ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Мектеп |
№ 87 ЖББМ |
|
Мұғалімніңаты-жөні |
Тунгуш Қуандық |
|
Сынып |
3 и |
|
Күні |
15.01.2025ж |
|
Бөлім |
5-бөлім Денсаулық жәнефизикалықбелсенділік |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Физикалықжүктемекезіндегіағзадағыөзгерістер.Бірколоннаданекіншіколлоннағажәнебірқатарданекіншіқатарғаөту |
|
Оқумақсаттары |
3.3.4.1 - денсаулықтынығайтудағықиындықтар мен тәуекелдердіажырату |
|
Сабақмақсаттары |
Түрліарнайыспорттыққимыл-қозғалысәрекеттерінорындаукезіндегідәлдікті, бақылаудыжәнеикемділіктідамыту |
|
Құндылықтарды ЕСПдарыту |
Ынтымақтастық: өзаражақсықарым-қатынасорнатады, ынтымақтастықдағдыларынқалыптастырады, бір-бірінекөмеккөрсетеді. Академиялықәділдік: бір-бірінәділбағалайды, идеялары мен ой-пікірлерінеқұрметпенқарайды Өмірбойыоқу: алғанбілімінөмірменбайланыстырады, керібайланысорнатады, білімалуғадегенсүйіспеншіліктіқалыптастырады Патриотизм жәнеазаматтықборыш: отанғадегенсүйіспеншілікті, адалдықты, өзіс-әрекеттерімендәлелдейді Өзінежәнеөзгегеқұрмет: топтықжұмыс, жұптықжұмыскезіндежүзегеасырады Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойындыұйымдастырады, ойынбарысындажеңіскеталпынады |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтыңкезеңдері |
Оқушыныңәрекеті |
Педагогтіңәрекеті |
Бағалаукритерийі |
Оқуресурстары |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындықбөлімі: Оқушылардықатарғатұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардыңспорттықкиімдеріненазараудару. Сабақтыңтақырыбыменжәнемақсатыментаныстыру. Бағалаукритерийлерінанықтау. Техника қауіпсіздігінескерту. Бой жазужаттығуларынорындау. Тынысжолдарынқалпынакелтіру. |
Оқушылардыңқатардатүзутұруыңқадағалау. Келмегеноқушылардыңсебебінанықтау. Оқушылардыңсабақтыңтақырыбы мен мақсатынмұқияттыңдауынқадағалау. Бой жазужаттығуларынережегесайорындалуынқадағалау. |
Қозғалысәрекеттерінбақылайды. Қимыл-қозғалысүйлесімділігінсақтайды |
Ысқырық |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Ойындардағытехникалықамалдардыоқу (Т, К) «Аңшылар мен үйректер» Ойыншылар 2 командағабөлінеді: бірі-аңшылар, екіншісі-үйректер. Үлкеншеңберсызылады, оныңсыртына «аңшылар», ал ішіне-«үйректер» тұрады. Белгібойынша «аңшылар» волейбол добын «үйректерге» тигізугетырысады, оларшеңберішіндежүгіріп, доптанқұтылуғатырысады. Доптигенойыншыойыннаншығады. Барлық «үйректер» ойыннаншығарылғанкезде, командаларорындарыменауысадыжәнеойынжалғасады. Саралау: ойындыуақытқаөткізугеболады. Бірдейуақытішіндеқайкоманданыңкөбірек «үйректі» ойыннаншығарғаныесептеледі. Доптиген «үйрек» ойыннаншыққанболыпесептеледі. |
Пас беру алдындажан-жағынақарауқажеттілігіне, доптыалуменбайланысорнатуғажәнедоптыалушыдажеткілікті бос кеңістіктіңболуынаназараудартыңыз. Пасты асығыстықтабермеңіз, күтетұрып, бос ойыншынытабыңыз. Сұраққойыңыз: Пас бермесбұрын, біз не істеуімізкерек? Жақсы пас беру үшін не істеуімізкерек? (мысалы, пас беріп, саусақпеннысанбағытынкөрсетіңіз). |
Қол шапалақ |
|
|
Волейбол ойыныныңдоптытөменненжәнежоғарыдан беру техникаларынкөрсетіңіз. Білімалушыларекіқатарғабір-бірінеқарама-қарсытұрады (жұптықжұмыс). Дескриптор - доптытөменненқабылдаутехникасынорындайды; - доптыжоғарыданқабылдаутехникасынорындайды. |
|
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақтықорытындылау: Мақсаты: Қолжеткеннәтижелертуралыойлану, өзіндікталдаужүргізугедағдыландыру. Тақырыптымеңгерудеңгейінанықтау. Сипаттама: Оқушыларөзбеттеріншесабақтыңбасындақойылғансұраққажауапбереді. Өткентақырыптуралыкерібайланыс беру үшінмұғалімсұраққояды, оқушыларауызшажауапбереді. Мұғалімәрекеті: Сұрақ-жауапарқылыкерібайланысжүргізеді. Сабақбасындақойылғансұрағынаәроқушыданжауапсұрайды. Жақсынәтижегеқолжеткізгеноқушылар мен үздіктердіатайды. Жетілдіружаттығуларынұсынады. Оқушыныңәрекеті: Қиынболғаннемесежүзегеасыраалмағанмәселелербойыншасұраққояды. Үздікнәтижекөрсетуүшінөзіндікойларменбөліседі. Сабақбасындағымұғалімсұрағынажауапбереді. |
Қол шапалақ |
||
ҚОСЫМША АҚПАРАТ
|
Саралау-оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлау? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлау? |
Бағалау-оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|
Саралаубарысындаоқушылардыңдеңгейінанықтап, деңгейлерібойыншатапсырмаларбердім. Сабаққабелсендіқатысыптапсырманыдұрысорындағаноқушылардыауызшамадақтауарқылыбағаладым. Деңгейіжоғарыоқушыларменараластырыпбілімдеңгейлерінкөтердім. |
Оқушыларбір-бірінекерібайланысберді. «Қолменбелгі беру», «Бірминуттық эссе», «Ауызшабағалау» әдісіарқылы рефлексия жасалды. |
Тапсырмалардыорындаукезіндеспорттыққұралдардыңдұрысорналасуынакөңілбөлу. Денеқыздыружаттығуларыныңорындалуына аса көңілбөлу, икемділіктідамытуғасептігінтигізеді. Денеқуатынүнемдеушарттары. Дұрыстынысалу. Сабақтыңбарысында техника қауіпсіздікережелерінсақтау |
|
Сабақбойынша рефлексия -Сабақмақсаттары, оқумақсаттарыдұрысқойылған ба? -Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме? -Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? -Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? -Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Сабақмақсаттары, оқумақсаттарыжоспарбойыншанақтықойылған. Сабақсоңындабарлықоқушыоқумақсатынақолжеткізді. Сабақсоңындасаралаужүргізіліп, сабаққорытындыланды. Кіріспебөлім 10 минут, негізгібөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақжоспарынанауытқуларболғанжоқ |
|
|
Жалпыбаға Caбaқтыңжақсыөткенeкiacпeктici (оқытутуpaлыдa, oқутуpaлыдaойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқтыжaқcapтуғa не ықпалетеaлaды (оқытутуpaлыдa, oқутуpaлыдaойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқбapыcындacыныптуpaлынeмeceжeкeлeгeнoқушылapдыңжeтicтiк/қиындықтapытуpaлынeнiбiлдiм, кeлecicaбaқтapдaнeгeкөңiлбөлуқaжeт? _____________________________________________________________________________________________________ |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дене жаттығулары кезінде өзін-өзі басқару. Қайталап 3*10м жүгіру.
Дене жаттығулары кезінде өзін-өзі басқару. Қайталап 3*10м жүгіру.
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Мектеп |
№ 87 ЖББМ |
|
Мұғалімніңаты-жөні |
Тунгуш Қуандық |
|
Сынып |
3 и |
|
Күні |
15.01.2025ж |
|
Бөлім |
5-бөлім Денсаулық жәнефизикалықбелсенділік |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Физикалықжүктемекезіндегіағзадағыөзгерістер.Бірколоннаданекіншіколлоннағажәнебірқатарданекіншіқатарғаөту |
|
Оқумақсаттары |
3.3.4.1 - денсаулықтынығайтудағықиындықтар мен тәуекелдердіажырату |
|
Сабақмақсаттары |
Түрліарнайыспорттыққимыл-қозғалысәрекеттерінорындаукезіндегідәлдікті, бақылаудыжәнеикемділіктідамыту |
|
Құндылықтарды ЕСПдарыту |
Ынтымақтастық: өзаражақсықарым-қатынасорнатады, ынтымақтастықдағдыларынқалыптастырады, бір-бірінекөмеккөрсетеді. Академиялықәділдік: бір-бірінәділбағалайды, идеялары мен ой-пікірлерінеқұрметпенқарайды Өмірбойыоқу: алғанбілімінөмірменбайланыстырады, керібайланысорнатады, білімалуғадегенсүйіспеншіліктіқалыптастырады Патриотизм жәнеазаматтықборыш: отанғадегенсүйіспеншілікті, адалдықты, өзіс-әрекеттерімендәлелдейді Өзінежәнеөзгегеқұрмет: топтықжұмыс, жұптықжұмыскезіндежүзегеасырады Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойындыұйымдастырады, ойынбарысындажеңіскеталпынады |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
|
Сабақтыңкезеңдері |
Оқушыныңәрекеті |
Педагогтіңәрекеті |
Бағалаукритерийі |
Оқуресурстары |
|
Сабақтың басы 10 минут |
Дайындықбөлімі: Оқушылардықатарғатұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардыңспорттықкиімдеріненазараудару. Сабақтыңтақырыбыменжәнемақсатыментаныстыру. Бағалаукритерийлерінанықтау. Техника қауіпсіздігінескерту. Бой жазужаттығуларынорындау. Тынысжолдарынқалпынакелтіру. |
Оқушылардыңқатардатүзутұруыңқадағалау. Келмегеноқушылардыңсебебінанықтау. Оқушылардыңсабақтыңтақырыбы мен мақсатынмұқияттыңдауынқадағалау. Бой жазужаттығуларынережегесайорындалуынқадағалау. |
Қозғалысәрекеттерінбақылайды. Қимыл-қозғалысүйлесімділігінсақтайды |
Ысқырық |
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
Ойындардағытехникалықамалдардыоқу (Т, К) «Аңшылар мен үйректер» Ойыншылар 2 командағабөлінеді: бірі-аңшылар, екіншісі-үйректер. Үлкеншеңберсызылады, оныңсыртына «аңшылар», ал ішіне-«үйректер» тұрады. Белгібойынша «аңшылар» волейбол добын «үйректерге» тигізугетырысады, оларшеңберішіндежүгіріп, доптанқұтылуғатырысады. Доптигенойыншыойыннаншығады. Барлық «үйректер» ойыннаншығарылғанкезде, командаларорындарыменауысадыжәнеойынжалғасады. Саралау: ойындыуақытқаөткізугеболады. Бірдейуақытішіндеқайкоманданыңкөбірек «үйректі» ойыннаншығарғаныесептеледі. Доптиген «үйрек» ойыннаншыққанболыпесептеледі. |
Пас беру алдындажан-жағынақарауқажеттілігіне, доптыалуменбайланысорнатуғажәнедоптыалушыдажеткілікті бос кеңістіктіңболуынаназараудартыңыз. Пасты асығыстықтабермеңіз, күтетұрып, бос ойыншынытабыңыз. Сұраққойыңыз: Пас бермесбұрын, біз не істеуімізкерек? Жақсы пас беру үшін не істеуімізкерек? (мысалы, пас беріп, саусақпеннысанбағытынкөрсетіңіз). |
Қол шапалақ |
|
|
Волейбол ойыныныңдоптытөменненжәнежоғарыдан беру техникаларынкөрсетіңіз. Білімалушыларекіқатарғабір-бірінеқарама-қарсытұрады (жұптықжұмыс). Дескриптор - доптытөменненқабылдаутехникасынорындайды; - доптыжоғарыданқабылдаутехникасынорындайды. |
|
|||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Сабақтықорытындылау: Мақсаты: Қолжеткеннәтижелертуралыойлану, өзіндікталдаужүргізугедағдыландыру. Тақырыптымеңгерудеңгейінанықтау. Сипаттама: Оқушыларөзбеттеріншесабақтыңбасындақойылғансұраққажауапбереді. Өткентақырыптуралыкерібайланыс беру үшінмұғалімсұраққояды, оқушыларауызшажауапбереді. Мұғалімәрекеті: Сұрақ-жауапарқылыкерібайланысжүргізеді. Сабақбасындақойылғансұрағынаәроқушыданжауапсұрайды. Жақсынәтижегеқолжеткізгеноқушылар мен үздіктердіатайды. Жетілдіружаттығуларынұсынады. Оқушыныңәрекеті: Қиынболғаннемесежүзегеасыраалмағанмәселелербойыншасұраққояды. Үздікнәтижекөрсетуүшінөзіндікойларменбөліседі. Сабақбасындағымұғалімсұрағынажауапбереді. |
Қол шапалақ |
||
ҚОСЫМША АҚПАРАТ
|
Саралау-оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлау? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлау? |
Бағалау-оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
|
Саралаубарысындаоқушылардыңдеңгейінанықтап, деңгейлерібойыншатапсырмаларбердім. Сабаққабелсендіқатысыптапсырманыдұрысорындағаноқушылардыауызшамадақтауарқылыбағаладым. Деңгейіжоғарыоқушыларменараластырыпбілімдеңгейлерінкөтердім. |
Оқушыларбір-бірінекерібайланысберді. «Қолменбелгі беру», «Бірминуттық эссе», «Ауызшабағалау» әдісіарқылы рефлексия жасалды. |
Тапсырмалардыорындаукезіндеспорттыққұралдардыңдұрысорналасуынакөңілбөлу. Денеқыздыружаттығуларыныңорындалуына аса көңілбөлу, икемділіктідамытуғасептігінтигізеді. Денеқуатынүнемдеушарттары. Дұрыстынысалу. Сабақтыңбарысында техника қауіпсіздікережелерінсақтау |
|
Сабақбойынша рефлексия -Сабақмақсаттары, оқумақсаттарыдұрысқойылған ба? -Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме? -Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? -Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? -Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Сабақмақсаттары, оқумақсаттарыжоспарбойыншанақтықойылған. Сабақсоңындабарлықоқушыоқумақсатынақолжеткізді. Сабақсоңындасаралаужүргізіліп, сабаққорытындыланды. Кіріспебөлім 10 минут, негізгібөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақжоспарынанауытқуларболғанжоқ |
|
|
Жалпыбаға Caбaқтыңжақсыөткенeкiacпeктici (оқытутуpaлыдa, oқутуpaлыдaойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқтыжaқcapтуғa не ықпалетеaлaды (оқытутуpaлыдa, oқутуpaлыдaойланыңыз)? _____________________________________________________________________________________________________ Caбaқбapыcындacыныптуpaлынeмeceжeкeлeгeнoқушылapдыңжeтicтiк/қиындықтapытуpaлынeнiбiлдiм, кeлecicaбaқтapдaнeгeкөңiлбөлуқaжeт? _____________________________________________________________________________________________________ |
||
шағым қалдыра аласыз













