Материалдар / Буллингтен қорған Қауіпсіздік сабағы № «Жедел қызмет телефон нөмірлері»

Буллингтен қорған Қауіпсіздік сабағы № «Жедел қызмет телефон нөмірлері»

Материал туралы қысқаша түсінік
Буллингтен қорған Қауіпсіздік сабағы № «Жедел қызмет телефон нөмірлері»
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

10.02.2025

Сынып: 10 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Буллингтен қорған

Құндылықты дарыту

Оқушыларға буллингтің зияны мен оның салдары туралы түсінік беру.

Өздерін қорғай білу дағдыларын дамыту.

Мейірімділікке, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.

Қауіпсіздік сабағы

«ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»

Мақсаты

оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру.



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Құрметті оқушылар! Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – «Буллингтен қорғану». Қазіргі қоғамда бұл өзекті мәселе. Буллинг дегеніміз не, оның қандай түрлері бар, біз бұдан қалай қорғана аламыз – осы сұрақтарға жауап іздейміз.

Сұрақ:

«Буллинг» дегенде сіздің ойыңызға не келеді? (Оқушылардың пікірін тыңдау.»

Постер қорғау (10 мин)

Мақсаты: Буллингтің алдын алу жолдарын шығармашылық тұрғыда көрсету.


Топтарға бөлініп, «Буллингтің алдын алу жолдары» тақырыбында постер жасаңыздар.

Әр топ постерін қорғап, өз идеяларын түсіндіреді.




Сабақтың ортасы

«Буллинг дегеніміз не?»

  • Буллинг – біреуді үнемі қорлау, кемсіту немесе зорлық көрсету.

  • Түрлері:

    • Физикалық – ұрып-соғу, итеру, мүлкін бүлдіру.

    • Вербалды – мазақтау, балағаттау, қорқыту.

    • Әлеуметтік – оқшаулау, өсек тарату, қоғамнан аластау.

    • Кибербуллинг – интернет және әлеуметтік желілер арқылы қорлау.

2. Талдау:

Буллингтің салдары қандай болуы мүмкін?
(Оқушылар өз ойларын ортаға салады.)

    • Өзін-өзі бағалаудың төмендеуі

    • Депрессия, мазасыздық

    • Академиялық үлгерімнің төмендеуі

3. Шығармашылық тапсырма (15 минут)

Тапсырма 1: «Біз бірге күштіміз!»
Оқушыларды шағын топтарға бөліңіз. Әр топқа буллинг жағдайын шешу жолдарын сурет немесе сахналық көрініс арқылы көрсетуді ұсыныңыз.

Тапсырма 2: «Менің құқығым»
Оқушыларға өз құқықтары туралы қысқаша эссе жазуды ұсыныңыз. Мысалы: «Қиын жағдайда мен не істеймін?»

Тапсырма 3: Постер жасау
«Буллингтен қалай қорғануға болады?» тақырыбында постер әзірлеу. Әр топ өз жұмысын қорғайды.


Сұрақ-жауап:

Буллинг дегеніміз не?

Буллингтің қандай түрлерін білесіздер?

Сіз буллингке тап болған немесе куәгер болған жағдайларыңыз болды ма?

Кішігірім дәріс:
Буллинг – бұл қорлау, мазақ ету, физикалық немесе психологиялық зиян келтіру әрекеттері. Буллингтің негізгі түрлері:

Физикалық – ұрып-соғу, заттарды тартып алу.

Психологиялық – қорқыту, қорлау, мазақ ету.

Кибербуллинг – интернетте жағымсыз пікірлер қалдыру, жала жабу.




Сабақтың соңы

Мұғалімнің сөзі:
– Бүгін біз буллингтің қандай қауіпті екенін және одан қалай қорғану керектігін талқыладық. Ең бастысы, мұндай жағдайға тап болсаңыз немесе куә болсаңыз, үнсіз қалмаңыз. Ата-анаңызға, мұғалімге немесе сенімді досыңызға айтыңыз. Біз әрқашан бірге болғанда ғана мықтымыз!

Сұрақ:

Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер? (Оқушылардың пікірін тыңдау.)


Ситуациялық тапсырмалар

Мақсаты: Оқушыларды шынайы өмірде буллинг жағдайларында дұрыс әрекет етуге үйрету.
Нұсқаулық: Әр топқа төмендегі жағдаяттарды таратып беріңіз. Әр топ өз шешімін ұсынады.

Жағдаяттар:

Сыныптағы бір оқушыны басқа балалар үнемі мазақтап, келемеждейді. Сен не істер едің?

Әлеуметтік желіде сен туралы жалған ақпарат тарады. Қалай әрекет етесің?

Достарыңның бірі әлсіз оқушыны итеріп, оны қорқытады. Сенің әрекетің қандай?




Қауіпсіздік сабағы

«ЖЕДЕЛ ҚЫЗМЕТ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру.

Негізгі міндеттері:

  1. Оқушыларды «Жедел қызмет» туралы түсінікпен және желілерімен таныстыру.

  2. Қандай оқиғаларда жедел қызметке жүгіну қажеттігін түсіндіру.

  3. Жедел қызмет операторына ақпаратты нақты және дұрыс хабарлауды оқушыларға үйрету .

Сабақтың барысы

1. Кіріспе

Жедел қызмет телефон нөмірлері туралы ақпарат ұсыну.

112 – төтенше жағдайлар департаментінің Бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметінің телефон нөмірі. 112 телефон нөмірі бойынша тәулік бойы төтенше жағдайдың қаупі немесе туындауы не шұғыл көмекті қажет ететін өзге де жағдайлар туралы хабарлама қабылдайтын болады. Егер сіз өмірге, денсаулыққа, мүлікке, қоршаған ортаға нақты қауіп төнгенде немесе аталған қауіп-қатерлердің туындауының нақты себебі болғанда шұғыл көмекке мұқтаж болсаңыз ғана осы нөмір бойынша қоңырау шалу қажет.

Қазақстанда 112 нөмірінен басқа барлық шұғыл қызметтердің нөмірлері бар: өрт сөндіру қызметі – 101, полиция – 102, жедел медициналық көмек – 103, авариялық газ қызметі – 104.

«Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104, 112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлықзомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.

  • «111» нөмірі – 24/7 байланыста

  • «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

  • «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста.

111

2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Біз, өкінішке қарай, қайғы-қасірет болатын әлемде өмір сүріп жатырмыз: өрт, ауру, адам бақытсыздығы. Әркім өмірінде төтенше жағдайдың куәгері болған шығар. Әрбір қалыпты адамның табиғи тілегі – зардап шеккендерге көмектесу. Мұны қалай дұрыс жасау керек және зиян келтірмеу керек?

Адамдарға жедел көмек көрсететін, қиындықтарға көмектесетін құтқару қызметтері бар.

Жағдайларды талдау:

1-жағдай

  • Егер адамдар отқа ұқыпсыз қараса немесе сымдарда тұйықталу болса, не болады?

  • Бұл жағдайда қайда қоңырау шалу керек?

Мұндай жағдайда дереу өрт сөндіру бөліміне 01 немесе 112 телефонына қоңырау шалу керек.

Сіз телефонмен анық, тыныш және асықпай сөйлесуіңіз керек: қоңырау кезінде өрт сөндіру тобы дабыл бойынша көтеріліп, кетіп қалады, ал барлық қосымша ақпарат оған радио арқылы беріледі.

Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде сізге хабарлама керек:

  1. Мекенжай. Қоңырау шалғанда алдымен мекенжайды айту керек: байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі.

  2. Нысаны – бұл қайда болды: аулада, пәтерде, жертөледе, қоймада және т. б.

  3. Не болды – нақты хабарлау керек: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі.

Егер диспетчер сұраса, сіз үйдің, кіреберістің, пәтердің нөмірін, кіреберіске кіру кодын және т.б. нақтылауыңыз керек.

2-жағдай

Егер сіздің өміріңізге қауіп төніп тұрса, біреу үйге кіріп, есікті қағып, көшеде тұрып, қалада адасып қалса немесе сізден жеке затты алып кетсе.

  • Көмек алу үшін кімге жүгіну керек?

Мұндай жағдайда 102 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек. Полицияға қоңырау шалу кезінде сіз өзіңізді таныстырып, болған жағдайды түсіндіруіңіз керек.

3-жағдай

Егер сіз кенеттен әткеншектен құлап, қатты жарақат алсаңыз, үйде бірдеңе жеп, ішіңіз ауырса, досыңыз қиындыққа тап болса...

  • Мұндай жағдайда қайда қоңырау шалу керек?

Жедел медициналық көмек сізге көмектеседі. Сізге 103 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек.

  • Операторға не хабарлайсыз?

Операторға аты-жөніңізді айтып, қанша жаста екеніңізді, мекенжайыңызды міндетті түрде хабарлауыңыз керек. Жағдайды, не болғанын және кіммен болғанын сипаттау керек. Оператор сізге дәрігерді жібереді және жедел жәрдем жоқ кезде не істеу керектігін айтады. Дәрігерлер сізге міндетті түрде көмек көрсетіп, емдейді.

Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштықты сақтау және операторға сізге не болғанын түсіндіре білу.

Ешқашан қиындыққа тап болмас үшін қауіпсіздік ережелерін есте сақтау және білу қажет.

Есте сақта!

  1. Егер сізде немесе көршілеріңізде өрт болса, 101-ге қоңырау шалыңыз.

  2. Егер сізді ренжіткен болса, тоналған болсаңыз немесе қатты қорықсаңыз, онда 102-ге қоңырау шалыңыз.

  3. Егер сіз немесе жақын адамыңыз ауырып қалса, 103-ке қоңырау шалыңыз.

  4. Кез келген ойламаған қиын жағдай болып қалғанда 112-ге қоңырау шалыңыз.

Рольдік ойынды ұйымдастыру. Оқушыларды жұпқа бөліңіз. Бір оқушы қоңырау шалушы, екіншісі оператор ролін атқарады. Әртүрлі жағдайлары бар карталарды таратыңыз (өрт, террористік қауіп және т.б.). 3.Қорытынды. Педагог жедел жәрдем нөмірлері бар карталарды таратады.

Пайдалы сілтемелер:

https://youtu.be/d_23wEdBeoA?si=mQEc9TJ2ivUtVspG https://orken-instituty.kz/kz/telefony-goryachih-

linijhttps://egov.kz/cms/kk/articles/emergency_situations/emergency_number_112 Қосымша

Жедел қызмет телефондарына хабарласу бойынша жадынама

Барлық жағдайларды ескере отырып, белгілі бір шұғыл қызметке тікелей қоңырау шалу дұрыс болуы мүмкін. Бұл ретте кез келген телефоннан (ұялы, стационар, таксофоннан) шұғыл қызмет нөміріне қоңырау шалу тегін.

112 нөмірі бойынша көмекке жүгінген кезде нақты және анық хабарлау қажет:

  • шақыру себебі;

  • оқиғаның нақты мекенжайы;

  • аты-жөнін атап;

  • мүмкіндігінше, диспетчердің барлық сұрақтарына тыныш және түсінікті жауап беру.

Телефонды бірінші ажыратпаңыз, диспетчер сөйлесуді аяқтағанын күту керек. Есіңізде болсын, ол сұрайтын ақпарат өте маңызды. Егер сіз қойылған сұрақтардың сипатын түсінбесеңіз, бұл уақытта диспетчер шұғыл көмек көрсету қажеттілігін және кең ауқымды көмек көрсету үшін түрлі шұғыл қызметтерді шақыру қажеттілігін бағалайтындықтан шыдамдылық пен төзімділік танытыңыз.

Сөйлесуді аяқтаған соң, егер қажет болмаса, қоңырау шалған телефон нөмірін алмауға тырысыңыз. Диспетчер сізге қосымша ақпарат алу үшін немесе сізге қосымша кеңес беру үшін хабарласуы мүмкін.

Оқиға болған жердегі жағдай өзгерген жағдайда (жақсарды немесе нашарланды) 112 нөміріне қоңырау шалыңыз және бұл туралы хабарлаңыз. Мүмкіндігінше құтқарушыларды күтіп алыңыз және оқиға орнына жақын жолды көрсетіңіз.

ҚР «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексінің 438-бабында шұғыл қызметтерді жалған шақыру үшін жауапкершілік көзделген және жеке тұлғаларға 30 АЕК-ке дейін айыппұл салуға әкеп соғады. Аварияларды, өрттерді, дүлей зілзалалардың салдарын жою кезеңінде бір жыл ішінде қайталап шақыру немесе шақыру – 60 АЕК-ке дейін. Кәмелетке толмағандар жасаған мұндай әрекеттер атааналарға немесе оларды алмастыратын тұлғаларға 15 АЕК көлемінде айыппұл салуға әкеп соғады. «Терроризм актісі туралы көрінеу жалған хабарлау» үшін жаза «ҚР Қылмыстық кодексінің» 273-бабымен қарастырылған және 6 жылға дейінгі мерзімге бас бостандығынан айыруға әкеп соғады.
























































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі