Дене жаттығулары кезінде өзін-өзі басқару. Қайталап 3*10м жүгіру.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дене жаттығулары кезінде өзін-өзі басқару. Қайталап 3*10м жүгіру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Түрлі қимыл -қозғалыстар құру арқылы дене жаттығуларын жасау
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР 


Мектеп

87 ЖББМ

Мұғалімніңаты-жөні

Тунгуш Қуандық

Сынып

3 и

Күні

15.01.2025ж

Бөлім

5-бөлім Денсаулық  жәнефизикалықбелсенділік

Сабақтыңтақырыбы

Физикалықжүктемекезіндегіағзадағыөзгерістер.Бірколоннаданекіншіколлоннағажәнебірқатарданекіншіқатарғаөту

Оқумақсаттары

3.3.4.1 - денсаулықтынығайтудағықиындықтар мен тәуекелдердіажырату

Сабақмақсаттары

Түрліарнайыспорттыққимыл-қозғалысәрекеттерінорындаукезіндегідәлдікті, бақылаудыжәнеикемділіктідамыту

Құндылықтарды ЕСПдарыту 

Ынтымақтастық: өзаражақсықарым-қатынасорнатады, ынтымақтастықдағдыларынқалыптастырады, бір-бірінекөмеккөрсетеді.

Академиялықәділдік: бір-бірінәділбағалайды, идеялары мен ой-пікірлерінеқұрметпенқарайды

Өмірбойыоқу: алғанбілімінөмірменбайланыстырады, керібайланысорнатады, білімалуғадегенсүйіспеншіліктіқалыптастырады

Патриотизм жәнеазаматтықборыш: отанғадегенсүйіспеншілікті, адалдықты, өзіс-әрекеттерімендәлелдейді

Өзінежәнеөзгегеқұрмет: топтықжұмыс, жұптықжұмыскезіндежүзегеасырады

Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойындыұйымдастырады, ойынбарысындажеңіскеталпынады


САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ


Сабақтыңкезеңдері

Оқушыныңәрекеті

Педагогтіңәрекеті

Бағалаукритерийі 

Оқуресурстары

Сабақтың

басы

10 минут

Дайындықбөлімі: Оқушылардықатарғатұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардыңспорттықкиімдеріненазараудару. Сабақтыңтақырыбыменжәнемақсатыментаныстыру. Бағалаукритерийлерінанықтау. Техника қауіпсіздігінескерту. Бой жазужаттығуларынорындау. Тынысжолдарынқалпынакелтіру. 

Оқушылардыңқатардатүзутұруыңқадағалау. Келмегеноқушылардыңсебебінанықтау. Оқушылардыңсабақтыңтақырыбы мен мақсатынмұқияттыңдауынқадағалау. Бой жазужаттығуларынережегесайорындалуынқадағалау.

Қозғалысәрекеттерінбақылайды. Қимыл-қозғалысүйлесімділігінсақтайды

Ысқырық

Сабақтың

ортасы

25 минут

Ойындардағытехникалықамалдардыоқу

(Т, К) «Аңшылар мен үйректер»

Ойыншылар 2 командағабөлінеді: бірі-аңшылар, екіншісі-үйректер. Үлкеншеңберсызылады, оныңсыртына «аңшылар», ал ішіне-«үйректер» тұрады. Белгібойынша «аңшылар» волейбол добын «үйректерге» тигізугетырысады, оларшеңберішіндежүгіріп, доптанқұтылуғатырысады. Доптигенойыншыойыннаншығады. Барлық «үйректер» ойыннаншығарылғанкезде, командаларорындарыменауысадыжәнеойынжалғасады.

Саралау: ойындыуақытқаөткізугеболады. Бірдейуақытішіндеқайкоманданыңкөбірек «үйректі» ойыннаншығарғаныесептеледі. Доптиген «үйрек» ойыннаншыққанболыпесептеледі.

Пас беру алдындажан-жағынақарауқажеттілігіне, доптыалуменбайланысорнатуғажәнедоптыалушыдажеткілікті бос кеңістіктіңболуынаназараудартыңыз. Пасты асығыстықтабермеңіз, күтетұрып, бос ойыншынытабыңыз.

Сұраққойыңыз: Пас бермесбұрын, біз не істеуімізкерек? Жақсы пас беру үшін не істеуімізкерек? (мысалы, пас беріп, саусақпеннысанбағытынкөрсетіңіз).

Қол шапалақ

Волейбол ойыныныңдоптытөменненжәнежоғарыдан беру техникаларынкөрсетіңіз. Білімалушыларекіқатарғабір-бірінеқарама-қарсытұрады (жұптықжұмыс).

Дескриптор

- доптытөменненқабылдаутехникасынорындайды;

- доптыжоғарыданқабылдаутехникасынорындайды.


Сабақтың

соңы

5 минут

Сабақтықорытындылау:

Мақсаты: Қолжеткеннәтижелертуралыойлану, өзіндікталдаужүргізугедағдыландыру. Тақырыптымеңгерудеңгейінанықтау.

Сипаттама: Оқушыларөзбеттеріншесабақтыңбасындақойылғансұраққажауапбереді. Өткентақырыптуралыкерібайланыс беру үшінмұғалімсұраққояды, оқушыларауызшажауапбереді.

Мұғалімәрекеті: Сұрақ-жауапарқылыкерібайланысжүргізеді. Сабақбасындақойылғансұрағынаәроқушыданжауапсұрайды. Жақсынәтижегеқолжеткізгеноқушылар мен үздіктердіатайды. Жетілдіружаттығуларынұсынады.

Оқушыныңәрекеті: Қиынболғаннемесежүзегеасыраалмағанмәселелербойыншасұраққояды. Үздікнәтижекөрсетуүшінөзіндікойларменбөліседі. Сабақбасындағымұғалімсұрағынажауапбереді.

Қол шапалақ

ҚОСЫМША АҚПАРАТ

Саралау-оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлау? 

Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлау?

Бағалау-оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

Саралаубарысындаоқушылардыңдеңгейінанықтап, деңгейлерібойыншатапсырмаларбердім. Сабаққабелсендіқатысыптапсырманыдұрысорындағаноқушылардыауызшамадақтауарқылыбағаладым. Деңгейіжоғарыоқушыларменараластырыпбілімдеңгейлерінкөтердім. 

Оқушыларбір-бірінекерібайланысберді. «Қолменбелгі беру», «Бірминуттық эссе», «Ауызшабағалау» әдісіарқылы рефлексия жасалды.

Тапсырмалардыорындаукезіндеспорттыққұралдардыңдұрысорналасуынакөңілбөлу. Денеқыздыружаттығуларыныңорындалуына аса көңілбөлу, икемділіктідамытуғасептігінтигізеді. Денеқуатынүнемдеушарттары. Дұрыстынысалу. Сабақтыңбарысында техника қауіпсіздікережелерінсақтау

Сабақбойынша рефлексия

-Сабақмақсаттары, оқумақсаттарыдұрысқойылған ба?

-Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме?

-Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

-Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

-Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?

Сабақмақсаттары, оқумақсаттарыжоспарбойыншанақтықойылған. Сабақсоңындабарлықоқушыоқумақсатынақолжеткізді. Сабақсоңындасаралаужүргізіліп, сабаққорытындыланды. Кіріспебөлім 10 минут, негізгібөлім 25 минут, қортынды 5 минут регламент сақталды. Сабақжоспарынанауытқуларболғанжоқ 

Жалпыбаға

Caбaқтыңжақсыөткенeкiacпeктici (оқытутуpaлыдa, oқутуpaлыдaойланыңыз)?

_____________________________________________________________________________________________________

Caбaқтыжaқcapтуғa не ықпалетеaлaды (оқытутуpaлыдa, oқутуpaлыдaойланыңыз)?

_____________________________________________________________________________________________________

Caбaқбapыcындacыныптуpaлынeмeceжeкeлeгeнoқушылapдыңжeтicтiк/қиындықтapытуpaлынeнiбiлдiм, кeлecicaбaқтapдaнeгeкөңiлбөлуқaжeт?

_____________________________________________________________________________________________________




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2025
139
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі