7-бөлім Мектеп: Таңбалытас ОМОйын кезіндегі басып кіру дағдыларын түсіну және дамыту |
Күні | Мұғалімнің аты-жөні: Бахтыбаева С.Т. |
Сынып: 5 «а,ә» | Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Қауіпсіздік ережесі. Ойын кезінде допты иелену. Спорт ойындары Баскетбол Қозғалу бағыты мен жылдамдықты өзгертіп доппен қозғалу. |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну5.3.4.4. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу |
Бағалау критерийі | Ойында тәсілдерді жүйелі түрде көрсетедіТопта бірлесе жұмыс жасайдыҚимыл – қозғалыс арқылы икемділік дағдыларын жетілдіреді |
Оқу нәтижелері | Білу: Ойында тәсілдерді жүйелі түрде көрсетедіТүсіну: Қимыл – қозғалыс арқылы икемділік дағдыларын жетілдіредіҚолдану: топта жұмыс жасау барысында өзінің ойын іске асырадыЖинақтау: жаттығуларды жасауда өзінің , өзгелердің қателіктерін атайды және шығармашылық қабілеттерімен келіседіБағалау: жаттығу орындау барысында іс-қимылдарын бағалайды |
Тілдік мақсат | Доп қабылдау( жоғары, төменнен) – прием мяча, допты ойынға қосу- подача, доп ойыннан шықты – аут, ойыншының тұрысы – стойка игрока, ойыншы- игрок, көшбасшы – капитан, т.б. |
Құндылықтар | Спорт ойындары арқылы командалық сыйластық, ынтымақтастық, өзіне деген сенімділігін арттыра отырып жеке тұлға, көшбасшылық қабілеттерін қалыптастыру |
Пәнаралық байланыс | Сабақ барысында қозғалыс кезінде кететін күш – қуат, жылдамдық математика пәнімен, өзін – өзі тану – шығармашылық қабілеттері,дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу жаратылыстану пәнімен байланысты. |
Сабақта 7 модульдің қолданылуы | жұптық жұмыс, топтық жұмыс, жеке жұмыс, СТО |
Алдыңғы оқу
| Волейбол элементерін, доппен жаттығу орындауды және қозғалыс ойындарының техника қауіпсіздік ережесін біледі |
Мен қолданатын ресурстар мен әдіс-тәсілдер | (ЖЖ, Ж, Т, Б, Ф) Ысқырық, волейбол доптары, алаңы, |
Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Әдістемелік нұсқаулар |
Сабақтың басы10-12 минут
Алдыңғы оқу.
| Ұйымдастыру кезеңіСапқа тұрғызу. Сәлемдесу Саптық жаттығу:БұрылуСаналуСпорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу. Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Қатардағы жаттығулар. Бұрылыстарды біркелкі орындау. Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау. Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Баяу жеңіл жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте - бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу. Жүрісте үш лекпен бұрылып үш қатарға тұру. Топқа бөліну |
ТҚЕ ескерту және қадағалау
Спорт алаңыЖДЖ кешені
|
Сабақтың ортасы20-25 минут
Қолдану
| Білу және түсінуЖаңа сабақ Бар жылдамдықпен жүгіруін талап етуОйыншылар жаттығуды барынша тез және дұрыс орындауын қадағалауЖаттығуларды орындау барысында қауіпсіздікті сақтауды ескертуОйыншылардың әр қайсысы допты алып жүріп,өзінің добын сақтай отырып, серігінің добын қағып жіберуге тырыстыру1.Қорғаушы – орталық шеңбер маңында, допты алып жүретін ойыншы бет сызықтан қозғалыс жасайды. Екі ойыншы да алаңның бір жартысында еркін, әр бағытта допты алып жүреді.Ойыншылардың әр қайсысы допты алып жүріп,өзінің добын сақтай отырып, серігінің добын қағып жіберуге тырысу керек. Жаттығуды бұйрыққа сәйкес бастап аяқтайды.Командалар алдында ойындарды орындау ережесін сақтайды.2. Екеулеп әріптесімен допты жерге ұрмай пас беру арқылы алып барып себетке салуҮшеулеп допты жерге ұрмай пас беру арқылы алып барып себетке салу3. топтарға бөлініп, әр топ өздеріңізше жұмыс жасаңыздар. Яғни,допты шығыршыққа лақтыру әдісінің түрлерін көрсетіңіз (жүгіріп келіп лақтыру,бір орыннан лақтыру, бір қырынан лақтыру, екі қолмен лақтыру т.б.)Орындалған жаттығуларды жүйелейді.Жаттығулардың меңгергенін, меңгермегенін анықтайды.Өз қызметіне мақсат қоюға, оны іске асыру үшін қажетті жағдайларды анықтауға, жетістіктерге жету процесін жоспарлайды және ұйымдастырады. Жаттығу окушылардын ептілік, жылдамдық қасиеттерін дамытады.Бірден, жылдам доппен қозғалып, қорғаушыны орағытып өтуді меңгереді.Өзін-өзі бағалау Жаттығудың орындалу техникасын бағалау |
|
Аяқталуы3-5 минут
| Рефлексия Оқушыларға сұраққа жауап беру арқылы өз ойларын айтқызу және өзін-өзі бағалауы, сабақты бағалап кері байланыс жасайдыНе білдім?Не үйрендім?Не білгім келеді?Үйге тапсырма беру. | Екі сөйлем арқылы өз ойын жеткізуі керек. |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? күрделі жаттығуларды орындайды | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Кешенді жаттығуларды карточкаларда құру. Құрастырған комбинацияларды орындау.Дискриптор: Білім алушы- топта бірлесіп жұмыс жасауда шығармашылық қабілетін көрсетеді-жаттығу жұмыстарын жасауда жұбының ойымен келісіп, жұмыс жасайды- допты астынан , үстінен бағыттап ойынға қосу әдістерін көрсетеді | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Дене қыздыру жаттығуларынан кейін дайындық және кіріктірілген жаттығулар кешендерін, тапсырмаларды орындау |
Сабақ бойынша рефлексиясабақ мақсаттары / оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар сабақ мақсатына жетті ме?Егер жоқ болса, неге жоқ?Сабақта саралау дұрыс өткізілді ме?Сабақтың уақытша кезеңдері тұрақты болды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге? |
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?1: |