Материалдар / Формула.Формула бойынша есептеу

Формула.Формула бойынша есептеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар орындай алады: «Формула» терминімен біледі, оқи алады, периметрдің , аудан және көлемді есептеу формуласын, жолдың формуласын біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: формула бойынша мәтінді есептерді шығара алады Оқушылардың кейбірі орындай алады: Формуланы құра алады, есептің мәтіні бойынша өрнек құрастыра алады, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді таба алады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы Ойыл ауданы Ш.Бекмухамбетова атындағы мектеп- гимназияҚР Білім беру ісінің үздігі, математика пәнінің мұғалімі Ихсанова Асия Тапашевна
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1A бөлім: Натурал сандар және нөл саныМектеп: Ш.Бекмухамбетова атындағы мектеп-гимназиясы
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ихсанова Асия Тапашевна
Сабақтың тақырыбы: Формула.Формула бойынша есептеу
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары5.5.1.1. натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар орындай алады: «Формула» терминімен біледі, оқи алады, периметрдің , аудан және көлемді есептеу формуласын, жолдың формуласын біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: формула бойынша мәтінді есептерді шығара аладыОқушылардың кейбірі орындай алады: Формуланы құра алады, есептің мәтіні бойынша өрнек құрастыра алады, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді таба алады;
Бағалау критерийі
  • Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана алады;
  • Формула бойынша мәтінді есептерді шығарады;
  • Формула бойынша мәтінді есепті құрастырады;
  • Тілдік мақсатТілдік мақсаты:-жақшаларды аша алады; - ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығарады;- формуланы қолдана алады;Лексика және терминалогиялық мақсаты:- Әріпті өрнек- формула- периметр- аудан- Қозғалыс- заттың құныДиалог құруға арналған пайдалы сөз, сөз тіркестері: - әріпті өрнектің мәнін табу үшін ... керек;Талқылауға арналған сұрақтар:- Тік төртбұрыштың периметрі , ауданы неге тең? Формуласын жазыңдар. - Жолдың формуласын жазыңдар. Формуладағы әрбір әріптің мағынасықандай? -Тік бұрышты параллелепипедтің көлемі неге тең?
    Құндылықтарға баулуҚазақстанның Тәуелсіздігі және Астана
    Алдыңғы оқу: «Санды және әріпті өрнектер,олардың мәндері»
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар

    Сабақтың басы











    1.Ұйымдастыру кезеңі2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Ассоциация» әдісін қолдану арқылы бастауыштан алған «Жол; қашықтық; тіктөртбұрыштың периметрі және ауданы; квадраттың периметрі және ауданы» туралы білімдерін еске түсіреді. АКТ, кесте, стикерлерШаттық шебері

    Сабақтың ортасы



    Топқа бөлу. 1,2,3 сандарына санау арқылы топқа бөлінеді( 1топ – Периметр; 2 топ – Аудан ; 3 топ- Қозғалыс )I тапсырма. «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі бойынша жаңа тақырыпты талдайды.1 топ. А) Тіктөртбұрыштың ,квадраттың периметрінің формуласыБ) Тік төртбұрыштың ұзындығы 6 см, ені 4 см. Тік төртбұрыштың периметрін тап. Шешуі: _____________________________2 топ. А) Тіктөртбұрыштың ,квадраттың аудандарының формуласы.Б) Тік төртбұрыштың ұзындығы 2 дм, ені 9 см. Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар.3 топ. А) Жолдың формуласы .Заттың құнының формуласыБ)Асхаттың 500 тг. Ақшасы бар.Ол бағасы 25 тг 7 дәптер және бағасы 80 тг. 3 қалам сатып алды.Не белгісіз? Сұрақ қойыңыз?Дескриптор: - Тіктөртбұрыштың ,квадраттың периметрлерінің, аудандарының формулаларын біледі; - Жолдың формуласы .Заттың құнының формуласын қолдана біледі;- Мәтін есепті шығара алады;Кері байланыс: «Басбармақ»АКТ, парақшалар, түрлі-түсті маркерлер







































    2 тапсырма «Жұппен жұмыс»Құндылыққа тапсырмаАйман мен Шолпан Алматы қаласында тұрады. Олар Астанаға және одан әрі Бурабайға жеңіл машинамен бармақшы. Алматы мен Астананың арақашықтығы 1350 км жолды 150км/сағ. жылдамдықпен , Астана мен Бурабайдың арақашықтығы 220 км жолды 110км/сағ.жылдамдықпен жүрген болса барлық жолға қанша уақыт жібереді?Дескриптор: -Жолдың формуласын біледі; - Жолдың формуласынан уақытты таба аладыКері байланыс: «Бағдаршам» 3 тапсырма І деңгей тапсырмалары№ 123. Кубтың қыры 6 см.Осы кубты қыры 2 см. болатын неше кубқа бөлуге болады?Дескриптор: -Кубтың көлемінің формуласын қолданып есептей алады;Кері байланыс: «Бағдаршам»№ 124. 1) Тікбұрышты параллелепипедтің ұзындығы 12 см,ені 9 см, биіктігі 5 см. Көлемін табыңдар.Дескриптор: - Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін таба алады;Кері байланыс: «Басбармақ»ІІ деңгей тапсырмалары№128Тіктөртбұрыш пішінді суқоймасның ұзындығы 45 м, ені 38 м.Оның жиегінен 2 м қашықтықта қоршау жүргізілді.Қоршаудың ұзындығы неше метр?Дескриптор: -Тік төртбұрыштың ауданының формуласын қолданып есептей алады;Кері байланыс: Смайликтер



































    Соңы

    Оқушылар сабақта нені біліп, не бүгінгі түйгендері туралы ойлары бойынша пікір алмасады, өз ұсыныс- тілектерін стикер арқылы пікір ағашына жапсырады


    «Пікір ағашы»





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