2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Гимнастика арқылы денені дамыту.Өрмелеу.

Гимнастика арқылы денені дамыту.Өрмелеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал дене шынықтыру пәнінен 2 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар.

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 3-бөлім: Гимнастика арқылы денені дамыту.Мектеп: «Ынтымақ» жалпы орта мектебі
Күні: Мұғалім аты-жөні: Давлетов Ж.
Сынып: 2қатысқандар саны:22 қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыӨрмелеу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдар. сілтеме) 1.4. Өзінің және басқалардың қозғалыс әрекеттерін, анықтайды
Сабақтың мақсаты2.1.4.1. жылдамдық жаттығуларын және басқа да қабілеттерін түсіндіріңіз және көрсетіңіз
Жетістік критерийлеріОқушылар гимнастикамен айналысу үшін үйлестіру қабілеттерін, гимнастикалық снарядтарда қозғалыс дағдыларын дамытады.
Тілдік мақсаттарОқушылар: Күш, үйлесімділік және тепе-теңдік дағдыларының суреттейді және көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Салауатты өмір салтын қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстарМатематика, жаратылыстану.
Алдыңғы меңгерілген білім

Оқушылар күнделікті өмірде немесе 1сыныпта үйренген гимнастикалық жаттығуларды көрсетеді.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы

Сапқа тұрғызу.Сәлемдесу.Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.Оқушыларды түгелдеу.Спорт киімдерін тексеру. Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлау, мақсаты мен мазмұнын түсіндіру. Сапта орындалатын жаттығулар. Жалпы дамыту жаттығуларын орындау.

Қауіпсіздік ережелері.
Сабақтың ортасы(К, Г, И) «Қорғаушы тиын»

Гимнастикалық қабырғаның жоғарғы тақтайшасына 8-10 доп қойылады. Жүргізушіні таңдайды, ол тиын- саңырауқұлақ терушілер мен туристерден- басқа ойыншылардан орманын қорғайды. Блегі бойынша ойын басталады - тиын гимнастикалық қабырғаға көтеріледі (ол еденге түсіп жүре алмайды), ол бір қолмен допты алады да ойыншыларға лақтырады. Кімге доп тисе, сол ойыншы ойыннан шығады. Барлық шарларды лақтырғасын ойыншыны ауыстырады.

Үлкен залда, балалар алысқа кетпеу үшін, ойын алаңының белгілеу қажет. Сонымен қатар, доптар барлық уақытта ойында болады. Егер біреу допқа тиіп кетсе, ол керек дақталған болып есептеледі.

Әрбір қызмет үшін үлкен, бос кеңістік. Мұғалім үшін ысқырық. Швед қабырғасы, маттар, орташа диаметрлі доптар
Сабақ аяғыБой жазу, тыныс алу жаттығулары. Сұрақ-жауап арқылы қорытылады.Бас бармақ әдісі, бағдаршам арқылы бағалау.

Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларды дамытуды қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайша жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау
Жаттығуларды жасауға қиналатын оқушыларға қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушыларды жаттығу жасатуОқушылардың сапқа тұруын, санауын, жаттығулар жасауын, қауіпсіздік ережесін білулерін, жаттығулар, ойындар арқылы бағалау Гимнастикалық жаттығулар жасау арқылы қарастырылады
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?



Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?

Өз сабағыңызды талдау.Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Жаттығуларды жасай білді. Сабақ түсіну, білу қолдану мақсаты бойынша берілген деңгейлітапсырмаларды орындадыСабақ қызықты, жоғары деңгейде өтті.Қосымша деңгейлік тапсырмалар орындалды.

Уақыт дұрыс пайдаланылды.

Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
  • Оқушылар өте белсенді қатысты
  • Оқушылардың гимнастикаға деген қызығушылығы артты
  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады? 1. Психологиялық дайындық.2. Оқушыларды сабаққа ынталандыру.










    16 Ақпан 2019
    1266
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі