Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1A бөлім: Натурал сандар және нөл саны | Мектеп: Ш.Бекмухамбетова атындағы мектеп-гимназиясы |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Ихсанова Асия Тапашевна |
Сабақтың тақырыбы: | Формула.Формула бойынша есептеу |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 5.5.1.1. натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару; |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады: «Формула» терминімен біледі, оқи алады, периметрдің , аудан және көлемді есептеу формуласын, жолдың формуласын біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: формула бойынша мәтінді есептерді шығара аладыОқушылардың кейбірі орындай алады: Формуланы құра алады, есептің мәтіні бойынша өрнек құрастыра алады, бір шаманы екінші шама арқылы өрнектеуді таба алады; |
Бағалау критерийі | Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана алады;Формула бойынша мәтінді есептерді шығарады;Формула бойынша мәтінді есепті құрастырады; |
Тілдік мақсат | Тілдік мақсаты:-жақшаларды аша алады; - ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығарады;- формуланы қолдана алады;Лексика және терминалогиялық мақсаты:- Әріпті өрнек- формула- периметр- аудан- Қозғалыс- заттың құныДиалог құруға арналған пайдалы сөз, сөз тіркестері: - әріпті өрнектің мәнін табу үшін ... керек;Талқылауға арналған сұрақтар:- Тік төртбұрыштың периметрі , ауданы неге тең? Формуласын жазыңдар. - Жолдың формуласын жазыңдар. Формуладағы әрбір әріптің мағынасықандай? -Тік бұрышты параллелепипедтің көлемі неге тең? |
Құндылықтарға баулу | Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана |
Алдыңғы оқу: | «Санды және әріпті өрнектер,олардың мәндері» |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар
|
Сабақтың басы
| 1.Ұйымдастыру кезеңі2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Ассоциация» әдісін қолдану арқылы бастауыштан алған «Жол; қашықтық; тіктөртбұрыштың периметрі және ауданы; квадраттың периметрі және ауданы» туралы білімдерін еске түсіреді. | АКТ, кесте, стикерлерШаттық шебері
|
Сабақтың ортасы
| Топқа бөлу. 1,2,3 сандарына санау арқылы топқа бөлінеді( 1топ – Периметр; 2 топ – Аудан ; 3 топ- Қозғалыс )I тапсырма. «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі бойынша жаңа тақырыпты талдайды.1 топ. А) Тіктөртбұрыштың ,квадраттың периметрінің формуласыБ) Тік төртбұрыштың ұзындығы 6 см, ені 4 см. Тік төртбұрыштың периметрін тап. Шешуі: _____________________________2 топ. А) Тіктөртбұрыштың ,квадраттың аудандарының формуласы.Б) Тік төртбұрыштың ұзындығы 2 дм, ені 9 см. Тік төртбұрыштың ауданын табыңдар.3 топ. А) Жолдың формуласы .Заттың құнының формуласыБ)Асхаттың 500 тг. Ақшасы бар.Ол бағасы 25 тг 7 дәптер және бағасы 80 тг. 3 қалам сатып алды.Не белгісіз? Сұрақ қойыңыз?Дескриптор: - Тіктөртбұрыштың ,квадраттың периметрлерінің, аудандарының формулаларын біледі; - Жолдың формуласы .Заттың құнының формуласын қолдана біледі;- Мәтін есепті шығара алады;Кері байланыс: «Басбармақ» | АКТ, парақшалар, түрлі-түсті маркерлер
|
| 2 тапсырма «Жұппен жұмыс»Құндылыққа тапсырмаАйман мен Шолпан Алматы қаласында тұрады. Олар Астанаға және одан әрі Бурабайға жеңіл машинамен бармақшы. Алматы мен Астананың арақашықтығы 1350 км жолды 150км/сағ. жылдамдықпен , Астана мен Бурабайдың арақашықтығы 220 км жолды 110км/сағ.жылдамдықпен жүрген болса барлық жолға қанша уақыт жібереді?Дескриптор: -Жолдың формуласын біледі; - Жолдың формуласынан уақытты таба аладыКері байланыс: «Бағдаршам» 3 тапсырма І деңгей тапсырмалары№ 123. Кубтың қыры 6 см.Осы кубты қыры 2 см. болатын неше кубқа бөлуге болады?Дескриптор: -Кубтың көлемінің формуласын қолданып есептей алады;Кері байланыс: «Бағдаршам»№ 124. 1) Тікбұрышты параллелепипедтің ұзындығы 12 см,ені 9 см, биіктігі 5 см. Көлемін табыңдар.Дескриптор: - Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін таба алады;Кері байланыс: «Басбармақ»ІІ деңгей тапсырмалары№128Тіктөртбұрыш пішінді суқоймасның ұзындығы 45 м, ені 38 м.Оның жиегінен 2 м қашықтықта қоршау жүргізілді.Қоршаудың ұзындығы неше метр?Дескриптор: -Тік төртбұрыштың ауданының формуласын қолданып есептей алады;Кері байланыс: Смайликтер |
|
Соңы |
Оқушылар сабақта нені біліп, не бүгінгі түйгендері туралы ойлары бойынша пікір алмасады, өз ұсыныс- тілектерін стикер арқылы пікір ағашына жапсырады |
«Пікір ағашы»
|