Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары /қысқа мерзімді жоспарлау/.

    Сабақ : №

    Мектеп: «Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ

    Күні 08.10.19 жыл

    Мұғалімнің есімі : Үркімбай Сауле Мұратжанқызы

    Тақырыбы:

    ЕҮОБ,ЕКОЕ

    СЫНЫП : 5 сынып

    Қатысқандар саны :

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаты /мақсаттары/

    5.1.1.8- өзара жай сандардың анықтамасын білу

    Сабақ мақсаттары







    Құндылықтарға баулу.

    Бағалау критерийі

    Барлық оқушылар : -Үшбұрыштар ауданы формулаларын білу,қолдану

    Оқушылардың басым бөлігі Үшбұрыштар ауданы формулаларына есептер шығару

    Кейбір оқушылар Үшбұрыштар ауданы формулаларын пайдаланып, күрделі есептерді шығару

    Латын әліпбиіне көшу. Оқушылар ынтымақтастық ортадабір-бірімен жұмыс жасайды, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

    • Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі

    • Үшбұрыштар ауданы формулаларын есеп шығаруда қолданады



    Тілдік мақсат

    Оқытудың пәндік,тілдік мақсаттары:Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі

    Пәндік лексика және терминология:«Үшбұрыштар ауданы », «Биіктік», «Табаны» «Үшбұрыштың табаны», «Герон формуласы», «Периметр», «Жарты периметр»

    «Диалогқа және жазылымға қатысты тірек сөздер: «Үшбұрыштың табаны», «Үшбұрыш ауданы »«Герон формуласы»,«Жарты периметр», «Сүйір бұрыштың синусы», «Пифогор теоремасы»

    Оқушылар істей алады Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктейді

    Негізгі сөздер мен тіркестер: дәреже,жай сан


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер.

    Талқылауға өзара жай сандардың анықтамасына арналған есептерді шешу


    Сіз неліктен екенін ....айта аласыз ба ?

    Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді білу.



    Алдыңғы оқу

    Дәреже ,жай сан

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар/төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескерпелерді жазыңыз/

    Ресурстар

    Басталуы

    I.Сәлемдесу. Үй тапсырмасын тексеру (ауызша шешу формуласын, шешімін тексеру)

    Миға шабуыл

    1)555555 саны 3-ке жәе 5-ке бөлінеді ме? Жауабы: ия

    2) әкесі 27 жастаболғанда баласы 3 жаста болады. Ал қазір әкесінің

    жасы баласының жасынан 3 есе үлкен. Сонда әрқайсының жасы нешеде? Жауабы: 36,12.


    Бүгінгі сабақ тақырыбы мен жоспары таныстырылады. (Блум таксономиясы бойынша: білім,түсіну, қолдану, талдау, бағалау)


    III. Ой қозғау«Формулалар сөйлейді»

    Өткен тақырыпты қандай дәрежеде игердік тексерейік: формулаларға сәйкес оларға нені анықтап тұрғанын туралы мәлемет бересіздер

    ; S= ; S= ; p  ; S=  ;

    S=pr; S=  ; (Тапсырма жазылғанА-4 қағаздар)

    Видео көрсету

    1.Оқушыларды түгендеу

    2.Топқа бөлу


    Стикер

    Ортасы

    өIV.«Маған жауапты көрсет»

    Оқушылар таратылып берген тапсырмаларды ауызша жауабын әріптер арқылы көрсетеді (жауап беретін әріптер таратылып беріледі)


    №

    Тапсырмалар

    А

    В

    С

    1

    Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғасы

    катет

    табан

    биіктік

    2

    Аудан бірлігі

    м

    см2

    кг

    3

    Теңбүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы

    гипотенуза

    диагональ

    табаны

    4

    Үшбұрыштың ауданы табаны мен сәйкес _____ көбейтіндісінің жартысынатең

    катетінің

    қабырғасы

    ның

    биіктігінің

    5

    Тең қабырғалы үшбұрыш ауданы

    S=

    S=

    S=

    Әр оқушы шешімін әр есеп бойынша тексеріп , яғни жауап әріптерді көтеру арқылы балдарын есептейді. (1-4 балл) Әр оқушы шешімін әр есеп бойынша тексеріп , яғни жауап әріптерді көтеру арқылы балдарын есептейді. (1-4 балл)

