Оқушыларға қауіпсіздік
ережелерін тағы да бір естеріне салу
қажет.
Қозғалыс үйлесімділігін
дамыту үшін екі доппен жасалатын
жаттығулар:
- екі допты алма-кезек ауада
айналдыру (жонглирование);
- бір допты домалату екіншісін
алып жүру;
- екі қолмен бір мезетте екі
допты алып жүру;
- қабырғаға лақтырып ұстап
алу;
- жұппен бір допты еденге
соғып берсе екіншісін биікте лақтырып
беру;
- жұпта екі допты биікте
лақтырып кері қабылдау;
- жұпта екідопты қатар еденге
соғып беріп қабылдап алу;
Жоғарыдағы тапсырмаларға
бағалау
дескрипторлары:
1. баскетболдағы лақтыру
түрлерін айтады;
2. лақтыру кезіндегі дұрыс
дене қалыпын
көрсетеді;
3.
аяқ пен қолдың жазылу
қозғалыстарын дұрыс
орындайды.
Шабуылдауда тактикалық
әрекеттерге үйрету.
Мұғалім оқушыларға тактикалық
әрекеттер туралы және оның не үшін қажеттігі туралы
түсіндіреді.
Ойын тактикасына үйрету келесі
әрекеттерден басталады:
Жеке тактикалық әрекеттерді
меңгеру. Сонымен қатар әр этапта әреттер қиындатылып
отырады
— тапсырма бойынша баяу темпте
енжар қорғанмен;
— жарыс үрдісне тән
темпте;
— тапсырма бойынша
ойынындымеңгеруді бекіту (азайтылған құраммен, ойын алаңының
жартысында, қарсыластың белгілі бір шабуылынан кейін
т.с.с.).
Мұғалім допты тартып алу және
шығарып жіберу амалдары туралы
түсіндіреді.
Келесі әрекетте оқушылар допты
тартып алғаннан кейінгі амалдар мен тәсілдерді ойластырады: жалғау,
қоршап алу және жауып тастау, сонымен қатар солардың барлығын финт
ретінде жасап қарайды.
Тиімді меңгеру үшін
жаттығулар:
- айнаға қарсы тұрып денемен
алдату қозғалыстарын қолындағы доппен
жасау;
- айнаға қарсы тұрып аяқтармен
алдату қозғалыстарын қолындағы доппен және допсыз
жасау;
- айнаға қарсы тұрып баспен
алдату қозғалыстарын қолындағы доппен бір орында және қозғалыста
жасау;
Жоғарыдағы тапсырмаларға
бағалау
дескрипторлары:
1. тактика сөзінің мағынасына
анықтама береді,
2. тактикалық амалдар
көрсетеді.
|