Материалдар / Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2024
131
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3 бөлім: Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту.

Мектеп: № 5 ЖББ мектеп

Күні:01.12.2022

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 4 Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Снарядтарда гимнастикалық жаттығудың техникасын үйрету Гимнастикалық кіші атта 120 см биіктікке секіру

Оқу мақсаттары

5.1.5.1 аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және орвндау.

Сабақ мақсаттары

Түрлі қимыл қозғалыс комбинацияларын құру және оларды дене жаттығуларын орындауда қолдану реттілігін біледі,орындау алады.

Бағалау критерийлері

1. Оқушыларға ойындағы тактика және стратегия туралы түсінеді.

2. Оқушыларды тактикалық әрекеттер мен оны қолдануға үйренеді.

Тілдік мақсаттар


1. Тактика және стратегия термині туралы біледі;

2. Бір немесе бірнеше тактикалық әрекет жасай алады;

3. Ойын үрдісінде тактикалық амалдар қолданады.

Құндылықтарға баулу

Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу.

Пәнаралық байланыстар

психология, биология,физика

Алдыңғы білім

Оқушылар баскетбол жөнінде өткен сыныпта, үйде, сыныптан тыс орында алған білімдерін қолданады.


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған

жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы

5-10 мин


Сапқа тұру,баяндама,сәлемдесу,жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік өлшемдерімен таныстыру;

Қауіпсіздік ережесін еске салу.

Жәй жүгіріс.Дене қыздыру жаттығулары.

Әр түрлі белсенділік үшін үлкен,бос кеңістік.


Сабақтың ортасы


25мин.

Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін тағы да бір естеріне салу қажет.

Қозғалыс үйлесімділігін дамыту үшін екі доппен жасалатын жаттығулар:

- екі допты алма-кезек ауада айналдыру (жонглирование);

- бір допты домалату екіншісін алып жүру;

- екі қолмен бір мезетте екі допты алып жүру;

- қабырғаға лақтырып ұстап алу;

- жұппен бір допты еденге соғып берсе екіншісін биікте лақтырып беру;

- жұпта екі допты биікте лақтырып кері қабылдау;

- жұпта екідопты қатар еденге соғып беріп қабылдап алу;

Жоғарыдағы тапсырмаларға бағалау дескрипторлары:

1. баскетболдағы лақтыру түрлерін айтады;

2. лақтыру кезіндегі дұрыс дене қалыпын көрсетеді;

3. аяқ пен қолдың жазылу қозғалыстарын дұрыс орындайды.

Шабуылдауда тактикалық әрекеттерге үйрету.

Мұғалім оқушыларға тактикалық әрекеттер туралы және оның не үшін қажеттігі туралы түсіндіреді.

Ойын тактикасына үйрету келесі әрекеттерден басталады:

Жеке тактикалық әрекеттерді меңгеру. Сонымен қатар әр этапта әреттер қиындатылып отырады

тапсырма бойынша баяу темпте енжар қорғанмен;

жарыс үрдісне тән темпте;

тапсырма бойынша ойынындымеңгеруді бекіту (азайтылған құраммен, ойын алаңының жартысында, қарсыластың белгілі бір шабуылынан кейін т.с.с.).

Мұғалім допты тартып алу және шығарып жіберу амалдары туралы түсіндіреді.

Келесі әрекетте оқушылар допты тартып алғаннан кейінгі амалдар мен тәсілдерді ойластырады: жалғау, қоршап алу және жауып тастау, сонымен қатар солардың барлығын финт ретінде жасап қарайды.

Тиімді меңгеру үшін жаттығулар:

- айнаға қарсы тұрып денемен алдату қозғалыстарын қолындағы доппен жасау;

- айнаға қарсы тұрып аяқтармен алдату қозғалыстарын қолындағы доппен және допсыз жасау;

- айнаға қарсы тұрып баспен алдату қозғалыстарын қолындағы доппен бір орында және қозғалыста жасау;

Жоғарыдағы тапсырмаларға бағалау дескрипторлары:

1. тактика сөзінің мағынасына анықтама береді,

2. тактикалық амалдар көрсетеді.


Сабақтың соңы:

5 мин

Сабақ соңында оқушыларға қойылатын сұрақтар:

  • Сабақта не түсініксіз болды?

  • Сабақ барысында қандай қиыншылықтар кездесті?

  • Не қосу қажет деп ойлайсың?Өзіңізге нені жетілдіру қажет?

Үй тапсырмалары беріледі;

Мұғалім тарапынан кері байланыс жүргізіледі (сабақ барысында кеткен қателіктер мен артықшылықтар ауызша айтылады)

Үлкен бос кеңістік




Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті жоғары оқушылар үшін: допты тартып алу, шығарып жіберу, екі допқа қатар иелік ету сияқты бірнеше амалдарды игерту.

Материалды меңгеруді бағалау формативті бағалау арқылы барлық сабақ бойы жүзеге асады.Сонымен қатар:Оқуды бақылау,сұрақтар мен жауаптар,өзін-өзі бағалау

Осы мақсатқа сай қауіпсіздік ережесі сақталады



Қорытындылау/ Рефлексия

Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?

Уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?


Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не біл



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!