    1

    2

    3

    4

    5

    А

    В

    С

    С

    B

    V.«Tarsia моделі»

    Топпен жұмыс: оқушылар 4 ден орындарында топтасады. Әр топқа тапсырмалар мен олардың жауабы бар үшбұрыштар таратылады. Топтағы оқушылар ұйымдасып есептерді шығарып дұрыс жауаптарына сәйкес көпбұрыш құрастырады. Тапсырманы толық орындаған топ мүшелері сәйкесінше баллдар ала алады,(1,2,3,4 балл)


    Үшбұрыштың ауданын табыңдар: (1-6 тапсырмалар)

    1)Үшбұрыштың қабырғасы 12см, оған түсірілген биіктігі 8см. 48cм2

    2)Үшбұрыш қабырғалары 15см, 8смжәне олардың арасындағы бұрышы 300. 30см2

    3) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 15см және 20см. 150см2

    4)Үшбұрыштың қабырғалары 9,10,17.36см2

    5) Теңбүйірлі үшбұрыштың табаны 6см, оған түсірілген биіктігі 5см.

    15 см2

    6) Үшбұрыштың екі қабырғалары 6см және 8 см, ал олардың

    арасындағыбұрышы120012  см2







    7)Үшбұрыштың ауданы 20, табаны10 болатын үшбұрыштың биіктігін табыңдар. 4

    8)Ауданы 54см2 болатын теңқабырғалы үшбұрыштың қабырғасы 4см

    Осы үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер радиусын табыңдар. 9см




    VI. Оқулықпен жұмыс: «Ойлан,-Жұптас,Пікірлес» әдісі.Тапсырма берілгеннен кейін әрбір оқушы жекеше өз ойларын берілген уақыт ішінде қағазға түсіреді. Содан кейін жұбымен талқылайды,пікірлеседі

    Содан кейін мұғалім бүкіл сынып идеяларын талқылауды бастайды.

    №14

    Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданы 48-ге, ал табаны 16-ға тең.Үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар.

    Шешу: S= формуласынан биіктігін тауып

    а  лып, h= = A

    ABC тікбұрышты үшбұрышынан

    АВ гипотенузасын табуға Пифогор

    теоремасын қолданамыз

    АВ= = =10(б.к)

    Жауабы: 10 бірлік кесінді

    В Д С


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі





    -сызбасын сызады

    - үшбұрыштың ауданы формуласын қолданады, биіктігін анықтайды

    - Пифогор теоремасын қолданады,бүйір қабырғаны табады

    «Мадақтау» арқылы бағаланады

    №20

    Катеттері 3 және 4 болатын тікбұрышты үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің радиусын табыңдар А

    Ш  ешуі: S=pr, мұндағы p

    ABC тікбұрышты үшбұрышынан

    А

    О

    В гипотенузасын табуға Пифогор

    теоремасын қолданамыз, ол 5-ке тең.

    Сонда r= = =1(б.к)

    Жауабы:1 бірлік кесінді

    С В













    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі





    -сызбасын сызады

    - Пифогор теоремасын қолданады,гипотенузаны табады

    -үшбұрыштың ауданы формуласын қолданады, іштей сызылған шеңбер радиусын анықтайды


    «Мадақтау» 

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Үркімбай Сәуле Мұратжанқызы
    11 Қырқүйек 2021
    783
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ЕҮОБ, ЕКОЕ 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ЕҮОБ, ЕКОЕ 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар : -Үшбұрыштар ауданы формулаларын білу,қолдану Оқушылардың басым бөлігі Үшбұрыштар ауданы формулаларына есептер шығару Кейбір оқушылар Үшбұрыштар ауданы формулаларын пайдаланып, күрделі есептерді шығару Латын әліпбиіне көшу. Оқушылар ынтымақтастық ортадабір-бірімен жұмыс жасайды, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. • Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі • Үшбұрыштар ауданы формулаларын есеп шығаруда қолданады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары /қысқа мерзімді жоспарлау/.

    Сабақ : №

    Мектеп: «Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ

    Күні 08.10.19 жыл

    Мұғалімнің есімі : Үркімбай Сауле Мұратжанқызы

    Тақырыбы:

    ЕҮОБ,ЕКОЕ

    СЫНЫП : 5 сынып

    Қатысқандар саны :

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ негізделген оқу мақсаты /мақсаттары/

    5.1.1.8- өзара жай сандардың анықтамасын білу

    Сабақ мақсаттары







    Құндылықтарға баулу.

    Бағалау критерийі

    Барлық оқушылар : -Үшбұрыштар ауданы формулаларын білу,қолдану

    Оқушылардың басым бөлігі Үшбұрыштар ауданы формулаларына есептер шығару

    Кейбір оқушылар Үшбұрыштар ауданы формулаларын пайдаланып, күрделі есептерді шығару

    Латын әліпбиіне көшу. Оқушылар ынтымақтастық ортадабір-бірімен жұмыс жасайды, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

    • Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі

    • Үшбұрыштар ауданы формулаларын есеп шығаруда қолданады



    Тілдік мақсат

    Оқытудың пәндік,тілдік мақсаттары:Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі

    Пәндік лексика және терминология:«Үшбұрыштар ауданы », «Биіктік», «Табаны» «Үшбұрыштың табаны», «Герон формуласы», «Периметр», «Жарты периметр»

    «Диалогқа және жазылымға қатысты тірек сөздер: «Үшбұрыштың табаны», «Үшбұрыш ауданы »«Герон формуласы»,«Жарты периметр», «Сүйір бұрыштың синусы», «Пифогор теоремасы»

    Оқушылар істей алады Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктейді

    Негізгі сөздер мен тіркестер: дәреже,жай сан


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер.

    Талқылауға өзара жай сандардың анықтамасына арналған есептерді шешу


    Сіз неліктен екенін ....айта аласыз ба ?

    Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді білу.



    Алдыңғы оқу

    Дәреже ,жай сан

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар/төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескерпелерді жазыңыз/

    Ресурстар

    Басталуы

    I.Сәлемдесу. Үй тапсырмасын тексеру (ауызша шешу формуласын, шешімін тексеру)

    Миға шабуыл

    1)555555 саны 3-ке жәе 5-ке бөлінеді ме? Жауабы: ия

    2) әкесі 27 жастаболғанда баласы 3 жаста болады. Ал қазір әкесінің

    жасы баласының жасынан 3 есе үлкен. Сонда әрқайсының жасы нешеде? Жауабы: 36,12.


    Бүгінгі сабақ тақырыбы мен жоспары таныстырылады. (Блум таксономиясы бойынша: білім,түсіну, қолдану, талдау, бағалау)


    III. Ой қозғау«Формулалар сөйлейді»

    Өткен тақырыпты қандай дәрежеде игердік тексерейік: формулаларға сәйкес оларға нені анықтап тұрғанын туралы мәлемет бересіздер

    ; S= ; S= ; p  ; S=  ;

    S=pr; S=  ; (Тапсырма жазылғанА-4 қағаздар)

    Видео көрсету

    1.Оқушыларды түгендеу

    2.Топқа бөлу


    Стикер

    Ортасы

    өIV.«Маған жауапты көрсет»

    Оқушылар таратылып берген тапсырмаларды ауызша жауабын әріптер арқылы көрсетеді (жауап беретін әріптер таратылып беріледі)


    №

    Тапсырмалар

    А

    В

    С

    1

    Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғасы

    катет

    табан

    биіктік

    2

    Аудан бірлігі

    м

    см2

    кг

    3

    Теңбүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы

    гипотенуза

    диагональ

    табаны

    4

    Үшбұрыштың ауданы табаны мен сәйкес _____ көбейтіндісінің жартысынатең

    катетінің

    қабырғасы

    ның

    биіктігінің

    5

    Тең қабырғалы үшбұрыш ауданы

    S=

    S=

    S=

    Әр оқушы шешімін әр есеп бойынша тексеріп , яғни жауап әріптерді көтеру арқылы балдарын есептейді. (1-4 балл) Әр оқушы шешімін әр есеп бойынша тексеріп , яғни жауап әріптерді көтеру арқылы балдарын есептейді. (1-4 балл)

    1

    2

    3

    4

    5

    А

    В

    С

    С

    B

    V.«Tarsia моделі»

    Топпен жұмыс: оқушылар 4 ден орындарында топтасады. Әр топқа тапсырмалар мен олардың жауабы бар үшбұрыштар таратылады. Топтағы оқушылар ұйымдасып есептерді шығарып дұрыс жауаптарына сәйкес көпбұрыш құрастырады. Тапсырманы толық орындаған топ мүшелері сәйкесінше баллдар ала алады,(1,2,3,4 балл)


    Үшбұрыштың ауданын табыңдар: (1-6 тапсырмалар)

    1)Үшбұрыштың қабырғасы 12см, оған түсірілген биіктігі 8см. 48cм2

    2)Үшбұрыш қабырғалары 15см, 8смжәне олардың арасындағы бұрышы 300. 30см2

    3) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 15см және 20см. 150см2

    4)Үшбұрыштың қабырғалары 9,10,17.36см2

    5) Теңбүйірлі үшбұрыштың табаны 6см, оған түсірілген биіктігі 5см.

    15 см2

    6) Үшбұрыштың екі қабырғалары 6см және 8 см, ал олардың

    арасындағыбұрышы120012  см2







    7)Үшбұрыштың ауданы 20, табаны10 болатын үшбұрыштың биіктігін табыңдар. 4

    8)Ауданы 54см2 болатын теңқабырғалы үшбұрыштың қабырғасы 4см

    Осы үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер радиусын табыңдар. 9см




    VI. Оқулықпен жұмыс: «Ойлан,-Жұптас,Пікірлес» әдісі.Тапсырма берілгеннен кейін әрбір оқушы жекеше өз ойларын берілген уақыт ішінде қағазға түсіреді. Содан кейін жұбымен талқылайды,пікірлеседі

    Содан кейін мұғалім бүкіл сынып идеяларын талқылауды бастайды.

    №14

    Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданы 48-ге, ал табаны 16-ға тең.Үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар.

    Шешу: S= формуласынан биіктігін тауып

    а  лып, h= = A

    ABC тікбұрышты үшбұрышынан

    АВ гипотенузасын табуға Пифогор

    теоремасын қолданамыз

    АВ= = =10(б.к)

    Жауабы: 10 бірлік кесінді

    В Д С


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі





    -сызбасын сызады

    - үшбұрыштың ауданы формуласын қолданады, биіктігін анықтайды

    - Пифогор теоремасын қолданады,бүйір қабырғаны табады

    «Мадақтау» арқылы бағаланады

    №20

    Катеттері 3 және 4 болатын тікбұрышты үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің радиусын табыңдар А

    Ш  ешуі: S=pr, мұндағы p

    ABC тікбұрышты үшбұрышынан

    А

    О

    В гипотенузасын табуға Пифогор

    теоремасын қолданамыз, ол 5-ке тең.

    Сонда r= = =1(б.к)

    Жауабы:1 бірлік кесінді

    С В













    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі





    -сызбасын сызады

    - Пифогор теоремасын қолданады,гипотенузаны табады

    -үшбұрыштың ауданы формуласын қолданады, іштей сызылған шеңбер радиусын анықтайды


    «Мадақтау» 

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    11.00.2021
    783
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Үркімбай Сәуле Мұратжанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации