Тілдік
мақсаттар
|
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік,
жарыс
кеңістікте
бағдарлану төреші,
ойыншылар командалық
жұмыс тактика,
стратегиялар жүгіру,
жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу
|
Сабақ
барысы
Б-барлық
сынып, Т-топтық,
ЖЖ- жұпптық
жұмыс, Ж-
жеке,
Тәж
-оқушы тәжірибесі,К-
мұғалімнің
көмегі, Ф-фор.бағалау.
|
Басы
|
Дайындық
бөлімі.
Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ
мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң
шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып
өкшемен жүру.
|
Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан
айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен
жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын
жасау.
|
|
|
Ортасы
|
(Б.Т.Ж.К)(Футбол)Білім алушыларды бір
қатарға тұрғызып допты алып жүру әдістерін көрсетіп
түсіндіремін.
Оқушыларды екі топқа
бөліп :
Аяқтың сыртқы қырымен
допты алып жүру жаттығуларын орындатамын.
Допты жалаушалар арасымен алып жүру
|
(Б, Ж,
Ф) Оқушылар шеңбер болып
тұрады. Мұғалім шеңбердің ортасына 2-3 допты бірінен соң бірін
домалатады. Доп тоқтамауы тиіс және шеңберден шықпауы тиіс. Оны
аяқпен немесе қолмен итеруге болады. Егер оқушы ойынның шартын
сәтті орындаса, мұғалім қосымша бірнеше допты ойынға қосады. Егер
топ шеңбердің ортасына тұрып қалса, оны мұғалім алады. Шеңбердегі
доп санын неғұрлым көпке жеткізу қажет.
(Б, Ж, Тәж,
Ф) Оқушылар шеңбер болып
тұрады. Бастаушы шеңбердің ортасына тұрып, допты алып «Допты
көкке!» деп лақтырады. Қалғандары шеңбердің ортасынан алысқа кетіп
қалуға тырысады. Бастаушы тоқтап, орнынан қозғалмастан өзіне жақын
тұрғанға допты лақтырады. Осылайша доп тиген ойыншы жүргізуші
болады. Егер жүргізуші допты ұстай алмай қалса, «Тоқта!» деп
айқайлайды. Допты көкке лақтырып, ойынды
жалғастырады.
(Б, Ж, К,
Ф) Оқушылар шеңберде
тұрып, допты түсіріп алмай көршісіне жылдам беруге
тырысады.
(Б, Тж,
Ф) «Қол хоккейі». Ойын
алаңы волейбол алаңының көлемінен аспайды. 5-6 оқушыдан тұратын
ойыншылар шағын допты қолдарымен домалатады. Ойынның мақсаты –
допты бір-біріне беру арқылы және жеке өзі болып қарсыластың жағына
қарай, сызықтан өткізу. Топтың сәтті әрекеттері бір ұпаймен
бағаланады.
|
|
|
Соңы
|
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
|
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізіледі:
Теориялық және
практикалық жаттығуларда мұғалім командалық ойындарды ойнаған
кезде, әдеттегі қателерге назар аударады анықтамалар береді.
Оқушылар таңдаған белгілі ойындарға балалардың қызығушылықтарын
қолдап және дамытып, дағдыларын бақылау.
|
|
|