Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні: Сынып: 8 |
Пән мұғалімі: Төлебаев Мейіржан Еркінұлы Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңсіздіктерді шешу |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Квадрат теңсіздіктерді шешуде аралық әдісін үйрету Бүтін және бөлшек рационал теңсіздіктерді шешуге жетелеу |
||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Квадрат теңсіздіктерді шешу жолдарын түсіндіру, ұғындыру; Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылардың табиғи – ғылыми көзқарастарын қалыптастыру және дамыту. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту; Кейбір оқушылар: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр |
||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылар: 1)Интервалдар әдісін түсінеді. 2)Рационал теңсіздіктерді көбейткіштерге жіктеу әдісін түсінеді. |
||
|
Тілдік мақсаты: |
Текше- квадрат-square |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету . Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика,информатика сабағы |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Табиғат |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Теңсіздік деген не? Көбейткіштерге жіктеу әдісі. |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
- Балалар, міне, сендер 8 - сыныпта "математика" пәнінен функциялардың графиктерін салуды теңсіздіктерді шешуді квадрат түбірді, квадрат түбірдің қасиеттерін квадраттық функцияларды, бөлшек-сызықтық функцияларды оқып үйрендіңдер. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шешуді қарастырдық. Ал енді интервалдар әдісімен танысайық. Көп жағдайда квадрат теңсіздіктерді шешу үшін осы интервалдар әдісін қолданған ыңғайлы. aх2+вх+с >0 (а) квадрат теңсіздігі берілсін. Бұл теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу үшін, алдымен, у= aх2+вх+с функциясы графигінің Ох осімен қиылысу нүктелерінің абсциссаларын, яғни функцияның нөлдерін табу керек. aх2+вх+с >0 (а) функциясының нөлдері деп aх2+вх+с =0 теңдеуінің түбірлері айтылатыны белгілі. у= aх2+вх+с функциясының нөлдері х1 және х2 болсын, мұндағы х1<х2. Сонымен бірге а>0(егер а<0 болса, онда оны а>0 жағдайына келтіреміз/сыныпқа сұрақ: қалай?) деп ұйғарайық. І жағдайдың бірінші пунктіне сәйкес у= aх2+вх+с функциясы х1 және x>x2аралығында оң мәндерді, ал x12 аралығында теріс мәндерді қабылдайды. Демек, функцияның нөлдері арқылы сан осінде алынған әрбір интервалда функция таңбасын сақтайды және ол таңба функцияның графигі нөлдерден өткенде өзгереді.
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Талдау. Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, ой шешімін табу. «Квадраттық теңсіздіктер » тақырыбына постер қорғау 1) Әдістерді үйренудің пайдасы қандай? 2) Квадрат теңсіздіктерді шешу әдістері 3)Қызықты мәліметтер -диалогтық сөйлесу арқылы өз ой-пікірін еркін жеткізе алады. Мағынасын ашты - 3 Жартылай ашты - 2 Аша алмады - 1 Бекіту.
Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрағың бар ма? Тағы не білгің келеді?) Үйге тапсырма береді. Тест есептері Үйге тапсырма 1. § 1 оқып, түсінік айту Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут) |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Бас бармақтар |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар берілген есептер мен тапсырмаларды орындай алавды |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математикаі сабағында Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Футбол ойыны
Футбол ойыны
Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні: Сынып: 8 |
Пән мұғалімі: Төлебаев Мейіржан Еркінұлы Қатысқандар саны: 26 Қатыспағандар саны: 0 |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңсіздіктерді шешу |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Квадрат теңсіздіктерді шешуде аралық әдісін үйрету Бүтін және бөлшек рационал теңсіздіктерді шешуге жетелеу |
||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Квадрат теңсіздіктерді шешу жолдарын түсіндіру, ұғындыру; Оқушылардың басым бөлігі: Оқушылардың табиғи – ғылыми көзқарастарын қалыптастыру және дамыту. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту; Кейбір оқушылар: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр |
||
|
Жетістік критерийлері |
Оқушылар: 1)Интервалдар әдісін түсінеді. 2)Рационал теңсіздіктерді көбейткіштерге жіктеу әдісін түсінеді. |
||
|
Тілдік мақсаты: |
Текше- квадрат-square |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
«Мәңгілік ел» құндылықтарын іске асыру .Топтық және жұптық жұмыстарды орындауда бір-біріне құрмет көрсету . Оқушылар бір – бірінің ойын тыңдайды, өзара сыйластықты қалыптастырады. Жұпта, топта, топпен жұмыс істей білу. Оқушылар белсене қозғала отырып, сымбаттылықтарын сақтауға жаттығу жасайды. Бір-бірінің іс-қимылдарын түсіне білу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика,информатика сабағы |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Табиғат |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың көңіл күйдеріне сәйкес келетін смайликті таңдауды ұсынады Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Теңсіздік деген не? Көбейткіштерге жіктеу әдісі. |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
- Балалар, міне, сендер 8 - сыныпта "математика" пәнінен функциялардың графиктерін салуды теңсіздіктерді шешуді квадрат түбірді, квадрат түбірдің қасиеттерін квадраттық функцияларды, бөлшек-сызықтық функцияларды оқып үйрендіңдер. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шешуді қарастырдық. Ал енді интервалдар әдісімен танысайық. Көп жағдайда квадрат теңсіздіктерді шешу үшін осы интервалдар әдісін қолданған ыңғайлы. aх2+вх+с >0 (а) квадрат теңсіздігі берілсін. Бұл теңсіздікті интервалдар әдісімен шешу үшін, алдымен, у= aх2+вх+с функциясы графигінің Ох осімен қиылысу нүктелерінің абсциссаларын, яғни функцияның нөлдерін табу керек. aх2+вх+с >0 (а) функциясының нөлдері деп aх2+вх+с =0 теңдеуінің түбірлері айтылатыны белгілі. у= aх2+вх+с функциясының нөлдері х1 және х2 болсын, мұндағы х1<х2. Сонымен бірге а>0(егер а<0 болса, онда оны а>0 жағдайына келтіреміз/сыныпқа сұрақ: қалай?) деп ұйғарайық. І жағдайдың бірінші пунктіне сәйкес у= aх2+вх+с функциясы х1 және x>x2аралығында оң мәндерді, ал x12 аралығында теріс мәндерді қабылдайды. Демек, функцияның нөлдері арқылы сан осінде алынған әрбір интервалда функция таңбасын сақтайды және ол таңба функцияның графигі нөлдерден өткенде өзгереді.
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Аяқталуы 16 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Талдау. Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау, ой шешімін табу. «Квадраттық теңсіздіктер » тақырыбына постер қорғау 1) Әдістерді үйренудің пайдасы қандай? 2) Квадрат теңсіздіктерді шешу әдістері 3)Қызықты мәліметтер -диалогтық сөйлесу арқылы өз ой-пікірін еркін жеткізе алады. Мағынасын ашты - 3 Жартылай ашты - 2 Аша алмады - 1 Бекіту.
Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрағың бар ма? Тағы не білгің келеді?) Үйге тапсырма береді. Тест есептері Үйге тапсырма 1. § 1 оқып, түсінік айту Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут) |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.
|
Бас бармақтар |
|
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|
|
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар берілген есептер мен тапсырмаларды орындай алавды |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Математикаі сабағында Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
шағым қалдыра аласыз














