«Допты жоғарыдан екі қолмен артқа құлап алу»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Допты жоғарыдан екі қолмен артқа құлап алу»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Допты жоғарыдан екі қолмен артқа құлап алу»
Материалдың қысқаша нұсқасы


Оңтүстік Қазақстан облысы.

Түркістан қаласы.

«Тұран » жалпы орта мектебі.







ҚР білім беру жаңарту аясында дене шынықтыру пәні бойынша жалпы білім беру стандарт жасалған. Оқу бағдарламасының ұзақ және орта мерзімді жоспарлау негізінде қысқа мерзімді жоспарым



Сабақтың тақырыбы: Волейбол. «Допты жоғарыдан екі қолмен артқа құлап алу»


Picture 0



Дене тәрбие пәні мұғалімі: Абдугаффаров Бахтиер Абдуваситович.





2017 – 2018 оқу жылы




Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ: Спорттық ойын

Мектеп: «Тұран» жалпы орта мектебі

Күні: 06.04.2018ж

Мұғалімнің аты – жөні: Темиров К А.

Сынып: 7А (ұлдар)

Қатысқандар: 12

Қатыспағаны: жоқ

Сабақтың тақырыбы:

«Волейбол». Допты жоғарыдан екі қолмен артқа құлап алу

Оқудың негізгі мақсаты

Допты төменнен және жоғарыдан қабылдау тәсілдерін үйрету. Допты жоғарыдан екі қолмен артқа құлап алу

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары



7.1.3.3. Қарапайым арнайы волейбол техникаларын орындау кезіндегі дағдылар мен әдіс тәсілдерді білу және қалыптастыру Дененің үйлесімді қалыптасуымен бірге адамгершілікке, ұйымшылдыққа, салауатты өмір салтына баулу.


Оқушылардан күтілетін нәтиже

Көптеген оқушылар: Волейбол ойынын ойнай алады, волейбол ережелерін біледі, допты қабылдай алады.

Кейбір оқушылар: Жоспарлар және баламаларды талдау үшін проблемаларды жою әдістерін қолданады. Дене қимыл-қозғалыстарын қарапайым жаттығулармен байланыстыра , волейбол ойынында допты қабылдау шеберлігін арттырады.


Тілдік мақсат

Айтылым

Тыңдалым

Оқылым

Жазылым


Оқушылар: Барлық оқушылар волейбол ойнай алады сөздік терминдерді біледі.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Аут, Таймаут, Орын алмасу, Доп, Тор, Нетбол- доп қосу кезінде торға тиіп түскен доп. Тай Брейк- 5 ші кезең т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Допты қосу кезінде алаң сызығын басуға болама?.сызықты басып допты ойынға қосуға болмайды.

Блоктан кейін ойнауға бола ма?.арине ойнауға болады. Допты төреші рұхсатынсыз ойынға қосуға болама?.

Жоқ торешы ысқырык шалған соң 8- секунд ішінде допты ойынға қосып үлгеру керек.

Ишара: Үйлестірушінің саусақтар арқылы командаласына белгі беруі. Шабуылдаушының допты өзіне сұрауы.

Құндылықтарды дарыту

Спорттық мінез-құлық қалыптастыру, оқушыларды

бір-біріне деген құрмет көр сетуге тәрбиелеу.

.

Пәнаралық байлан ыстар

Физика, математика, биология.


Алдынғы оқу


Допты қабылдау тәсілдерін біледі, техника қауіпсіздік ережелермен танысқан.Берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы қайталау.


АКТ қолдану дағдылары


Слайд “Допты ойынға қосу әдістері корсетем



Сабақтын барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңі

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Сапқа тұру, салемдесу, түгендеу,сап түзеу, тік тұру, рапорт беру. Сабақтың мақсатын түсіндіру. Саптық жаттығулар орындау.

Қауіпсіздік ережелерді қайталау.


Жүру жаттығуларын орындау

А). Қолды белге қойып аяқтың ұшымен жүру

Ә). Қолды желкеге қойып аяқтың өкешсімен жүру.

Б). Қолды белге қойып аяқтың сыртымен жүру.

В). Қолды белге қойып аяқтың ішімен жүру.

Г). Қолды белге жартылай отырып, толық отырып жүру.

Жүгіру жаттығулары.

  • Белгі бойынша кері бағытта

  • Оң иықпен алға жүгіру

  • Сол иықпен алға жүгіру

  • Артпен

  • Жылдам

  • Қолды алдыға қойып, тізені көтере жүгіру

  • Қолды бүйірде аяқты артқа серпи жүгіру

Тыныс алу жаттығуларын орындау.

Жалпы дамыту жаттығуларын орындау


Волейбол доптары,



жалауша, ысқырық







Сабақтың ортасы
























Сабақтың ортасы

Допты жоғарыдан және төменнен қабылдауды меңгерту. Техникалық қауіпсіздік ережелерін таныстыру

Оқушыларды жеребе арқылы екі топқа бөлу.

Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы 4-5 метр қашықтықта тұрып допты жоғарыдан қабылдау жаттығуларын орындайды.Ойыншы бастапқы қалыпта тұрады, серігі допты оның қолына лақтырады, ол серігіне жоғарыдан екі қолымен жоғарыдан қабылдау әдісін орындайды.Яғни допты жоғары лақтырып, қайтадан бастапқы қалыбымен допты жоғарыдан қабылдайды ары қарай серіктесіне көтеріп беру. Оқушылар орын алмасып тұрады. Әр топ оқушылары шеңберге тұрып топ басшысы ортадан допты лақтырып беру арқылы жаттығу орындалады.Допты жоғарыдан қабылдау тек саусақпен орындалады.

Ойыншының екі қолмен төменнен допты қабылдау тұрысын қайталау.

Әріптесімен төменнен берудегі орындалатын жаттығулар жоғарыдан тура берудегі жаттығулар сияқты орындалады, тек төменнен қабылдау арқылы орындайды. Осылай ойыншы допты жоғары алға, жоғары жанына лақтырады, ойыншы допқа жүгіріп шығып допты төменен қабылдап, қайта береді.Допты енкейген қалыпта блекпен қабылдайды, және кеудемен құлап қабылдауға болады.. Екі топ өз алаңдарында допты ойынға қосу әдісіне дайындық жұмыстарын жасайды. Бірінші топ допты үйретілген әдістер бойынша техникасын сақтай отырып кезекпен ойынға қосуға кіріседі. Екінші топ ойыншылары тордан өткен допты төменнен қабылдап яғни білекпен қабылдап үшінші аймаққа тура жеткізуге тырысады. Осылайша екі топтың оқушылары да тапсырманы алма-кезек орындайды. Екі топтан да бақылаушылар, ойынға қосылған допты, алаңға дәл түсуін қадағалап, есептеп отырады.

Екі топ волейбол ережелерін сақтай отырып ойнайды

Доп,


ысқырық,


жалаушалар



тор











Сабақтың соңы


Спорт залда жай жүгіру, жүру тынысты қалыпқа келтіру жаттығулар орындау сапқа тұру.Өткен сабаққа қорытынды жасап, оқушыларды бағалау.

Үйге тапсырма. Үйде доппен жаттығулар жасау, қысқа қашықтыққа жүгіру.















Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Оқушыларды қолдау мақсатында «Жарайсың!», «Өте жақсы!» деген марапаттау сөздерді қолданамын.

Деңгейлік тапсырмалар беремін

.


Бас бармақ арқылы бағалау

Математика және биология, физика.

Рефлексия

Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қай деңгейде өтті?

Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Оқушылардың барлығы сабақтың мақсаты мен міндетін түсіне алды. Оқушылар допты ойынға қосу әрекеттерін игерді және үйренді.

Сабақ өз деңгейінде өтті. Оқушылар өте

жақсы әсер алды. Оқушылардың ендігі

сабақта күрделі жаттығулар арқылы

икемділігін арттыру.

Сабақтың мақсаты мен міндеттері өз

дәрежесінде орындалды. Бүгінгі сабақта

оқушылар допты ойынға қосу түрлерін

әдіс-тәсілін үйренді.

Уақытты тиімді пайдаландым.



Қорытынды бағалау.

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

  1. Психологиялық дайындық.

  2. Қабілетті оқушылардың допты дұрыс қабылдауы.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

  1. Жұптық жұмыс тапсырмаларын жиі қолдану.

  2. Тақырып бойынша әлеуметтік желідегі мәліметтермен танысуды ұсыну

Осы сабақтын барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болу мүмкін қандай ақпарат білдім?

1.Мақтау, мадақтау арқылы оқушыларды ынталандыру.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2018
1189
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі