Жаңа сабақты
меңгерту және оқушылардың бірін-бірі оқытуы мақсатында «ЖИГСО»
әдісін қолданамын. Ол үшін алдын ала топтар үшін тапсырмаларды жеке
қағаздарға дайындап әкелемін.
А топқа
тапсырма:
1. Шеңбер дегеніміз не?
Шеңбердің центрі деп нені айтады? Шеңбердің радиусы,диаметрі деген
не?
2. Шеңбер сыз,
диаметрін салып, радиусын анықтаңдар
В топқа
тапсырма:
-
Хорда деп нені атайды? Қандай
хорда диаметр болады? Центрлік бұрыш дегеніміз
не?
-
Шеңбер сызып, хорда
жүргізіңіз
С топқа
тапсырма:
-
Дөңгелектің секторы деп нені
айтады? Шеңбер доғасы деген не? Жанама дегеніміз
не?
-
Түзу мен шеңбердің, екі
шеңбердің өзара орналасуларының сызбасын
сал
Оқушылар бастапқы
топтарда тапсырмалармен жұмыс жасайды, оқушылар Сарапшы топтарында
өздерінің тапсырмаларын жан-жақты талдап, талқылағанда білгендерін
өзгелерге қалай үйретуге болатынын да ойластырады: сызба, карта,
кластер, т.б. жасайды. Талқылау соңында әр оқушы өз бөліктері
(тапсырмасы) бойынша сарапшыға
айналады.
Талдауға жеткілікті уақыт
бөліп, топтардың талқылауларын қадағалаймын, дұрыс шешім
қабылдануына бағыт-бағдар беремін . Қажет болса көмек
ұсынамын.
Келісім бойынша әр топтан
шыққан оқушы топтық жұмысты қорғайды.
Алдын ала берілген бағалау
критерийлерін пайдаланып, оқушы өз-өздерін
бағалайды.
Топтық
тапсырма
Оқулықпен
жұмыс
А
. 54.6(1)-есеп.Қарбыз екі тең бөлікке бөлінді. Кесілген
бөліктегі шеңбердің радиусы 15см. Қарбыздың диаметрі қандай болып
еді?
Дескриптор:
Қарбыздың диаметрін
таба алады
В
. 54.6(2)-есеп.Киіз үйдің диаметрлері 1м,1,2м,1,4м
болса,шаңырағының(54.6.ә-сурет)құрайтын радиусын
табыңдар
Дескриптор:
Шаңырақтың диаметрін
біледі
С
.54.8(1)-есеп. Егер киіз үйдің табанының радиустары:
а)2,5м;ә)3м;б)3.5мболса,онда оның диаметрін
табыңдар
Дескриптор:
Киіз үйдің табаннының
диаметрін таба біледі
Тапсырмалар шешімін
интерактивті тақтадан көру арқылы топтар бірін-бірі смайликтер
арқылы бағалайды.
Сергіту
сәті : Музыкамен қозғалыс
жасау
Бойды сергек тік
ұста,
Емін-еркін
тыныста.
Оң қолыңды соз
алға,
Қол ұшына қара
да,
Үшбұрыш сыз
ауада,
Содан кейін
төртбұрыш,
Сол қол босқа
тұрмасын,
Шеңбер жасап
тынбасын
Саралау
тапсырмасы
№1. Центрі О нүктесінде
және R =4,2 см болатын дөңгелек сызыңдар . Диаметрін тап және сызып
көрсетіңдер.
№2.
Шеңбердің
радиусы 2,5 см. Оның диаметрін табыңдар. Осы шеңбердің диаметрі 6
см болуы мүмкін бе?
№3
Радиустары
30 см және 40 см болатын екі шеңбер жанасады. Осы шеңберлер іштей
және сырттай жанасқан жағдайларда центрлерінің арақашықтығын
табыңдар.


Дескриптор
-
Шеңбердің анықтамасын
біледі.
-
Дөңгелекті сыза
алады.
-
Радиусты
біледі
-
Диаметрін таба
алады
-
Диаметрін сыза
алады
-
Іштей жәнет сырттай
сызылған шеңберлер туралы біледі.
-
Берілген есептерді
шығара алады.
Алдын ала берілген
дескриторлар арқылы оқушылар өзін –өзі бағалайды.
Қызыл,көк,сары түстер
арқылы бағалаймын.
«Ұлғайтылған Венн
диаграммасы» арқылы сабақты
қорытындылаймын.
Әр топ бойынша 1
оқушы тақтадағы материалдар бойынша тұтас жаңа сабақты толық
құрастырып айтып шығады.
|