Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Шеңбер. Геометриялық салулар

    Күні:

    Сынып 7

    Мектеп: «№20 М.Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі»

    Мұғалімнің аты-жөні: Қылышова Ақмарал Жұмағұлқызы


    Сабақ тақырыбы

    Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері.

    Центрлік бұрыш

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаты

    7.1.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу;

    7.1.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу;

    Сабақ мақсаттары

    • нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу;

    • шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу;

    • центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану;

    Бағалау критерийлері

    нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын біледі;

    шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын біледі;

    центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін біледі және қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік мақсат:


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:
    - нүктелердің геометриялық орны;

    - шеңбердің центрі, радиусы, диаметрі;

    - хорда;

    - шеңбердің доғасы, оның бұрыштық шамасы;

    - жарты шеңбер;

    - қиюшы;

    - шеңберге жанама, жанасу нүктесі;

    - центрлік бұрыш, центрлік бұрыштың градустық шамасы;

    Диологтар мен жазу үшін қолданылытын тіркестер:
    -
    шеңбер доғасының бұрыштық шамасы ... тең;

    ... шеңбердің центрі;

    - центрлік бұрыштың шамасы ... анықталады;

    - центрлік бұрыш ... доғасына тіреледі;

    - центрлік бұрыш ... доғасына керіледі.



    Құндылықтарды баулу


    «Жалпыға ортақ еңбек қоғамы» құндылығы бойынша оқушыларды шығармашылыққа, бірігіп,келісіп топтық жұмыс атқаруға, өмір бойы білім алуға баулу


    Пәнаралық байланыстар

    көркем еңбек

    Бастапқы білім


    Шеңбер мен дөңгелектің ұғымдарын біледі, шеңбердің элементтерін (шеңбер,дөңгелек,радиус,диаметр) анықтай алады, дөңгелектің элементтерін ажырата алады


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар



    Сабақтың басы

    ( 5 минут)

    1. 1. Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру.

    «Мен саған сенемін» тренингі арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін … » өйткені сен жақсы адамсың.

    1. «Шеңбер,дөңгелек» тақырыбына 4сұрақ. «Аралас/Қатып қал/Жұптас» әдісін қолдана отырып, өтілген тақырыпты еске түсіріп, жаңа тақырыпты ашуға қадам жасау.

    2. Қоршаған ортадан мысал келтіру арқылы, «нүктелердің геометриялық орны» ұғымына тоқтала отырып, жаңа тақырыптың атын ашамын. Мысалы, өзімнен қол созым жерге фишкаларды қойып шығамын.Фишкалар орналасқан нүктелер жиыны (немесе нүктелердің геометриялық орны) қандай фигураны құрайды?

    3. Суреттегі нүктелердің орналасуы бойынша топқа бөлемін. Ортаға кеспе қағаздары қойылады.


    А. Шеңбердің бойында

    В . Дөңгелекте

    С. Дөңгелектен тыс



    Кеспе қағаздар, маркер


    Интерактивті тақта













    Сабақтың ортасы

    ( 15 минут)































    (7 минут)




























    (2 минут)











    (5 минут)






















    (4 минут)


    Жаңа сабақты меңгерту және оқушылардың бірін-бірі оқытуы мақсатында «ЖИГСО» әдісін қолданамын. Ол үшін алдын ала топтар үшін тапсырмаларды жеке қағаздарға дайындап әкелемін.

    А топқа тапсырма:

    1. Шеңбер дегеніміз не? Шеңбердің центрі деп нені айтады? Шеңбердің радиусы,диаметрі деген не?

    2. Шеңбер сыз, диаметрін салып, радиусын анықтаңдар



    В топқа тапсырма:

    1. Хорда деп нені атайды? Қандай хорда диаметр болады? Центрлік бұрыш дегеніміз не?

    2. Шеңбер сызып, хорда жүргізіңіз

    С топқа тапсырма:

    1. Дөңгелектің секторы деп нені айтады? Шеңбер доғасы деген не? Жанама дегеніміз не?

    2. Түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасуларының сызбасын сал

    Оқушылар бастапқы топтарда тапсырмалармен жұмыс жасайды, оқушылар Сарапшы топтарында өздерінің тапсырмаларын жан-жақты талдап, талқылағанда білгендерін өзгелерге қалай үйретуге болатынын да ойластырады: сызба, карта, кластер, т.б. жасайды. Талқылау соңында әр оқушы өз бөліктері (тапсырмасы) бойынша сарапшыға айналады.

    Талдауға жеткілікті уақыт бөліп, топтардың талқылауларын қадағалаймын, дұрыс шешім қабылдануына бағыт-бағдар беремін . Қажет болса көмек ұсынамын.

    Келісім бойынша әр топтан шыққан оқушы топтық жұмысты қорғайды.

    Алдын ала берілген бағалау критерийлерін пайдаланып, оқушы өз-өздерін бағалайды.


    Топтық тапсырма

    Оқулықпен жұмыс

    А . 54.6(1)-есеп.Қарбыз екі тең бөлікке бөлінді. Кесілген бөліктегі шеңбердің радиусы 15см. Қарбыздың диаметрі қандай болып еді?


    Дескриптор:

    Қарбыздың диаметрін таба алады


    В . 54.6(2)-есеп.Киіз үйдің диаметрлері 1м,1,2м,1,4м болса,шаңырағының(54.6.ә-сурет)құрайтын радиусын табыңдар


    Дескриптор:

    Шаңырақтың диаметрін біледі

    С .54.8(1)-есеп. Егер киіз үйдің табанының радиустары: а)2,5м;ә)3м;б)3.5мболса,онда оның диаметрін табыңдар

    Дескриптор:

    Киіз үйдің табаннының диаметрін таба біледі


    Тапсырмалар шешімін интерактивті тақтадан көру арқылы топтар бірін-бірі смайликтер арқылы бағалайды.


    Сергіту сәті : Музыкамен қозғалыс жасау

    Бойды сергек тік ұста,

    Емін-еркін тыныста.

    Оң қолыңды соз алға,

    Қол ұшына қара да,

    Үшбұрыш сыз ауада,

    Содан кейін төртбұрыш,

    Сол қол босқа тұрмасын,

    Шеңбер жасап тынбасын



    Саралау тапсырмасы


    №1. Центрі О нүктесінде және R =4,2 см болатын дөңгелек сызыңдар . Диаметрін тап және сызып көрсетіңдер.

    №2. Шеңбердің радиусы 2,5 см. Оның диаметрін табыңдар. Осы шеңбердің диаметрі 6 см болуы мүмкін бе?

    №3 Радиустары 30 см және 40 см болатын екі шеңбер жанасады. Осы шеңберлер іштей және сырттай жанасқан жағдайларда центрлерінің арақашықтығын табыңдар.

    Группа 1 Группа 4

    Прямая соединительная линия 1


    Дескриптор

    • Шеңбердің анықтамасын біледі.

    • Дөңгелекті сыза алады.

    • Радиусты біледі

    • Диаметрін таба алады

    • Диаметрін сыза алады

    • Іштей жәнет сырттай сызылған шеңберлер туралы біледі.

    • Берілген есептерді шығара алады.

    Алдын ала берілген дескриторлар арқылы оқушылар өзін –өзі бағалайды.

    Қызыл,көк,сары түстер арқылы бағалаймын.


    «Ұлғайтылған Венн диаграммасы» арқылы сабақты қорытындылаймын.

    Әр топ бойынша 1 оқушы тақтадағы материалдар бойынша тұтас жаңа сабақты толық құрастырып айтып шығады.


    Интерактивті тақта



    Кеспе қағаздар, маркер






















    А4 қағаздары, қаламдар






























































    Сабақтың соңы




    (2 минут)


    Рефлексия

    « Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі бойынша рефлексия жасайды:

    Бүгінгі сабақта мен ............................................. үйрендім.

    Бұған дейін мен: ............................................. білуші едім.

    Топпен жұмыс жасау кезінде: ...............................түсіндім


    Үйге тапсырма : №54.7; №54.8(2)








    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау кезінде берілген әдіс –тәсілдер арқылы оқушылар жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасау арқылы ынтасы артады, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер туындайды, оқушыға дербес қолдау көрсету барысында оқушылардың сөйлесу дағдысы қалыптасады, оқу материалдары мен ресурстары арқылы оқушылардың жеке қабілеттерін ашылады.



    1. Әр оқушыны топтық, жұптық жұмыста, сабаққа қатысын қадағалап бағалаймын. «Жарайсын», «өте жақсы», «жақсы», «сен бүгін сабаққа жақсы дайындықпен келіпсің» деген сөздермен бағалап отырамын.

    2. Оқушылар өзін-өзі, өзара бірін - бірі бағалайды.<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қылышова Ақмарал Жұмағұлқызы
    21 Желтоқсан 2020
    1086
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Cабақ жоспары. Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері. Центрлік бұрыш

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Cабақ жоспары. Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері. Центрлік бұрыш

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7.1.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу; 7.1.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Шеңбер. Геометриялық салулар

    Күні:

    Сынып 7

    Мектеп: «№20 М.Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі»

    Мұғалімнің аты-жөні: Қылышова Ақмарал Жұмағұлқызы


    Сабақ тақырыбы

    Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері.

    Центрлік бұрыш

    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаты

    7.1.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу;

    7.1.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу;

    Сабақ мақсаттары

    • нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу;

    • шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу;

    • центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану;

    Бағалау критерийлері

    нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын біледі;

    шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын біледі;

    центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін біледі және қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік мақсат:


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:
    - нүктелердің геометриялық орны;

    - шеңбердің центрі, радиусы, диаметрі;

    - хорда;

    - шеңбердің доғасы, оның бұрыштық шамасы;

    - жарты шеңбер;

    - қиюшы;

    - шеңберге жанама, жанасу нүктесі;

    - центрлік бұрыш, центрлік бұрыштың градустық шамасы;

    Диологтар мен жазу үшін қолданылытын тіркестер:
    -
    шеңбер доғасының бұрыштық шамасы ... тең;

    ... шеңбердің центрі;

    - центрлік бұрыштың шамасы ... анықталады;

    - центрлік бұрыш ... доғасына тіреледі;

    - центрлік бұрыш ... доғасына керіледі.



    Құндылықтарды баулу


    «Жалпыға ортақ еңбек қоғамы» құндылығы бойынша оқушыларды шығармашылыққа, бірігіп,келісіп топтық жұмыс атқаруға, өмір бойы білім алуға баулу


    Пәнаралық байланыстар

    көркем еңбек

    Бастапқы білім


    Шеңбер мен дөңгелектің ұғымдарын біледі, шеңбердің элементтерін (шеңбер,дөңгелек,радиус,диаметр) анықтай алады, дөңгелектің элементтерін ажырата алады


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар



    Сабақтың басы

    ( 5 минут)

    1. 1. Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру.

    «Мен саған сенемін» тренингі арқылы жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін … » өйткені сен жақсы адамсың.

    1. «Шеңбер,дөңгелек» тақырыбына 4сұрақ. «Аралас/Қатып қал/Жұптас» әдісін қолдана отырып, өтілген тақырыпты еске түсіріп, жаңа тақырыпты ашуға қадам жасау.

    2. Қоршаған ортадан мысал келтіру арқылы, «нүктелердің геометриялық орны» ұғымына тоқтала отырып, жаңа тақырыптың атын ашамын. Мысалы, өзімнен қол созым жерге фишкаларды қойып шығамын.Фишкалар орналасқан нүктелер жиыны (немесе нүктелердің геометриялық орны) қандай фигураны құрайды?

    3. Суреттегі нүктелердің орналасуы бойынша топқа бөлемін. Ортаға кеспе қағаздары қойылады.


    А. Шеңбердің бойында

    В . Дөңгелекте

    С. Дөңгелектен тыс



    Кеспе қағаздар, маркер


    Интерактивті тақта













    Сабақтың ортасы

    ( 15 минут)































    (7 минут)




























    (2 минут)











    (5 минут)






















    (4 минут)


    Жаңа сабақты меңгерту және оқушылардың бірін-бірі оқытуы мақсатында «ЖИГСО» әдісін қолданамын. Ол үшін алдын ала топтар үшін тапсырмаларды жеке қағаздарға дайындап әкелемін.

    А топқа тапсырма:

    1. Шеңбер дегеніміз не? Шеңбердің центрі деп нені айтады? Шеңбердің радиусы,диаметрі деген не?

    2. Шеңбер сыз, диаметрін салып, радиусын анықтаңдар



    В топқа тапсырма:

    1. Хорда деп нені атайды? Қандай хорда диаметр болады? Центрлік бұрыш дегеніміз не?

    2. Шеңбер сызып, хорда жүргізіңіз

    С топқа тапсырма:

    1. Дөңгелектің секторы деп нені айтады? Шеңбер доғасы деген не? Жанама дегеніміз не?

    2. Түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасуларының сызбасын сал

    Оқушылар бастапқы топтарда тапсырмалармен жұмыс жасайды, оқушылар Сарапшы топтарында өздерінің тапсырмаларын жан-жақты талдап, талқылағанда білгендерін өзгелерге қалай үйретуге болатынын да ойластырады: сызба, карта, кластер, т.б. жасайды. Талқылау соңында әр оқушы өз бөліктері (тапсырмасы) бойынша сарапшыға айналады.

