|
|
|
||||
|
Күні |
16.09.2024ж. |
||||
|
Класы, жетекші |
Амирова Э.А. |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Буллингтен қорған» |
||||
|
Мақсаты |
Буллингке қарсы тұру дағдыларын қалыптастыру: Буллингке тап болғанда немесе көргенде қандай әрекеттер жасау керектігін, соның ішінде кімдерден көмек сұрауға болатынын, қалай қорғану жолдарын көрсету. Қауіпсіз орта құру: Оқушылар арасында достық, сенімді қарым-қатынас орнатуға ықпал ету және бір-біріне қолдау көрсету маңыздылығын насихаттау. |
||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Оқушылар буллинг ұғымын, оның түрлері мен салдарын түсінеді. Оқушылар буллинг жағдайларын танып, дұрыс әрекет ету жолдарын үйренеді. Буллингтен қорғану тәсілдерін, соның ішінде көмек сұрау, қолдау көрсету дағдыларын меңгереді. |
||||
|
Керекті жабдықтар |
Интерактивті тақта Флипчарт, маркерлер Стикерлер, суреттер |
||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
Сергіту, тренинг |
||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, сыйластық, жауапкершілік, қамқорлық |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||
|
Кіріспе (5мин) Тұсаукесер (10мин.) |
1. "Буллинг дегеніміз не?" сұрағы арқылы ой қозғау жүргізеді. 2. Буллингтің түрлері мен белгілері туралы қысқаша мәлімет береді. |
Сәлемдеседі, өз көңіл-күйлерін айтады. Сабақтың тақырыбын тыңдайды.
1. Буллинг туралы өз ойларымен бөліседі. 2. Мұғалімді тыңдайды, сұрақ қояды. |
|||
|
Негізгі бөлім (15мин)
Қауіпсіздік сабағы (10мин)
|
«Цифрлық диета» челленджі: Гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер етеді? |
1. Топтарға бөлініп, берілген жағдайларды талқылайды. 2. Оқиғалар бойынша өз ойларын ортаға салып, буллингтің салдарлары мен қорғану тәсілдерін анықтайды. Қауіпсіздік сабағыныдағы ережелермен танысады. |
|||
|
Қорытынды (2мин.)
Рефлексия (3мин) |
1. "Бүгінгі сабақ сіздерге не үйретті?" деген сұрақпен кері байланыс алады. 2. Оқушыларға рахмет айтып, алғыс білдіреді. |
1. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. 2. Мұғалімнің қорытынды сөзін тыңдайды, сұрақ қояды. 1. Сабақ туралы өз ойларын қысқаша жазады немесе айтады. 2. Мұғалімге алғыс білдіреді. |
|||
Тапсырма 1: Миға шабуыл.
-
Оқушыларға "Буллинг деген не?" деген сұрақ қойыңыз.
-
Олардан осы тақырыпқа қатысты өз ойларын қысқаша бөлісуін сұраңыз. Әр оқушы буллингке қатысты бір-екі сөйлеммен өз пікірін айтады.
Тапсырма 2: Жағдаяттарды талдау.
-
Оқушыларды 3-4 адамнан топтарға бөліңіз. Әр топқа буллинг жағдайлары сипатталған түрлі қысқаша оқиғаларды таратыңыз.
-
Әр топ сол оқиғаны талқылап, буллингтің қандай түрі екенін, неге әкелетінін және ол жағдайда қандай әрекет жасау керектігін айтып, шешімін ұсынады.
-
Топтар талдауларын бүкіл сыныпқа презентация түрінде қорғайды.
Тапсырма 3: Рөлдік ойын.
-
Оқушыларға буллинг жағдайларын көрсететін рөлдік ойындар ұйымдастырыңыз. Әр топқа сценарий таратып, сол сценарий бойынша қойылым қоюын сұраңыз (мысалы, мазақ ету, желідегі қорлау, физикалық буллинг).
-
Қойылымнан кейін оны сынып болып талқылаңыз: қандай қателіктер жасалды, қандай әрекеттер дұрыс болды, буллингті болдырмау үшін не істеу керек.
Тапсырма 4: Постер жасау.
-
Оқушыларды топтарға бөліңіз де, оларға "Буллингтен қалай қорғануға болады?" тақырыбында постер жасауын тапсырыңыз.
-
Постерде буллингтің түрлері, оның зияны, буллингке тап болған адамға қалай көмектесуге болатыны туралы ақпарат болуы керек.
-
Әр топ өз постерін таныстырады.
Тапсырма 5: "Менің қорғаныс стратегиям"
-
Әр оқушыдан жеке параққа буллинг жағдайына тап болғанда не істейтіні туралы жоспар құруын сұраңыз.
-
Жоспарда кімнен көмек сұрайтыны, қандай әрекеттер жасайтыны көрсетілуі керек.
-
Кейін оқушылар өз жоспарларын ерікті түрде сыныптастарымен бөліседі.
Тапсырма 6: Рефлексия.
-
Сабақ соңында оқушыларға "Бүгінгі сабақта қандай маңызды нәрсе үйрендіңіз?" деген сұраққа жауап беруін тапсырыңыз. Бұл тапсырма сабақтың қорытындысы ретінде пайдаланылады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Буллингтен қорған
Буллингтен қорған
|
|
|
||||
|
Күні |
16.09.2024ж. |
||||
|
Класы, жетекші |
Амирова Э.А. |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Буллингтен қорған» |
||||
|
Мақсаты |
Буллингке қарсы тұру дағдыларын қалыптастыру: Буллингке тап болғанда немесе көргенде қандай әрекеттер жасау керектігін, соның ішінде кімдерден көмек сұрауға болатынын, қалай қорғану жолдарын көрсету. Қауіпсіз орта құру: Оқушылар арасында достық, сенімді қарым-қатынас орнатуға ықпал ету және бір-біріне қолдау көрсету маңыздылығын насихаттау. |
||||
|
Күтілетін нәтижелер |
Оқушылар буллинг ұғымын, оның түрлері мен салдарын түсінеді. Оқушылар буллинг жағдайларын танып, дұрыс әрекет ету жолдарын үйренеді. Буллингтен қорғану тәсілдерін, соның ішінде көмек сұрау, қолдау көрсету дағдыларын меңгереді. |
||||
|
Керекті жабдықтар |
Интерактивті тақта Флипчарт, маркерлер Стикерлер, суреттер |
||||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: |
Сергіту, тренинг |
||||
|
Құндылықтар |
Құрмет, сыйластық, жауапкершілік, қамқорлық |
||||
|
Сабақ барысы: |
|||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|||
|
Кіріспе (5мин) Тұсаукесер (10мин.) |
1. "Буллинг дегеніміз не?" сұрағы арқылы ой қозғау жүргізеді. 2. Буллингтің түрлері мен белгілері туралы қысқаша мәлімет береді. |
Сәлемдеседі, өз көңіл-күйлерін айтады. Сабақтың тақырыбын тыңдайды.
1. Буллинг туралы өз ойларымен бөліседі. 2. Мұғалімді тыңдайды, сұрақ қояды. |
|||
|
Негізгі бөлім (15мин)
Қауіпсіздік сабағы (10мин)
|
«Цифрлық диета» челленджі: Гаджеттерден қысқа уақытқа бас тарту сізге қалай әсер етеді? |
1. Топтарға бөлініп, берілген жағдайларды талқылайды. 2. Оқиғалар бойынша өз ойларын ортаға салып, буллингтің салдарлары мен қорғану тәсілдерін анықтайды. Қауіпсіздік сабағыныдағы ережелермен танысады. |
|||
|
Қорытынды (2мин.)
Рефлексия (3мин) |
1. "Бүгінгі сабақ сіздерге не үйретті?" деген сұрақпен кері байланыс алады. 2. Оқушыларға рахмет айтып, алғыс білдіреді. |
1. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. 2. Мұғалімнің қорытынды сөзін тыңдайды, сұрақ қояды. 1. Сабақ туралы өз ойларын қысқаша жазады немесе айтады. 2. Мұғалімге алғыс білдіреді. |
|||
Тапсырма 1: Миға шабуыл.
-
Оқушыларға "Буллинг деген не?" деген сұрақ қойыңыз.
-
Олардан осы тақырыпқа қатысты өз ойларын қысқаша бөлісуін сұраңыз. Әр оқушы буллингке қатысты бір-екі сөйлеммен өз пікірін айтады.
Тапсырма 2: Жағдаяттарды талдау.
-
Оқушыларды 3-4 адамнан топтарға бөліңіз. Әр топқа буллинг жағдайлары сипатталған түрлі қысқаша оқиғаларды таратыңыз.
-
Әр топ сол оқиғаны талқылап, буллингтің қандай түрі екенін, неге әкелетінін және ол жағдайда қандай әрекет жасау керектігін айтып, шешімін ұсынады.
-
Топтар талдауларын бүкіл сыныпқа презентация түрінде қорғайды.
Тапсырма 3: Рөлдік ойын.
-
Оқушыларға буллинг жағдайларын көрсететін рөлдік ойындар ұйымдастырыңыз. Әр топқа сценарий таратып, сол сценарий бойынша қойылым қоюын сұраңыз (мысалы, мазақ ету, желідегі қорлау, физикалық буллинг).
-
Қойылымнан кейін оны сынып болып талқылаңыз: қандай қателіктер жасалды, қандай әрекеттер дұрыс болды, буллингті болдырмау үшін не істеу керек.
Тапсырма 4: Постер жасау.
-
Оқушыларды топтарға бөліңіз де, оларға "Буллингтен қалай қорғануға болады?" тақырыбында постер жасауын тапсырыңыз.
-
Постерде буллингтің түрлері, оның зияны, буллингке тап болған адамға қалай көмектесуге болатыны туралы ақпарат болуы керек.
-
Әр топ өз постерін таныстырады.
Тапсырма 5: "Менің қорғаныс стратегиям"
-
Әр оқушыдан жеке параққа буллинг жағдайына тап болғанда не істейтіні туралы жоспар құруын сұраңыз.
-
Жоспарда кімнен көмек сұрайтыны, қандай әрекеттер жасайтыны көрсетілуі керек.
-
Кейін оқушылар өз жоспарларын ерікті түрде сыныптастарымен бөліседі.
Тапсырма 6: Рефлексия.
-
Сабақ соңында оқушыларға "Бүгінгі сабақта қандай маңызды нәрсе үйрендіңіз?" деген сұраққа жауап беруін тапсырыңыз. Бұл тапсырма сабақтың қорытындысы ретінде пайдаланылады.
шағым қалдыра аласыз













