2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛГЕН ЖҰМЫС

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛГЕН ЖҰМЫС

Материал туралы қысқаша түсінік
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛГЕН ЖҰМЫС
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

ДАРЫНДЫОҚУШЫЛАРМЕНЖҤРГІЗІЛГЕНЖҦМЫС

ДАРЫНДЫБАЛАЛАРМЕНЖҰМЫСІСТЕУ МАҚСАТЫ:

Заманталабынасайбәсекегеқабілетті,білімді,іскер,ойлаужүйесідамыған, адамгершілігі жоғары, логикалық тұжырым жасауға бейім, еркін ойлай

алатынмақсатқажетуүшінеңбектенебілетінжекетұлғаны қалыптастыру.


МІНДЕТІ:

  • Жекелегенпәндерденбалалардыңдарындылығынайқындау.

  • Дарындыжәнеерекшеқабілеттібалалардыңізденуінежағдай жасау.

  • Оқушыныңақыл–ойқабілетін жетілдіру;

  • Шығармашылықжекедарындылғын арттыру;

  • Қабілеттіоқушыменжекежұмыстаржүргізуарқылыбіліміменой ӛрісін әрі қарай дамыту, білім сапасын арттыру.

  • Техникасаласындағықабілеттібалалардыңкелешегінебағдарберу.

КҤТІЛЕТІННӘТИЖЕСІ

  • Оқушыларды ӛзтіліндежатық сӛйлеуге, кез-келген ортадақарым- қатынасқа түсе алуға даярланады;

  • Кестелі,бейнелітілдіксӛйлеудіқолданады;

  • Ӛзінетәнстильдікерекшелігіқалыптасады;

  • Сӛзбояуынқұбылтаалады.

  • Ойынанық,дәл,шешентілменжеткізеді.

  • Сӛзіоймен сезімге әсерететін мағыналысӛздіктұлғалардықолданады;

  • Әдебитілдікнормалардыұтымды қолданады.

  • Жағдаяттарданжолтауыпшығаалады.


ДАРЫНДЫБАЛАМЕНЖҦМЫСЖАСАУДАМҦҒАЛІМГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

  • дарындыоқушыныанықтауәдістеріменжұмысжасай алуы;

  • дарындыоқушыларды(жекелейжәнетоппен)оқытуғаарналған бағдарлама құрастырып, сонымен тұрақты жұмыс істей білуі;

  • оқушыдарындылығындамытуғақажеттізерттеужұмыстарынжүргізе алуы;

  • дарындыоқушыныоқытудыңнәтижесіннақтыбағалайбілуі;

  • дарындыоқушыныңғылыми–ізденісжұмыстарыменайналысуына жетекшілік етуі;

  • дарындыоқушыныолимпиадаларменсайыстарғадайындаудажетістікке жете алатындай деңгейде жұмыс жасауы.

  • сабақберетінпәнінмемлекеттікстандартдеңгейіненжоғарыдеңгейде білу

  • оқушыдарындылығыныңмоделінбілу;

  • қазіргізаманғасайоқытудыңжаңатехнологияларынбілу;

  • дарынды оқушыны оқыту, тәрбиелеу үрдісінде үлгірімге ғана кӛңіл бӛлмей оның басқа да кӛрсеткіштерімен байланысына да кӛңіл бӛлу;

  • дарынды оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, оларға шығармашылықпенжұмысжасайтынтапсырмалардайындайбілуі


Дарындыбалалардыайрықшаоқшауландыратынерекшеліктер:

  • ақыл-ойеңбегінебейімділік,

  • жоғарызерттеушілікқабілетіментанымдықмотивация,

  • білімі,

  • жаңахабардыұдайықабылдауғаұмтылысяғнитанымдық қажеттілік.

Бақылауларкӛрсеткендей,жоғарытанымдыққажеттілікбаланыңӛз талпынысымен болады.

  • Дарындыбалаларқиынтапсырмалардықұштарлықпеноңайорындайды.

  • Дайынжауаптардыұнатпайды.

ДАРЫНДЫБАЛАЛАРМЕНЖҰМЫСІСТЕУДЕ НЕНІ ЕСКЕРУ КЕРЕК?

  • Балаларныңпәнгеқызығушылығын,білугеқұштарлығыннақтыанықтау.

  • Балағатапсырманыдеңгейлепберіп,зейінінтұрақтандыруқажет.

  • Баланыңмінезін–құлқынерекшелігінбілу.(Неніұнатады, нені

ұнатпайды,қайкездебілімдіжақсымеңгереді,қайкездешаршайды?т.б)

  • Баланыңбірқалыпты,жүйелі жұмыс жасауынакӛңіл бӛлу.

  • Берілгентапсырманыбірлесеталдау.

  • Балақызығушылығынақолдаукӛрсету,орындыкеңесберебілудің маңызы зор.

ДАРЫНДЫБАЛАНЫҢ СИПАТТАМАСЫ:

  1. Интелектуалдықсферасы.

  2. Білімділікӛрісі

  3. Ойлауқабілетіерекшесітұрақты,қызығуымол,кейдебіріспен айналысса тоқтай алмайды, ӛз ойын ерте жеткізеді.

ДАРЫНДЫЛЫҚҮШПАРАМЕТРМЕНАНЫҚТАЛАДЫ:

  1. Танымдылықжекедамуы.

  2. Психологиялықдамуы.

  3. Физикалықдамуы.

ДАРЫНДЫОҚУШЫЛАРДЫТАҢДАУДАНАЗАРАУДАРАТЫН ЕРЕКШЕЛІКТЕР:

  1. Дарындыбалаӛзгешежәне шапшаңойлайды.

  2. Дарынды оқушылардың ішкі сезімі жағынан ӛзгешелігіӛтесезімтал,ықлас қойған нәрсесін, тақырыбын әр жерде негізгі мәселе етіп ұсынады.

  3. Дарындыоқушылардыңфизикалықтұлғаданерекшелігідамудағы

шапшаңдылықақындаршасӛйлеуіжиі-жиіберілуіқиял-күйініңбасымтүсуі.

  1. Әлеуметтіктұрғыданерекшелігіадамгершіліксезімдерініңертедамып жоғары моральдық қасиеттерге ие болуы.

ДАРЫНДЫЛЫҚТЫАНЫҚТАҒАНДАТӨМЕНДЕГІФАКТОРЛАРДЫ ЕСКЕРУ КЕРЕК.

  1. Жас ерекшелігі.

  2. Тұлғалықерекшелігі.

  3. Экспериментатордыңтұлғалықерекшелігін.

ДАРЫНДЫЖӘНЕТАЛАНТТЫБАЛАЛАРДЫҢБЕССИПАТТАМАСЫ:

  1. Дарындыжәнеталанттыбалалардыңқалайоқитыныныңсипаттамасы

    • Ақпараттышұғылӛңдейді

    • Зияткерліктапсырмалардыұнатады

    • Кеңауқымдыбілімдіпайдаланаалады…т.б.

  2. Креативтіойлаудыңсипаттамасы

    • Ерекшенәрселердііздейді

    • Басқабіреуденерекшеболуғақорықпайды

    • Әзілшіл

  3. Ынталандырусипаттамасы

    • Табандыжәнежұмыспенбарынтасыменшұғылданады

    • Жекежетістіктердіңжоғарыстандарттарынаұмтылады

  4. Қоғамдықкӛшбасшылықсипаттамасы

    • Құрбы-құрдастарқұрметтейді

    • Басқаларменжылдамтілтабысады

  5. Табандылықсипаттамасы

    • Ӛктемпікірлергекекесінменқарайды

    • Жоғарысыныпоқушыларымен,ересектерментілтабысады,олардың ортасында жиі болуға тырысады

Дарындыоқушылардыңбілімдеңгейініңӛсудәрежесін бағалау параметрлері


Пәні:

Пәнмҧғалімі:


Оқушыныңаты-жӛні:



I-тоқсан

II-тоқсан

III-тоқсан

IV-тоқсан


Тақырыбы

2

3

4

5

2

3

4

5

2

3

4

5

2

3

4

5

Қорытынды

1

Оқуматериалын меңгеру

жылдамдығы


















2

Оқуәрекеті

арқылыбілімділік дағдысының қалыптасуы


















3

Оқу әрекетіндегі сыни ойлауы, сыныптабаланың

іс-әрекеті


















4

Проблеманыӛзінше, жаңаша шешуге талпынуы


















5

Баланың пәнге қызығушылығы


















6

Бҧрынғы білімін пайдалана отырып, жаңаәдіспеншешім таба білуі,

нақтылығы


















7

Оқулықпенжҧмыс істеу икемділігі,

мәтіндіӛзбетімен меңгеруі


















8

Баланыңғылыми жаңалықтары,

шығармашылық жҧмыстары


















9

Ӛз білімін табиғатпен, қоршағанортамен, қоғаммен

байланыстырабілуі


















10

Дарындылық қабілетініңдеңгейі


















«Бекітемін» мектепдиректоры

Shape1

« » жыл


Дарынды оқушылармен жҥргізілетінжҧмысжоспары


Мазмҧны

Мақсаты

Жҧмыс тҥрі

Орындау шылар/м

ерзімі

Қайда қаралады

1

Дарындыбалалармен жұмыс жүргізу үшін психологиялық

қызметжүйесінқұру

Дарындылық категориясын анықтау,

тізімінжасау,

мұғалімдерге кеңес беру

Психологи ялық сауалнама, тест алу

Мектеп психолог ы/қыркүй ек

ҒӘО

жанындағы кеңес, ата- аналар жиналысы

2

Дарынды оқушыларды

тәрбиелеудіңбіртүрі сыныптантысжәне мектептентыс жұмыстар

Мектептің дарынды оқушыларыны ң жұмысын талдау, ұйымдастыру

Оқушылар ды үйірмелер ге, т.б.

сын.тыс

сабақтарға қатыстыру

Сынып жетекшіл ері, үйірме жетекшіл ері, ата- аналар/

қыркүйек

-қазан

ҒӘО

жанындағы кеңес, ата- аналар жиналысы

3

«Ізденіс»ОҒҚ жұмысын ұйымдастыру

ОҒҚ

мүшелігінеалу арқылы

ғылыми-

ізд.жұмысын ұйымдастыру

Ғылыми жоба дайындау, жетекшілі к ету

ОҒҚ

секция жетекшіл ері

ҒӘО

жанындағы кеңес

4

«Мектеп олимпиадашылары» жұмысын ұйымдастыру

Жеке пәндерден олимпиадаға дайындықта жүрген оқушыларды анықтау,пән

мұғ-мен

Олимпиад аға дайындау, қосымша сабақтар ӛткізу, материалд

армен

Пән мұғалімд ері,ҒӘО/ жыл бойы

ҒӘО

жанындағы кеңес,

Әдістемелік кеңес



қосымша

сабақтарды ұйымдастыру

қамтамасы з ету



5

Мұғалімдердің дарындыбалалармен жұмысжасау

әдістемесін,

біліктілігінарттыру

Мұғалімдерге әдістемелік кеңес беру

Мектепіші лік семинарла р ӛткізу, материалд

арберу

ҒӘО/

жыл бойы

ҒӘО

жанындағы кеңес,

Әдістемелік кеңес

6

Ата-аналарды балаларының

қабілеттерімен дарындылығын

дамытужұмыстарына қатыстыру

Ата-аналарға мәлімет беру, оқушылардың дарындылығы н ұштауда қолдау жасау

Ата- аналар

жиналыст арын

ӛткізу

Сынып жетекшіл ері, пән мұғ./жыл бойы

ҒӘО

жанындағы кеңес, ата- аналар жиналысы Әдістемелік

кеңес

7

Оқушыларды мектепішілік,қалалық, облыстық,

республикалық, халықаралық деңгейдегі олимпиадалар, конференциялар, семинарлар, интелектуалды ойындар,ғылыми-

зерттеужұмыстары байқауларына,ӛнер сайыстарына

қатыстырыпотыру

Оқушыларды жарыстарға, байқаулар мен олимпиадаларғ а қатыстыру арқылыбілімін сынау,бағалау, дарындылығы н ұштау,

мектеп оқушыларыны ң білімділігін кӛтеру

Жеке оқушымен жұмыс жасау, қосымша сабақтар жүргізу, дайындау, қатысу туралы сұраныста р дайындау

Пән мұғалімд ері,ҒӘО/ жыл бойы

ҒӘО

жанындағы кеңес, ата- аналар жиналысы

8

Дарындыбалалардың портфолиосын дайындау

Дарынды оқушылармен жұмыс

жүйесін қалыптастыру, жетістіктер папкасын

дайындау

Дарынды оқушылар дың

портфолио сын дайындау

Пән мұғалімд ері/ жыл бойы

ҒӘО

жанындағы кеңес


ДАРЫНДЫОҚУШЫНЫҢЖЕКЕ ПАСПОРТЫ


Параметрлер

1

Оқушыныңаты-жӛні:


2

Сыныбы:


3

Туғанкүні,айы,жылы:


4

Отбасындағыадамсаны:


5

Отбасындағыбаланыңнешіншісі?


6

Болашақтағымамандығы:


7

Қабілеті:


8

Ерекшелігі:


9

Жағымсызқасиеті:


10

Темпераменттүрі


«Бекітемін» мектепдиректоры

Shape2

« » жыл


Дарынды оқушылармен жҥргізілетінжҧмысжоспары

ЖҦМЫСТЫҢТҤРІ

МЕРЗІМІ

ЖҦМЫС

ҚОРЫТЫНДЫСЫ

1

Дарындыоқушыларғаарналғанжылдық жұмыс жоспарын құру


қыркүйек


Жоспар

2

Сынып жетекшілер және педагог - психологіменкеңесеотырыпқабілетті (ӛте ерекше) оқушылар тізімін алу.


қыркүйек

Тізімінқұру

3

Білім деңгейінің игеру қабілеттері мен психологиялықерекшеліктерінанықтау.

қыркүйек

Оқушылардың ерекшеліктері

4

Дарындыбалаларменжүйелітүрде қосымша сабақтар ӛткізу

Жекежоспар бойынша

Жоспар

5

Оқушылардың шығармашылық жұмыстарынжүйелеу(рефераттар,

суреттер,шығармашы-лықжұмыстар).

Жоспарға байланысты

Оқушылардың шығармашылық жұмыстары


6

Мектепішілікжәнеаудандық,қалалық пәндік олимпиадаларға, конкурс- сайыстарға, ғылыми-практикалық конференцияларға қатыстыру.

Кезеңінде

Сараптама

7

Ӛзбетіншеізденіпоқудыұйымдастыру, дамыту.

Жоспарға байланысты

Сабақжоспарлары

8

Жаңаәдіс-тәсілдерэлементтерін пайдалана оқыту

Қажеттілігіне қарай

Презентациялары

9

Деңгейліктапсырмалардайындау

Қажеттілігіне қарай

Деңгейлік тапсырмалар

10

Тестжәнебасқадатапсырмаларарқылы танымдық қабілеттерін нығайту

Қажеттілігіне қарай

Тест тапсырмалары

11

Сабақсайынозықтапсырмаларберу

Жыл бойы

Тапсырмалар


12

Пәнбойыншабілім-білікдағдыларының қалыптасуын үнемі бақылып, ӛздеріне талдатып, ӛздік бағалау әрекеттерін

ұйымдастыру


Сабақсайын


Ӛздікбағалау


Жариялаған:
Абиева Ұлбала
06 Ақпан 2025
44
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі