Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Барлық оқушылар : -Үшбұрыштар ауданы формулаларын білу,қолдану
Оқушылардың басым бөлігі Үшбұрыштар ауданы формулаларына есептер шығару
Кейбір оқушылар Үшбұрыштар ауданы формулаларын пайдаланып, күрделі есептерді шығару
Латын әліпбиіне көшу. Оқушылар ынтымақтастық ортадабір-бірімен жұмыс жасайды, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
• Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі
• Үшбұрыштар ауданы формулаларын есеп шығаруда қолданады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ
жоспары/қысқа мерзімді
жоспарлау/.
Сабақ :
№
Мектеп:
«Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі»
КММ
Күні 08.10.19
жыл
Мұғалімнің есімі
: Үркімбай Сауле Мұратжанқызы
Тақырыбы:
ЕҮОБ,ЕКОЕ
СЫНЫП : 5
сынып
Қатысқандар саны
:
Қатыспағандар
саны:
Сабақ негізделген
оқу мақсаты /мақсаттары/
5.1.1.8- өзара жай
сандардың анықтамасын білу
Сабақ
мақсаттары
Құндылықтарға
баулу.
Бағалау
критерийі
Барлық оқушылар
:-Үшбұрыштар ауданы формулаларын
білу,қолдану
Оқушылардың басым
бөлігіҮшбұрыштар ауданы
формулаларына есептер шығару
Кейбір оқушыларҮшбұрыштар ауданы
формулаларын пайдаланып, күрделі есептерді
шығару
Латын әліпбиіне көшу. Оқушылар ынтымақтастық
ортадабір-бірімен жұмыс жасайды, басқалардың пікірлерін тыңдауға,
өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Үшбұрыштар ауданы
формулаларын біледі
Үшбұрыштар ауданы формулаларын есеп шығаруда
қолданады
Тілдік
мақсат
Оқытудың пәндік,тілдік
мақсаттары:Үшбұрыштар ауданы
формулаларын біледі
Пәндік лексика және
терминология:«Үшбұрыштар ауданы », «Биіктік», «Табаны»
«Үшбұрыштың табаны», «Герон формуласы», «Периметр», «Жарты
периметр»
«Диалогқа және жазылымға қатысты тірек
сөздер:
«Үшбұрыштың табаны», «Үшбұрыш ауданы »«Герон
формуласы»,«Жарты периметр», «Сүйір бұрыштың синусы», «Пифогор
теоремасы»
Оқушылар істей
аладыҚұрама сандарды жай
көбейткіштерге жіктейді
Негізгі сөздер
мен тіркестер:дәреже,жай
сан
Сыныптағы
диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер.
Талқылауғаөзара жай сандардың
анықтамасынаарналған есептерді
шешу
Сіз неліктен
екенін ....айта аласыз ба?
Құрама сандарды жай
көбейткіштерге жіктеудібілу.
Алдыңғы
оқу
Дәреже ,жай
сан
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған
жаттығулар/төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескерпелерді
жазыңыз/
Ресурстар
Басталуы
I.Сәлемдесу. Үй тапсырмасын
тексеру (ауызша шешу формуласын, шешімін
тексеру)
Миға
шабуыл
1)555555
саны 3-ке жәе 5-ке бөлінеді ме? Жауабы:
ия
2) әкесі
27 жастаболғанда баласы 3 жаста болады. Ал қазір
әкесінің
жасы
баласының жасынан 3 есе үлкен. Сонда әрқайсының жасы нешеде?
Жауабы: 36,12.
Бүгінгі сабақ тақырыбы мен
жоспары таныстырылады. (Блум таксономиясы бойынша: білім,түсіну,
қолдану, талдау, бағалау)
III. Ой
қозғау«Формулалар сөйлейді»
Өткен
тақырыпты қандай дәрежеде игердік тексерейік: формулаларға сәйкес
оларға нені анықтап тұрғанын туралы мәлемет
бересіздер
;
S=;
S=; p ; S= ;
S=pr;
S= ;(Тапсырма жазылғанА-4
қағаздар)
Видео
көрсету
1.Оқушыларды
түгендеу
2.Топқа
бөлу
Стикер
Ортасы
өIV.«Маған жауапты
көрсет»
Оқушылар таратылып берген
тапсырмаларды ауызша жауабын әріптер арқылы көрсетеді (жауап
беретін әріптер таратылып беріледі)
№
Тапсырмалар
А
В
С
1
Тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғасы
катет
табан
биіктік
2
Аудан
бірлігі
м
см2
кг
3
Теңбүйірлі үшбұрыштың бір
қабырғасы
гипотенуза
диагональ
табаны
4
Үшбұрыштың ауданы табаны мен
сәйкес _____ көбейтіндісінің
жартысынатең
катетінің
қабырғасы
ның
биіктігінің
5
Тең қабырғалы үшбұрыш
ауданы
S=
S=
S=
Әр оқушы шешімін әр есеп
бойынша тексеріп , яғни жауап әріптерді көтеру арқылы балдарын
есептейді. (1-4 балл) Әр оқушы шешімін әр есеп бойынша тексеріп ,
яғни жауап әріптерді көтеру арқылы балдарын есептейді. (1-4
балл)
1
2
3
4
5
А
В
С
С
B
V.«Tarsia
моделі»
Топпен жұмыс: оқушылар 4 ден
орындарында топтасады. Әр топқа тапсырмалар мен олардың жауабы бар
үшбұрыштар таратылады. Топтағы оқушылар ұйымдасып есептерді шығарып
дұрыс жауаптарына сәйкес көпбұрыш құрастырады. Тапсырманы толық
орындаған топ мүшелері сәйкесінше баллдар ала алады,(1,2,3,4
балл)
Үшбұрыштың ауданын
табыңдар: (1-6 тапсырмалар)
1)Үшбұрыштың қабырғасы 12см,
оған түсірілген биіктігі
8см. 48cм2
2)Үшбұрыш қабырғалары 15см,
8смжәне олардың арасындағы бұрышы
300. 30см2
3) Тікбұрышты үшбұрыштың
катеттері 15см және
20см. 150см2
4)Үшбұрыштың қабырғалары
9,10,17.36см2
5) Теңбүйірлі үшбұрыштың
табаны 6см, оған түсірілген биіктігі
5см.
15
см2
6) Үшбұрыштың екі қабырғалары
6см және 8 см, ал олардың
арасындағыбұрышы120012 см2
7)Үшбұрыштың ауданы 20,
табаны10 болатын үшбұрыштың биіктігін
табыңдар. 4
8)Ауданы
54см2 болатын теңқабырғалы
үшбұрыштың қабырғасы 4см
Осы үшбұрышқа іштей сызылған
шеңбер радиусын
табыңдар. 9см
VI. Оқулықпен
жұмыс: «Ойлан,-Жұптас,Пікірлес» әдісі.Тапсырма
берілгеннен кейін әрбір оқушы жекеше өз ойларын берілген уақыт
ішінде қағазға түсіреді. Содан кейін жұбымен
талқылайды,пікірлеседі
Содан кейін мұғалім бүкіл
сынып идеяларын талқылауды
бастайды.
№14
Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданы
48-ге, ал табаны 16-ға тең.Үшбұрыштың бүйір қабырғасын
табыңдар.
Шешу:
S=формуласынан биіктігін
тауып
а лып,
h==A
ABC тікбұрышты
үшбұрышынан
АВ гипотенузасын табуға
Пифогор
теоремасын
қолданамыз
АВ===10(б.к)
Жауабы: 10 бірлік
кесінді
В Д
С
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Үшбұрыштар ауданы
формулаларын біледі
-сызбасын
сызады
- үшбұрыштың ауданы
формуласын қолданады, биіктігін
анықтайды
-үшбұрыштың ауданы
формуласын қолданады, іштей сызылған шеңбер радиусын
анықтайды
«Мадақтау» 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз