Материалдар / ЕҮОБ, ЕКОЕ 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ЕҮОБ, ЕКОЕ 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар : -Үшбұрыштар ауданы формулаларын білу,қолдану Оқушылардың басым бөлігі Үшбұрыштар ауданы формулаларына есептер шығару Кейбір оқушылар Үшбұрыштар ауданы формулаларын пайдаланып, күрделі есептерді шығару Латын әліпбиіне көшу. Оқушылар ынтымақтастық ортадабір-бірімен жұмыс жасайды, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. • Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі • Үшбұрыштар ауданы формулаларын есеп шығаруда қолданады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2021
675
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары /қысқа мерзімді жоспарлау/.

Сабақ : №

Мектеп: «Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» КММ

Күні 08.10.19 жыл

Мұғалімнің есімі : Үркімбай Сауле Мұратжанқызы

Тақырыбы:

ЕҮОБ,ЕКОЕ

СЫНЫП : 5 сынып

Қатысқандар саны :

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты /мақсаттары/

5.1.1.8- өзара жай сандардың анықтамасын білу

Сабақ мақсаттары







Құндылықтарға баулу.

Бағалау критерийі

Барлық оқушылар : -Үшбұрыштар ауданы формулаларын білу,қолдану

Оқушылардың басым бөлігі Үшбұрыштар ауданы формулаларына есептер шығару

Кейбір оқушылар Үшбұрыштар ауданы формулаларын пайдаланып, күрделі есептерді шығару

Латын әліпбиіне көшу. Оқушылар ынтымақтастық ортадабір-бірімен жұмыс жасайды, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

  • Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі

  • Үшбұрыштар ауданы формулаларын есеп шығаруда қолданады



Тілдік мақсат

Оқытудың пәндік,тілдік мақсаттары:Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі

Пәндік лексика және терминология:«Үшбұрыштар ауданы », «Биіктік», «Табаны» «Үшбұрыштың табаны»«Герон формуласы», «Периметр», «Жарты периметр»

«Диалогқа және жазылымға қатысты тірек сөздер: «Үшбұрыштың табаны», «Үшбұрыш ауданы »«Герон формуласы»,«Жарты периметр», «Сүйір бұрыштың синусы», «Пифогор теоремасы»

Оқушылар істей алады Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктейді

Негізгі сөздер мен тіркестер: дәреже,жай сан


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер.

Талқылауға өзара жай сандардың анықтамасына арналған есептерді шешу


Сіз неліктен екенін ....айта аласыз ба ?

Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді білу.



Алдыңғы оқу

Дәреже ,жай сан

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар/төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескерпелерді жазыңыз/

Ресурстар

Басталуы

I.Сәлемдесу. Үй тапсырмасын тексеру (ауызша шешу формуласын, шешімін тексеру)

Миға шабуыл

1)555555 саны 3-ке жәе 5-ке бөлінеді ме? Жауабы: ия

2) әкесі 27 жастаболғанда баласы 3 жаста болады. Ал қазір әкесінің

жасы баласының жасынан 3 есе үлкен. Сонда әрқайсының жасы нешеде? Жауабы: 36,12.


Бүгінгі сабақ тақырыбы мен жоспары таныстырылады. (Блум таксономиясы бойынша: білім,түсіну, қолдану, талдау, бағалау)


III. Ой қозғау«Формулалар сөйлейді»

Өткен тақырыпты қандай дәрежеде игердік тексерейік: формулаларға сәйкес оларға нені анықтап тұрғанын туралы мәлемет бересіздер

; S= ; S= ; p  ; S=  ;

S=pr; S=  ; (Тапсырма жазылғанА-4 қағаздар)

Видео көрсету

1.Оқушыларды түгендеу

2.Топқа бөлу


Стикер

Ортасы

өIV.«Маған жауапты көрсет»

Оқушылар таратылып берген тапсырмаларды ауызша жауабын әріптер арқылы көрсетеді (жауап беретін әріптер таратылып беріледі)


Тапсырмалар

А

В

С

1

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғасы

катет

табан

биіктік

2

Аудан бірлігі

м

см2

кг

3

Теңбүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы

гипотенуза

диагональ

табаны

4

Үшбұрыштың ауданы табаны мен сәйкес _____ көбейтіндісінің жартысынатең

катетінің

қабырғасы

ның

биіктігінің

5

Тең қабырғалы үшбұрыш ауданы

S=

S=

S=

Әр оқушы шешімін әр есеп бойынша тексеріп , яғни жауап әріптерді көтеру арқылы балдарын есептейді. (1-4 балл) Әр оқушы шешімін әр есеп бойынша тексеріп , яғни жауап әріптерді көтеру арқылы балдарын есептейді. (1-4 балл)

1

2

3

4

5

А

В

С

С

B

V.«Tarsia моделі»

Топпен жұмыс: оқушылар 4 ден орындарында топтасады. Әр топқа тапсырмалар мен олардың жауабы бар үшбұрыштар таратылады. Топтағы оқушылар ұйымдасып есептерді шығарып дұрыс жауаптарына сәйкес көпбұрыш құрастырады. Тапсырманы толық орындаған топ мүшелері сәйкесінше баллдар ала алады,(1,2,3,4 балл)


Үшбұрыштың ауданын табыңдар: (1-6 тапсырмалар)

1)Үшбұрыштың қабырғасы 12см, оған түсірілген биіктігі 8см. 48cм2

2)Үшбұрыш қабырғалары 15см, 8смжәне олардың арасындағы бұрышы 30030см2

3) Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 15см және 20см. 150см2

4)Үшбұрыштың қабырғалары 9,10,17.36см2

5) Теңбүйірлі үшбұрыштың табаны 6см, оған түсірілген биіктігі 5см.

15 см2

6) Үшбұрыштың екі қабырғалары 6см және 8 см, ал олардың

арасындағыбұрышы120012  см2







7)Үшбұрыштың ауданы 20, табаны10 болатын үшбұрыштың биіктігін табыңдар. 4

8)Ауданы 54см2 болатын теңқабырғалы үшбұрыштың қабырғасы 4см

Осы үшбұрышқа іштей сызылған шеңбер радиусын табыңдар. 9см




VI. Оқулықпен жұмыс: «Ойлан,-Жұптас,Пікірлес» әдісі.Тапсырма берілгеннен кейін әрбір оқушы жекеше өз ойларын берілген уақыт ішінде қағазға түсіреді. Содан кейін жұбымен талқылайды,пікірлеседі

Содан кейін мұғалім бүкіл сынып идеяларын талқылауды бастайды.

14

Теңбүйірлі үшбұрыштың ауданы 48-ге, ал табаны 16-ға тең.Үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар.

Шешу: S= формуласынан биіктігін тауып

а  лып, h= = A

ABC тікбұрышты үшбұрышынан

АВ гипотенузасын табуға Пифогор

теоремасын қолданамыз

АВ= = =10(б.к)

Жауабы: 10 бірлік кесінді

В Д С


Бағалау критерийі

Дескриптор

Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі





-сызбасын сызады

- үшбұрыштың ауданы формуласын қолданады, биіктігін анықтайды

- Пифогор теоремасын қолданады,бүйір қабырғаны табады

«Мадақтау» арқылы бағаланады

20

Катеттері 3 және 4 болатын тікбұрышты үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің радиусын табыңдар А

Ш  ешуі: S=pr, мұндағы p

ABC тікбұрышты үшбұрышынан

А

О

В гипотенузасын табуға Пифогор

теоремасын қолданамыз, ол 5-ке тең.

Сонда r= = =1(б.к)

Жауабы:1 бірлік кесінді

С В













Бағалау критерийі

Дескриптор

Үшбұрыштар ауданы формулаларын біледі





-сызбасын сызады

- Пифогор теоремасын қолданады,гипотенузаны табады

-үшбұрыштың ауданы формуласын қолданады, іштей сызылған шеңбер радиусын анықтайды


«Мадақтау»  770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!