Сабақтың
басы
10
минут
|
Дайындықбөлімі: Оқушылардықатарғатұрғызу.
Сәлемдесу. Рапорт қабылдау.
Оқушылардыңспорттықкиімдеріненазараудару.
Сабақтыңтақырыбыменжәнемақсатыментаныстыру.
Бағалаукритерийлерінанықтау. Техника қауіпсіздігінескерту. Бой
жазужаттығуларынорындау.
Тынысжолдарынқалпынакелтіру.
|
Оқушылардыңқатардатүзутұруыңқадағалау.
Келмегеноқушылардыңсебебінанықтау. Оқушылардыңсабақтыңтақырыбы мен
мақсатынмұқияттыңдауынқадағалау. Бой
жазужаттығуларынережегесайорындалуынқадағалау.
|
Қозғалысәрекеттерінбақылайды.
Қимыл-қозғалысүйлесімділігінсақтайды
|
Ысқырық
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Ойындардағытехникалықамалдардыоқу
(Т,
К) «Аңшылар мен үйректер»
Ойыншылар 2 командағабөлінеді: бірі-аңшылар,
екіншісі-үйректер. Үлкеншеңберсызылады, оныңсыртына «аңшылар», ал
ішіне-«үйректер» тұрады. Белгібойынша «аңшылар» волейбол добын
«үйректерге» тигізугетырысады, оларшеңберішіндежүгіріп,
доптанқұтылуғатырысады. Доптигенойыншыойыннаншығады. Барлық
«үйректер» ойыннаншығарылғанкезде,
командаларорындарыменауысадыжәнеойынжалғасады.
Саралау: ойындыуақытқаөткізугеболады.
Бірдейуақытішіндеқайкоманданыңкөбірек «үйректі»
ойыннаншығарғаныесептеледі. Доптиген «үйрек»
ойыннаншыққанболыпесептеледі.
|
Пас
беру алдындажан-жағынақарауқажеттілігіне,
доптыалуменбайланысорнатуғажәнедоптыалушыдажеткілікті бос
кеңістіктіңболуынаназараудартыңыз. Пасты асығыстықтабермеңіз,
күтетұрып, бос ойыншынытабыңыз.
Сұраққойыңыз: Пас бермесбұрын, біз не
істеуімізкерек? Жақсы пас беру үшін не істеуімізкерек? (мысалы, пас
беріп, саусақпеннысанбағытынкөрсетіңіз).
|
Қол
шапалақ
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Сабақтықорытындылау:
Мақсаты: Қолжеткеннәтижелертуралыойлану,
өзіндікталдаужүргізугедағдыландыру.
Тақырыптымеңгерудеңгейінанықтау.
Сипаттама:
Оқушыларөзбеттеріншесабақтыңбасындақойылғансұраққажауапбереді.
Өткентақырыптуралыкерібайланыс беру үшінмұғалімсұраққояды,
оқушыларауызшажауапбереді.
Мұғалімәрекеті:
Сұрақ-жауапарқылыкерібайланысжүргізеді.
Сабақбасындақойылғансұрағынаәроқушыданжауапсұрайды.
Жақсынәтижегеқолжеткізгеноқушылар мен үздіктердіатайды.
Жетілдіружаттығуларынұсынады.
Оқушыныңәрекеті:
Қиынболғаннемесежүзегеасыраалмағанмәселелербойыншасұраққояды.
Үздікнәтижекөрсетуүшінөзіндікойларменбөліседі.
Сабақбасындағымұғалімсұрағынажауапбереді.
|
Қол
шапалақ
|