    Талдауға жеткілікті уақыт бөліп, топтардың талқылауларын қадағалаймын, дұрыс шешім қабылдануына бағыт-бағдар беремін . Қажет болса көмек ұсынамын.

    Келісім бойынша әр топтан шыққан оқушы топтық жұмысты қорғайды.

    Алдын ала берілген бағалау критерийлерін пайдаланып, оқушы өз-өздерін бағалайды.


    Топтық тапсырма

    Оқулықпен жұмыс

    А . 54.6(1)-есеп.Қарбыз екі тең бөлікке бөлінді. Кесілген бөліктегі шеңбердің радиусы 15см. Қарбыздың диаметрі қандай болып еді?


    Дескриптор:

    Қарбыздың диаметрін таба алады


    В . 54.6(2)-есеп.Киіз үйдің диаметрлері 1м,1,2м,1,4м болса,шаңырағының(54.6.ә-сурет)құрайтын радиусын табыңдар


    Дескриптор:

    Шаңырақтың диаметрін біледі

    С .54.8(1)-есеп. Егер киіз үйдің табанының радиустары: а)2,5м;ә)3м;б)3.5мболса,онда оның диаметрін табыңдар

    Дескриптор:

    Киіз үйдің табаннының диаметрін таба біледі


    Тапсырмалар шешімін интерактивті тақтадан көру арқылы топтар бірін-бірі смайликтер арқылы бағалайды.


    Сергіту сәті : Музыкамен қозғалыс жасау

    Бойды сергек тік ұста,

    Емін-еркін тыныста.

    Оң қолыңды соз алға,

    Қол ұшына қара да,

    Үшбұрыш сыз ауада,

    Содан кейін төртбұрыш,

    Сол қол босқа тұрмасын,

    Шеңбер жасап тынбасын



    Саралау тапсырмасы


    №1. Центрі О нүктесінде және R =4,2 см болатын дөңгелек сызыңдар . Диаметрін тап және сызып көрсетіңдер.

    №2. Шеңбердің радиусы 2,5 см. Оның диаметрін табыңдар. Осы шеңбердің диаметрі 6 см болуы мүмкін бе?

    №3 Радиустары 30 см және 40 см болатын екі шеңбер жанасады. Осы шеңберлер іштей және сырттай жанасқан жағдайларда центрлерінің арақашықтығын табыңдар.

    Группа 1 Группа 4

    Прямая соединительная линия 1


    Дескриптор

    • Шеңбердің анықтамасын біледі.

    • Дөңгелекті сыза алады.

    • Радиусты біледі

    • Диаметрін таба алады

    • Диаметрін сыза алады

    • Іштей жәнет сырттай сызылған шеңберлер туралы біледі.

    • Берілген есептерді шығара алады.

    Алдын ала берілген дескриторлар арқылы оқушылар өзін –өзі бағалайды.

    Қызыл,көк,сары түстер арқылы бағалаймын.


    «Ұлғайтылған Венн диаграммасы» арқылы сабақты қорытындылаймын.

    Әр топ бойынша 1 оқушы тақтадағы материалдар бойынша тұтас жаңа сабақты толық құрастырып айтып шығады.


    Интерактивті тақта



    Кеспе қағаздар, маркер






















    А4 қағаздары, қаламдар






























































    Сабақтың соңы




    (2 минут)


    Рефлексия

    « Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі бойынша рефлексия жасайды:

    Бүгінгі сабақта мен ............................................. үйрендім.

    Бұған дейін мен: ............................................. білуші едім.

    Топпен жұмыс жасау кезінде: ...............................түсіндім


    Үйге тапсырма : №54.7; №54.8(2)








    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Саралау кезінде берілген әдіс –тәсілдер арқылы оқушылар жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасау арқылы ынтасы артады, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер туындайды, оқушыға дербес қолдау көрсету барысында оқушылардың сөйлесу дағдысы қалыптасады, оқу материалдары мен ресурстары арқылы оқушылардың жеке қабілеттерін ашылады.



    1. Әр оқушыны топтық, жұптық жұмыста, сабаққа қатысын қадағалап бағалаймын. «Жарайсын», «өте жақсы», «жақсы», «сен бүгін сабаққа жақсы дайындықпен келіпсің» деген сөздермен бағалап отырамын.

    2. Оқушылар өзін-өзі, өзара бірін - бірі бағалайды.<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Сабақ жоспары 7 сынып
    21.12.2020
    1086
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қылышова Ақмарал Жұмағұлқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации