Материалдар / Дене шынықтыру ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дене шынықтыру ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
700
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп: Пән мұғалімі: Оңалбекова Анар Тузелова
Күні: Сынып: 1" в"Қатысқандар саны:-Қатыспағандар саны-
Сабақ тақырыбыОйынның қабылдау техникасын үйрету.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес)3.1.3.1. қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау
Сабақтың мақсаттары



Барлығы:Санау әдісімен реттілікпен қатарға тұра алады, ереже бойынша орындайдыБасым бөлігі:Санау әдісімен реттілікпен қатарға тұра алады, және сапқа "оңға" "солға"бұрылуды ереже бойынша орындайдыКейбірі:Санау әдісімен реттілікпен қатарға тұра алады, және сапқа "оңға" "солға"бұрылу "айнал" іс- қимылын ереже бойынша орындайды
Бағалау критерийі
  • Санау әдісімен реттілікпен қатарға тұра алады.
  • Сапта "оңға" "солға"бұрылуды" ереже бойынша орындайды.
  • Сапқа "оңға" "солға"бұрылу "айнал" іс- қимылын ереже бойынша орындайды.


  • Тілдік мақсаттарОқылым-айтылым: Оқушылар қойылған сұрақтарға өздерінің ойларымен бірлесе оқиды,тапсырмаларды орындау барысында топтық талқылаулар арқылы бір – бірімен пікір алмасады, сұрақтарға жауап береді. Тыңдалым-айтылым: Ойларын ортаға салады,дәлелдейді,жаттығу жұмыстарын жүргізеді.Пән бойынша термин сөздер:
    Құндылықтарға баулу
  • Зайырлы қоғам және жоғары руханиятты дамыту.
  • Жалпыға бірдей қоғам құруға баулу.


  • ПәнаралықбайланыстарТарих – ойынының пайда болу және таралу тарихы.Математика- ұпайларды санау кезінде.
    Алдыңғы білім Өзгертілген командалық ойындар.
    Жоспар
    Сабақтың жоспарланған уақытыСабақтағыжоспарланған жаттығу түрлеріДереккөздер, ресурстар

    Сабақтың басы

    Білу 10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сыныпта жақсы көңіл – күй орнату үшін сергіту сәті «Тілек әдісі» (оқушылар шеңберге тұрып бір табиғат денесі болып бір – біріне тілек айту).Қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескеру. Сабақтың жаттығулары: түзулен, тіктен, оңға, солға айнал адымда т.с.сАрнайы жүру, жүгіру жаттығуларыжалпы денені дамытуға арналған жаттығуларын орындату«Ой ашар» әдісі бойынша өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қою«Тілек әдісі»







    Сабақтың ортасы25 минут

    Белсенді оқу әдістері бойынша 1-тапсырма."Кім шапшаң "әдісі бойынша топқа бөлінеді.Ойынға қатысушылар бірнеше топқа, командаға бірігеді. Олар бір-бірден тұрып, колонна құрады және параллель орналасады. Алдағы тұрғандардың қолдарында доп немесе тағы да басқа зат болулары қажет. Ойынды баяндау. Белгі бойынша алда тұрғандар допты кейінгі тұрғандарға бастарынан жоғары жалғастырады. Оларда кейінгі тұрғандарға осылай жалғастырады. Ең соңғысы допты алғаннан кейін, жүгіріп келіп, алдыңғы қатарға тұрады. Ойын осылай жалғаса береді. Қай команда ойынды бірінші болып аяқтаса, сол жеңіске жетеді.(Өзін өзі бағалау)

    2-тапсырма. «Қар кесегі» әдісі арқылы Оқушылар топтағы жазып лақтырады бірқатар сұрақтар қойылып, олардың ол сұрақтарға жауап беруі арқылы жаңа материал түсіндіріледі«Блоб ағашы»әдісімен бағалау«Жарыс сабағы» Жарыстың сабақтың барлық кезеңдерінде және оқудың барлық сатыларында болғаны дұрыс.?Қ.Б. арналған тапсырмалар: Оқушыларға  қозғалмалы ойындар арқылы допты бір-біріне бағытын сақтай отырып лақтыру және екі қолмен қағып алу дағдысын қа-уМадақтау арқылы бағалау




























































    Сабақтың соңы2 минут

























    Бағалау 3 минут
    Кері байланыс
  • Бүгінгі сабақсаған ұнады ма ?
  • Бұл сабақ қаншалықты қиын болды ?
  • Бүгінгі сабақта қандай сезімде болдың ?
  • Бағалау парақшасы



    Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. АКТ қолдану.
    Сабақ барысында саралап оқыта отырып, оқушылардың білімге деген құштарлығын және білімді қабылдау қарқынына негізделген тапсырмалар құрастырдым.
  • Құштарлығы баяу немесеойлау дағдысы мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға «Ой ашар» әдісі арқылы сұрақтар қойдым.
  • Орта деңгейлі оқушыларға топтық жұмыс арқылы орындалуы күрделі емес, тапсырманы «Кім шапшаң»әдісімен берілді.
  • Ақыл – ой деңгейінің даму қарқыны жоғары оқушыларға зерттеу дағдысын дамытуға арналған қарапайымнан күрделіге бағытталған тапсырмалар беріледі.
  • Өзін – өзі бағалау, яғни дайын бағалау парақшалары арқылы түйінді ойларды қорыта алу мүмкіндіктері әділ, нақты бағалануы ескеріледі.Сабақтың жиынтық бағасы бағалау критерийлері мен дескрипторлар бойынша бағаланады.

    Оқушыларға жағымды орта әзірлеу, сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. Спорттық жаттығуларға жағдай жасау, техника қауіпсіздігін ескеру.
    Қорытынды бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!