0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Достық дәнегі
Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажыратады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
14 Маусым 2018
1477
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
10% жеңілдік
беріледі
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 3- бөлім «Адамгершілік – асыл қасиет»Мектеп: Алтайбаев атындағы негізгі орта мектепКүні: 07.11.2017ж. Мұғалімнің аты жөні: Нурпейсова Э.Т.Сынып: 5 | ||
Сабақ тақырыбы | Ш. Қанайұлының өмір жолы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) | Т/Ж1.Ш.Қанайұлының шығармашылық өмірі туралы мәлімет. «Зар заман» өлеңінің тақырыбы мен идеясын анықтау, әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: оқушылар Ш.Қанайұлының шығармашылық өмірі туралы мәліметпен танысады;Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тақырыбы мен идеясының арасындағы байланысты анықтайды;Кейбір оқушылар орындай алады: тақырып пен идеяға қатысты тың ойлар ұсынады, шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды | |
Бағалау критерийі | Шығармадағы негізгі тақырыпты дұрыс анықтайды;Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде жеткізеді | |
Тілдік мақсаттар | Оқушалыр орындай алады: шығарманың идеясы арқылы ой түйіндейді,тақырыпты ашады.Пәндік лексика және терминология: тақырып,идея, азулы,кесапат, айбар, дуан Диолог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестері: заманақыр, сүр, асылық, жөргем т.б. | |
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғыдан ойлау | |
Пәнаралық байланыс | Тарих | |
Алдыңғы білім | «Үш қадамды сұхбат» әдісі арқылы Қазтуған жырау шығармашылығы «Сұрақ – жауап» әдісімен пысықталады | |
Сабақ барысы | ||
Сабақ кезеңдері | Ресурстар | |
Сабақтың басы | Кіріспе.Топқа бөлуТүрлі – түсті қағазбен 3 топқа бөлемін. Өтетін тақырыпты «Адасқан әріптер» әдісімен әріптердің орнын ауыстырып қоямын. Оқушылар әріптерді орынына қойып, өлеңнің тақырыбын табады.1.5. Бұл өлең арқылы ақын не айтқысы келді?Оқушылар сөздікпен жұмыс жасайдыСөздікпен жұмыс:Кесапат –бәле, қырсықАсылық – астамшылық, күпірлік т.б.ҚБ «жарайсың», «керемет», «өте жақсы» | Үлестірмелі қағаздар 5– сынып оқулығы |
Сабақтың ортасы Саралау | 1 – тапсырма «ПОПС» әдісі бойынша тапсырма беріледі1 – топ «Менің ойымша шығармадағы басты идея.....»2 – топ «Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын.....»3 – топ «Осыған байланысты мен мынадай шешімге келдім......»Дескриптор: | Жұмыс дәптер |
Сабақтың соңы | Қорытынды: «Сіз үйренген 3 нәрсе» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын1. Сабақта білген 3 нәрсе2. Сіз білгіңіз келетін 2 нәрсе3. Есте сақтау керек 1 нәрсе | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау: Өлеңнің мазмұны бойынша 3 топқа тапсырма беремін | ҚБ «жарайсың», «керемет», «өте жақсы» | |
Сабақ бойынша рефлексия | Бас бармақ– мен үшін маңызды және қызықты болды ......Балан үйрек (сұқ саусақ) – мен бүгін түсіндім ..........Ортан терек (ортаншы саусақ) – мен үшін қиын болды .......Шылдыр шүмек (төртінші саусақ) – менің бағам ....... себебі...Кішкене бөбек (кішкентай саусақ) – менің білгім келеді ....Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Жоспарланған саралау тапсырмалары тиімді болып, оқушы белсенділігінің артуына ықпал етті. Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Сабақта берілген тапсырмалар жоспарланған уақытта орындалды.Өз сабағымда топқа берілген тапсырмалар сәтті өтті. Қиындық тудырған мәселелер болған жоқ. |
Сабақтың тақырыбы: Достық дәнегі | Мұғалімнің аты-жөні: Нурпейсова Э.ТКүні: 13.11.2017ж | |
СЫНЫП: 7 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу;7.О5. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру | |
Сабақ нәтижесі: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі; Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жұптық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша диалог құра алады | |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады | |
Тілдік құзіреттілік | Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктері | |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, жұптық тапсырмалар, кері байланыс, стикер | |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, сұхбат, диалог. Рефлексия | |
Пәнаралық байланыс | Бейнелеу өнері,музыка, қазақ тілі. | |
Алдыңғы оқу | «Попкорн» әдісі арқылы алдыңғы білімдерін қорытындылау | |
Сабақтың жоспары | ||
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы3 минут | Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» биСынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! | |
Жаңа білім5 минут | Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісіӘрбір жұп берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. 1.Достық сөзін қалай түсінесіңдер?2. Сенім дегеніміз не?3. А. Шопенгауэр «Өмірлік данышпандықтың афаризмдері» атты еңбегінде не деген? | Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы 23 минут | Негізгі бөлім: Ортақ тапсырма: Мәтінді тыңдап, негізгі және қосымша ақпаратты анықтаңыз Саралау тапсырмалары:1-деңгейТөмендегі фразеологизмдердің ішінен достық, бірлік, татулыққа қатыстыларын теріп,сөйлем құрастырМысалы: ағынан жарылды, қаймағы бұзылмау,ат арылту, ат- тонын ал қашу т.б.2- деңгейСурет бойынша өзара ой бөлісіп, сұхбат құрыңдар3- деңгей«Ағаш тамырымен,адам доымен мықты» тақырыбында диалог жазыңдар | |
Сергіту сәті2 минут | «Қыдырып қайтайық!» би билеу | Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту2 минут | Ой қорытыу «Кластер» | Таақырып бойынша түйген білімдерін кластерге жазады. |
Бағалау 2 минут Кері байланыс3 минут | «Білім қоржыны» кері байланыс | Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Сабақтың тақырыбы: Дос –досқа айна | Мұғалімнің аты-жөні: Нурпейсова Э.ТКүні: 15.11.17ж | |
СЫНЫП: 7 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 7.ӘТН2. Сөйлеу тіліндегі интонация,кідіріс,логикалық екпінің мәнін түсініп қолдану | |
693 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |