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын сұраймын.

Баскетбол добы,ысқырық,секундомер





Тақта, жауаптар жазылған парақтар.

Сабақтың ортасы:





25-минут



Топтарға берілетін тапсырмалар:

- баскетбол ойыны туралы мәлімет беру шығу тарихымен таныстыру. –баскетбол ойыны қауіпсіздік ережелермен таныстыру.
- құрал-жабдықтарды таныстыру;



Орындалатын амалдар. «Галереяны шарлау» әдісін қолданамын.

Сабақты бекіту.

-допты кеудеден беру және қабылдаудың техникалық тәсілдері туралы жалпы түсінік айту.

-допты кеудеден беру және қабылдаудың түрліше техникалық тәсілдері, түрлі жаттығуларжасау.

-допты кеудеден беру және қабылдау жүру құрал жабдықтарын қолдану

Постер, маркер т.б














Құрал - жабдықтар

Сабақтың соңы:



5-минут

-Демді тоқтатып,сапқа тұрғызу.

Допты кеудеден беру және қабылдаудың техникалық тәсілдері туралы жалпы түсінік дайындау. Допты кеудеден беру және қаылдау құрал жабдықтар көмегімен атқаратын іс – әрекет түрлерін білу.

Сабақ соңында оқушыларға рефлексия жүргізіледі. Оқушылар өздерін бағалайды. Содан кейін басқа оқушыларды смайлик әдісімен бағалайды.

смайликтер

Қорытынды:

Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) 1 2 Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену.) 1 2 Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді? 1 2

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!