Басы
|
Сапқа тұру түзел тік тұр сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу,саптық жаттығулар оңға, солға бұрыл кері
айнал.
Жалпы дамыту
жаттығулары: спорт залды айланып
жайлап жүру, жүгіру,тізені биік көтеріп
жүгіру, оңға және солға қарай тіркеме
адыммен жүгіру, артпен жүгіру. Жүріс терең жүріп
демалу. Сапқа тұру. қатармен саналу 1-2-3ке санал
Бір орыннан және қозғалып
жасалатын жаттығулар:
Б.қ.аяғымыз иық көлемінде қалымыз белде басымызды
айналдырамыз
Б.қ. екі қолды алға және
артқа айналдыру.
Б.қ оң қол жоғарыда сол қол төменде қолымызды
алмастырамыз
Б.қ. екі қолды алға ұстап,
оң аяқты сол қолға, сол аяқты оң
қолға қарама-қайшы көтеру.
|
|
Қол шапалақ
|
|
Ортасы
|
Дене шынықтыру туралы негізгі білім. Мұғалім
оқушыларды дене шынықтыру туралы ұғыммен, пән мазмұнымен, оның
тарихымен, дене шынықтыру бөлімдерімен (жеңіл атлетика, қозғалыс
және спорт ойындары, гимнастика, шаңғы, спорт ойындары)
таныстырады.
Жеңіл
атлетика 1. Дене
шынықтыру және спортпен шұғылданған кезде табаны резина аяқ киім
қию керек. 2. Қысқа
қашықтықтарда тек қана өз жолымен жүгіру қажет. Жүгіріп келе жатып
кілт тоқтауға болмайды. 3. Ойлы - қырлы
жерлерде кездескен кедергілерден (тас, құлаған ағаш, бұта, төмпешік
т. б.) аспай - саспай өтуді есте сақтаған
жөн. 4. Жүгіру,
секіру, лақтыру алаңдарын көлденең кесіп өтуге рұқсат
етілмейді. 5. Тырма мен
күректі сабақ өтетін жерде қалдыруға болмайды. Тырма, күректі т. б.
жабдықтардың үшкір жағын (жүзін) қаратып қоюға
болмайды. Кім
бірінші
Командада бірінші тұрған ойыншылар бастапқы
сызықта тұрып, ойынның басталуына белгі берілгеннен кейін, қос
аяқтап алға қарай секіріп, бастапқы сызықтан 3-4 м. жердегі
сызылған шеңбердің ортасына тұра қалып 5 рет отырып-тұрады, одан
3-4 м. жерде тұрған допты баскетбол әдісімен соңғы белгіні айналып,
допты орнына қою керек, соңғы 15 метрді тоқтамай жүгіріп өту. Ойын
барлық команда мүшелері орындап болғанша
жалғасады.
Ерекше білім
беру қажеттілігі бар оқушыға жеңілдетілген тапсырмалар
беру.
Қауіпсіздік
ережесімен таныстыру.
Жалпы дамыту
жаттығуларын орындайды.
Топпен
қозғалмалы ойындар
ойнау.
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты
талдайды
Жұп бойынша
Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол
көтеру арқылы білдіреді
қозғалу дағдылары секіру, лақтыру,
жүгіру
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
|
Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ,
т.б.
Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі
қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ /
шөлмектер, картон туба / жәшіктер.
|