Сабақ жоспары № 10 Сынып: Бекітемін:
Пәні: Дене шынықтыру Мерзімі: Пән мұғалімі: Сабақ тақырыбы: Допты жүргізу тәсілдері үйрету, дамыту.
Сабақ мақсаты: 1.Оқушылардың дене тәрбиесіне деген белсенділігін,қызығушылығын арттыру.
2.Допты тоқтату тәсілдерін меңгеру арқылы оқушылардың іскерлігін арттырып, ойын техникасын меңгеру.
3.Оқушылардың ептілігін, шапшаңдығын дамыту.
Сабақ типі: Аралас
Сабақтың түрі:Ойын сабағы
Өтілетін орны: Спорт алаңы
Керекті құрал-жабдықтар:Ысқырық,секундомер.
|
Сабақ мазмұны |
Уақыты реті |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
I.Кіріспе дайындық бөлімі Сапқа тұрғызу. Амандасу.Кезекшінің мәліметін қабылдау, түгендеу. Саптағы жаттығулар: Оңға, солға, артқа бұрылу. Жүріп жасалатын жаттығулар:аяқтың ұшына,өкшеге,ішкі ж/е сыртқы қырымен,отырып,секіріп. Жүгіріп жасалатын жаттығулар:тізені жоғары,өкшені артқа көтере оң ж/е сол жақ жанымен Ж.Д.Ж. қозғалыста ж/е орнында. А)Бастапқы қалып.Оң қол жоғарыда. 1-2 қолды алдыға сермеу 3-4 қолды артқа сермеу Б)Бастапқы қалып екі қол иықта 1-4 алдыға айналдыру 5-8 артқа айналдыру В)Бастапқы қалып,қол белде,аяқ иық кеңдігінде 1.Басты оңға солға қисайту 2.Басты алға артқа қисайту Г)Бастапқы қалып қол белде аяқ иық кеңдігінде 1.Қолды алдыға созып отыру 2. Бастапқы қалып Д) Бастапқы қалып:Қол тізеде,аяқ иық кеңдігінде 1-4 тізені ішке айналдыру 5-8 тізені сыртқа айналдыру Сабақ мақсатын түсіндіру. |
10мин
4-5 рет
3-4рет
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет
|
Оқушылардың спорт киімі оның тазалығына жалпы сабаққа даярлығына баса назар аудару Берілген бұйрық бойынша орындау керек Қатардан шықпау керек. Жүгіргенде қолдың үйлсімді қимылдауын жіті қадағалау
Оқушылардың жаттығуды дұрыс орындалуын қадағалау
Көзді жұмбау
Шынтақты тізеге тигізбеу
Тізені бір-біріне тигізбеу
|
|
II.Негізгі бөлім. Допты жүргізу тәсілдері үйрету, дамыту. Тақырып бойынша оқушыларға түсінік беру, үйрету, көрсету. Ұшып келе жатқан допты баспен, кеудеменжәне аяқпен тоқтатуға болады. Баспен тоқтатқан допты жерге түсіріп, аяқпен алып жүруге немесе бірден әріптес ойыншыға беруге болады. Ұшып келе жатқан допты аяқ жетпейтіндей жерге түскен соң әрі қарай аяқпен теуіп алып кете береді. Ойында көп жағдайда допты аяқпен тоқтатады. Ұшып келе жатқан допты тоқтату үшін ең алдымен оның қай жерге түсетін бағытын анықтай білу керек. Сонда ғана футболшы доп түсетін жерге дәл жүгіріп жетеді. Сол арада допты ыңғайына қарай баспен, кеудемен немесе аяқпен тоқтатады. Екі оқушыдан жұптасып тұрып: бірі допты бергенде екінші оқушы допты тоқтатып жаттығады. Үйренген тәсілдерді қолданып, оқушыларды екі топқа бөліп футбол ойынын ойнау. Үйге тапсырма беру. |
25мин
|
Техника қауіпсіздігін қатаң сақтау
Жүгіру кезінде бір-бірімен соқтығыспау керек.
әр топқа жетекші тағайындау |
|
III.Қорытынды бөлім Сапқа тұрғызу. Дем алуға арналған жаттығулар жасау. Сабақты қортындылау. Оқушыларды бағалау. Қоштасу. |
5 мин
|
Сабақтың өтілгені туралы ескертулер жасау. Оқушылардың бағаларын айту |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Допты жүргізу тусілдері үйрету дамыту
Допты жүргізу тусілдері үйрету дамыту
Сабақ жоспары № 10 Сынып: Бекітемін:
Пәні: Дене шынықтыру Мерзімі: Пән мұғалімі: Сабақ тақырыбы: Допты жүргізу тәсілдері үйрету, дамыту.
Сабақ мақсаты: 1.Оқушылардың дене тәрбиесіне деген белсенділігін,қызығушылығын арттыру.
2.Допты тоқтату тәсілдерін меңгеру арқылы оқушылардың іскерлігін арттырып, ойын техникасын меңгеру.
3.Оқушылардың ептілігін, шапшаңдығын дамыту.
Сабақ типі: Аралас
Сабақтың түрі:Ойын сабағы
Өтілетін орны: Спорт алаңы
Керекті құрал-жабдықтар:Ысқырық,секундомер.
|
Сабақ мазмұны |
Уақыты реті |
Әдістемелік нұсқаулар |
|
I.Кіріспе дайындық бөлімі Сапқа тұрғызу. Амандасу.Кезекшінің мәліметін қабылдау, түгендеу. Саптағы жаттығулар: Оңға, солға, артқа бұрылу. Жүріп жасалатын жаттығулар:аяқтың ұшына,өкшеге,ішкі ж/е сыртқы қырымен,отырып,секіріп. Жүгіріп жасалатын жаттығулар:тізені жоғары,өкшені артқа көтере оң ж/е сол жақ жанымен Ж.Д.Ж. қозғалыста ж/е орнында. А)Бастапқы қалып.Оң қол жоғарыда. 1-2 қолды алдыға сермеу 3-4 қолды артқа сермеу Б)Бастапқы қалып екі қол иықта 1-4 алдыға айналдыру 5-8 артқа айналдыру В)Бастапқы қалып,қол белде,аяқ иық кеңдігінде 1.Басты оңға солға қисайту 2.Басты алға артқа қисайту Г)Бастапқы қалып қол белде аяқ иық кеңдігінде 1.Қолды алдыға созып отыру 2. Бастапқы қалып Д) Бастапқы қалып:Қол тізеде,аяқ иық кеңдігінде 1-4 тізені ішке айналдыру 5-8 тізені сыртқа айналдыру Сабақ мақсатын түсіндіру. |
10мин
4-5 рет
3-4рет
4-5 рет
4-5 рет
4-5 рет
|
Оқушылардың спорт киімі оның тазалығына жалпы сабаққа даярлығына баса назар аудару Берілген бұйрық бойынша орындау керек Қатардан шықпау керек. Жүгіргенде қолдың үйлсімді қимылдауын жіті қадағалау
Оқушылардың жаттығуды дұрыс орындалуын қадағалау
Көзді жұмбау
Шынтақты тізеге тигізбеу
Тізені бір-біріне тигізбеу
|
|
II.Негізгі бөлім. Допты жүргізу тәсілдері үйрету, дамыту. Тақырып бойынша оқушыларға түсінік беру, үйрету, көрсету. Ұшып келе жатқан допты баспен, кеудеменжәне аяқпен тоқтатуға болады. Баспен тоқтатқан допты жерге түсіріп, аяқпен алып жүруге немесе бірден әріптес ойыншыға беруге болады. Ұшып келе жатқан допты аяқ жетпейтіндей жерге түскен соң әрі қарай аяқпен теуіп алып кете береді. Ойында көп жағдайда допты аяқпен тоқтатады. Ұшып келе жатқан допты тоқтату үшін ең алдымен оның қай жерге түсетін бағытын анықтай білу керек. Сонда ғана футболшы доп түсетін жерге дәл жүгіріп жетеді. Сол арада допты ыңғайына қарай баспен, кеудемен немесе аяқпен тоқтатады. Екі оқушыдан жұптасып тұрып: бірі допты бергенде екінші оқушы допты тоқтатып жаттығады. Үйренген тәсілдерді қолданып, оқушыларды екі топқа бөліп футбол ойынын ойнау. Үйге тапсырма беру. |
25мин
|
Техника қауіпсіздігін қатаң сақтау
Жүгіру кезінде бір-бірімен соқтығыспау керек.
әр топқа жетекші тағайындау |
|
III.Қорытынды бөлім Сапқа тұрғызу. Дем алуға арналған жаттығулар жасау. Сабақты қортындылау. Оқушыларды бағалау. Қоштасу. |
5 мин
|
Сабақтың өтілгені туралы ескертулер жасау. Оқушылардың бағаларын айту |
шағым қалдыра аласыз













