Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Буллингтен қорған Қауіпсіздік сабағы № «Жедел қызмет телефон нөмірлері»
сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
Сынып: 10 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Тәрбие тақырыбы |
Буллингтен қорған |
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға буллингтің зияны мен оның салдары туралы түсінік беру. Өздерін қорғай білу дағдыларын дамыту. Мейірімділікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу. |
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ» |
|
Мақсаты |
оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы |
Құрметті оқушылар! Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – «Буллингтен қорғану». Қазіргі қоғамда бұл өзекті мәселе. Буллинг дегеніміз не, оның қандай түрлері бар, біз бұдан қалай қорғана аламыз – осы сұрақтарға жауап іздейміз. Сұрақ: «Буллинг» дегенде сіздің ойыңызға не келеді? (Оқушылардың пікірін тыңдау.» |
Постер қорғау (10 мин)Мақсаты: Буллингтің
алдын алу жолдарын шығармашылық тұрғыда
көрсету. Топтарға бөлініп, «Буллингтің алдын алу жолдары» тақырыбында постер жасаңыздар. Әр топ постерін қорғап, өз идеяларын түсіндіреді. |
|
|
||||||||||||
Сабақтың ортасы |
«Буллинг дегеніміз не?»
2. Талдау: Буллингтің
салдары қандай болуы мүмкін?
3. Шығармашылық тапсырма (15 минут)Тапсырма 1: «Біз бірге
күштіміз!» Тапсырма 2: «Менің құқығым» Тапсырма 3: Постер жасау |
Сұрақ-жауап: Буллинг дегеніміз не? Буллингтің қандай түрлерін білесіздер? Сіз буллингке тап болған немесе куәгер болған жағдайларыңыз болды ма? Кішігірім
дәріс: Физикалық – ұрып-соғу, заттарды тартып алу. Психологиялық – қорқыту, қорлау, мазақ ету. Кибербуллинг – интернетте жағымсыз пікірлер қалдыру, жала жабу. |
|
|
||||||||||||
Сабақтың соңы |
Мұғалімнің
сөзі: Сұрақ: Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер? (Оқушылардың пікірін тыңдау.) |
Ситуациялық тапсырмаларМақсаты: Оқушыларды шынайы
өмірде буллинг жағдайларында дұрыс әрекет етуге үйрету. Жағдаяттар: Сыныптағы бір оқушыны басқа балалар үнемі мазақтап, келемеждейді. Сен не істер едің? Әлеуметтік желіде сен туралы жалған ақпарат тарады. Қалай әрекет етесің? Достарыңның бірі әлсіз оқушыны итеріп, оны қорқытады. Сенің әрекетің қандай? |
|
|
||||||||||||
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»Сабақтың мақсаты: оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру. Негізгі міндеттері:
Сабақтың барысы 1. Кіріспе Жедел қызмет телефон нөмірлері туралы ақпарат ұсыну. 112 – төтенше жағдайлар департаментінің Бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметінің телефон нөмірі. 112 телефон нөмірі бойынша тәулік бойы төтенше жағдайдың қаупі немесе туындауы не шұғыл көмекті қажет ететін өзге де жағдайлар туралы хабарлама қабылдайтын болады. Егер сіз өмірге, денсаулыққа, мүлікке, қоршаған ортаға нақты қауіп төнгенде немесе аталған қауіп-қатерлердің туындауының нақты себебі болғанда шұғыл көмекке мұқтаж болсаңыз ғана осы нөмір бойынша қоңырау шалу қажет. Қазақстанда 112 нөмірінен басқа барлық шұғыл қызметтердің нөмірлері бар: өрт сөндіру қызметі – 101, полиция – 102, жедел медициналық көмек – 103, авариялық газ қызметі – 104. «Есте сақта!»
2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін) Біз, өкінішке қарай, қайғы-қасірет болатын әлемде өмір сүріп жатырмыз: өрт, ауру, адам бақытсыздығы. Әркім өмірінде төтенше жағдайдың куәгері болған шығар. Әрбір қалыпты адамның табиғи тілегі – зардап шеккендерге көмектесу. Мұны қалай дұрыс жасау керек және зиян келтірмеу керек? Адамдарға жедел көмек көрсететін, қиындықтарға көмектесетін құтқару қызметтері бар.
Жағдайларды талдау: 1-жағдай
Мұндай жағдайда дереу өрт сөндіру бөліміне 01 немесе 112 телефонына қоңырау шалу керек. Сіз телефонмен анық, тыныш және асықпай сөйлесуіңіз керек: қоңырау кезінде өрт сөндіру тобы дабыл бойынша көтеріліп, кетіп қалады, ал барлық қосымша ақпарат оған радио арқылы беріледі. Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде сізге хабарлама керек:
Егер диспетчер сұраса, сіз үйдің, кіреберістің, пәтердің нөмірін, кіреберіске кіру кодын және т.б. нақтылауыңыз керек. 2-жағдай Егер сіздің өміріңізге қауіп төніп тұрса, біреу үйге кіріп, есікті қағып, көшеде тұрып, қалада адасып қалса немесе сізден жеке затты алып кетсе.
Мұндай жағдайда 102 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек. Полицияға қоңырау шалу кезінде сіз өзіңізді таныстырып, болған жағдайды түсіндіруіңіз керек.
3-жағдай Егер сіз кенеттен әткеншектен құлап, қатты жарақат алсаңыз, үйде бірдеңе жеп, ішіңіз ауырса, досыңыз қиындыққа тап болса...
Жедел медициналық көмек сізге көмектеседі. Сізге 103 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек.
Операторға аты-жөніңізді айтып, қанша жаста екеніңізді, мекенжайыңызды міндетті түрде хабарлауыңыз керек. Жағдайды, не болғанын және кіммен болғанын сипаттау керек. Оператор сізге дәрігерді жібереді және жедел жәрдем жоқ кезде не істеу керектігін айтады. Дәрігерлер сізге міндетті түрде көмек көрсетіп, емдейді. Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштықты сақтау және операторға сізге не болғанын түсіндіре білу. Ешқашан қиындыққа тап болмас үшін қауіпсіздік ережелерін есте сақтау және білу қажет. Есте сақта!
Рольдік ойынды ұйымдастыру. Оқушыларды жұпқа бөліңіз. Бір оқушы қоңырау шалушы, екіншісі оператор ролін атқарады. Әртүрлі жағдайлары бар карталарды таратыңыз (өрт, террористік қауіп және т.б.). 3.Қорытынды. Педагог жедел жәрдем нөмірлері бар карталарды таратады.
Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/d_23wEdBeoA?si=mQEc9TJ2ivUtVspG https://orken-instituty.kz/kz/telefony-goryachih- linijhttps://egov.kz/cms/kk/articles/emergency_situations/emergency_number_112 Қосымша
Жедел қызмет телефондарына хабарласу бойынша жадынама
Барлық жағдайларды ескере отырып, белгілі бір шұғыл қызметке тікелей қоңырау шалу дұрыс болуы мүмкін. Бұл ретте кез келген телефоннан (ұялы, стационар, таксофоннан) шұғыл қызмет нөміріне қоңырау шалу тегін. 112 нөмірі бойынша көмекке жүгінген кезде нақты және анық хабарлау қажет:
Телефонды бірінші ажыратпаңыз, диспетчер сөйлесуді аяқтағанын күту керек. Есіңізде болсын, ол сұрайтын ақпарат өте маңызды. Егер сіз қойылған сұрақтардың сипатын түсінбесеңіз, бұл уақытта диспетчер шұғыл көмек көрсету қажеттілігін және кең ауқымды көмек көрсету үшін түрлі шұғыл қызметтерді шақыру қажеттілігін бағалайтындықтан шыдамдылық пен төзімділік танытыңыз. Сөйлесуді аяқтаған соң, егер қажет болмаса, қоңырау шалған телефон нөмірін алмауға тырысыңыз. Диспетчер сізге қосымша ақпарат алу үшін немесе сізге қосымша кеңес беру үшін хабарласуы мүмкін. Оқиға болған жердегі жағдай өзгерген жағдайда (жақсарды немесе нашарланды) 112 нөміріне қоңырау шалыңыз және бұл туралы хабарлаңыз. Мүмкіндігінше құтқарушыларды күтіп алыңыз және оқиға орнына жақын жолды көрсетіңіз. ҚР «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексінің 438-бабында шұғыл қызметтерді жалған шақыру үшін жауапкершілік көзделген және жеке тұлғаларға 30 АЕК-ке дейін айыппұл салуға әкеп соғады. Аварияларды, өрттерді, дүлей зілзалалардың салдарын жою кезеңінде бір жыл ішінде қайталап шақыру немесе шақыру – 60 АЕК-ке дейін. Кәмелетке толмағандар жасаған мұндай әрекеттер атааналарға немесе оларды алмастыратын тұлғаларға 15 АЕК көлемінде айыппұл салуға әкеп соғады. «Терроризм актісі туралы көрінеу жалған хабарлау» үшін жаза «ҚР Қылмыстық кодексінің» 273-бабымен қарастырылған және 6 жылға дейінгі мерзімге бас бостандығынан айыруға әкеп соғады.
|
|
|
|

