(Т) 1-тапсырма «Ойлан,
жұптас талқыла» әдісі
1-топ: Глобус пен картадағы түстер
нені білдіреді?
2-топ: Картадан мұқиттармен
құрлықтарды табады?
Саралау:
Диолог арқылы
саралау «Сіздің бұлай ойлауыңызға не себеп
болды?»
Дескриптор:
-Суреттегі түстердің нені
білдіретіні табады.
-Картадан мұхит пен құрлықты
ажыратады
Қ.Б «Географиялық
диктант»
-
Жердің кішірейтілген
моделі..........................
-
Карта мен глобустың
айырмашылығын жаз.:
-
Карта-...............................Глобус-......................
-
Жердің шар тәрізді екендігін
..........................дәлелдеген.
-
(Ж) 2
-тапсырма «Ассоцияциялық карта »
әдісі Әр жұп карта мен глобус
сөздеріне карта жасайды.
Саралау : Тапсырма арқылы
саралау
Глобуспен картадғы нысандарды
жазады
Глобустағы түстерді нені
білдіретінін жазады
Дескриптор
Қ.Б «Аяқталмаған
сөйлем»
Мен бүгін глобус туралы
.........................білдім
Маған
қызықты...................болды.
(Т) 3-тапсырма «Талқыла да
,таста»әдісі арқылы постер
жасайды
Суретке мұқият
қара
1.Глобусқа немесе жарты шарлар
картасына қарап, басқа елдерге (Солтүстік Америка, Африка) барар
жолда қандай құрлықтар мен мұхиттар кездесетіні
тап.
2. Олар жаққа көліктің қандай
түрімен баруға болады? Неліктен?
Дескриптр:
-Суретті мұқият
қарайды
-Солтүстік Америка мен Африка
туралы толығырақ мәлімет алады
-Бақылау нәтижесі бойынша
топта ой бөліседі
Саралау: Диолог
арқылы
-Глобуспен картане үшін
қажет?
-Қандай мамандық иелеріне
карта қажет
-Адамдарға күнделікті өмірде
карта қажет пе?
Қб: Өзара бағалау Әр топ
бір-бірін бағалайды« Глобус »
әдісі
-Мен бәрін
түсіндім
Маған қосымша әлі оқу
керек -Мен түсіндіруді қажет
етемін
|