ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
5 мамыр Қазақ әдебиеті |
«Бейнеу ауданының әкімдігінің «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жумагалиева Алтын Хайтбаевна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:6 |
Қатысқандар: 22 |
Қатыспағандар:- |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
1-бөлім. Туған жерім-аялы алтын бесігім 1-сабақ. Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» толғауы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/Ж2. Әдеби шығармада көтерілген қоғамдық- әлеуметтік мәселені идеясы арқылы түсіндіру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушы орындай алады: -толғаудың мазмұнын түсініп, мәнерлеп оқиды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - толғауда көтерілген қоғамдық- әлеуметтік мәселені идеясы арқылы түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: - толғауда көтерілген қоғамдық- әлеуметтік мәселені өмірмен байланыстырып, өзіндік пікір білдіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
- толғаудың мазмұнын түсінеді; - толғаудың идеясын анықтайды; - толғауды өмірмен байланыстырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: толғаудың мазмұнын түсінеді, идеясын анықтайды, өзіндік пікір білдіреді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ақ Жайық, боз орда, қара бұлан, ақ балта, найза, Еділ, бозбала,саба,қымыз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Ата қоныс, азаппен келген азаттық, арым тәуелсіз..., тыныштық, бейбіт күн, алты құлаш ақ найза, толғамалы ақ балта. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Жырау өмір сүрген кезең қандай тарихи жағдаймен тұспа-тұс келеді? Толғауда қандай әлеуметтік мәселелер көтерілген? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Не себепті деп ойлайсыз? Жырау неліктен өткен өмірмен болашақты байланыстыра сипаттайды? Әдеби шығармада не себепті отаншылдық рух биік қойылған? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ишара: бас изеу, мақұлдау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Білім алушыларды қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
«Тарих», «География», «Өзін-өзі тану», «Бейнелеу өнері» пәндері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Доспамбет жыраудың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 4 минут
|
«Мен елімді
сүйемін» тренингін
ұйымдастыру.
құстарша қанат
қағыңыз.
жоғары
көтеріңіз.
соғыңыз! Туған жерді қорғап қадірлеу - найзамен. Сын сағатта түрлі қатерден қорғану – ақбалтамен. Жақсы оқып, еңбек ету бозбалаға Тәуелсіздік үшін-бәрі,бәрі ерлік. «Ақ Жайық», «Найза», «Ақ Жайық», «Бозбала» сөздеріне әрбір топ өз ойларын өрбітеді. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 8 мин
8минут
10 мин
7 минут
Сабақтың соңы
|
1-тапсырма. СЖ. «Дауыстап оқу» тәсілі арқылы әдеби шығарманың мазмұнын түсіну, мәнерлеп оқу,идеясын ашу. Блиц -сұрақтарға жауап беру. 1.Толғау не туралы? 2.Онда қандай мәселе көтерілген? 3.Шығарма кімнің атынан баяндалады? 4.Жырау қандай іс жасаған адамның өкінбейтінін айтады? 5.Адам өкінбейтіндей болу үшін жасау керек нәрселер қандай? 6. Толғау қай кезеңде жазылған? 7.Жиі қайталанатын сөз?
Қалыптастырушы бағалау қару-жарақ бейнесі арқылы жүргізіледі.
Өте жақсы жақсы орташа 2-тапсырма. ЖЖ.“Сәйкестендіру” әдісі арқылы суреттер мен өлең шумақтарын сәйкестендіріп, әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік - қоғамдық мәселенің идеясын ашу.
Қ/Б. 3 – тапсырма. ТЖ. «Фишбоун» әдісі 1.Толғауда қандай әлеуметтік мәселелер көтерілген? 2.Жырау өмір сүрген кезең қандай тарихи кезеңмен сәйкес келеді
ҚБ
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жумагалиева Алтын Хайтбаевна Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Доспанбет жырау"Айналайын Ақ Жайық "толғауы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Доспанбет жырау"Айналайын Ақ Жайық "толғауыМатериал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғаліміне күнделікті сабақ өткізу барысында пайдалануға таптырмас мүмкіндік деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||





















