Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Адамгершілік-асыл қасиет

    Мектеп:"Жанкент" ЖОМ


    Күні: 23.01.2018ж

    Мұғалімнің есімі: Б.Исмаилова

    Сынып:5 «А»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді.Кейіпкерлер әлемі.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

    әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.Т/Ж2)

    көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу (5.Т/Ж3);

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды,көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.

    Оқушылардың басым бөлігі: әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтауда,көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашуда қиналады.

    Кейбір оқушылар: әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды,көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.

    Бағалау критерийі

    1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

    2.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша біледі.

    Тілдік мақсат

    Барлық оқушылар орындай алады: әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды,көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер: қиқар бала, қиқар мінез. Шіркін, алақай, тәйт, бәрекелді, балалар, әттеген-ай, мүмкін,

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Қожаның қандай қылығына қарай отырып, сотқар дей аласың?

    2. "Түбі адам болатын бала" деп неге айтты?

    3. Қалай ойлайсыңдар, Қожаның әдепті жолға түсуіне не себеп болды?

    Сіз не себепті .... деп ойлайсыз.

    Қожа шынында да сотқар бала ма..?

    Құндылықтарға баулу

    Білім алушының бойына қамқорлық, сыйластық, адалдық қасиеттерді сіңіру

    Пәнаралық байланыс

    Өзін-өзі тану

    Алдыңғы білім

    А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы»өлеңі



    Жоспар



    Жоспарланған уақыт

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    3 мин.









    3 мин

    I .Ынтымақтастық орнату

    Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.


    «Гүлмен тілек» әдісі арқылы оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.



    II. Топқа бөлу:

    I топ: "Тапқыр"

    II топ:"Алғыр"

    III топ:"Зерек"

    III. Алдыңғы сабақ

    Өтілген тақырып бойынша оқушылар«Шахмат» әдісі арқылыалдыңғы сабақты пысықтайды.

    1.Ақын кім үшін адамдық тұқымын егеді?

    2.Өлеңдегі адамдық диқаншысы,адалдық нұрын себуші кім?

    3.Адам өз бойына жаман,жақсы қасиеттерді қалай қалыптастырады деп ойлайсыңдар?


    Сабақтың ортасы


    2 минут









    10 мин




















    6 мин










































    8 мин

    ТЖ.

    3-тапсырма:««Үштік»

    (Ойлан, жұптас, бөліс) әдісі арқылы берілген проблемалық сұрақтар құрайды.

    Дескриптор

    -проблемелық сұрақтар бойынша өз көзқарасын айтады.

    - проблемалық сұрақтарға жауап береді.


    ҚБ.Смайлк арқылы бағалау.


    Сергіту сәті:«Әдемі ойлай және дем ала біл»

    ТЖ.

    4-тапсырма:

    "Синквейн" әдісі арқылы Қожаға мінездеме

    беріңдер.






    Дескриптор:

    - кейіпкерлерге мінездеме беру.

    - эмоционалды сөздерді қолдана отырып,бір-бірінен айырмашылықтарын ажырата алады.

    - өз пікірін еркін дәлелдей алады

    ҚБ.Смайлк арқылы бағалау.


    «Авторлық орындық»әдісі арқылы

    Авторы - Б.Соқпақбаев

    1.Қай жылы дүниеге келдіңіз?

    2.Қандай шығармалар жаздыңыз?

    3.Сіздің атыңызды ерекше танытқан қандай туындыңыз?

    4. Сізге қандай есімдер ұнайды?

    5. Қожаның болашағы туралы қандай болжам жасай аласыз?

    6. Қазіргі заманда Қожа сияқты балалар бар ма?


    Кері байланыс


    Көңіл-күйді білдіру

    Аты-жөні ____________________________________

    Сабақ не туралы болды? ___________________________________________

    ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Бүгін сабақтың соңында қандай сезімде болдым?






    Мүлде Сенімсізбін Аздап Сенімдімін сенімсізбін сенімдімін



    «Менің атым Қожа» повесінде қандай салт-дәстүріміз бейнеленген



    Интербелсенді тақта, интернет желісі







    Флипчарт,түрлі-түсті маркерлер.









    Суреттер



















































    А4 парағы

    Сабақтың соңы


    5 мин












    Ойланып келуге тапсырма

    Кері байланыс

    "Менің пирамидам"

    1. Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?

    2. Топта жұмыс істеу саған ұнады ма?

    М ен ... білдім.


    М ен үшін ... қызықты

    болды


    Менің... білгім

    келеді


    «Менің атым Қожа» повесінде қандай салт-дәстүріміз бейнеленген



    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

    Техника қауіпсіздік ережелерін сақтаймын.

    Сабақ кезеңінде деңгейлік тапсырмалар арқылы саралаймын

    Қалыптастырушы бағалау арқылы: қол сигналдары, мадақтау сөздер.

    Интерактивті тақта, интернет желілері

    Рефлексия

    Сабақ/оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

    Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исмаилова Багила Куламкадыровна
    23 Ақпан 2021
    410
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Б.Соқпақбаев "Менің атым Қожа"хикаяты

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Б.Соқпақбаев "Менің атым Қожа"хикаяты

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5-сынып әдебиет сабағына дайын қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Адамгершілік-асыл қасиет

    Мектеп:"Жанкент" ЖОМ


    Күні: 23.01.2018ж

    Мұғалімнің есімі: Б.Исмаилова

    Сынып:5 «А»

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді.Кейіпкерлер әлемі.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты

    әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5.Т/Ж2)

    көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу (5.Т/Ж3);

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды,көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.

    Оқушылардың басым бөлігі: әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтауда,көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашуда қиналады.

    Кейбір оқушылар: әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды,көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.

    Бағалау критерийі

    1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

    2.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша біледі.

    Тілдік мақсат

    Барлық оқушылар орындай алады: әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды,көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.

    Негізгі сөздер мен тіркестер: қиқар бала, қиқар мінез. Шіркін, алақай, тәйт, бәрекелді, балалар, әттеген-ай, мүмкін,

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. Қожаның қандай қылығына қарай отырып, сотқар дей аласың?

    2. "Түбі адам болатын бала" деп неге айтты?

    3. Қалай ойлайсыңдар, Қожаның әдепті жолға түсуіне не себеп болды?

    Сіз не себепті .... деп ойлайсыз.

    Қожа шынында да сотқар бала ма..?

    Құндылықтарға баулу

    Білім алушының бойына қамқорлық, сыйластық, адалдық қасиеттерді сіңіру

    Пәнаралық байланыс

    Өзін-өзі тану

    Алдыңғы білім

    А.Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы»өлеңі



    Жоспар



    Жоспарланған уақыт

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    3 мин.









    3 мин

    I .Ынтымақтастық орнату

    Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу.


    «Гүлмен тілек» әдісі арқылы оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.



    II. Топқа бөлу:

    I топ: "Тапқыр"

    II топ:"Алғыр"

    III топ:"Зерек"

    III. Алдыңғы сабақ

    Өтілген тақырып бойынша оқушылар«Шахмат» әдісі арқылыалдыңғы сабақты пысықтайды.

    1.Ақын кім үшін адамдық тұқымын егеді?

    2.Өлеңдегі адамдық диқаншысы,адалдық нұрын себуші кім?

    3.Адам өз бойына жаман,жақсы қасиеттерді қалай қалыптастырады деп ойлайсыңдар?


    Сабақтың ортасы


    2 минут









    10 мин




















    6 мин










































    8 мин

    ТЖ.

    3-тапсырма:««Үштік»

    (Ойлан, жұптас, бөліс) әдісі арқылы берілген проблемалық сұрақтар құрайды.

    Дескриптор

    -проблемелық сұрақтар бойынша өз көзқарасын айтады.

    - проблемалық сұрақтарға жауап береді.


    ҚБ.Смайлк арқылы бағалау.


    Сергіту сәті:«Әдемі ойлай және дем ала біл»

    ТЖ.

    4-тапсырма:

    "Синквейн" әдісі арқылы Қожаға мінездеме

    беріңдер.






    Дескриптор:

    - кейіпкерлерге мінездеме беру.

    - эмоционалды сөздерді қолдана отырып,бір-бірінен айырмашылықтарын ажырата алады.

    - өз пікірін еркін дәлелдей алады

    ҚБ.Смайлк арқылы бағалау.


    «Авторлық орындық»әдісі арқылы

    Авторы - Б.Соқпақбаев

    1.Қай жылы дүниеге келдіңіз?

    2.Қандай шығармалар жаздыңыз?

    3.Сіздің атыңызды ерекше танытқан қандай туындыңыз?

    4. Сізге қандай есімдер ұнайды?

    5. Қожаның болашағы туралы қандай болжам жасай аласыз?

    6. Қазіргі заманда Қожа сияқты балалар бар ма?


    Кері байланыс


    Көңіл-күйді білдіру

    Аты-жөні ____________________________________

    Сабақ не туралы болды? ___________________________________________

    ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    Бүгін сабақтың соңында қандай сезімде болдым?






    Мүлде Сенімсізбін Аздап Сенімдімін сенімсізбін сенімдімін



    «Менің атым Қожа» повесінде қандай салт-дәстүріміз бейнеленген



    Интербелсенді тақта, интернет желісі







    Флипчарт,түрлі-түсті маркерлер.









    Суреттер



















































    А4 парағы

    Сабақтың соңы


    5 мин












    Ойланып келуге тапсырма

    Кері байланыс

    "Менің пирамидам"

    1. Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?

    2. Топта жұмыс істеу саған ұнады ма?

    М ен ... білдім.


    М ен үшін ... қызықты

    болды


    Менің... білгім

    келеді


    «Менің атым Қожа» повесінде қандай салт-дәстүріміз бейнеленген



    Қосымша ақпарат

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

    Техника қауіпсіздік ережелерін сақтаймын.

    Сабақ кезеңінде деңгейлік тапсырмалар арқылы саралаймын

    Қалыптастырушы бағалау арқылы: қол сигналдары, мадақтау сөздер.

    Интерактивті тақта, интернет желілері

    Рефлексия

    Сабақ/оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

    Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 5 сынып
    23.02.2021
    410
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исмаилова Багила Куламкадыровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации