Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ


    5 мамыр

    Қазақ әдебиеті

    «Бейнеу ауданының әкімдігінің «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ

    Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жумагалиева Алтын Хайтбаевна

    Сынып:6

    Қатысқандар: 22

    Қатыспағандар:-

    Сабақ тақырыбы:

    1-бөлім. Туған жерім-аялы алтын бесігім

    1-сабақ. Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» толғауы

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Т/Ж2. Әдеби шығармада көтерілген қоғамдық- әлеуметтік мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    Сабақ мақсаттары







    Барлық оқушы орындай алады:

    -толғаудың мазмұнын түсініп, мәнерлеп оқиды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    - толғауда көтерілген қоғамдық- әлеуметтік мәселені идеясы арқылы түсінеді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    - толғауда көтерілген қоғамдық- әлеуметтік мәселені өмірмен байланыстырып, өзіндік пікір білдіреді.

    Бағалау критерийлері

    - толғаудың мазмұнын түсінеді;

    - толғаудың идеясын анықтайды;

    - толғауды өмірмен байланыстырады

    Тілдік мақсат










    Оқушылар орындай алады: толғаудың мазмұнын түсінеді, идеясын анықтайды, өзіндік пікір білдіреді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ақ Жайық, боз орда, қара бұлан, ақ балта, найза, Еділ, бозбала,саба,қымыз.

    Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Ата қоныс, азаппен келген азаттық, арым тәуелсіз..., тыныштық, бейбіт күн, алты құлаш ақ найза, толғамалы ақ балта.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Жырау өмір сүрген кезең қандай тарихи жағдаймен тұспа-тұс келеді?

    Толғауда қандай әлеуметтік мәселелер көтерілген?

    Не себепті деп ойлайсыз?

    Жырау неліктен өткен өмірмен болашақты байланыстыра сипаттайды?

    Әдеби шығармада не себепті отаншылдық рух биік қойылған?

    Ишара: бас изеу, мақұлдау.

    Құндылықтарға баулу

    Білім алушыларды қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    «Тарих», «География», «Өзін-өзі тану», «Бейнелеу өнері» пәндері.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Доспамбет жыраудың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.

    Жоспарланған уақыт


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 минут




    «Мен елімді сүйемін» тренингін ұйымдастыру.
    - Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз.
    -
    Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып,

    құстарша қанат қағыңыз.
    - Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, екі қолыңызды

    жоғары көтеріңіз.
    - Егер сіз Отанымызды жақсы көрсеңіз, алақаныңызды

    соғыңыз!
    Қызығушылықты ояту кезеңінде білім алушыларға суреттер беру арқылы «Ақ Жайық», «Найза», «Бозбала» топтарына бөлінеді.

    Туған жерді қорғап қадірлеу - найзамен.

    Сын сағатта түрлі қатерден қорғану – ақбалтамен.

    Жақсы оқып, еңбек ету бозбалаға

    Тәуелсіздік үшін-бәрі,бәрі ерлік.

    «Ақ Жайық», «Найза», «Ақ Жайық», «Бозбала» сөздеріне әрбір топ өз ойларын өрбітеді.






    «Миға шабуыл» әдісі

    -Еліміздегі қандай өзендерді білесіздер?

    -Жайық өзені жайында жазылған қандай шығармалар есімізде?





    Сабақтың ортасы

    8 мин













    8минут

























    10 мин







    7 минут















































































    Сабақтың соңы



    1-тапсырма. СЖ. «Дауыстап оқу» тәсілі арқылы әдеби шығарманың мазмұнын түсіну, мәнерлеп оқу,идеясын ашу.

    Блиц -сұрақтарға жауап беру.

    1.Толғау не туралы?

    2.Онда қандай мәселе көтерілген?

    3.Шығарма кімнің атынан баяндалады?

    4.Жырау қандай іс жасаған адамның өкінбейтінін айтады?

    5.Адам өкінбейтіндей болу үшін жасау керек нәрселер қандай?

    6. Толғау қай кезеңде жазылған?

    7.Жиі қайталанатын сөз?

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1.Өлеңді мәнерлеп оқиды.

    1.Өлеңді мәнерлеп оқи алады.

    2.Идеясын анықтайды.

    2.Өлеңнің негізгі идеясын анықтайды.

    3.Сұрақтарға жауап береді.

    3. Сұрақтарға нақты жауап береді.

    Қалыптастырушы бағалау қару-жарақ бейнесі арқылы жүргізіледі.

    Өте жақсы жақсы орташа

    2-тапсырма. ЖЖ.“Сәйкестендіру” әдісі арқылы суреттер мен өлең шумақтарын сәйкестендіріп, әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік - қоғамдық мәселенің идеясын ашу.

    Айналайын Ақ Жайық

    Айналып өтер күн қайда?

    Еңселі биік боз орда

    Еңкейе кірер күн қайда?

    Еңселі биік боз орда

    Еңкейе кірер күн қайда?

    Қара бұлан терісін

    Етік қылар күн қайда?


    Күмбір,күмбір кісінетіп

    Күреңді мінер күн қайда?

    Толғамалы ақ балта

    Толғап ұстар күн қайда?

    Алты құлаш ақ найза

    Ұсынып шаншар күн қайда?

    Еділдің бойын ен жайлап

    Шалғынына бие біз байлап

    Орнықты қара сабадан

    Бозбаламен күліп,ойнап,

    Қымыз ішер күн қайда?



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1.Суреттерді сәйкестендіреді.

    1.Берілген суреттерді өлең шумағына сай сәйкестендіре алады.

    2.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік - қоғамдық мәселені түсіндіреді.

    2.Әдеби шығармада көтерілген қоғамдық –әлеуметтік мәселені өмірмен байланыстырып түсіндіреді.



    Қ/Б.

    3 – тапсырма. ТЖ. «Фишбоун» әдісі

    1.Толғауда қандай әлеуметтік мәселелер көтерілген?

    2.Жырау өмір сүрген кезең қандай тарихи кезеңмен сәйкес келеді

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік – қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді.

    - әдеби шығармада көтерілген қоғамдық - әлеуметтік мәселені идеясы арқылы себебін анықтайды.

    - дәлелдер келтіреді.

    - тұжырым жасайды

    - дәлелдер келтіреді.

    - тұжырым жасайды.

    ҚБ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жумагалиева Алтын Хайтбаевна
    14 Қараша 2020
    491
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Доспанбет жырау"Айналайын Ақ Жайық "толғауы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Доспанбет жырау"Айналайын Ақ Жайық "толғауы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғаліміне күнделікті сабақ өткізу барысында пайдалануға таптырмас мүмкіндік деп ойлаймын.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ


    5 мамыр

    Қазақ әдебиеті

    «Бейнеу ауданының әкімдігінің «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ

    Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жумагалиева Алтын Хайтбаевна

    Сынып:6

    Қатысқандар: 22

    Қатыспағандар:-

    Сабақ тақырыбы:

    1-бөлім. Туған жерім-аялы алтын бесігім

    1-сабақ. Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» толғауы

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Т/Ж2. Әдеби шығармада көтерілген қоғамдық- әлеуметтік мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

    Сабақ мақсаттары







    Барлық оқушы орындай алады:

    -толғаудың мазмұнын түсініп, мәнерлеп оқиды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    - толғауда көтерілген қоғамдық- әлеуметтік мәселені идеясы арқылы түсінеді.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    - толғауда көтерілген қоғамдық- әлеуметтік мәселені өмірмен байланыстырып, өзіндік пікір білдіреді.

    Бағалау критерийлері

    - толғаудың мазмұнын түсінеді;

    - толғаудың идеясын анықтайды;

    - толғауды өмірмен байланыстырады

    Тілдік мақсат










    Оқушылар орындай алады: толғаудың мазмұнын түсінеді, идеясын анықтайды, өзіндік пікір білдіреді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ақ Жайық, боз орда, қара бұлан, ақ балта, найза, Еділ, бозбала,саба,қымыз.

    Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Ата қоныс, азаппен келген азаттық, арым тәуелсіз..., тыныштық, бейбіт күн, алты құлаш ақ найза, толғамалы ақ балта.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Жырау өмір сүрген кезең қандай тарихи жағдаймен тұспа-тұс келеді?

    Толғауда қандай әлеуметтік мәселелер көтерілген?

    Не себепті деп ойлайсыз?

    Жырау неліктен өткен өмірмен болашақты байланыстыра сипаттайды?

    Әдеби шығармада не себепті отаншылдық рух биік қойылған?

    Ишара: бас изеу, мақұлдау.

    Құндылықтарға баулу

    Білім алушыларды қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    «Тарих», «География», «Өзін-өзі тану», «Бейнелеу өнері» пәндері.

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Доспамбет жыраудың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.

    Жоспарланған уақыт


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 минут




    «Мен елімді сүйемін» тренингін ұйымдастыру.
    - Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз.
    -
    Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып,

    құстарша қанат қағыңыз.
    - Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, екі қолыңызды

    жоғары көтеріңіз.
    - Егер сіз Отанымызды жақсы көрсеңіз, алақаныңызды

    соғыңыз!
    Қызығушылықты ояту кезеңінде білім алушыларға суреттер беру арқылы «Ақ Жайық», «Найза», «Бозбала» топтарына бөлінеді.

    Туған жерді қорғап қадірлеу - найзамен.

    Сын сағатта түрлі қатерден қорғану – ақбалтамен.

    Жақсы оқып, еңбек ету бозбалаға

    Тәуелсіздік үшін-бәрі,бәрі ерлік.

    «Ақ Жайық», «Найза», «Ақ Жайық», «Бозбала» сөздеріне әрбір топ өз ойларын өрбітеді.






    «Миға шабуыл» әдісі

    -Еліміздегі қандай өзендерді білесіздер?

    -Жайық өзені жайында жазылған қандай шығармалар есімізде?





    Сабақтың ортасы

    8 мин













    8минут

























    10 мин







    7 минут















































































    Сабақтың соңы



    1-тапсырма. СЖ. «Дауыстап оқу» тәсілі арқылы әдеби шығарманың мазмұнын түсіну, мәнерлеп оқу,идеясын ашу.

    Блиц -сұрақтарға жауап беру.

    1.Толғау не туралы?

    2.Онда қандай мәселе көтерілген?

    3.Шығарма кімнің атынан баяндалады?

    4.Жырау қандай іс жасаған адамның өкінбейтінін айтады?

    5.Адам өкінбейтіндей болу үшін жасау керек нәрселер қандай?

    6. Толғау қай кезеңде жазылған?

    7.Жиі қайталанатын сөз?

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1.Өлеңді мәнерлеп оқиды.

    1.Өлеңді мәнерлеп оқи алады.

    2.Идеясын анықтайды.

    2.Өлеңнің негізгі идеясын анықтайды.

    3.Сұрақтарға жауап береді.

    3. Сұрақтарға нақты жауап береді.

    Қалыптастырушы бағалау қару-жарақ бейнесі арқылы жүргізіледі.

    Өте жақсы жақсы орташа

    2-тапсырма. ЖЖ.“Сәйкестендіру” әдісі арқылы суреттер мен өлең шумақтарын сәйкестендіріп, әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік - қоғамдық мәселенің идеясын ашу.

    Айналайын Ақ Жайық

    Айналып өтер күн қайда?

    Еңселі биік боз орда

    Еңкейе кірер күн қайда?

    Еңселі биік боз орда

    Еңкейе кірер күн қайда?

    Қара бұлан терісін

    Етік қылар күн қайда?


    Күмбір,күмбір кісінетіп

    Күреңді мінер күн қайда?

    Толғамалы ақ балта

    Толғап ұстар күн қайда?

    Алты құлаш ақ найза

    Ұсынып шаншар күн қайда?

    Еділдің бойын ен жайлап

    Шалғынына бие біз байлап

    Орнықты қара сабадан

    Бозбаламен күліп,ойнап,

    Қымыз ішер күн қайда?



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1.Суреттерді сәйкестендіреді.

    1.Берілген суреттерді өлең шумағына сай сәйкестендіре алады.

    2.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік - қоғамдық мәселені түсіндіреді.

    2.Әдеби шығармада көтерілген қоғамдық –әлеуметтік мәселені өмірмен байланыстырып түсіндіреді.



    Қ/Б.

    3 – тапсырма. ТЖ. «Фишбоун» әдісі

    1.Толғауда қандай әлеуметтік мәселелер көтерілген?

    2.Жырау өмір сүрген кезең қандай тарихи кезеңмен сәйкес келеді

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    1.Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік – қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді.

    - әдеби шығармада көтерілген қоғамдық - әлеуметтік мәселені идеясы арқылы себебін анықтайды.

    - дәлелдер келтіреді.

    - тұжырым жасайды

    - дәлелдер келтіреді.

    - тұжырым жасайды.

    ҚБ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 6 сынып
    14.11.2020
    491
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жумагалиева Алтын Хайтбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации