Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 3-бөлім: Гимнастика арқылы денені дамыту. | Мектеп: «Ынтымақ» жалпы орта мектебі |
Күні: | Мұғалім аты-жөні: Давлетов Ж. |
Сынып: 2 | қатысқандар саны:22 | қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Өрмелеу. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдар. сілтеме) | 1.4. Өзінің және басқалардың қозғалыс әрекеттерін, анықтайды |
Сабақтың мақсаты | 2.1.4.1. жылдамдық жаттығуларын және басқа да қабілеттерін түсіндіріңіз және көрсетіңіз |
Жетістік критерийлері | Оқушылар гимнастикамен айналысу үшін үйлестіру қабілеттерін, гимнастикалық снарядтарда қозғалыс дағдыларын дамытады. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: Күш, үйлесімділік және тепе-теңдік дағдыларының суреттейді және көрсете алады.
|
Құндылықтарды дарыту | Салауатты өмір салтын қалыптастыру. |
Пәнаралық байланыстар | Математика, жаратылыстану. |
Алдыңғы меңгерілген білім
| Оқушылар күнделікті өмірде немесе 1сыныпта үйренген гимнастикалық жаттығуларды көрсетеді. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Сапқа тұрғызу.Сәлемдесу.Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.Оқушыларды түгелдеу.Спорт киімдерін тексеру. Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау, мақсаты мен мазмұнын түсіндіру. Сапта орындалатын жаттығулар. Жалпы дамыту жаттығуларын орындау.
| Қауіпсіздік ережелері. |
Сабақтың ортасы | (К, Г, И) «Қорғаушы тиын»
Гимнастикалық қабырғаның жоғарғы тақтайшасына 8-10 доп қойылады. Жүргізушіні таңдайды, ол тиын- саңырауқұлақ терушілер мен туристерден- басқа ойыншылардан орманын қорғайды. Блегі бойынша ойын басталады - тиын гимнастикалық қабырғаға көтеріледі (ол еденге түсіп жүре алмайды), ол бір қолмен допты алады да ойыншыларға лақтырады. Кімге доп тисе, сол ойыншы ойыннан шығады. Барлық шарларды лақтырғасын ойыншыны ауыстырады.
Үлкен залда, балалар алысқа кетпеу үшін, ойын алаңының белгілеу қажет. Сонымен қатар, доптар барлық уақытта ойында болады. Егер біреу допқа тиіп кетсе, ол керек дақталған болып есептеледі.
| Әрбір қызмет үшін үлкен, бос кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Швед қабырғасы, маттар, орташа диаметрлі доптар |
Сабақ аяғы | Бой жазу, тыныс алу жаттығулары. Сұрақ-жауап арқылы қорытылады.Бас бармақ әдісі, бағдаршам арқылы бағалау.
| |
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау |
Жаттығуларды жасауға қиналатын оқушыларға қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушыларды жаттығу жасату | Оқушылардың сапқа тұруын, санауын, жаттығулар жасауын, қауіпсіздік ережесін білулерін, жаттығулар, ойындар арқылы бағалау | Гимнастикалық жаттығулар жасау арқылы қарастырылады |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?
| Өз сабағыңызды талдау.Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Жаттығуларды жасай білді. Сабақ түсіну, білу қолдану мақсаты бойынша берілген деңгейлітапсырмаларды орындадыСабақ қызықты, жоғары деңгейде өтті.Қосымша деңгейлік тапсырмалар орындалды.
Уақыт дұрыс пайдаланылды.
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)Оқушылар өте белсенді қатыстыОқушылардың гимнастикаға деген қызығушылығы арттыҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады? 1. Психологиялық дайындық.2. Оқушыларды сабаққа ынталандыру. |