Пәннің аты: дене шынықтыру | Уақыты: | Кабинет: спорт залы | Мұғалім: Ауыт А |
Сабақтың атауы:Сынып: | Футбол элементтері4 |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | Оқушылар футбол элементтерін біледі. Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады, алған білімін ойында қолдана алады. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:Оқушылар футбол элементтерін біледі. Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады, алған білімін ойында қолдана алады.Оқушылардың басым бөлігі:Футбол элементтерін атайдыКейбір оқушылар:Футбол ойынының ережелерін біледі Оқушылар:Футболдың тақырыптан тыс элементтерін көрсете алады |
Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен тіркестер:Футбол элементтері, аяқ үші, табанның ішкі жағымен тебу, пастасу, қақпаға бағыттау.Талқылауға арналған сұрақтар:Футбол ойыны туралы не білеміз?Атақты футболшылар, клубтарды атаңдар |
Алдыңғы оқу | Қозғалмалы ойындар, көкпар ойыны, қазақша күрес туралы білімдерін пысықау. |
Критерийлер | Футбол элементтерін ажыратадыАлған білімін ойында қолдана алады. |
Бағалау дескрипторлары ұсынылады | Футбол элементтерін біледіТақырып бойынша жаңа сөздерді түсінедіАлған білімін ойында қолдана алады. |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы
С. | Ынтымақтастық ахуалын қалыптастыру 2 мин– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік!Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.Дайындық бөлім: 10минОқушыларды сапқа тұрғызып, сынып түзеліңдер, тік тұрындар деген бұйрық беріп сәләматсыздарма оқушылар деп сәлемдесу. Кезекшінің баяндамасын тыңдап сабақта жок оқушыларды журналға белгілеу.
Жүру кезінде орындалатын жаттығуларҚол жоғарда аяқ ұшымен жүреміз;Қол желкеде өкшемен журеміз;Қол алда жартылай отырып жүреміз;Қол желкеде толықтай отырып жүреміз;Жүгіру кезінде орындалатын жаттығуларБір қалыпты алаңды айналып жүгіреміз; Қол белде, оң жақ сол жағымызбен ауысып жүгіреміз;Қол алда тізені қолға тигізіп жүргіземіз;Қол артта өкшені қолға тигізіп жүгіреміз.
Бір орында жасалатын жаттығулар1. Б.Қ-қол белде аяқ иық денгеиінде басты оңға 4рет,солға 4ретАйналдырамыз;2. Б.Қ: Аяқ иық деңгейінде, қолды иыққа қойып алға, артқа иығымызды айналдырамыз;3. Б.Қ Қол кеуде тұсында аяқ иық көлемінде 1,2 алға, 3,4 оңға. 1,2 алға 3,4 солға қолды ашып жаямыз;4. Б.Қ сол қол белде, оң қолды жоғары көтереміз 1,2 оңға 3,4 солға иілеміз.5.Б.Қ Қолымыз белімізде, аяқ иық көлемінде белімізді оңға 4 – рет, солға 4- рет айналдырамыз6. Б.Қ.Н.Т.1.Қол жоғары шалқайамыз2.Қол едеңде еңкиеміз.3.Қол алда отырамыз4.Б.Қ.7. Б.Қ Қолымызды алдымызда созамыз,сол аяқты оң қолды,оң аяқты сол қолға тигіземіз.8. Б.Қ аяқ денгиінде,тіземізді 1,2,3,4 ішке қарай 1,2,3,4сыртқа қарай айналдырамыз.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: 3 мин «Өрмекшінің торы»әдісіӨтілген сабақтан сұрақтар қойып үй тапсырмасын тексеру.1. Қозғалмалы ойындардың түрлерін атаңыз?2. Қозғалмалы ойындардың ішіндегі, оймен ойнайтын ойын түрі? (тоғызқұмалақ, шахмат)3. Көкпар ойынын неше топ, немен ойнайды?4. Қазақ халқын әлемге таратқан қазақ балуаны |
Жіп |
Топқа бөлу | 1 мин | Шарлар |
Қызығушылықты ояту | Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалауШығармашылық тапсырма «Нағыз футболшы» 3 мин |
Презентация |
Сергіту сәті
Т. | «Ұшты-ұшты» 3 минТоп капитандары балаларға ұшты-ұшты қарлығаш ұшты дегенде балалар қолдарын көтеріп ұшады, ұшты-ұшты орындық ұшты десе отыра қалады.Мақсаты: Аяқ-қол бұлшық еттерін дамыту, қимыл қозғалыстарын жетілдіру«Бас бармақ» әдісі бойынша топаралық бағалау |
|
Жаңа сабақ | 20 минСапқа тұрғызу, тақырыпты баяндау.
Айнала тұрып допты бір-біріне аяқтың ішкі,сыртқы қырларымен теуіп пастаса ойнау.
2-3 ойыншылар арасынан допты жылдам қимылдап алып өту.Алаңда доп жетектеп,әртүрлі қимылдар жасау. Доп жетектеп жылдам қимыл әрекетте допты қақпаға тура бағыттау. «Бас бармақ» әдісі бойынша топаралық бағалау Алаңның әртұсында қақпаға доп тебу әдістері.«Бас бармақ» әдісі бойынша топаралық бағалау
Екі жақты ойын 5х5.
V. Бекіту: «Сұрақ лақтыру» әдісі арқылы өтілген сабақтан сұрақтар қойып оқушылардын білімдерін тексеру. |
Доп
Доп |
РефлексияКері байланыс | 2 минСмайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтер |
Үйге тапсырма | Тақырыпқа байланысты мағлұматтар жинақтау 1 мин | Күнделіктеріне жазу |
Бағалау |
|
|