Футбол сабағының күнделік жоспары
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Допты әріптеске беру әдісі
Сабақ мақсаты: 1. Допты әріптеске беру әдісі, қабылдау-допты тоқтату, соғу әдісін жетілдіру.
2.Төзімділік, шапшандық және жылдамдық сапаларын дамыту.
3. Дене шынықтыру сабағында тәртіптілік және қарым-қатынас түсінік тәрбиелеу.
Өткізілетін орны : стадион
Спорт құрал-жабдықтар: ысқырық , секундомер, футбол доптары .
-
№
Сабақ мазмұны
Мөлшер
Әдістемелік нұскаулар
I
Кіріспе бөлімі
12’
1.Сапқа тұрғызу. Рапорт тапсыртқызу .
Сабақтың мақсатын түсіндіру.
1’
Рапорт тапсыру. Спорт киіміне назар аудару.Науқас және босатылған оқушыларды анықтау.
2.Қозғалыстағы жалпы дене дамыту жаттығулары.
2’
Орындаған жаттығуларды байкау.
3. Бірқалыптық жүгіріс.
3’
Қимыл ырғағы.
Тынысты бұрынғы қалпына келтіру.
1’
10-15 м
Әдістемелік нұскаулар
1-4 – дем тарту
1-4 – дем шығару
5.Тосқауылдан шауып өту.
2’
Жүгіріп барып, баллоннан бір жағынан секіріп өтү және артқа қайтып баллондардан секіріп өтү.
6. Қолжүріс құралмен өту.
3’
Қолжүріс құралдан шама келгенше алысқа жүру.
II
Негізгі
27’
1.Үшеуден доп жүргізу:
1) қарама-қарсы сапта;
2) жүргізу-беру;
3) жүргізу – қорғаушыға доп беру;
4) ойын «Иттер».
10’
Үшінші жаттығуда, оқушы доппен жүріп, әріптеске беріп және қорғаушы болып қалады.
Төртінші жаттығуда, екі оқушы допты бір-біріне жібереді, үшінші белсенді допты аяқпен алады.
2. Орнынан аяқтын ішкі жағымен соғу.
3’
Аяқтын сыртқы жағымен соғу.Итерілетін аяқ, доптын бір бүйіріне қойылады. Әріптеске дәлме-дәлдік беруіне назар аудару.
2. Допты әріптеске беру, қабылдау-допты тоқтату: домалаған допты аяқтын ішкі жағымен тоқтату.
5’
Оқушы аяқ үшін бұрып, итерілетін аяққа дененін салмағын ауыстырады, доппен шектесу кезінде аяқпен қимыл көндіреді.
3. Жаттығу ойыны.
9’
Жеңілдеілген ереже бойынша жүргізіледі. Өріс екі жартыға бөлінеді. Ұлбалалар бір жағында, қыз балалар екінші жағында ойнайды.
III
Қорытынды бөлімі
6’
1. Сапқа түру.Жүрек соғу ыкшамнын жиілігін өлшеу.
4’
Күш түскенді анықтау және бұрынғы калпына келу.
2. Сабақты қорыту. Ұйымдастырып қайтару.
2’
Құрал- жабдықтарды жинау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Допты әріптеске беру әдісі" 5-сынып
"Допты әріптеске беру әдісі" 5-сынып
Футбол сабағының күнделік жоспары
5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Допты әріптеске беру әдісі
Сабақ мақсаты: 1. Допты әріптеске беру әдісі, қабылдау-допты тоқтату, соғу әдісін жетілдіру.
2.Төзімділік, шапшандық және жылдамдық сапаларын дамыту.
3. Дене шынықтыру сабағында тәртіптілік және қарым-қатынас түсінік тәрбиелеу.
Өткізілетін орны : стадион
Спорт құрал-жабдықтар: ысқырық , секундомер, футбол доптары .
-
№
Сабақ мазмұны
Мөлшер
Әдістемелік нұскаулар
I
Кіріспе бөлімі
12’
1.Сапқа тұрғызу. Рапорт тапсыртқызу .
Сабақтың мақсатын түсіндіру.
1’
Рапорт тапсыру. Спорт киіміне назар аудару.Науқас және босатылған оқушыларды анықтау.
2.Қозғалыстағы жалпы дене дамыту жаттығулары.
2’
Орындаған жаттығуларды байкау.
3. Бірқалыптық жүгіріс.
3’
Қимыл ырғағы.
Тынысты бұрынғы қалпына келтіру.
1’
10-15 м
Әдістемелік нұскаулар
1-4 – дем тарту
1-4 – дем шығару
5.Тосқауылдан шауып өту.
2’
Жүгіріп барып, баллоннан бір жағынан секіріп өтү және артқа қайтып баллондардан секіріп өтү.
6. Қолжүріс құралмен өту.
3’
Қолжүріс құралдан шама келгенше алысқа жүру.
II
Негізгі
27’
1.Үшеуден доп жүргізу:
1) қарама-қарсы сапта;
2) жүргізу-беру;
3) жүргізу – қорғаушыға доп беру;
4) ойын «Иттер».
10’
Үшінші жаттығуда, оқушы доппен жүріп, әріптеске беріп және қорғаушы болып қалады.
Төртінші жаттығуда, екі оқушы допты бір-біріне жібереді, үшінші белсенді допты аяқпен алады.
2. Орнынан аяқтын ішкі жағымен соғу.
3’
Аяқтын сыртқы жағымен соғу.Итерілетін аяқ, доптын бір бүйіріне қойылады. Әріптеске дәлме-дәлдік беруіне назар аудару.
2. Допты әріптеске беру, қабылдау-допты тоқтату: домалаған допты аяқтын ішкі жағымен тоқтату.
5’
Оқушы аяқ үшін бұрып, итерілетін аяққа дененін салмағын ауыстырады, доппен шектесу кезінде аяқпен қимыл көндіреді.
3. Жаттығу ойыны.
9’
Жеңілдеілген ереже бойынша жүргізіледі. Өріс екі жартыға бөлінеді. Ұлбалалар бір жағында, қыз балалар екінші жағында ойнайды.
III
Қорытынды бөлімі
6’
1. Сапқа түру.Жүрек соғу ыкшамнын жиілігін өлшеу.
4’
Күш түскенді анықтау және бұрынғы калпына келу.
2. Сабақты қорыту. Ұйымдастырып қайтару.
2’
Құрал- жабдықтарды жинау.
шағым қалдыра аласыз













