Материалдар / Допты екі қолмен төменгі әдіспен қабылдау

Допты екі қолмен төменгі әдіспен қабылдау

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмек болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
386
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Допты екі қолмен төменгі әдіспен қабылдауСабақ мақсат 1 .Волейбол ойыны ережелерін, ойнау техникасын және техника қауіпсіздігін үйрету арқылы оқушылардың іскерлігін арттырып, дағдысын қалыптастыру2.Оқушылардың ептілігін шапшаңдығын дамыту3.Оқушылардың дене тәрбиесіне деген белсенділігін,қызығушылығын арттырып, оларды салауатты өмір салтына насихаттап,жауапкершілікке тәрбиелеу.Сыныбы: 9 «а ә»»Сабақтың болатын күні: Сабақтың болатын орны: Спорт алаңыКеректі құрал-жабдықтар: Волейбол доптары, ысқырық, волейбол торы
Сабақ мазмұныУақыты ретіӘдістемелік нұсқаулар
I.Кіріспе дайындық бөліміСапқа тұрғызу. Амандасу.Кезекшінің мәліметін қабылдау. Түгендеу.Саптағы жаттығулар:Оңға,солға,артқа бұрылу.Жүріп жасалатын жаттығулар:аяқтың ұшына,өкшеге,ішкі ж/е сыртқы қырымен,отырып,секіріп.Жүгіріп жасалатын жаттығулар:тізені жоғары,өкшені артқа көтере оң ж/е сол жақ жанымен Ж.Д.Ж. қозғалыста ж/е орнында.А)Бастапқы қалып.Оң қол жоғарыда. 1-2 қолды алдыға сермеу 3-4 қолды артқа сермеуБ)Бастапқы қалып екі қол иықта 1-4 алдыға айналдыру 5-8 артқа айналдыруВ)Бастапқы қалып,қол белде,аяқ иық кеңдігінде 1.Басты оңға солға қисайту 2.Басты алға артқа қисайтуГ)Бастапқы қалып қол белде аяқ иық кеңдігінде 1.Қолды алдыға созып отыру 2. Бастапқы қалып Д) Бастапқы қалып:Қол тізеде,аяқ иық кеңдігінде 1-4 тізені ішке айналдыру 5-8 тізені сыртқа айналдыру Сабақ мақсатын түсіндіру. 12-15мин1113-4 рет20-

20-

4-5 рет

3-4рет

4-5 рет



4-5 рет

4-5 рет

Оқушылардың спорт киімі оның тазалығына жалпы сабаққа даярлығына баса назар аударуБерілген бұйрық бойынша орындау керек Қатардан шықпау керек.Жүгіргенде қолдың үйлсімді қимылдауын жіті қадағалау

Оқушылардың жаттығуды дұрыс орындалуын қадағалау



Көзді жұмбау

Шынтақты тізеге тигізбеу

Тізені бір-біріне тигізбеу

II.Негізгі бөліміДопты екі қолмен төменгі әдіспен қабылдауТақырып бойынша оқушыларға түсіндіріп беру,үйрету, көрсетіп беру.Ойын барысында допты төменнен қабылдағанда екі қолды бір-біріне тигізіп ұстап,шынтақтар түзуленген болады,жәнеде допты қабылдағанда білекпен қабылдауымыз шарт, тізе бүгілуі бәрі үйлесімді жұмыс жасауын үйрету.Егерде допты өз алаңымызда қалдыратын болсақ шынтақ сәл бүгулі болады,жәнеде допты үшінші зонадағы ойыншыға жеткізіп береміз.Доп ойыншыға тақалған кезде ойыншы қарсы қимыл жасау харекетіне көшеді,доп келіп қолға тиісімен тік қалыпқа келіп шеңбер жасайды . Осыдан келіп кеуде мен шынтақ бір қалыпта серіппелі қимылдайды. Осы арқалы ойыншы доптың бағытын өзгертіп,өз әріптесіне бағыттайды. Оқушыларға жаттығу жасату. Топтарға бөліп ықшамдалған ережемен волейбол ойнау Үйге тапсырма беру. 20-25мин



1-2рет



















4-5 рет1-2 рет






Техника қауіпсіздігін қатаң сақтау



Ойын кезінде басқа біреудің добын алуға болмайды,доп алушы адамға кедергі келтірмеу керек







әр топқа жетекші тағайындау
III.Қорытынды бөлімСапқа тұрғызу. Дем алуға арналған жаттығулар жасау.Сабақты қортындылау. Үйге тапсырма беру. Оқушыларды бағалау. Қоштасу.5-7 мин1111

Сабақтың өтілгені туралы ескертулер жасау.Оқушылардың бағаларын айту


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